snow: mulsini mani?!?! Ko tieši lai skatās - Conti4x4WinterContact?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
snow: mulsini mani?!?! Ko tieši lai skatās - Conti4x4WinterContact?
Arī.. Bet man kaut kaa īpaši labi tas TS790 nepatikās.. tad jau labāk Dunlop WinterSport M3
Izskats tāds kā TS790, ja nemaldos.. nu ir jau ir jau smuka..
snow: ticu, ka labas, arii krievi forumaa par shitaam labi izsakaas.. Bet tomeer jau esmu celjaa uz Pireljlju iegaadi (nauda jau paarskaitiita). Pirelli jau arii asimetriskas, protams, ne tik ljoti...
Bad: nu tu dod.. netraucee braukt? tagad tak jaaskataas vislaik uz leju & jaakaifo..
manuprāt diezgan gaumīgi..
Tjūnējma SAAB 900: http://www.netma.fi/jouko/saab/index.html
cik saprotu viņš gribēja dabūt neejošu pa lētākām naudām un salabot pats!
SaaBeR: bet ja pieshkjiljas, tad iet zveeraa?
Bad: man nekas nav pret shvammeem! Sev nepeerku, jo nesanaak pa baigiem lediem & sasnigushiem sniegiem braukaat, bet gan vairaak pa asfaltu, kur shvammes ne tik labi braucas..
Man shodien uzlika SnowSportus & uztaisiija savirzi Nu nesaliidzinaama braukshana peec vecajiem Hankookiem!
Bad: skaidrs.. Tas labi, ka vairs nenoveersh acis no ceļa!
Kāds nav provējis šādu tuningu turbo motoriem:
"All you need spend is £20 and one hour very easy work.
Just put a bleed valve in the wastegate pipework. This entails cutting a 10mm rubber pipe, inserting the valve and adjusting the valve bleed to suit.
Adjustment is by trial and error, start at shut, check where the turbo gauge goes to in the 'red' when on full load (say 4th gear at 40mph uphill). Open valve a tiny amount. Check again. Repeat until you reach a point where the engine management 'cuts' on boost (approx 60% into red band). Back off a little so there is no cut.
Results will astonish you."
Peec modifikaacijas puisis esot nobraucis ~11k juudzes & nekaadu probleemu.. Veel dazhi esot izdariijushi, saka, ka ir juutams & dodot klaat pat ~25-30zirgus..
Man jau turbiinu negribas nobendeet..
Sen nav naacies braukt ar maziem auto... Pirms SAABa braukaaju ar 1.4 benziinu, bet nu jau aizmirsies.. savukaart pie zirgiem aatri pierodaas..
Beidzot kontakti ar Hirsch veiksmīgi.. vajag visas viņu filiāles taranēt ar mailiem.. Rezultāta http://www.hirsch-performance.ch/ deva atbildi, ka man ir Stage1...
Ar to devaisu piepīpētājā varētu gan.. bet uz stenda dzīt & maksāt ~60Ls, nevelk gan..
Vajadzētu tā kā sarunāt test draivus, gribās salīdzināt manu ar LPT, Turbo & Aero.
SaaBeR: ok.
P.S. Slēdzīts strādā, thx!
Man likās, ka tanī Rolī maksā 67Ls.. vai tuvu tam. Arī 30Ls negribētos izgāzt lai uzzinātu cik ZS.. Tad labāk K&N filtru pa to naudiņu nopirkt..
sorry.. Zirgus skaitīt maksā tomēr 36Ls!
Tāda ģēla ir, bet es to netaisos izmantot... nesatraucās!
Bad_MF: Tu savam esi mērījis ar hronometru?
Bad_MF: skaidrs.. bet tad jau ņem motoru no SaaBeR'a!
Hirsch: manā gadījumā to pateica pēc koda, kas uz ECU rakstīts. Pirmā reizē, kad interesējos sūtot VIN, neviens neatbildēja Šoreiz atbildi saņēmu no Urs Ziegler [uziegler@hirsch-performance.ch] (Viņš bum-bum pa english )
Bad: par pirmo punktu bija viens smuks webs, kur viss bija uzskaitīts, rīt darbā pacentīšos atrast to saitu.
Bad: sorry.. nav man bookmarkos tā lapa saglabājusies..
Gugi: tieši tā, tāpēc jau es līdu akvārījā pētīt ECU, kas manā gadījumā ir mainīts...
SaaBeR: ļoti jauki! Es varu tikt šovakar un rīt pēc 18:00... Jāizdomā tik vieta. Varbūt Spilves lidlauks? Kaut gan segums nav īpaši jauks... Jeb jābrauc vēlākā stundā un uz kādas šosejas..
gunja: Apsveicu ar pareizo izvēli! Man arī tās SF2 patīk, bet izdomāju, ka švammi nepirkšu.. nesanāk jau daudz braukāt pa lediem & sasnigušiem sniegiem. Tāpēc šodien/rīt būšu Pirelli SnowSport īpašnieks!