Kārbu dzesē ar kopējo radiatoru vismaz manam xc90
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kārbu dzesē ar kopējo radiatoru vismaz manam xc90
Ja būtu saucamie 'Misfire', vai tad neierakstītos kompī kļūdas?
Sākšu protams skatīties un risināt problēmu ar jaunām svecēm, bet aptuv. pirms 2 nedēļām slēdzot klāt vienīgais kas no motora kļūdām tika izmests bija kaut kad ierakstījies Turbo spiediena sensors. Nekādas zīmes par misfire, vai elektriskām problēmām aizdedzē, lai gan problēma ir jau sen, nevis tikko parādījusies.
Arī braucot uz benzīnu ir tā pati problēma. Atslēgt gāzi bija pirmais ko izdarīju kad pirmo reiz tā notika. Ielēju arī bāku ar 98to, domāju varbūt palīdzētu, bet tas pats.
Pēdējā diagnostikā kompī bija ierakstijies kaut kas par Turbo spiedienu, bet tā kā kļūda nebija aktīva, Volvo elektriķis teica, ka mazticams ka sišanu taisa turbo.
Braucu pie viņa taisīt Haldexu pēc nedēļas, tad arī varētu pajautāt lai izbraucam kādu līkumu ar pieslēgtu kompi.
Auto slēdzas gan auksts, gan karsts iekšā ideāli.
Nav arī kļūdu atmiņā par misfire.
Tukšgaitā neraustas, viss stāv līdzeni uz 600-700rpm kad parkingā.
Atceros ka tad kad SAAB aizdedzes kasete gāja gulēt, spiežot gāzi mirgoja 'Check engine' lampa. Šim nebūtu jābūt līdzīgi, ja tās tiešām būtu spoles? Bet sveces apmainīšu katram gadījumam.
Tad cik saprotu visi ceļi ved uz kārbu?
Kurš tas būtu? Ir kādi kontakti?
Ja nesaies ar turbo sensoru/sveču/trubu maiņu, tad gan jau ka būs jāved pie kāda..
Update:
Aizvedu pie elektriķa, izrādās ka viens cilindrs pie slodzes atslēdzas.
Iemesls - izsista svece, kuru varēja izkrūvēt ar pirkstiem. Ieskrūvēja sveci un mašīna darbojas perfekti arī zem slodzes.
Daudz kam pasaulē būtu jābūt savādāk, bet 2004.gadā bāzes 2.5T versijai tika likti parasti gāzes amortizatori un atsperes.
Ja iepriekš mainīti amortizatori reizē, tad diezgan liela iespēja, ka vienlaicīgi tie nolietojas un nolaižas.
+ kaudze detaļu tiek sapirkts, jo ir doma pārlasīt gan pakaļas gan priekšas piekari, nevis mainīt pa vienam sīkumam katru mēnesi.
Atsperes nav salūzušas, bet izskatās norūšejušas oriģinālās un man domāt ka pēc 300k km arī atsperu materiālam iestājas nogurums.
Man dzīve noteikti nebūtu izdevusies bez šī bezjēdzīgā un nesaturīgā komentāra.
Viņas stiprinās uz aizmugures Control Arm, kurš neizskatās ka būtu viegli kustināms nedabūjot ar to atsperi un bleķi pa purnu.
Un šajā gadalaikā baigi neprasās tupēt ar muguru uz zemes.
Pie viena ārzemju forumos arī lasīju ka detaļu - 30748891 - nav nemaz tik viegli dabūt ārā un samainīt kopā ar amortizatoru, tāpēc gribētu kādu, kas darbojas ar Volvo ikdienā.
Nebūsim familāri. Neesam kopā dzēruši, lai uzrunātu uz 'Tu'.
Nav jābūt loham vai inžinierim, lai redzētu, ka mašīnas aizmugure ir nolaidusies zemāk nekā būtu jābūt, un ka vajadzīgais braukšanas komforts ir zudis. Ne pie viena neesmu bijis, tie ir 'godīgi' personīgie novērojumi.
Kā arī neesmu no tiem, kas labo atsperes vai jebko citu tikai kad tās ielūst salonā, vai auto vairs nav pabraucams.
Nav jau tik traki, mašīnu paņēmu izsolē par lētām naudām, tāpēc uz neko ekselentu neceru.
Pašlaik vienkārši pārlasu piekari un citas maināmās daļas, pirms tās nobeidzas dabīgā nāvē, jo nezinu, kas pirms tam ir (ne)darīts ar viņu, tāpēc ir jautājums 5
Apskatoties tavus ierakstus pie katra otrā topika, redzams, ka Tavai atrašanās vietai vajadzētu būt Tvaika ielā 2, nevis šajā portālā. Visu labu.
Ok, Paldies.
Ir kādas idejas, kur Rīgā to dara tieši Volvo un ar manām detaļām? Jo daudz kur liek pirkt caur viņiem, un parasti, ne tās labākās kvalitātes.
Paldies par ieteikumiem!
Brīvdienās bija laiks palīst apakšā zem auto, izrādās priekšējās labās pusass daļa kas nāk no kārbas griezās, daļa kas iet ratā - nē.
turpat uz vietas tika nomainīta granāta, ielikās ātrumā un aizbrauca kā mīļā. Tik kāpēc pēkšņi šāda detaļa bez brīdinājuma izbeidzās, gan man nesaprast.
varbūt kādam ir arī idejas kur bez Benitas kantora par saprātīgu cenu dabūt OE granātu? Vai pārdodas tikai visa pusass?
Ātrumā tika uzmesta neorģinālā ko varēja detaļu bodē ātri dabūt, bet interesētu tomēr sazīmēt OE jo viņas nedaudz atšķīrās, un gan jau ka ilgāk un bez galvassāpēm kalpotu OE.
Eļļā nav piejaukumu, tāpat kā tosolā ne, arī nerodas pārspiediens tosola bačokā. EGR dzesētājs atrodas pa vidu ''ielejā''. Pats negribu līst, tāpēc jautāju par VAG servisiem.
Tā sanāk laikam, par cik šīs generic kļūdas tulkojas, kā 'running rich'.
Itkā jau domāju, ka varētu būt beigts MAF, bet paskatoties air flow rādītājus kompī, viss itkā ir labās robežās. Ne pie augšējās, vai apakšējās robežas, bet pa vidu. Gan stāvot, gan spiežot gāzi.
Ieplūdes kolektors esot jau mainīts, tas laikam šiem meršiem esot pavājš, bet nedomāju ka var izēst jau otrajam cauri, pa šiem gadiem. Bet kas zin..
Varbūt zini, kurš labs serviss priekš vakuuma sūcēm? Jo drīzāk liekas, ka kaut kur rauj aiz MAF gaisu iekšā, bet tā paskatoties, diži pateikt nevar.
Paldies par linku, tur rakstīts ka tas vairāk attiecas uz 2/3 pārnesumu. Man tieši augstākos pārnesumos un apgriezienos ir tie sitieni.