Kārtot: Augošā secībā
1 2
nomiks 15.01.2020 16:56

Kas interesanti, lielākoties šī problēma sastopa tieši Toyota markas automašīnām. Divas reizes esmu krustojumā izkāpis ārā no sava auto, pieklauvējis pie blakus auto loga, tad palūdzis ieslēgt tuvās gaismas. Abās reizēs šoferi nemaz nezināja, kā to izdarīt. Pagriezu slēdzu AUTO režīmā un viss bija čiki - piki.

Tā kā CarGuru arī ir tieši Toyota, tad ļoti bieži tieši ar CarGuru uzrakstiem sānos šādi vizinās. Priekšā dienas gaismas LED deg un šo to var redzēt, taču aizmigurē nedeg nekas, līdz ar to pārsteigums pārējiem garantēts

nomiks 14.01.2020 10:37

Man darbā viena no mašīnām, ar ko ik pa laikam braucu darba vajadzībām, ir Ford Focus a 1,0 l benzīna dzinēju.

Es teiktu, ka LV apstākļiem jauda ir pilnīgi pietiekama, bet nu par patēriņa ekonomiju nevar būt ne runas. Tāpat vidējais patēriņš ir ap 7 l/100 km, ja nebrauc ātrāk par 120 km/h.

Kaitina, ka nav 6.ātruma, toties ir salīdzinoši labs aprīkojums - priekšējā vējstikla papildu apsilde, piemēram, kas Fordiem jau no laika gala ir bijusi laba fīča pat salīdzinoši lētā kompolektācijā.

Kā darba auto es teiktu, ka ļoti pat laba izvēle.

nomiks 13.01.2020 22:19

Tiešām? Man no trīs Taviem kodiem viens vēl rādās kā aktìvs.

nomiks 13.01.2020 19:39

Tevis nosauktie atlaižu kodi ir katrs par 5 EUR nevis par 15 EUR.

Vēlreiz paldies. Sanāca notestēt pilsētas biti bez maksas

nomiks 13.01.2020 16:47

Decembra nogalē pirmo reizi izmantoju CityBee pakalpojumu. Pakalpojums ir ērts, vienkārši lietojams, aplikācija arī ir OK. Bet cenas ziņā šķiet, ka Bolt sanāk tādā pašā cenā vai pat iespējams lētāk. Braucu 4dienas vakarā no Deglava ielas paša gala (tuvu IKEA) līdz pilsētas centram (Pērses iela). Aplikācija rādīja 4,95 EUR.

Bet sanāca dīvaini - es jau sākumā savadīju visus sev zināmos atlaižu kodus - trīs (par 5 EUR katrs) tos, ko te forumā kāds lietotājs jau bija iepriekš ierakstījis (paldies viņam par to, kodi darbojas) un vienu (par 10 EUR) dabūju cita pasākuma sakarā. Aplikācijā smuki tos sarindoja pēc derīguma termiņiem. Un, cik saprotu, tos kodus nonullē pilnībā arī tad, ja iztērē braucienam kaut vai 1 EUR.

Kā jau tikko rakstīju, aplikācija rādīja, ka iztērēts 4,95 EUR (par 25 min brauciena), taču nākamajā dienā skatos, ka pazuduši no listes divi atlaižu kodi. Apskatījos braucienu vēsturi un tur jau parādījās brauciena cena 5,10 EUR un attiecīgi dēļ šiem 10 centiem man nonullējās vēl viens kupons par 5 EUR. Nezvanīju strīdēties, jo vēl 2 atlaižu kodi palikuši.

Par pašu Fiatu viedoklis ne pārāk - bija odometrā nobraukums ap 5 tūkst. km, bet grabējā drausmīgi. Motoram visu laiku bija jādod virzū gāze, lai būtu kaut cik dzīvelīgs. Toties aprīkojums ir diezgan labs, ja neskaita manuālo kārbu.

nomiks 02.01.2020 6:29

Taču rakstīja, ka budžets neļauj pirkt lielāku auto.

Ja divi ceļotāji, es rūpīgāk apsvērtu iespēju ceļot pa Eiropu tā, ka aizlido uz Vāciju, piemēram, un tad tālāk auto iznomā. Tad pilnīgi vienalga par motora resursu.

nomiks 28.12.2019 23:23

Nu baigais offtopic aizgājis.

Tēmas uzturēšanai informēju, ka mans Multivan šodien Polijas ārēs sasniedza 100 000 km nobraukumu. Viss darbojas, auto joprojām rada patīkamas sajūtas, jo īpaši garajos braucienos. Pēdējā gada laikà tādi ir bijuši vairāki - decembrī uz Austrijas Alpiem, maijā uz Slovākiju, jūnijā uz Itāliju, septembrī atkal uz Slovākiju un tikko tepat uz Poliju.

Austrijas un Itālijas braucienos vidējais patēriņš 9,1 l/100km (bākas metode), pārējos - ap 8,3 l/100km.

Jaudas apszīšanai pietiek atliku likām. Tomēr trīs sarkanie mağiskie TDI un 203 ZS dara savu.

nomiks 15.12.2019 9:07

Uzņēmumā, kur es strādāju, arī viens no vadītàjiem brauc ar Q7, pārējie divi - XC90

nomiks 14.12.2019 9:15

Tiešām labs un izklausās arī godīgs apraksts! Vai 1,2 l motora jauda tiešām ir pietiekama salīdzinoši tik lielam auto, turklāt braucot 6 cilvēkiem?

Es droši vien tomēr būtu apkopē piemaksājis un lūdzis tomēr apkopē arī eļļu un filtru nomainīt. Tas, protams, nav aktuāli, ja neplāno ar šo auto braukt ilgi pēc garantijas termiņa beigām.

Tici man, ja dīleris nebūtu apsolījis garantijas laikā visas apkopes bez maksas, tad dīleris uzstātu, ka reizi gadā ir nepieciešams mainīt eļļu, pat, ja nobraukums ir mazāks par 30 000 km.

nomiks 11.12.2019 8:02

Normāla cena, ja kas. Gan CR-V, gan Zafira, gan Multivan īpaši lētāk psr šo labas riepas nekad nav maksājušas. Atveries, ka runa ir par 19" un droši vien labām nevis Depo vai Maxima riepām

nomiks 05.12.2019 13:54

vidēji 8 litri/100 km, nesēņojot, 60% šoseja (līdz 105 km/h) 40% pilsēta (dinamiski).

Ar vienu LPG uzpildi pietiek 350-360 km, pat vairāk.

nomiks 02.12.2019 22:42

Es tikko paņēmu līdzīgu, gadu jaunāku, bet nobraukumu 111 tūkst.km un rūpnīcā iebūvētu LPG iekārtu. Aprīkojums gan ir iztikas minimums. Samaksāju apmēram divas reizes mazāku summu kā šajā sludinājumā.

Toties tagad uz darbu izdodas par 3 EUR aizbraukt, ja skaita tikai degvielas izmaksas. Salīdzinot ar Multivan, sanāk būtiski ietaupīt.

nomiks 29.11.2019 14:13

Kad pirms 2-3 gadiem tirgoju savu 2005.gada Jazz. Arī ilgi gaidīju, kamēr parādīsies pircējs. Bet tas, kurš vienīgais uzzvanīja, arī paņēma. Teica, ka meklēja savai sievietei tieši Jazz.

Prasīju, kāpēc tik konkrēta vēlme, teica, ka esot tehniskās apskates stacijā inspektors un Jazz ir viņa TOP 1.vietā. Rūsa viņan neiteresēja. Tikai tehniskā uzticamība.

nomiks 26.11.2019 22:00
nomiks 26.11.2019 13:16

Savādi dažāda izvēle. Es personīgi no izvēles izslēgtu pirmo un pēdējo. Bet katram mums sava gaume un iespējas.

Lai izdodas izdevīgi pārdot esošo un vietā paņemt kāroto

nomiks 26.11.2019 11:21

Man drīzāk ne jautājums, bet lūgums pievērst pastirpinātu uzmanību manevra nepabeigšanai jeb palikšanai krustojumos. Darba dienu pēcpusdienas (sākot no 17.00) Valdemāra ielā, sākot ar Lāčplēša ielas krustojumu līdz O.Kalpaka bulvārim.

nomiks 23.11.2019 14:25

Lai veicas notirgot par visiem 9700 EUR.

ss.com Tavējais sludinājums ir vienīgais ar 2017.gada Jaz, tas nozīmē, ka piedāvājums nav liels.

Kādam, kurš vēlas gandrīz jaunu Jazz, bet būtiski lētāk, šis būs labs pirkums. Cik Tavējais maksāja jauns? Ap 13kEUR?

nomiks 04.11.2019 20:39

Paldies par daudzpusīgu un lielusku aprakstu!

nomiks 30.10.2019 6:42

Nē, 1.4 litri, itāļu iekārta uzstādīta jau rūpnīcā. LPG poga iestrādāta konsolē, priekšèjā panelī rāda degvielas atlikumu un nobraicamo attàlumu abiem degvielas veidiem

nomiks 29.10.2019 19:53

Tev apbrīnojami laba atmiņa.

Piekrītu, ka var sagāzēt arī Jazz, bet nu atmaksāšanās periods ir krietni ilgāks.

Es pats atkal esmu gāzētājos iestājies. Lai nebūtu jādzenā ikdienā Multivan, paņēmu 3 gadīgu Opel Corsa ar jau rūpnīcā uzstādītu LPG iekārtu. 100 km izmaksā 4 euro. Jau biju aizmirsis par tādām izmaksām

nomiks 28.10.2019 9:14

Priekš kam? Jazz tāpat ir superekonomisks. Manējam Jazz (variators) ar visu to, ka pārsvarā brauc mazus attālumus un ar aukstu motoru, vidējais petēriņš nepārsniedz 7 l uz 100 km. Ja pa šoseju brauc līdz 100 km/h, tad kompis rāda 4,7 l/100 km, pēc bākas metodes ap 5 l/100 km sanāk.

Pie tik maza degvielas patēriņa uzstādīt LPG iekārtu, manuprāt, nav jēgas.

nomiks 27.10.2019 15:17

VWfana Honda Jazz nav aprīkots ar LPG iekārtu. Lūdzu nejaukt ar Škoda Fabia

nomiks 12.10.2019 21:13

Aizved uz CSDD nodaļu un nodod. Kad īpašnieks brauks nodot veco atlikušo numura zīmi un saņemt jaunu, būs priecīgs, ka numura zīme atradusies

nomiks 03.10.2019 9:03

Atlaide 5 eur vērtībā pirmajam braucienam ar Citybee pienākas katram, kas ievada atlaides kodu, kas norādīts uz motora pārsega. Tiesa gan nav ne jausmas, cik ilgi šis kods būs aktīvs.

Lasīju, ka Citybee sola līdz pat 500 automašīnām iepludināt satiksmē (kopā ar kravas busiem).

No braukšanas viedokļa man personīgi šķiet, ka CarGuru piedāvājums ir labāks, jo 1) dažādi auto pieejami, 2) automātiskās (robotizētās) kārbas nevis manuālās, 3) hybrid, kas ir klusāki.

Par cenām nevaru spriest, nekad neesmu izmantojis ne vienu, ne otru.

nomiks 01.10.2019 19:33

Nevis kreisās, bet tās pašas, tikai iepakojumā bez konkrētā logo.

Diez vai vispār kāda apkopē nelieciešamā lieta vispār ir oriğināls. Auto ražotājs saliek kopā citu ražoto un ārā izripo jauns auto

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti