Kārtot: Augošā secībā
1 2
nomiks 12.08.2020 10:53

Kas tie par tādiem tīņu apzīmējumiem? - "kijaskoda pegivotvāgen dacijazapaebacija", msh arī raksturīgi ērmoti saukt dažādu marku un modeļu auto.

Kāpēc nevar normāli uzrakstīt? Jums pašiem šķiet, ka tas ir nenormāli asprātīgi?

nomiks 23.07.2020 22:48

Vislabàkais lietotais auto ir 2.paaudzes golfs. Punkts.

Nevajag pateikties.

nomiks 23.07.2020 19:08

Es jau sen ar ģimeni ceļoju tikai ar auto.

6 aviobiļetes - dārgi. Turklāt fizidki neiespējami transportēt koferus 6 personām.

Auto īre - ļoti dārgi. Jo faktiski jāīrē kā minimums VW Transporter veidīgais. Ja grib arī komfortu, tad Multivan vai MB V-klasse.

2009.gada vasarā bijàm ar viengadīgu Honda CR-V Itàlijā. Nācās izmantot Itāijā ADAC pakalpojumu. 2 reizes. Bet màjās tiku ar auto. Honda piedāvàja apmaksāt avio un viesnīcas mums visiem tolaik 5 cilvēkiem. Bet tad problēma būtu dabūt auto atpakaļ uz LV. Pie vainas bija nobeidzies kondicioniera relejs, kā rezultātā no rīta nebija elektrības un nevarēja pat atslēgt durvis. Tikai ar atslēgu. Kas interesanti, kondiška izturēja visu Itàliju un vēl ceļu mājup, uzturot 20 grādus salonā, kaut sistēmā tik ap 300 g šķidruma bija palicis

nomiks 15.06.2020 9:56

Motorolers rakstīja: Cik cilvēku tik viedokļu, Es NEKAD nepirktu Rav4 par 40K, bet ir kas pērk.

Runājot par Toyota jaunajiem hybrid, laikam beidzot kko ir izdomājuši, jo man čomam ir Camry hybrid (motors jau laikam tas pats) un tam ir līdzīgi rādītāji. Tas vismaz kaut cik attaisno viņu iegādi, tik to japāņu plastmasu būtu ielikuši kvalitatīvāku, par tehnoloģijām nerunāsim...

Tāpēc ir lieliski, ka ir tik dažāds piedāvājums tirgū un tik atšķirīga patērētāju gaume. Nevaram visi braukt ar Audi.

Katram noteikti ir sava formula, kā aprēķināt price-performance koeficientu, jo katram ir atsķirīgas komforta prasības, kā arī ekspluatācijas vajadzības un apstākļi.

nomiks 02.06.2020 22:14

Es gan lejupielādēji. Ja kāds vēlas izsekot, lai seko. Diez vai kādam varētu būt interesanta mana personība

Ticu un ceru, ka aplikācija sasniegs mērķi. Un esmu lepns, ka latviešiem ir izdevies ko tādu tik ātri izstrādāt.

Pirms kāda laiga gan kaut kur lasīju, ka, šķiet, Ķīnā arì jau kas līdzīgs bija izdomāts un ir guvis lielu atsaucību lietotàju vidū.

nomiks 23.05.2020 16:03

Tev pašam smiekli nenāk par šo apgalvojumu?

nomiks 23.05.2020 6:41

Honda CR-V (2015).

Savukārt manam Multivan ir tik labas tuvās gaismas, ka bez tālajām mierīgi varētu iztikt.

nomiks 15.05.2020 10:51

Manuprāt, ļoti laba alga = lieliska alga, jeb tie ir sinonīmi.

Mazliet dīvains salīdzinājums. Nesaprotu, kāpēc pie nosacījuma "lieliska alga", kas ir lielāka kā "ļoti laba alga", nepastāv varbūtība, ka iegādājas premium auto

Bet, ja tiešām kritēriji ir tieši tādi un ne citādi, es arī izvēlētos 2.variantu. Ar viduvējiem auto braucu arī tagad un nejūtu par to nekādu diskomfortu.

nomiks 14.05.2020 22:42

KIA Ceed?

nomiks 14.05.2020 16:02

Savulaik savam Citroen C3 priekšējos lukturos spuldzes bija jāmaina ik pa 10-12 tūkst. km. Pie tam nomaiņa bija dikti čakarīga, jo nevarēja viegli piekļūt. Parasti iebraucu ātrajā servisā, kur par darbu paņēma 4-5 latus.

Pēc tam spuldes esmu mainījis pavisam retas reizies. Hondai FR-V, šķiet, divas reizes, bet Hondai Jazz (vecajam) - vienu. Hondai CR-V (2008.gada) mainīju abus priekšējos ksenonus pie 90 000 km nobraukuma (maksāja pāris ap 100 EUR). Vairāk gan neesmu mainījis.

nomiks 08.05.2020 12:05

1) Ja runa ir par Covid-19, tad klasiski tie NAV nepārvaramas varas jeb Force Majeure apstākļi. Ir vairāki juridisko biroju un iestāžu skaidrojumi par šo.

2) Operatīvais līgums pēc būtības ir nomas līgums ar izpirkuma maksu. Tu lieto auto konkrētā periodā un maksā par to tikai to starpību, kas ir starp jauna iegādes vērtību un līzinga devēja noteikto atlikušo vērtību nomas termiņa beigās, bet procentus maksā par pilno iegādes vērtību.

Šāds līgums nenozīmē, ka vari atgriezt auto līzinga devējam jebkurā brīdī, kad to vēlies, un par atlikušo neizmaksāto summu.

Vienu gady jaunam (vecam) auto pirmā gada laikā vērtības kritums viennozīmīgi ir lielāks nekā Tu par šo periodu esi samaksājis nomas (izpirkuma) maksu. Tāpēc pilnīgi drošo, ka, atgriežot atpakaļ līzinga devējam savu auto, Tev būtu jāpiemaksā par starpību.

Ideālais risinājums ir atrast pašam pircēju un veikt pirmstermiņa atmaksu līzinga devējam, bet visdrīzāk arī šādā gadījumā Tu varētyu palikt ar mīnusu jeb piemaksu.

nomiks 04.05.2020 12:27

Un atkal nevis WAG, bet konkrēti Tavs Passat.

Jau iepriekš rakstīju par savu Multivan (arì WAG), kuram 2 gadu un 4 mēnešu vecumà pie nepilniem 70 tūkst.km nomainīja EGR vārstu un motora galvu.

Bet citādi auto ir LIELISKS. Vairs nekādi defekti nav bijuši. Jāatzīst gan, ka salīdzinoši maz ar to braucu, jo īpaši, kad braukšanai uz darbu paņēmu sagāzētu Corsa.

nomiks 03.05.2020 22:53

Ar 2008.gadā pirktojaunu CR-V nobraucu 8 gadus. Bez ne vienas avārijas. Krāsojums oriğinālais nebija vienīgi bagažniekam, kad novērsa garantijas defektu un mainīja visu bagažnieku.

Ar 2015.gadā pirkto jaunu CR-V nobraucu 2,5 gadus. Pārdevu ar oriğinālo rūpnīcas krāsojumu it visur.

Ar 2017.gadā pirkto jaunu Jazz ir tieši tāpat.

Tā kā nav īsti korekti pēc savas pieredzes vispārināt to pašu uz visiem jauniem auto.

Tāpat neuzskatu, ka krāsots bampers būtu lieka problēma. Ja auto nav cietis nopietnā negadījumā (to speciālists var pamanīt), tad pilnīgi vienalga, vai krāsas biezums uz kādas virsbūves daļas ir 40 mikroni vai 250.

nomiks 02.04.2020 9:14

Pirms piedzima 1.bērns, braucu ar Citroen C3. Kad piedzima 1.bērns, tad loģiski, ka jāpērk minivens vai kā minimums kāds universālis Iegādājos Citroen Xsara Picassso. Pēc gada iegādājos Honda FR-V, jo bija doma par vēl vienu bērnu, bet gribējās braukt ar jaunu auto. Pēc nepilna gada nopirku Honda CR-V un sanāk, akurāt 2 nedēļas pirms piedzima 2.bērns. Tad ilgstoši braucu ar CR-V, kā otru auto ģimenē izmantojot Honda Jazz. Tad pasaulē nāca Nr. 3. Turpināju braukt ar Honda CR-V,kuru vēlāk nomainīju arī pret Honda CR-V, tikai atkal jaunu. Kā otro auto ģimenē savu Jazz nomainīju atpakaļ uz Honda FR-V. Tā kā mājsaimniecībā bijām 6, tad vajadzēja vienu auto, kur ir vismaz 6 vietas. Vēlāk FR-V tika aizstāts ar Opel Zafira (5+2 vietas). Kā trešo auto paturējām Honda Jazz. Nemelošu teikdams, ka arī Opel Zafira ir lieliski piemērots 3 bērnu ģimenei. Man gan bija 2013.gada modelis, par vecākiem modeļiem nezinu. Ļoti labs, ergonomisks, ekonomisks, nav dārgs iegādē, kā arī dinamisks (konkrētais bija 2.0 dīzelis) auto. Noteikti iesaku.

Kad gaidījām 4.bērnu, sapratām, ka Zafira ikdienai neder, kaut arī nomināli skaitās 7 vietas. Tāpēc pārgājām uz VW Multivan. Zafira un CR-V tika pārdots. Kā otro turpinam lietot Honda Jazz un kā trešais auto iegādāts arī Opel Corsa.

nomiks 01.04.2020 21:11

FR-V ir ļoti piemērots ğimenei ar 3 bērniem. Pašam ar tāds bija, joprojām radu lietošanā. Arī vecàkiem viens no auto ir tieši FR-V. Motori ir ļoti uzticami, labi aprīkojas ar LPG. Bet, bet, bet... rūsa gan ir ļoti un visur. Ja kāds izskatās, ka bez rūsas, tad visticamāk kosmētiski īslaicìgi uzlabots. Pēc gada būs caurumi visur.

nomiks 01.04.2020 16:07

Kāds ir pašreizējais auto? Principā ar 3 bērniem var mierīgi arī Golf klasē satilpt, ja mazākais no bērniem tiek nosēdināts priekšējā pasažieru sēdeklī.

nomiks 26.03.2020 9:26

2-5 kEUR nav normāli, tas ir absolūtais minimums

nomiks 20.03.2020 11:07

Nestē ir divi dīzeļi - parastais un ProDiesel. Cenas starpība ir diezgan liela starp šiem abiem.

Personīgi es vienmēr (ja tas ir iespējams) leju tikai ProDiesel

nomiks 19.03.2020 16:06

Šodien NESTE ProDiesel cena pārsteidza. Olainē bija 1,197 EUR/l, pieņemu, ka Slāvu aplī vēl par kādiem 4 centiem lētāka. PIlnīgi vai žēl, ka busam pilna bāka. Vienu brīdi uzreiz pēc Jaunā gada jau 1,297 EUR/l bija.

nomiks 19.03.2020 9:47

Man ir 3 auto, apdrošinu divus (kuriem līzings). Bet šos abus apdrošinātu arī, ja nebūtu līzinga.

nomiks 19.03.2020 9:20

Man vienam paziņam, kurš audzis ĻOTI turīgā ģimenē, savulaik ģimenes ikdienas lietošanā bija ap 10 auto, kur lētākais, šķiet, bija Honda CR-V, bet bija arī Q7, Bentley, Range Rover, Jaguar u.c. Viņi nekad nevienju no šiem auto neapdrošināja (KASKO), jo kopējā gada prēmija par šiem būtu daudzi tūkstoši euro. Statistiski bija sarēķinājuši, ka noteikti izdevīgāk ir remontēt par savu naudu nevis apdrošināt.

nomiks 19.03.2020 9:17

Taisnība ir par to, ka ir izdevīgāk nedrošināt. Mūsu uzņēmumā KASKO ir vairāk kā 100 transportlīdzekļiem un gada laikā izmaksāto atlīdzību kopējā summa parasti ir mazāka nekā samaksātā prēmija.

Bet apdrošināšanā jau tā parasti ir - līdz pirmajai lielajai izmaksai. Ja uzņēmumam ir pietiekami operatīvie līdzekļi, tad prātīgi ir plānot finanšu plūsmu un budžetā paredzēt konkrētu ikgadējo summu apdrošināšanai.

nomiks 28.02.2020 15:44

Izskatās pēc katafalka, tik vecam būs daudz rūsas un būs paliels degvielas patēriņš. Ja uzliksi LPG, tad būs pa lēto. Motors ļoti labs, nenokaujams. Atsaites un stabilizatoru bukses nāksies mainīt bieži, bet šis gan nav dārgi.

nomiks 18.02.2020 16:34

Nav ne jausmas. Sīkāk neinteresējos.

2016.gada ražojums, 2.0 TDI ar 203 ZS. Pirms vai pēc atjauninājumiem - HVZ.

Kā mīnusu var vēl atzīmēt ļoti plānu krāsas kārtu. Vietās, kur no ceļa ir gadījies kāds akmentiņš atsities pret virsbūvi, uzreiz ir krāsa nost. Nevianam manam auto tā nav bijis.

Visādi citādi Multivan ir superīgs. Jauda, ietilpība, komforts, funkcionalitāte...Esmu ļoti apmierināts

nomiks 18.02.2020 12:00

Nu manam Multivan EGR vārstu komplektā ar motora galvu nomainīja pie nepilniem 70 000 km nobraukuma. Arī paņēma kā garantiju, kaut tā bija beigusies pirms pāris mēnešiem. Tagad viss OK (nobraukti apmēram 35 000 km pēc nomaiņas)

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti