Problēma sākās ar to, ka stūres mehānisma caurule laida garām pamatīgi hidraulisko eļļu, kādu laiciņu sanāca pabraukt ar pārāk zemu eļļas līmeni, problēma tika novērsta ar caurules nomaiņu, pēc kāda laika stūre sāka ķerties konkrētos momentos braucot aplī, pagriežot vairāk atkal mīkstāka u.t.t
Pirmais tika nolemts izjaukt pastiprinātāja sūkni, tur viss bija sadilis, ievilktas švīkas, bet pēc nomaiņas un atgaisošanas stūre ir palikusi mazliet vieglāka, vismaz vairs nav momentu, kad paliktu kā koks. Savirze saregulēta, priekšā visa balstiekārta arī pārbaudīta, vairs nav ideju, kur meklēt problēmu.
Riteņa ģeometriju tikko regulēju, atgaisots arī līdz galam un uzceļot mašīnu augšā stūre tik pat grūti griežas, kā iepriekš+ domāju, ka sūknim no rūpnīcas spiediens saregulēts, kā vajag, jo tas šodien tika uzlikts jauns