Kārtot: Augošā secībā
1 2
Palaidniex 16.07.2019 13:10

G. Zemgala iela virziens uz Purvciemu. ~12:10

Otrā neregulējamā gājēju pāreja pie Vairoga ielas no divām, kuras ir posmā starp Brīvības gatvi un Ūnijas ielu.

Otrā josla. Viens stājās lai laistu gājēju otrs pārāk mazā distancē un/vai nodarbojoties ar blaluslietām par vēlu pamostās. Saprot ka nevarēs nobremzēt līdz gājēja laidējam (uz viņu tak zīme laist gājēju neattiecas) mēģina meklēt izeju no paša radītā kalambūra... Kur? Nu protams, kā jau paši uzminējāt - raujot pa kreisi pretējās kustības joslā pāri dubultajai nepārtrauktajai...

Bet nepietika laika un telpas - uzsita ar savu labo purna pusi pa gājēja laidēja pakaļas kreiso stūri.

Turpinām braukt neievērojot distanci, uzskatot, ka ceļa zīmes varētu attiekties tikai uz pa priekšu braucējiem, ne pašiem un to visu darīt nepievēršot uzmanību satiksmei sev priekšā, proti, nodarboties ar blakus lietām.

Protams, ka pie visa vainīgs gājējs un pa priekšu braucēji...

Palaidniex 09.07.2019 9:06

Ja palasīsi CSN, ja, jā - tos pašus ko piemini, tad vajadzētu arī saprast, ar ko papildsekcija visai būtiski atšķiras no tā krustiņa...

Ka krustojumos ne vienmēr uz vienas ielas abos virzienos deg zaļais vienlaicīgi. Ka to ne ar kādām papildsekcijām to fakstikās specifikas dēļ nevarēsi apzīmēt.

Bet kā jau zināmam dislektiķim, un fantastiskam demagogam un visādu mīklainu jautājumu, uz kuriem pats nezini atbildes, uzdevējam, tas netraucēs turpināt betonēt visādu tuftu...

Palaidniex 09.07.2019 8:36

ezis71 rakstīja:

Rr19 rakstīja: It kā jau pareizi saki, bet, kas tanī krustojumā, ir izmainījies 28g.laikā. Ja tagad, ko pārtaisa, tad Timrots tūlīt kritizē, pēdējā "Zebrā" par Lubānas ielas kreiso pagriezienu. Par Valmieras ielas krustojumu arī televīzījā bija diskusija - speciālisti nosprieda, ka viss ir pareizi.

Tad tu atbalsti kreisos pagriezienus uz tādām maģistrālām ielām?

Es atbalstītu ka sakarā ar RailBaltic vērienīgo ieviešanu krietni lielākam skaitam ielu parādītos iespēja bez pārbrauktuves šķērsot vienu no satiksmes ierobežotājiem - zemes līmeņa dzelzceļu.

Valmieras Lācplēša krustā maģistrālāks virziens kā reizi ir Lāčplēša valmieras, nvis Lāčplēša-Lāčplēša.

Ja parādīos tunelis/pārvads Ģertrūdesw -Daugavpils, Matīsa ielas pārbrauktuve pārvērstos par auto tuneli vai vilcienu uz paaugstinājuma...

Visa Rīga mums no satiksmes viedokļa ir kā auto dīķi ar pudeļu kakliem vai nu dzezceļa vai nu upes šķērsošanai.

Palaidniex 08.06.2019 11:09

Neesi nekad domājis, kāpēc desmitiem auto pirms un pēc Tevis netika apturēti un kratīti, bet tikai tieši Tu?

Palaidniex 08.06.2019 10:44

Tava karma!

99,999% nevainīgu autobraucēju nekas tāds nenotiek. ;)

Palaidniex 08.06.2019 10:43

Izklausās, ka tā ir Tava karma.

Palaidniex 07.06.2019 11:42

Un kā šitādu savlaicīgi ar paceltu roku pabrīdina, ka nepieciešama strauja bremzēšana satiksmes drošības nodrošināšanai?

Palaidniex 03.06.2019 9:01

ezis71 rakstīja: Muļķu netrūkst,tas pats redzams Feisītī kad cilvēki sajūsmā no koka karkasu paneļu mājām,galvenais faktors-за малину.

Kas tieši normālā, kvalitatīvi izgatavotu koka paneļu karkasa mājā nav labi? Kas tieši to padara par ladu kaļinu vai citu PSRS atraugu?

Tā kā būvējot konvenciālu māju nevarētu sataisīt un nesataisītu vēl vairāk sūdu...

Palaidniex 20.05.2019 11:29

Grafiku pieskaņot diennaksts stundai atbilsošiem satiksmes apstākļiem, laikam, ir augstākā matemātika.

Neiestāstīsiet, ka satiksmes intensitāte ir baigi neprognozējama...

Palaidniex 18.05.2019 6:41

Darba dienas izskaņā, kur nu vēl piektdienaā tur ar satriecoši bīstamajiem 52 km/h īsti nav kur baigi pabraukt arī bez nobloķētas joslas...

Palaidniex 18.05.2019 6:40

Vieglos noteikti ātrāk kā triju stundu laikā novāc no ceļa. Tur pat Nordekas kravinieks bija piebraucis...

Palaidniex 18.05.2019 6:39

Pa trim stundām, ko tas tur stāvēja jau nu varēja sataisīt riepu. Nekad baiss taču tur novelkot pat ar ķīlētiem ratiem tam nenotiktu

Palaidniex 17.05.2019 18:24

Šodien noplīsusi Nordekas SETRA ilgstoši kavē satiksmi Brīvības gatvē pie Mārkalnes ielas.

Nevar, cienot citus, to autobusu ar kādu jaudīgu evakuatoru no turienes savlaicīgi novākt? Piemēram, ievilkt Mārkalnes ielā?

Nav tā, ka evakuators ir pārāk dārgi priekš tik superīga uzņēmuma un tāpēc ir nospļauties uz citiem un viņu izčakarēto laiku, tajā skaitā kavējot dažādu citu autobusu maršrutu grafiku?

Palaidniex 15.05.2019 7:42

kobamas laikam sūdīgas botas...

Palaidniex 07.05.2019 10:12

Klau, rupekli, tev zemāk Kanibāls apskaidro, kā tajā aplikācijā nonāk aktuālā informācija. Tā neparādās tur pati no sevis! TO tur ievieto PAŠI LIETOTĀJI, to dara sava entuziasma dzīti, BEZ JEBKĀDAS ATLĪDZĪBAS! Un pēc tam šī informācija pilnīgi BEZ MAKSAS ir pieejama arī Tev kā lietotājam paģērošajam.

Lietotne ir bezmaksas un paģērēt no tās simtprocentīgi pareizu informāciju, ja tās redaktori - paši lietotāji - noslinko to tur ievietot ir, maigi sakot - stulbi!

Protams ka ir LVC un dažas pašvaldības, kas ar WAZE sadarbojas, ievieto tur informāciju vai arī reaģē uz tur lietotāju ievietoto informāciju!

Ja pats neproti lietot šo aplikāciju un pats neatzīmē, ka kaut kāds ceļš ir ciet, tad bļaudams uz citiem, pieej arī pie spoguļa un pabļauj uz sevi arī - jo arī pats noslinkoji (Tu gan izmantotu spēcīgākus vārdus) un neievadīji izmaiņas kartē.

Šī aplikācija sniedz tikai tik izsmeļošus un tik precīzus datus, cik precīzus un izsmeļošus tur tos ievada lietotāji. Ziņas par sastrēgumiem un palēninātu satiksmi tur nonāk arī tad, ja neviens tieši neziņo par sastrēgumu, bet tur braucot ieslēgtu aplikāciju, jo šādi dod datus uz serveri par satiksmes palēnināšanos. Līdz ar to ieslēgta aplikācija pat tad ja lieto maršrutā, ko zini no galvas, arī dod pienesumu datu uzticamībai.

Ja to programmu visi lietos tikai kā patērētāji, bet nedos savu atpakaļsaikni un neatjaunos informāciju, neziņos, nelabos karti - tā būs tik pat "tupa" kā offline karte.

Palaidniex 06.05.2019 18:34

To karti un tās saturu rediģē paši lietotāji. Ielogojies wazē no darora, attaisi kartes redaktoru un atzīmē, ka tur ir būvbedre, un - woala - tas parādīsies kartē! Tik pat labi braucot to var atzīmēt lietotnē.

No Tavas gaušanās šeit - nekas tai kartē neizmainīsies!

Palaidniex 02.05.2019 15:44

Šito jau es n-reizes esmu vaicājis visādos līmeņos Wazei. Kā viesabonēšana - tā mainās balss ziņojumu valoda. Kur loģika?

Palaidniex 02.05.2019 13:12

Lietoju kā reizi latviešu...

Iepriekš lietoju “Jāni”, tad pārslēdzās uz Marusju

Tādad uzliku “Lejasmeijeru”, varbūtūt tāpēc nepārslēdz vairs?

Palaidniex 02.05.2019 10:09

Nez, man tā aptuveni patīk. Jā ir jādomā līdzi un reizēm jāuzmet acs piedāvātajam maršrutam, jo tas reizēm ir neloģisks. Īpaši kaut kur laukos pa grantenēm.

Savulaik, pirms to nopirka Google, tas spēja no ~Spices tikt vakara sastrēgumstundā līdz Martas ielai centrā 17 minūtēs, kaut gan Vienības un K.Ulmaņa krustā bija klope, gan Uz valdemārenes pie vecās bankas ēkas bija tas pats. Stūķi līDz spicei pa abiem marrutiem. un tad 2 minūtes ilgāk sanāca, jo Ulmaņa un Liepājas krustā daži iebrauca labi apzinoties, ka paliks krustā. Tā bija veselus divus luksofora ciklus.

Par gļukiem - ilgus gadus, šķērsojot robežu, lasi - mainot mobilo operatoru uz viesabonēšanu , mēdza pārslēgt arī balls ziņojumu valodu. No Latvijas iebrauc Lietuvā un, tā, maita, pārslēdzas uz Krievu Marusju. WTF? Kāda iksa pēc? Laikam šis gļuks beidzot ir izvākst. Pēdējā robežas šķērsošana iztika bez valodas nomaiņas.

Visumā dod gana objektīvu ierašanās laiku. Un nezināmās vietās ir gana informatīva. Pat ja aizved ar nelielu līkumu, tad tas ir labāk kā maldīties kādas pilsētas vienvirziena ielu tīklā ar ķieģeļiem un nezināma laika perioda nogriešanās liegumiem...

P.S. Jebkurā gadījumā tā strādā apbrīnojami labi, ņemot vērā, ka to veido lietotāji - kā jau te rakstīts - Wikipedias stila sociālā navigācija...

Palaidniex 28.03.2019 21:32

Uupi - Nav vērts cepties! Tam indivīdam ir visai smagi ar noteikumu izpratni un noteikumu pārkapumu seku potenciālā riska izvērtējumu.

Viņaprāt, avārijas situāciju uz ceļa rada nevis tas, kurš nespējot sava automašīnā atrast pārkapta ātruma samazināšanai paredzētas vadības sviras ieteš pretejā joslā šķērojot dubulto nepārtraukto un darot to nepārskatamā līkumā, bet tas, kurš braucot pa savu joslu ir nepietiekami savlaicīgi pārkārotjies uz tukšu pirmo joslu. Jo lūk apdraud dubultās līnijas šķērsotāju...

Līdz ar to tu te runā par neizprotamām “vienādu” ceļa zīmju nebūtiskam nianēm indivīdam, kurš nespej izfiltret reāli bistamus manevrus un tos aizstāv...

Palaidniex 23.01.2019 22:12

Četrus EUR nedēļā tā nejūt kā teiksim 4x52=208 EUR vienā maksājumā... tamdēļ jau nepārstās braukt

Tagad var nopirkt mazāk nodokļos prasīgu auto un valsts patiešām finālā ieņems mazāk

Palaidniex 23.01.2019 22:08

Ilgi meklēju, kamēr varbūt ieraudzīju kā ko Dienvidu tilta nogriezties uz Ķekavu...

Jo neticu, ka to paredzēts darīt caur Rāmavu

Palaidniex 23.01.2019 14:12

Bet vispār visvienkāršāk, lai cīnītos par ekoloģiju - visām degvielām ekonodevā jāieskaita daļa no jau eksistējošās akcīzes. Viss! Tas kuram neekonomiskāks un/vai vairāk braucošs auto nokurina vairāk, tam kurš brauc pa retam un/vai brauc ar 0,2 ekuturbo šmeko - nokurina mazāk - tik arī ieripo nodoklis. Un tas attiecas uz visu - reāli saražoto CO2, nevis tik, cik nereālos testos noteicis ražotājs. Lambda zonde beigta, brauc kā dakteris ar aukstu motoru - maksāsi vairāk, jo pieaugs patēriņš. Brauksi maz, ekonomiski - maksāsi mazāk. Un arī attiecīgi mazāk "lauzīsi" (lasi nolietosi) ceļu un ceļu infrastruktūru.

Maksāt vidējo no visiem? Tas ir kā biezie ēd gaļu, nabagie kāpostus, summā visi itkā ēd kāpostu tīteņus, bet biezajiem tie sanāk lētāki, jo ēdot kāpostus nabagie subsidē starpību līdz summai par kuru sanāk gaļa...

Vienkārši kā 2x2.

Palaidniex 23.01.2019 14:06

Tak sen jau bija Amservam interesants piedāvājums, kuru mūsu VID nevīžāja pārbaudīt... Vai likumīgi nespēja/negribēja...

TO reāli fiziski darīja Dāņi. Kā tas notika? Dāņi fiziski pasūtīja plikus vai pat baumo - ne gluži saliktus Lexus un atsevišķā kastē papildaprīkojumu. Kad viņu VID lūdza uzrādīt pliko auto - to varēja uzrādīt, par ko bija viena pavadzīme, bet otra pavadzīme bija par papildaprīkojumu, ko fiziski uzstādija uz plikā auto.

To pašu, tikai bez reālas pārskrūvēšanas darīja Amserv. Atveda aprīkotu auto (ādas salonus visās krāsas gan fiziski šuva te - LV, jo japāņiem ar to bija bēdīgi), un pārdeva ar divām pavadzīmēm - auto, kurš ierakstījās savulaik noteiktā 25 kLs limitā un uz atsevišķas pavadzīmes aprīkojumu.

Un viss mēģinājums auto iegādē ierobežot aprīkojumu izčib kā pērnie salmi...

Palaidniex 14.01.2019 21:48

Nu ir veloproncipiāļi un visiem kaut ko perādīt gribošie velofašisti...

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti