Kārtot: Augošā secībā
1 2
nomiks 24.10.2020 12:42

Viņš bija gatavs vest uz šrotu un atdot par kapeikām. Es tricu, ka jāmēğina vismaz 3 kEUR izcelt. Ieliku sludinājumu. Mēneša laikā divi zvani. Pirmsis apskatījās un saprata, ja auzas, a otrais bija šis kantoris (Višķu ielā). Bija gatavi ņemt, neskatoties.

nomiks 24.10.2020 9:26

Sievas brālis šim pašam kantorim pirms nepilna mēneša atdevuapar 3300 eur nojātu Opel Vivaro. Tagad stāv placī par 6250 eur

Izrādās, tam ir gan lietus sensors, gan lietie diski, gan klimatkontrole un sporta stūre (nekas no šī nekad nav bijis).

ABS lampiņa deg, check engine arī, kondiška nestrādā, durvis ciet neslēdzas, degvielas rādītājs nestrādā. Nedomāju, ka to visu sataisīja.

Bet nu ir jau tā, ka ir aitas un ir cirpēji!

nomiks 15.10.2020 9:04

Bet tā skaņa, kas pavada neglu saķeri ar asfaltu... tā vien jau ir ko vērta!

Turklāt pieņemu, ka naglenes ir vēl viens izteiksmes veids, kā msh var parādīt, "kurš ir mūsu mežā galvenais"

nomiks 14.10.2020 20:46

1/3 autoparka šodien ziemenes uzliku.

Droši vien brīvdienās ar atlikušajām 2/3 tikšu galā.

nomiks 30.09.2020 15:49

No forumiešiem laikam šobrīd īstermiņa pieredze ir tikai diviem - Mārim (redaktoram) un Kasinsh79

nomiks 29.09.2020 16:22

Vai šim spoguļi normāli vai arī mazas kameras un jāskatās displejā? Ja jā, vai tas ir ērti?

nomiks 28.09.2020 16:09

Es tāpēc arī nepieteicos uz testu, kaut vēlme bija. Jo likās, ka nebūtu godīgi, ja nu tiešām arī pēc RS6 izlozes vēl šajā uzvarētu!

Gaidu apskatu!

nomiks 22.09.2020 13:54

Ar plaukstu nobrauc virs ekrāna no kreisās uz labo pusi.

Šī fukcija jau gadiem ir visiem Galaxy

nomiks 21.09.2020 22:32

Lietoju Galaxy S20. Iepriekš bija S9+.

S20 ir visas sānu pogas labajā pusē. Ja grib screenshot ar pogām nevis rokas kustību veikt, tad nav diez ko parocīgi, jo vienlaicīgi 2 pigas jāspiež.

Manuprāt, S9+ ir ērtāka pirksta nospieduma izmantošana, jo, turot rokā, ērtàk ir atbloķēt ar rādītàjpirkstu no apakšas nekā īkšķi no virspuses, kā tas ir S20. Uz moča gan ir ērtāk, ka no virspuses atbloķē, jo telefons uz statīva.

Man gribētos, ka S20 līdzīgi kā iepriekšējiem modeļiem būfu augšpusē indikatora diode, kas parāda, ka atnācis kāds paziņojums, ziņa vai zvans. S20to nevar redzēt, kamēr nav atbloķēts.

Visādi citādi ir lielisks viedtālrunis. Galaxy sēriju lietoju kopš 2008.gada un neko citu vairs nevēlos.

nomiks 20.09.2020 9:52

Galaxy S20

nomiks 19.09.2020 11:36

Man visi auto jau padsmit gadus tikai BTA tiek apdrošināti.

Izmaksu nav bijis daudz, bet tajās retajās reizēs viss vienmēr operatīvi. Remonts vienmēr pie dīlera (arī pēcgarantijas auto). Ir gan 0% pašrisks, gan maiņas auto.

Cena arī pieņemama. Šobrīd neredzu pamata mainīt

nomiks 13.09.2020 7:46
nomiks 11.09.2020 21:47

Pārkopēšu komentāru, ko rakstīju citā foruma tēmā. Te komentārs vairāk iederas:

Paldies Mārim un veiksmei par iespēju pusotru stundu pavadīt ar Audi RS6.

Iepriekš mana pieredze ar Audi ir bijusi ļoti minimāla, ar RS sērijas Audi šī tikšanās bija pirmā manā mūžā. Tas, kas mani pārsteidza, ka pat pie Dynamic režīma šis auto turpina būt komfortabls limuzīns, jo gaita ir cietāka kā Comfort režīmā, tomēr ne pavisam cieta. Latvijā koplietošanas ceļos visdrīzāk visus 600 ZS un 3,7 sek. 0-100 km/h nemaz nav iespējams pilnvērtīgi izmantot, citādi ļoti ātri var palikt uz ilgu laiku bez autovadītāja apliecības. Tomēr spēku un jaudu var sajust tāpat.

Ir man neliela pieredze nedēļas garumā ar Mercedes Benz AMG C43. Tam ZS ir krietni mazāk, bet kārdinājums uz agresīvu braukšanu ar MB bija lielāks. RS6 vispār neizaicina uz agresiju. It kā brauc mierīgi, bet skat, ātrums jau krietni virs atļautā.

Līkumotos ceļos var labi izbaudīt pareizi projektētas piekares burvību – braukšana gluži kā kartingā. RS6 burtiski kā pielīmēts, nekādas izšūpošanas vai izslīdēšanas.

Pusotrā stundā diemžēl nebija iespējams apskatīt tuvāk aprīkojumu, lai par to pastāstītu sīkāk. Pieņemu, ka konkrētajam RS6, kas maksā 171,5 tūkst. EUR ir praktiski viss labākais, ko Audi šodien spēj piedāvāt.

Melnie griesti vairs nav nekāds jaunums, taču joprojām tā ir superīga lieta, kas dod vizuālu baudījumu, droši vien arī praktiskumu. Ātruma projekcija uz vējstikla arī nav nekas jauns. Pirmajās 30 sekundēs pat likās, ka projekcija mazliet traucē. Pēc tam pieradu un konstatēju, ka faktiski mērinstrumentu panelī (lasīt – displejā) vairs neskatījos. Tas nozīmē, ka ir ērti.

No iepriekš neredzētām “fīčām” man likās interesantās priekšējās Bang & Olufsen audio skandas. Iedarbinot auto, tās iznirst no priekšējā paneļa gluži kā Rolls Royse figūra no motora pārsega.

Otra lieta, ar ko iepriekš nebiju saskāries, ir gaismas režīma maiņa ar touchscreen funkciju nevis pogām vai slēdzi kā ierasts. Iespējams, tas Audi jau sen ieviests, arī lētākiem modeļiem. Bet man tas bija jaunums.

Ļoti patika zamšādas salona apdare. Tāds ir pat ātrumu pārslēgam - džoistikam. Un zamšādas stūre ir daudz patīkamāka kā ar parastu ādu apvilkta stūre.

Šis noteikti ir viens no retajiem t.s. sporta auto, ar kuru var gan braukt pa Biķernieku trasi, gan ar sievu uz operu, gan ar visu ģimeni un suni ceļojumā. Salonā vietas ir atliku likām. Aizmugurē pietiekami vietas trīs pieaugušiem pasažieriem. Vidējam pasažierim gan varētu nepatikt paaugstinātais tunelis grīdā. Bagāžas nodalījums ir ļoti ietilpīgs. Bet tas jau nav nekāds jaunums, kam ir bijusi saskare ar Audi Avant modeļiem.

Kopumā palika ļoti labs iespaids par šo auto, kam ir gan ļoti bagātīgs aprīkojums, salona apdare premium kvalitātē, superjaudīgs dzinējs, izcila piekare un kosmiska cena. Vismaz vidējam statistiskajam latvietim. Bet katrai precei ir savs pircējs. Ticu, ka tas, kurš iegādāsies šo auto, noteikti būs lepns par savu pirkumu un izbaudīs visu, ko tas spēj sagādāt.

nomiks 10.09.2020 19:18

Patēriņš mani nesatrauca. Es domāju, ka nevienu šāda auto īpašnieku tas nesatrauc.

Kad braucu ar AMG, bija jālej 98. Pieņemu, ka RS6 ir tāpat.

Kāju vicināju, bagažnieks nevērās. Varbūt ne tur vicināju . Vērās ar elektrisko pogu bagāžnieka vākā, kā arī ar atslēgu -pulti.

Kruīzkontrole bija. Neizmantoju.

Asistents, ja bija,tad nebija aktivizēts. Pieņemu, ka 170 kEUR vērtā auto tas viss ir.

nomiks 09.09.2020 13:39

Paldies Mārim un veiksmei par iespēju pusotru stundu pavadīt ar Audi RS6.

Iepriekš mana pieredze ar Audi ir bijusi ļoti minimāla, ar RS sērijas Audi šī tikšanās bija pirmā manā mūžā. Tas, kas mani pārsteidza, ka pat pie Dynamic režīma šis auto turpina būt komfortabls limuzīns, jo gaita ir cietāka kā Comfort režīmā, tomēr ne pavisam cieta. Latvijā koplietošanas ceļos visdrīzāk visus 600 ZS un 3,7 sek. 0-100 km/h nemaz nav iespējams pilnvērtīgi izmantot, citādi ļoti ātri var palikt uz ilgu laiku bez autovadītāja apliecības. Tomēr spēku un jaudu var sajust tāpat.

Ir man neliela pieredze nedēļas garumā ar Mercedes Benz AMG C43. Tam ZS ir krietni mazāk, bet kārdinājums uz agresīvu braukšanu ar MB bija lielāks. RS6 vispār neizaicina uz agresiju. It kā brauc mierīgi, bet skat, ātrums jau krietni virs atļautā.

Līkumotos ceļos var labi izbaudīt pareizi projektētas piekares burvību – braukšana gluži kā kartingā. RS6 burtiski kā pielīmēts, nekādas izšūpošanas vai izslīdēšanas.

Pusotrā stundā diemžēl nebija iespējams apskatīt tuvāk aprīkojumu, lai par to pastāstītu sīkāk. Pieņemu, ka konkrētajam RS6, kas maksā 171,5 tūkst. EUR ir praktiski viss labākais, ko Audi šodien spēj piedāvāt.

Melnie griesti vairs nav nekāds jaunums, taču joprojām tā ir superīga lieta, kas dod vizuālu baudījumu, droši vien arī praktiskumu. Ātruma projekcija uz vējstikla arī nav nekas jauns. Pirmajās 30 sekundēs pat likās, ka projekcija mazliet traucē. Pēc tam pieradu un konstatēju, ka faktiski mērinstrumentu panelī (lasīt – displejā) vairs neskatījos. Tas nozīmē, ka ir ērti.

No iepriekš neredzētām “fīčām” man likās interesantās priekšējās Bang & Olufsen audio skandas. Iedarbinot auto, tās iznirst no priekšējā paneļa gluži kā Rolls Royse figūra no motora pārsega.

Otra lieta, ar ko iepriekš nebiju saskāries, ir gaismas režīma maiņa ar touchscreen funkciju nevis pogām vai slēdzi kā ierasts. Iespējams, tas Audi jau sen ieviests, arī lētākiem modeļiem. Bet man tas bija jaunums.

Ļoti patika zamšādas salona apdare. Tāds ir pat ātrumu pārslēgam - džoistikam. Un zamšādas stūre ir daudz patīkamāka kā ar parastu ādu apvilkta stūre.

Šis noteikti ir viens no retajiem t.s. sporta auto, ar kuru var gan braukt pa Biķernieku trasi, gan ar sievu uz operu, gan ar visu ģimeni un suni ceļojumā. Salonā vietas ir atliku likām. Aizmugurē pietiekami vietas trīs pieaugušiem pasažieriem. Vidējam pasažierim gan varētu nepatikt paaugstinātais tunelis grīdā. Bagāžas nodalījums ir ļoti ietilpīgs. Bet tas jau nav nekāds jaunums, kam ir bijusi saskare ar Audi Avant modeļiem.

Kopumā palika ļoti labs iespaids par šo auto, kam ir gan ļoti bagātīgs aprīkojums, salona apdare premium kvalitātē, superjaudīgs dzinējs, izcila piekare un kosmiska cena. Vismaz vidējam statistiskajam latvietim. Bet katrai precei ir savs pircējs. Ticu, ka tas, kurš iegādāsies šo auto, noteikti būs lepns par savu pirkumu un izbaudīs visu, ko tas spēj sagādāt.

nomiks 09.09.2020 6:40

VAGiem var nomest bez psmatojuma. Nomaina nàkamo apkopes intervàlu un done

nomiks 08.09.2020 21:05

VAGiem var caur telefonu un speciālu moduli visu izdarīt.

Par citām markām nezinu, gan jau, ka tāpat kā VAG.

nomiks 08.09.2020 17:27

Vēl jādeaktivizē servisa paziņojums.

Salona un gaisa filtrus mainu pats, eļļu un filtrus pērku pats. Pri cipāviss, ko sagaidu no servisa - darbs eļļas nomaiņai, bremžu profilakse + vispārējā apskate

nomiks 08.09.2020 16:05

Paldies par jauko ziņu! Ar nepacietību gaidu tikšanos ar RS6

nomiks 08.09.2020 9:42

Nē, pēc reģstrācijas vairs nav nekas jāsūta. Visas darbības tikai aplikācijā. Tīri teorētiski var savā telefonā uztaisīt visu info ar tēva profilu. Bet tad arī sanāk, ka tēvs ir bijis jau sākotnēji iesaistīts šajā afērā

nomiks 07.09.2020 23:30

Nav tik vienkārši. Lai kontu aktivizētu, ir jāsūta arī selfijs. Citybee pusē salīdzina selfija bildi ar personas apliecības vai pases bildi.

Es reğistrējos, kad ārā bija krēsla. Tikai ar 5. vai 6.piegājienu izdevās reğistrēties.

nomiks 05.09.2020 19:58

Man Jazzam nesen iedegās paziņojuns, ka jàbrauc uz apkopi. Ir pagàjis gads. Bet gada laikā nobraukti vien 5000 km. Pie šāda nobraukuma 1km izmaksas nudien ir kosmiskas. Noteikti konkurē ar kādu premium kladi

nomiks 01.09.2020 7:51

Ja nav ar uzņēmumu saistītā persona (dalībnieks, padomes vai valdes loceklis), tad nav nekādu šķēršļu.

Ja auto grāmatvedības uzskaitē nav noamortizējies un to pārdod zem atlikušās vērtības, tad vairàk UIN jāmaksā, bet citādi nekādu problēmu.

VID var, protams, mēğināt traktēt, ka tas ir darba ņēmēja ienàkums, bet, ja šāds darījums nav regulārs, personīgi es nesaskatu šo kā kvalificējošu pazīmi.

nomiks 31.08.2020 12:33

Piesakos

nomiks 16.08.2020 8:16

Es savam četrgadīgajan Multivan arī nesen mainīju labo priekšèjo durvju blīvgumiju. Bija augšpusē atdalījusies no virsbūves un sairusi tajā vietā.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti