Izklausās cool. Starp citu, nav kādas idejas, kur vispār Latvijā lai ņem normālu 850-nieku par adekvātu ciparu? Ideālā kombinācija būtu T5+autom. 93-94g. (ja vispār T5 bija 93) varētu rullēt. It kā baigi briestu šim solim, bet kaut kā drosmes nepietiek. Baida nezināmais
Liriska atkāpe:
---
Biju reiz uz Provento aizbraucis - tīri sportiskas intereses vadīts, apskatīties tuvāk uz 850. Kas mani nošokēja - priemēram šis
(http://www.autonet.lv/viss.php?id=13960)
ir vairāk atliekas no mašīnas nekā kaut kas reāls. ABS bloks norauts, kondiška sūdīga (labākajā gadījumā spiediens javno par mazu), nobraukums pēc motora skaņas 200K+ (inž. kompensatori konkrēti grab, vibrē), paskatoties uz salonu visi 300K+ (pseido-koks nokritis, pakaļā pat salauzts, beņķi nodiluši līdz bezjēgai utt). Uz spidometra, protams, 140K. Nu, protams, apsēdos no cenas un tīri vai salikās, ka zem 6K EUR normāls 850 nespīd vispār, kamēr pilna CM-ka ar sludinājumiem pa 4K-5K. Nav laika un slinkums braukāt un pētīt
---
Vot tāda skarbā dzīves realitāte.
P.S. Crash - tu mani pazīsti. Anitas draudzenes Irinas dzeks
Kāds var kaut ko pastāstīt par 850-to ar automātu?
Kāds tas ir automāts (neko vairāk, kā to, ka japāņu, diemžēl nezinu). Vai uzticams, ko no sevis izsaka 'ziemas režīms' utt.
Vārdu sakot būtu priecīgs, ja kāds padalītos pieredzē.[addsig]