iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 14.04.2011 14:13

jaaanis rakstīja:

Piekrītu, ka daži ir par to sašutuši, bet topika autors sūdzējas par nepamatoti uzliktu sodu

Tu tur biji klāt? Tu tam kliedzējam tici?

Visu ko tas histērīķis izkliedza ņēm par pilnu?

Es dotu pat 70/30, ka taisnība ir milicim. Klāt nebīju, 100% nedodu.

Jautājums citā - cik vbieži nav nācies runāt ar cilvēkiem - kas veikalā nosper kaut ko un kamēr neparāda video nav vainīgi?

Vai tiešām tikai fiksēts video skaitās par faktu? Manuprāt fakts ir un paliek fakts ir tas viksēts ar video vai ar acīm. Ja milicim nav ideo ka brauci bes gaismām - tad milicim nav taisnība, kad milicis piedāvā palūrēt video, pēkšņi tomēr taisnība ir viņam...

99% cilvēku nezkāpēc miliči "neko nepiesien"...

Neskiet aizdomīgi?

Palaidniex 14.04.2011 13:46

IkdienasViesis rakstīja: Cik atceros, Berlīnē jau pirms 25 gadiem pilsētas bāņiem stacijās tās durvis vagonu bija jāver vaļā ar rokām. Toreiz tas likās tik jocīgi un neērti. Bet vai tagad pat podziņu daudziem nospiest ir grūti ? Lai gan.pēc būtības, RS kantorim vajadzēja rīdziniekus pieradināt pie jaunajiem vagoniem un durvju atvēršanas kārtību - ar plašāku informaciju presē un citos medijos. Zināms, ka daudzi pensionari joprojām vēl nav izpratuši to durvju atvēršanas sistēmu.

pret glupumu zāles vēl nav izdomātas - stāsti kaut presē, kaut piesūi vētules (starp citu tas arī maksa naudu)

brauc tramvajs - milzu burtiem uzraksts IZMĒĢINĀJUMA, veca penša mēģina tajā ietikt, kaut pat pie katrām durvīm izlikta acu augstumā lapiņa - izmēģinājuma brauciens, durveis nevērsies (vai kaut kas tamlīdzīgs). Bet nē vienalga mēģina tajā iespērties...

Par to podziņu tak ar viss skaidri un gaiži paziņots.

Vienmēr būš kam nedalec - informā kā gribi.

Un par to, ka veras tikai vajadzīgās durvis - tikai par! Vno vienas neatvēršānās un pēcākas neaizvēršanās ekomonija maza, bet 10-15 ekspluatācijas agadu laikā saskrien prāvs cipars. Gada laikā virināt vienas durvis + vēl Hippy pieminētā siltā vai kondicionētā gaisa nevajadzīģie zudumi...

Palaidniex 14.04.2011 13:34

jaaanis rakstīja: Palaidniex, tam ko tu raksti pēdējos komentos pa lielam var peikrist, bet topika būtība ir par to, ka pie patreizējās sistēmas policists bez jebkādiem pierādījumiem drīkst sodīt jabkuru mirstīgo. Un šinī gadījumā nelīdzēs cīnīšanās ar "cēloņiem", jo policistam galvenais, lai būtu cilvēks, pantu piemeklēs.

Kad tevi par izdomātu pārkāpumu sodīs un tu nespēsi pierādīt, ka neesi kamielis, tad sapratīsi par ko te tiek diskutēts.

Atjautības uzdevums tieši Tev - jaaani

Tev slēgtā telpā viens kekss ieivilks ar kāju pa žokli!

Kā pierādīsi, ka Tev ievilka tieši šis pilsonis, tieši Tev un tieši pa žokli? Un ka žokļa trauma ir tiešī šī incidenta rezultāts?

Moš pats sadzēries, nokriti un pēcāk kādam mēģini piesiet bumbas...

Video tak nav nofilmēts, ka tieši viņš tev iesita, kā pierādīsi?

Palaidniex 14.04.2011 12:25

labojums:

ir - "Ja pieņems saistošos noteikumus tirst uz palodzes"

bija domāts - "Ja pieņems saistošos noteikumus, kas aizliedz tirst uz palodzes"

Palaidniex 14.04.2011 12:19

Ar to es gribēju pateikt, ka šeit lai vai ko neizdomātu - vienmēr būš slikti

Ja parādās kāds likums, norma, ierobežojums, tad "Homo Sovietiko" MOMENTĀ sāks domāt kā to apiet, piemirstot padomāt vai to vispār vajag, ir jēga, būu prātīgi, ekonomiski vai citādi jāapiet.

Ja pieņems saistošos noteikumus tirst uz palodzes, tak atradīsies tirliņi, kas cīnīsies par tiesīām aptirst palodzes, darīs to slepus, rakstīs blogos, dalīzies pieredzē utt, pat neaizdomājoties, ja tāda nodarbe pēc definīcijas ir maigi sakot nepieklājīga un nehigieniska...

Visi te cīnās ar miličiem, ar to, kā tie ķer un soda...

Nepatīk kaut kur ātruma ieirobežojums - necīnieties ar milici, kas tur pelna naudu uz aizmāršām un skrējējiem (pirmkārt drīkst nepārkāpt, otrkārt drīkst nemaksāt ķēpā), bet cīnieties ar atbilstošā ātruma ierobežojuma palielinājumu.

Visādi citādi tā ir cīņa ar sekām, nevis ar to cēloņiem...

Nepatīk, traucē kāda zīme, ierobnezojums utt - cīnies ar to maiņu, nevis ar milici, kas seko noteiikumu ieivērošanai...

Palaidniex 14.04.2011 12:07

Kanibāl - kur es rakstu, ka viss ir kārtībā???

Es saku, ka skabargas mēs redzam tikai svešās acīs...

Pats arī lasi un domā līdzi tam, ko raksti - "sponsoru sodīt!" Forši! Super! Idejāli!

... bet tos 10 mīzalas (???), kuriem citādi dūšas tik ātri braukt nav, kuri laikam arī šņabi tikai par svešu naudu dzer, jālaiž tālāk? Kāda mārrutka pēc? Ja vbisus liks miera - sāksies cilvēktiesību pārkāpums, man sieva dzemdē aizmirsusi lidostas biļetes, kāpēc tik ilgi aizturat?

Vēl pasaki, ka pārkāpj tikai pirmais....

Buļļu kakas, ka pie visa vainīgs pirmais, ka pārkāpj tikai pirmais... Pārkāpj VISI tajā plūsmā!

Iet strīdēties kurš pārkāpa +/- 1 vai 2 km/h pie ~70, ja atļauts ir 50 - maigi sakot ir matu skaldīšana!

VISI tur vainīgi.

Uzliks virs katras joslas lāzerradaru - atkal būs slikti - es taču tikai mazliet pārkāpu (tātad neskaitās vai drīkst neskaitīt), kāpēc mani tā, par ko?

Un kliegs, vispār, kāpēc nebija jau pirms 500 metriem ik pa 50 metriem uz visām sienām , visās joslās un vēl ar speciālu gaismas signālu pateikts, ka tur būs radars...

Palaidniex 14.04.2011 8:50

Kanibaals rakstīja:

Redzi pārkāpējam ir jāsaņem sods (!!!!)

blah, blah, blah...

Ņemot ātrumu plūsmā tiek pārkāpta mērinstrumenta(radara) ekspluatācijas noteikumi un ....

Vēlreiz jautāju - tas ir NORMĀLI (?) ka visa plūsma pārkāpj????

Ja visa plūsma pārkāpj, kādi risinājumi - nolikt mierā visus? Ja jā - tad kā to tiesiski izdarīt?

Ja nē - tas nozīmē - "bariņā drīkst" pārkāpt (parasti par nozirgumu grupās paredzēta lielāka atbildība), a pa vienam nedrīkst, tā ja...

Es saprotu, ka Tu te patreiz betonē un kačā savas sīkās

indivīda pravas.

Es Tev uzdodu jautājumu, jautājumu pēc būtības - ko darīt? Kā pareizi? Ja mērķis ir panākt kaut kādas kārtības ievērošanu?

Ja mērķis ir panākt peļņu - tad to var panākt JEBKURĀ razkladā... Par to esi drošs... Te nekādus šķēršļus neieliksi. tāpat kā "godīgā" vadīāja vēlmi "sarunāt" ar milici "lētāk"

Runājot par ātrumu, vecīt - 5 km/h var nejauši pārkāpt ne pārāk pieredzējis vadīājs, pieredzējis vadīājs LIELISKI ZINA, uz cik brauc un ka pārkāpj, tikko dabujušais tiesības arī lieliski zin, ka vai kad pārkāpj, jo nemitīgi BLENŽ spidometrā...

Vēlreiz prasu ko darī, ka nāk plūsma 3 rindas un visi pārkāpj.

Tu te patreiz cepies par itkā baltiem diegiem šūi tiek pierādījumi. Pēc būības lieliski apzinies, ka pārkāpums notiek, tikai itkā ir ne pārāk spēcīgi pierādījumi. Un tad - uzliks lāzerradarus, ko tad? Ko tad betonēsi? Kā tad līmēsi savas "nevainības" aizstāvības runu?

Mļe - kas tiešām 50 gadu dzīvošana Padumjajā savienībā ir atstājušas neglābjamas ģenētiskas izmaiņas tajā švammē starp ausīm. Lietās, kas skar paškritiku, saprātu, godu, un pašlepnumu...?

Palaidniex 13.04.2011 18:30

jaaanis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Jāni TU LASĪT māki???

Es runāju par to, ka šādi ienākumi no viena cilvēka mūža tiek rēķināti LIELBRITĀNIJĀ! Un nevis viena gada laikā, bet visa viņa mūža laikā!

Es ne tikai māku lasīt, bet arī rēķināt un man nevar iebarot šitos tukšos saukļus par zaudētajiem miljoniem utt.

Pieminot Lielbritāniju Tu rakstīji par miljardiem. Bet Tu tagad sāc izlikties, ka rakstot par zaudētajiem miljoniem biji domājis par Mozambiku! No tava u

Norādot nopelnītos latus gadā es atstāju iepēju katram pašam izrēķināt cik gadsimtus jānostrādā, lai Latvijā nopelnītu tavus pieminētos miljonus.

Šo ciparu neaprēķina tika no no viena pilsoņa samaksātā IIN, Sociālās apdrošināšanas un PaVNa.

Bet nu drīksti palikt pie sava, ka katrs pilsonis valstij ienes tikai savas algas IIN, no tās tēriņa aprēķināto PēVēeNnu, moš vēl socnodokli un neko vairāk! Āmen!

Palaidniex 13.04.2011 16:02

DimanC rakstīja:

Bams rakstīja:

Diezgan plaši izplatīta prakse normālās valstīs.

Lai cik dīvaini nebūtu, bet par to nav pasažieru sūdzību. Neskaitāmas sūdzības bija par to, ka ziemā visas durvis tiek virinātas un turētas par ilgu vaļā, tādejādi izsaldējot salonu. Vasarā sūdzējās par karstumu. Tika pieņemts lēmums, ka, lai lieki nevirinātu durvis, pasažieri tās atvērs paši, ja būs nepieciešams. Aprēķini liecina, ka ir panākts zināma siltuma ekonomija ziemā un kondicioniera-vasarā, turklāt mazāk nolietojas durvju mehānismi. Iespējams, ka ar laiku viss RS transports darbosies pēc šāda principa. Jaunajos busos un trolejbusos tehniski tas bija iespējams jau vakar.

dažās normālās valstīs esmu redzējis sekojošu risinājumu:

pīķa stundās veras visas durvis (lai nenerrotu tautu ar vajadzību spiest pogu tad, ja tik un tā kāpj daudz ļautiņu pa visām durvīm);

pārējā laikā - tikai tās durvis, kur nospiež pogu (lai nedzesētu būdu, nenolietotu durvis, utml.)

Varbūt arī šo var ierosināt RS?

Baisā nerrošana paprasī vērt visas durvis.

Kas - grūti pogu nospiest? Un pik stundās pie katrām no 6 durvīm varētu atrasties pa kādam, kam nav "v lomi" nospiest pogas...

Palaidniex 13.04.2011 16:00

DimanC rakstīja:

Bams rakstīja:

Diezgan plaši izplatīta prakse normālās valstīs.

Lai cik dīvaini nebūtu, bet par to nav pasažieru sūdzību. Neskaitāmas sūdzības bija par to, ka ziemā visas durvis tiek virinātas un turētas par ilgu vaļā, tādejādi izsaldējot salonu. Vasarā sūdzējās par karstumu. Tika pieņemts lēmums, ka, lai lieki nevirinātu durvis, pasažieri tās atvērs paši, ja būs nepieciešams. Aprēķini liecina, ka ir panākts zināma siltuma ekonomija ziemā un kondicioniera-vasarā, turklāt mazāk nolietojas durvju mehānismi. Iespējams, ka ar laiku viss RS transports darbosies pēc šāda principa. Jaunajos busos un trolejbusos tehniski tas bija iespējams jau vakar.

dažās normālās valstīs esmu redzējis sekojošu risinājumu:

pīķa stundās veras visas durvis (lai nenerrotu tautu ar vajadzību spiest pogu tad, ja tik un tā kāpj daudz ļautiņu pa visām durvīm);

pārējā laikā - tikai tās durvis, kur nospiež pogu (lai nedzesētu būdu, nenolietotu durvis, utml.)

Varbūt arī šo var ierosināt RS?

Baisā nerrošana paprasī vērt visas durvis.

Kas - grūti pogu nospiest? Un pik stundās pie katrām no 6 durvīm varētu atrasties pa kādam, kam nav "v lomi" nospiest pogas...

Palaidniex 13.04.2011 15:57

Jāni TU LASĪT māki???

Es runāju par to, ka šādi ienākumi no viena cilvēka mūža tiek rēķināti LIELBRITĀNIJĀ! Un nevis viena gada laikā, bet visa viņa mūža laikā!

Palaidniex 13.04.2011 14:51

jaaanis rakstīja: Kādus vēl miljonus un miljardus zaudē?

Gribētos redzēt aprēķinus kā šie cipari tiek iegūtu.

Pieņemot, ka viens vidējais darspējīgs dzīves laikā nostrādā ~40 gadus, lai valsts iegūtu 4 miljardus tam nabadziņam gadā nodokļos jānopelna 100 miljoni , ja vēl pierēķina cik šim miljonāram būs jāizmaksā pensija tad nodokļos jāiekasē vēl vairāk, tāpēc valsts interesēs labāk palīdzēt viņam priekšlaicīgi nomirt

Katrs cilvēks ne tikai nomaksā nodokļus no savas algas, bet ar savu eksistenci rada citas darba vietas, citas preces veicina patēriņu utt...

Nevajag domāt ka normālas valstis rēķina tikai sava pilsoņa IIN un samaksāto PVNu...

Palaidniex 13.04.2011 8:32

Kanibaals rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Miliči reti kad piesien svešu ātrumu tāpat vien un visiem pēc kārtas...

Zini,esmu pa mājas logu visu vasaru atskatījies, kā tiek piešūts ātrums. CP ar radaru uzšauj, bet no plūsmas nezin kāpēc nepaņem priekšā braucošo, toties nākošo auto aiz viņa un kā par nejaušību to biezāko aptur. Nav reāli uzņemt ātrumu tam auto, kas aizmugurē, un CP jau tas neinteresē, ka tik cipariņu uzrāda. Uz ātrām grabažām dažreiz pat uzmanību nepievērš, jo papīri jāķēpā. Mēģināšu šovasar kaut kā to bezpriģelu iefilmēt, bet būs jāpielien tuvāk CP skatpunktam citādi no malas tas nav tik uzkrītoši.

Izklausās, ka runā lietu.

Vīrs un vārds? Iefilmēsi?

Es nesaku, ka nav izņēmumu, bet ja visa plūsma velk virs atļautā - visus nenoķersi... Kamēr nav uzstādīts fotoradars, kas piešuj visiem "varoņiem" ātrumu ir padomā alternatīvas metodes?

Kamēr tur ir ekipāža - kāds tāpat jāķer un jāsoda, ja laist visus garām arī nav pareizi...

Tas biezais tak arī pārkāpa, neba nu paņēma to lēno biezo kurš nepārkāpa...

Igauņi savulaik arī interesanti ķēra uz šosejas - ja viens vilka un otrs aiz tā kā "sponsora" aizsegā - ķēra otro, nevis pirmo.

Reiz te (gadus septiņua atpakaļ) ar kolēģi braucām uz Liepāju. Kaut kā sanāca ka uz šosejas patrāpījās V6 šarans, kurš visai akurāti gāza 140-160... Kollega aiz viņa astītē... Kad pašam bija jābrauc pa priekšu, tad max 120, kā aiz šarana tā 140-150...

Tad sanāca tā, ka šarans piekārtojās braukt blakus atvēra logu un visai labi pajautāja manam kollegam caur atvērto logu - "vai viņš šņabi ar tikai uz sveša rēķina dzerot?...

Palaidniex 12.04.2011 21:13

WALA rakstīja: Gaišā dienas laikā radat anekdotes iz dzīves.

Ja jau par drošības jostām pienākas soda punkti, tad kas valstij pienākas par bedrīšu "uzturēšanu" ???

Mani gan pārlieku nefis nedz viens nedz otrs gadījums, bet tīri teorētiski - kādas tad ir "atmazkas" lai nedrāztu valsti visos caurumos ?!?!?

ja valstī ir noteikts, ka par jostām drāž, tad drāž.

Es nekur neesmu teicis, ka pilsoņi tamdēļ nedrīkst drāst valsti un pašvaldību par bedrēm!

Es pat teiktu, ka tas ir jādara, nevis jākurn, ka nekas šai sakarā netiek darīts, jo tās nav miliča, bet ikkatra pilsoņa tiesības UN PIENĀKUMS!

Palaidniex 12.04.2011 17:17

uupi - jautājums Tev par saprašanu kā tādu...

Soda punktu sistēmas mērķi - tas ir augstākstāvošais likums valstī? Un pakārtoti tam tika izstrādāta satversme? Vai tomēr otrādi?

Izlasi satversmes 111. punktu.

Palaidniex 12.04.2011 16:53

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: No šī skatu punkta raugoties, Tu tipa drīksti nepiesprādzējies, …

Atgādiniet man soda punktu sistēmas jēgu un mērķi…

Pārējo demagoģiju izlaižam – nekur neteicu par šmigošanu un vēl jo vairāk ka tas nav pierādāms fakts… (histērija no jūsu puses viennozīmīgi)

uupi...

neredzu starpību braukt pārkāpjot ātruma ierobežojumu pa tukšu šoseju vai nepiesprādzēties...

Abi noteikumu pārkāpumi no indivīda viedokļa ir formāli.

No valsts viedokļa - zaudējot viena ekonomiski aktīva pilsoņa darbaspējas, vai vēl vairāk dzīvību, valsts gala rezultāta neieņem vairākus miljonus latu ilgtermiņā...

Ja neko nejaucu, Lielbritānijā viena ekonomiski aktīva pilsoņa zaudēšana valstij neienes netiešos ienākumos 4 miljardu (viena LR budžeta) apmērā skatoties uz atlikušo mūžu...

Palaidniex 12.04.2011 16:01

uupis rakstīja: Jebkurš policists var jebkuram kāmītim pateikt – NEBIJI PIESPRĀDZĒJIES – un vēsā mierā sarakstīt protokolu – fakts nav pierādāms…

Tādēļ tie kāmīši kuri aizstāv soda punkta piešķiršanu vadītājam par nepeisprādzēšanos – drīkst ar putām uz lūpām aizstāvēt tālāk šo sodu un cerēt uz ceļu milicista godaprātu, ka šamais izvērtēs visu pēc būtības un taisnības, nevis pēc soda naudu plāna…

No šī skatu punkta raugoties, Tu tipa drīksti nepiesprādzējies, šmigā, braukt, nagļakā pārsniedzot ātrumu, pret špūri pa vienvirzienu ielu un, kamēr neesi nofilmēts policijas ekipāžā uzstādītajās videoiekārtā vari mierīgi runāt, ka vispār neesi neko darījis... Un jātiek prom sveikā? Kā arī teikt, ka Alkotesterī pūa pats policists, ne tu utt...?

Nešķiet mazliet pārprastas iedomātās personiskās brīvības?

Palaidniex 12.04.2011 8:28

skaidrs ar Tevi - neesi notverts pie rokas, neesi zaglis?

Dubulta Tev tā morālīte...

Miliči reti kad piesien svešu ātrumu tāpat vien un visiem pēc kārtas... Zinu, zinu sāksi kliegt, ka zini n-tos gadījumus utt. Tas nav pierādījums!

Es arī zinu gadījumus, kad džeki izlec no ļopenes, un tiem neatveras izpletnis vai tas sapinās, vai vēl kas notiek, un tie no 3 km augstuma noliek uz mutes un paliek dzīvi bez izpletņa bremzējošā spēka... Tikai uz kopējā fona šādu gadījumu ir maz, bet toties ar kādu mārketinga spēku šādi stāsti izplatās!

Vienmēr ir izņēmumi. Un nevajag te stāstī ka cilvēciskais faktors miličus pēc noklusējuma padara negodīģākus par "godīgajiem" autovadīājiem...

Vai tiešām "latviensis vulgaris" tik ļoti patīk melot pašiem sev... Un tik grūti uzņemties atbildību par paša darbiem, kā vecim ? Pārkāpi un samaksā sodu pēc protokola. Kas tur tik grūts? Dārgi? - var nepārkāpt vai "pārkāp lētāk:... Bet mūžīgi īdēt un ņaudēt, ka milicis slēpās, viņam nav videopierādījumu un tajos viss nenotiek uz kalibrēta lineāla fona utt...

Palaidniex 11.04.2011 17:59

no citas puses, to kretīnisku likumu sen jau vajadzētu labot, moderno tehnoloģiju laikmetā vajadzētu balstīties uz precīzu fiksāciju, nevis totalitāras pagātnes viegli manipulējamiem likumiem.

Gribu redzēt cik Tu pats būsi priecīgs, ja ikkartu sekundi tiksi filmēts... Piemēram, ka mašīnā iekšā un ārpus tās būs kameras un GPS ātrume reģistrators.

Modernā tehnika fiksēs vai un kad esi piesprādzējies, ko un kā kur esi pārkāpis, kur pārsniedzi ātrumu utt.

Viss būs precīzi aprēķināts un mēneša beigās piestādīs Tev rēķinu par visu. Forši!

Modernu tehnoloģiju laikmetā tiktu ievērotas visas jaunās tradīcijas...

Palaidniex 11.04.2011 12:53

nezkāpēc, redzot kliegšanu ar lielajiem burtiem par priekšā stādīšanos (apturēšanas iemeslu tak skaidri un gaiši nosauca), mani māc šaubas par paša braucēja likumpaklausību... Tā nu nav ka mēs balti un pūkaini, visu varam, bet policists nevar neko, jo viņam nav "tiesību"...

kolumbs rakstīja: Bet tā īsti neticu, ka atnāca policists, neskatoties uz to, ka visi piesprādzējušies, sastādīja, protokolu, ka kāds nav piesprādzējies.

Reāli droši vien bija tā: tiklīdz tika pamanīta policijas tuvošanās, visi piesprādzējās. Atnāca policists pie mašīnas un tad sākās kasīšanās bija/nebija piesprādzējies.

+1 Nezkāpēc šāds izklāsts mani vairāk šķiet ticams...

kolumbs rakstīja: Tas vai stādījās vai nestādījās priekšā- pa lielam nemaina lietas būtību bija vai nebija pārkāpums.

Un šis arī ir lielisks papildinājums, ka redzot cita acī skabargu pats savu baļķi neredz...

P.S.

Kāt nebiju, izsaku tikai pieņēmumus. Iespējams, ka policists - īšts svoločs, a vadītājs ar pasažieriem patiešām "balts un pūkains"...

Palaidniex 10.04.2011 16:18

Velomens rakstīja: www.apollo.lv/...

Atkal remonts vismaz mēnesi.

uz aci jau tikai plastmasa pa gaisu aizgājusi... Nu moš vēl kāds sīkums saliekts

bet kādam losim jābūt, lai, esot uz tramvajsliežu klātnes Ropažielā, piemirstu palūtrēt vai džimbulis nenāk?

Palaidniex 06.04.2011 10:39

smaidiigais rakstīja:

seaman rakstīja: nekur jau tā nauda nepazūd, kam villa, kam jauna kajēne!

vot ceļa segums daudzas vietas pazudis kopā ar sniegu

latviešu ticējums: labs asfalts uz ceļa nemētājas!

Palaidniex 01.04.2011 23:09

Gauss rakstīja: "Kad maršrutā būs tikai jaunie tramvaji noteikti tiks pārskatīti braukšanas saraksti un vairāki luksoforu signālplāni."

Tas laikam nozīmē nekad... Jo vismaz 6-tajā maršrutā daļēji kursē 11-tais un 3-šais, kā arī uz, no depo braucošie.

3 tramvajs iet gana reti diez vai būs 15 reisi dienā (vienkāršāk to amputēt vispār), kā arī ar 11. pārklājās tikai ~5 pieturas no kādām ~20, katrā virzienā...

Da i centrā tāpat īpaši nepaskriesi. Attālumi starp pieturām salīdzinoši ar citurieni Eiropā ir gaužām niecīgi

Palaidniex 24.03.2011 11:18

tas jau troļļuka salons un \"cietais\", Hippy vajadzētu aplūkot salonus ar \"mikstajiem\" beņķiem

www.vrntram.org/...

īsts dailes un ērtību paraugs!

Palaidniex 22.03.2011 10:05

HIPPY rakstīja: To es saprotu.

Viņš satiksmi netraucē.

Mūsu ķieģeļvedēji Kr. Barona ielu gan ir okupējuši!!!

Jaunaus čimbulis ar ir briesmīgs no iekšpuses. Vienkārši nau ko teikt.

Kas, Tavuprāt, skaitītos skaists?

Un kādus ir pelnījuši pilsoņi, kuri regulāri uzgriež, sadedzina, apraksta, noķēza, saskrāpē un citādi izdaiļo salonu?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti