IkdienasViesis rakstīja: vakar, cik var spriest pēc TV ziņām, kārtējais BMW braucējs ir pamanījies pabojāt kārtējo jauno tramvaju. Avāriju ziņā jaunajiem tramvajiem nav paveicies-tie pāris gadu laikā ir apskādēti itin daudz.
IkdienasViesis rakstīja: Šodien, pirmo reizi redzēju jauno tramvaju 11.maršruta līnijā. Citējot Gorbačovu jāsaka - "process pošol..." Zinu, ka daudzi rīdzinieki gaidīt gaida, kad 6.maršruts kursēs līdz Ausekļa ielai.
IkdienasViesis rakstīja: Bet, vai tad jaunajiem troļļukiem nav arī dīzeļi ? Droši vien, ka tas būs bijis kāds no vecajiem. Lai gan, škiet ka Neoplan troļļuki arī ir bez dīzeļa alternativas. Tad jau neko. Bet tie škoda-citelis ar dīzelīšiem brauc itin braši - reiz vienu pat manīju uz jūrmalenes...
hippy laikam bija izpīpējis, ka pa 6 maršrutu vajag 20 un ar 5, vismaz 15 (viņaprāt) vajadzīgo vietā ir par īsu...
A kur ta paliek 1, 3 un 8 maršruts?
tiem tak vēl var tos dzelža/plastmasas tārpus piepirkt klāt...
cik nopratu atvesti ir visi patreiz pasūītie... Vajadzēs vēl jaunus - pasūtīs... Pirms palaist pa 3. maršrutu - vajag saprast vai tas turp var izbraukt (vai visa infrastruktūra ir gatava) un vai uz ķengaragu esam gatavi ko tādu sūtīt...
jā biju piemirsis, ka ķengarags to varētu nepārdzīvot
Tas garais jau pirms jaunā gada 6 maršrutā kursēja.
Runa ir par 11. maršrutu.
IkdienasViesis rakstīja: Nu,nu - tik traki jau nebūs. tramvajs kā tramvajs - sliedes kā sliedes. Nav 11.maršrutā nekādu īpašu "virāžu".
Tieši tā, viss notika pēc iepriekš saskaņota plāna un nekādu problēmu nebija.
c]IkdienasViesis rakstīja: Vispār jau , kā vēstures cienītāju, mani interē arī veco tramvaju renovacijas problemjautājumi. nosvilušais MTV-82 vagons. Vienu laiku depo bija pamanāms arī klasiskais RVR-7 "zilais daugavpilietis",
MTV-82 ir restaurācijas procesā. Jāsaka gan, ļoti lēni darbi norit.
Savukārt no D-pils atvestais RVR-6 gan restaurēts netiek. Iespējams, kaut kad nākotnē.
HIPPY rakstīja: Kur tad ņems tik daudz jaunos tramvajus lai palaistu uz Mežparku?? Visu sesto maršrutu vēl īsti nodrošināt nevar.
DekstersFF rakstīja: Kāpēc bruģis būtu jāmaina pret asfaltu??
Kas jums tur bojājas uz bruģa, transmisija??
Gribu redzēt kā Tu brauktu uz saviem pāķiem pa tādu ceļu kā Baroniela
Delj plasajiem udensraksanas darbiem uz saviem pakjiem es katru dienu apmeram 1km braucu pa pljavu,taa taisnak. Arii tagad,sad tad jaizsitas caur kupenam, toties tur braucu tikai es, tas mans cels. Un tas nu nav nekads tur forsais brugjis.
PS. Wind mobile suck, no latvian lengvidz.
Nu bet 50 KM pa tādu ceļu tev patiktu braukt?
Neviens nesaka ka nevar pabraut, bet būtība visā bija pilnīgi cita. Ārzemēs tramvaja un ielas segums ir gludi, pie mums kukumrakumi.
smaidiigais rakstīja: braucu caur Elrīno, pie Oklahomsitijas. Tur ir verķis, ko sauc par 'trolley'. Uz sliedēm uzlikts tik milzonīgs verķis kā elektr, un pasiičkas vagons, brauc apli pa pilsētas centru. Ziedu laikos (līdz pag. gs 20. gadiem) esot bijis elektrisks, un vilcis līdz pat Oklahomsitijai. Tagad vizina tūristus, un tiek darbināc ar Chevy V8 dzinekli. Esot gan caurs radiators, un pašlaik mierā.
www.elrenotourism.com/...
ASV ar to izceļas. Tur kādās 5 pilsētās ir tā.
Piemērs: Galvestona, tur atjaunojot džimbu vietvara neļāva bojāt ainavu un vilkt vadus:
ymtram.mashke.org/...
ymtram.mashke.org/...
ymtram.mashke.org/...
Nu bet nevienā bildē neredzu ka kautkur būt tik vākprātīga iela kā Kr. Barona
Priekš kam mikriņiem veloturētāju?
Ja jau paaugstināts komforta pakalpujums – būtu ledusskapi no kalsberga pielikuši