Uzliku jaunu žiguļa termostatu, lai cik dīvaini nebūtu, viss ok. Mašīnā silti un T rāda 90 grādi.
www.trodo.lv/termostats-dzesesanas-skidrums-calorstat-by-vernet-th3720-80
Uzliku jaunu žiguļa termostatu, lai cik dīvaini nebūtu, viss ok. Mašīnā silti un T rāda 90 grādi.
www.trodo.lv/termostats-dzesesanas-skidrums-calorstat-by-vernet-th3720-80
Man nav individuālas spoles katrai svecei. Man šāda spole www.trodo.lv/aizdedzes-spole-delphi-ce20044-12b1 . Kļūdas uzreiz neuzmet, ir kāds laiciņš jāpabrauc, vismaz pusstunda. Vai var būt vaina gāzes sprauslās? Vai šeit kļūdu meklēt tikai benzīna sistēmā? Jo pirmo reizi kļūdu izmeta tieši uz gāzes braucot.
Kad aukstu tikko iedarbinu, tad viens "stroķis" neiet uz benzīna. Tad drusku uzsilsts un sagazē, tad ieskrienas un aiziet. Tā bija arī kad uzliku jaunas sveces un svečvadus. Vai varbūt , ka spole čakarējas?
Vēl tāds stulbs jautājums. Kurš ir otrais cilindrs? No kuras puses skaita, no ķēdes puses?
Kā šiem motoriem ir ar inžektoriem? Var pārlikt no citas mašīnas bez pārkodēšanas? Vai tur kaut kādi kodi?
Nu sākšu protams ar vadiem un štekeriem. Vai nevarētu būt problēma, ka sprausla netīra, tomēr visu laiku braukts ar gāzi un benzīns maz lietots? Pie tam iepriekšējais saimnieks braukāja uz Krievzemi , līdz ar ko ļoti bieži bija tukša bāka un visādus sūdus varēja saraut iekšā.
P.s. es domāju vai sprauslas starp vienādām mašīnām atšķiras, tobiš nav kaut kas jāpārkodē? Bet tas laikam uz veco Fordu neatttiecas.
Izskatās, ka būs vaina kontaktos, plāknei ar štekeriem pa apakšu bija gāzes trubiņas savilktas un viņas cēla augšā kontaktu plākni, plus plākne bija tikai ar vienu skrūvi pieskrūvēta. Tagad visi stroķi strādā un pagaidām kļūdas nemet, kad nobraukšu lielāku gabalu, tad redzēs.
Kā tagad ar rockauto? Es pasūtīju sveces janvārā sākumā, piegāde bija rakstīta līdz 25. janvārim, vēl nekas nav atnācis.
Man ir šeit laikam :