Kārtot: Augošā secībā
1 2
nomiks 18.02.2020 16:34

Nav ne jausmas. Sīkāk neinteresējos.

2016.gada ražojums, 2.0 TDI ar 203 ZS. Pirms vai pēc atjauninājumiem - HVZ.

Kā mīnusu var vēl atzīmēt ļoti plānu krāsas kārtu. Vietās, kur no ceļa ir gadījies kāds akmentiņš atsities pret virsbūvi, uzreiz ir krāsa nost. Nevianam manam auto tā nav bijis.

Visādi citādi Multivan ir superīgs. Jauda, ietilpība, komforts, funkcionalitāte...Esmu ļoti apmierināts

nomiks 18.02.2020 12:00

Nu manam Multivan EGR vārstu komplektā ar motora galvu nomainīja pie nepilniem 70 000 km nobraukuma. Arī paņēma kā garantiju, kaut tā bija beigusies pirms pāris mēnešiem. Tagad viss OK (nobraukti apmēram 35 000 km pēc nomaiņas)

nomiks 17.02.2020 11:05

WAG lietoju jau otro gadu. Jāatzīst, ka iegādājos to 2 gadīgu nevis jaunu. Tā kā uz pieredzi balstīts viedoklis man ir

nomiks 16.02.2020 21:48

2004.gadā Citroen C3, 2007.gadā Honda FR-V, 2008.gadā Honda CR-V, 2015.gadā Honda CR-V, 2016.gadā Honda Jazz.

Drīkstu dalīties pieredzē?

nomiks 13.02.2020 13:31

Manam Jazz ir automātiskās tuvās/tālās gaismas, Algoritms ir ļoti labs, pārslēdzas savlaicīgi, bet tajā pašā laikā arī ne par ātru. Gaismas ir ļoti labas gan tuvās, gan tālās. Izcilas nav. Manam Multivan ir LED un tur, protams, gaismām ir cits līmenis.

Savukārt trešajam manam auto - Opel Corsa gaismas ir pilnīgs sū...s. Nezinu, vai mani var redzēt labi (droši vien, ka var), bet es citus redzu slikti

nomiks 13.02.2020 7:18

Manuprāt, krāsa skaistāka kā Tavam (sarkana) un arī manam pelēka) Jazz.

Diezgan daudz braukts priekš mazas mašīnas, vidēji 30 tūkst.km gadā. Toties skaisti diski

nomiks 12.02.2020 5:36

FB reklamē akciju jaunajai Toyota Corolla Hybrid Sedan Activ Plus, labs aprīkojums un cena ar iekļaujas budžetā - 21 300 EUR, kas, ja var ticēt dīlerim, ir ar 4350 EUR atlaidi.

nomiks 10.02.2020 21:46

Ja gribi par 1000 eur lētāk, tad jādodas pie Škoda dīlera. Paldies par padomu varri neteikt

nomiks 31.01.2020 11:13

Ir gan

nomiks 30.01.2020 16:25

Tikko apskatījos savā tabulā. Jazzam 3 gadu laikā ir veiktas 5 apkopes, nekādi citi remonti nav bijuši nepieciešamo. Kopējās izmaksas par apkopēm 753,42 EUR. Diemžēl braukt uz apkopēm dzina dators. Manuprāt, būtu bijis pietiekami, ja tās būtu tikai reizi gadā. Acīmredzot, mazais nobraukums ir par iemeslu mazākam apkopju intervālam.

nomiks 30.01.2020 14:04

Pirms 2017.gada februārī pirku savu Jazz, cītīgi izpētētīju mazlietotu Jazz piedāvājumu. Tolaik tas bija niecīgs. Milzīgs tas nav arī šodien.

Padziļināti izskatīju divus variantus - Jazz un VW Polo. cenu līmenis bija apmēram vienāds, bet Jazz dizains un aprīkojums man bija vairāk pieņemams. Turklāt ar Hondām man pieredze kopš 2007.gada. Tikai pozitīva.

Manam Jazz pēc nedēļas paliks 3 gadi. Tikko izgāju pirmsgarantijas beigu pārbaudi. Viss kā jauns. Jāatzīst, ka nobraukums arī pa 3 gadiem ir tikai 25 000 km.

Gan jau šis oranžais Jazz, kas Nipponā, atradīs savu pircēju. Un agrāk vai vēlāk arī VWfans savu Jazz nodos citam īpašniekam

nomiks 30.01.2020 9:43

Hondām jau no laika gala nekādas baigās akcijas nav. Maksimums, pieliek klāt KASKO un/vai apkopes garantijas laikā. Pa retam ir nolikatvas izpārdošanas, bet tad arī tās atlaides nav kā citiem dīleriem.

nomiks 30.01.2020 9:10

Domāju, ka agrāk vai vēlāk, bet par šādu cenu to pārdos.

Jauns šādā komplektācijā maksā ap 17 000 EUR, konkrētajam nobraukums nav liels.

Pircējs atnāk uz salonu skatīties jaunu Jazz, bet turpat ārā stāv gandrīz jauns, bet par 5 tūkst. EUR lētāks.

nomiks 30.01.2020 6:31

Atbilde ir vienkārša - Jazz ir labs un tehniski uzticams auto. Es arī no veca Jazz uz jaunu pārgàju 2017.gadā.

Oplīzes termiņa beigas droši vien ir pareizā atbilde, kāpēc tirgo, jo vietā paņemts tāds pats, brt jauns. Daudzi uzņēmumi tā dara

nomiks 29.01.2020 16:04

6dien biju Nipponā un tieši šo Jazz nopētīju.

Komplektācija šim ir labāka kā Tavējam.

nomiks 24.01.2020 15:00

offtopikam. O, Tev tāds pats upgrade ar auto kā man tālajā 2008.gadā, kad 2007.gadā iegādājos jaunu FR-V, bet pēc gada paņēmu vietā CR-V

nomiks 15.01.2020 16:56

Kas interesanti, lielākoties šī problēma sastopa tieši Toyota markas automašīnām. Divas reizes esmu krustojumā izkāpis ārā no sava auto, pieklauvējis pie blakus auto loga, tad palūdzis ieslēgt tuvās gaismas. Abās reizēs šoferi nemaz nezināja, kā to izdarīt. Pagriezu slēdzu AUTO režīmā un viss bija čiki - piki.

Tā kā CarGuru arī ir tieši Toyota, tad ļoti bieži tieši ar CarGuru uzrakstiem sānos šādi vizinās. Priekšā dienas gaismas LED deg un šo to var redzēt, taču aizmigurē nedeg nekas, līdz ar to pārsteigums pārējiem garantēts

nomiks 14.01.2020 10:37

Man darbā viena no mašīnām, ar ko ik pa laikam braucu darba vajadzībām, ir Ford Focus a 1,0 l benzīna dzinēju.

Es teiktu, ka LV apstākļiem jauda ir pilnīgi pietiekama, bet nu par patēriņa ekonomiju nevar būt ne runas. Tāpat vidējais patēriņš ir ap 7 l/100 km, ja nebrauc ātrāk par 120 km/h.

Kaitina, ka nav 6.ātruma, toties ir salīdzinoši labs aprīkojums - priekšējā vējstikla papildu apsilde, piemēram, kas Fordiem jau no laika gala ir bijusi laba fīča pat salīdzinoši lētā kompolektācijā.

Kā darba auto es teiktu, ka ļoti pat laba izvēle.

nomiks 13.01.2020 22:19

Tiešām? Man no trīs Taviem kodiem viens vēl rādās kā aktìvs.

nomiks 13.01.2020 19:39

Tevis nosauktie atlaižu kodi ir katrs par 5 EUR nevis par 15 EUR.

Vēlreiz paldies. Sanāca notestēt pilsētas biti bez maksas

nomiks 13.01.2020 16:47

Decembra nogalē pirmo reizi izmantoju CityBee pakalpojumu. Pakalpojums ir ērts, vienkārši lietojams, aplikācija arī ir OK. Bet cenas ziņā šķiet, ka Bolt sanāk tādā pašā cenā vai pat iespējams lētāk. Braucu 4dienas vakarā no Deglava ielas paša gala (tuvu IKEA) līdz pilsētas centram (Pērses iela). Aplikācija rādīja 4,95 EUR.

Bet sanāca dīvaini - es jau sākumā savadīju visus sev zināmos atlaižu kodus - trīs (par 5 EUR katrs) tos, ko te forumā kāds lietotājs jau bija iepriekš ierakstījis (paldies viņam par to, kodi darbojas) un vienu (par 10 EUR) dabūju cita pasākuma sakarā. Aplikācijā smuki tos sarindoja pēc derīguma termiņiem. Un, cik saprotu, tos kodus nonullē pilnībā arī tad, ja iztērē braucienam kaut vai 1 EUR.

Kā jau tikko rakstīju, aplikācija rādīja, ka iztērēts 4,95 EUR (par 25 min brauciena), taču nākamajā dienā skatos, ka pazuduši no listes divi atlaižu kodi. Apskatījos braucienu vēsturi un tur jau parādījās brauciena cena 5,10 EUR un attiecīgi dēļ šiem 10 centiem man nonullējās vēl viens kupons par 5 EUR. Nezvanīju strīdēties, jo vēl 2 atlaižu kodi palikuši.

Par pašu Fiatu viedoklis ne pārāk - bija odometrā nobraukums ap 5 tūkst. km, bet grabējā drausmīgi. Motoram visu laiku bija jādod virzū gāze, lai būtu kaut cik dzīvelīgs. Toties aprīkojums ir diezgan labs, ja neskaita manuālo kārbu.

nomiks 02.01.2020 6:29

Taču rakstīja, ka budžets neļauj pirkt lielāku auto.

Ja divi ceļotāji, es rūpīgāk apsvērtu iespēju ceļot pa Eiropu tā, ka aizlido uz Vāciju, piemēram, un tad tālāk auto iznomā. Tad pilnīgi vienalga par motora resursu.

nomiks 28.12.2019 23:23

Nu baigais offtopic aizgājis.

Tēmas uzturēšanai informēju, ka mans Multivan šodien Polijas ārēs sasniedza 100 000 km nobraukumu. Viss darbojas, auto joprojām rada patīkamas sajūtas, jo īpaši garajos braucienos. Pēdējā gada laikà tādi ir bijuši vairāki - decembrī uz Austrijas Alpiem, maijā uz Slovākiju, jūnijā uz Itāliju, septembrī atkal uz Slovākiju un tikko tepat uz Poliju.

Austrijas un Itālijas braucienos vidējais patēriņš 9,1 l/100km (bākas metode), pārējos - ap 8,3 l/100km.

Jaudas apszīšanai pietiek atliku likām. Tomēr trīs sarkanie mağiskie TDI un 203 ZS dara savu.

nomiks 15.12.2019 9:07

Uzņēmumā, kur es strādāju, arī viens no vadītàjiem brauc ar Q7, pārējie divi - XC90

nomiks 14.12.2019 9:15

Tiešām labs un izklausās arī godīgs apraksts! Vai 1,2 l motora jauda tiešām ir pietiekama salīdzinoši tik lielam auto, turklāt braucot 6 cilvēkiem?

Es droši vien tomēr būtu apkopē piemaksājis un lūdzis tomēr apkopē arī eļļu un filtru nomainīt. Tas, protams, nav aktuāli, ja neplāno ar šo auto braukt ilgi pēc garantijas termiņa beigām.

Tici man, ja dīleris nebūtu apsolījis garantijas laikā visas apkopes bez maksas, tad dīleris uzstātu, ka reizi gadā ir nepieciešams mainīt eļļu, pat, ja nobraukums ir mazāks par 30 000 km.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti