iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 08.07.2010 14:26

WALA rakstīja:

Palaidniex rakstīja: [

Vadītājam nogriežoties ir jālaiž tikai pa brauktuvi braucoši velosipēdisti, kas brac gar trotuāru vienā virzienā ar mašīnu. Pretējā virzienā pa brauktuvi gar to pašu trotuāru tie braukt nedrīkst,.

Kā arī šķērsojot ielu ar ričuku nobraucot no trotuāra - priekšrokas NAV!

Ko tu neteiksi:

Izvilkums no CSN - Braukšana krustojumos

138. Nogriežoties pa labi vai pa kreisi, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem, kas šķērso to brauktuvi, kurā viņš nogriežas, un velosipēdu vadītājiem, kuru ceļu viņš šķērso.

-------------

Nekur nekas nav minēts ka kā īpaši tiek šķiroti lisapēdisti kuri pārvietojas pa ietvi !!! Palabo mani ja es kļūdos !!!

Tas viss strādā, kamēr lisopēdists nav zem riteņiem...

Kamēr brauc pa ietvi vai veloceļu - izbraucot uz ielas velosipēdistam NEKAD NAV PRIEKŠROKA!

Tas tiek traktēts kā transportlīdzekļa uzbraukšana uz brauktuves...

Palaidniex 08.07.2010 14:12

WALA rakstīja:

anonimikis rakstīja: ir tādi regulējamie krustojumi, kuros zebra nav uzzīmēta. līdz ar to tur formāli neattiecas noteikumi par gājēju pārejām. Kā ta nu sanāk tādos?

Kas tur kam sanākt - tad vispār nav nekādu jautājumu, jo autovadītājiem nogriežoties tāpat vienmēr ir visi jālaiž (gājēji un vellapēdisti).

Vadītājam nogriežoties ir jālaiž tikai pa brauktuvi braucoši velosipēdisti, kas brac gar trotuāru vienā virzienā ar mašīnu. Pretējā virzienā pa brauktuvi gar to pašu trotuāru tie braukt nedrīkst,.

Kā arī šķērsojot ielu ar ričuku nobraucot no trotuāra - priekšrokas NAV!

Palaidniex 07.07.2010 17:09

Sretsked rakstīja:

Palaidniex rakstīja: deksi, kas traucē signalizēt ar tālajām pie ieslēgtām tuvajām vai dienasgaitas lukturiem?

un kur kas jāizslēdz???

vienīgais reālais prikols ir par vadīāja apliecību un tr. līdzekļa dokumentiem, ka nav norādīts, ka jārāda sava vadīāja apliecība un vadāmā tr. līdzekļa reģdokumenti

vienīgais ja rādi feģas mašīnas dokumentus, tad jurčika vadīāja apliecībā jābūt feģas transportlīdzekļa vadīšanai atbilstošai kategorijai

Nja...bišķi jau sapisiijos lasot

vienīgais par ko var izčakarēt, ka nedrīkst braukt ar vienlaicīgi ieslēgtiem migliniekiem un tālajām...

jaunāki vāgeni elektroniski vai mehāniski neļauj abus reizē ieslēgt, tik nav skaidrs vai tas attiecās arī uz brīdi, kad ar tālajiem uzmidžina a vecāki vāgeni ļāuj saslēgt pilnu ķegumu...

Palaidniex 07.07.2010 16:01

deksi, kas traucē signalizēt ar tālajām pie ieslēgtām tuvajām vai dienasgaitas lukturiem?

un kur kas jāizslēdz???

vienīgais reālais prikols ir par vadīāja apliecību un tr. līdzekļa dokumentiem, ka nav norādīts, ka jārāda sava vadīāja apliecība un vadāmā tr. līdzekļa reģdokumenti

vienīgais ja rādi feģas mašīnas dokumentus, tad jurčika vadīāja apliecībā jābūt feģas transportlīdzekļa vadīšanai atbilstošai kategorijai

Palaidniex 07.07.2010 15:47

Kanibaals rakstīja: Kamēr pārejas definīcijā nav ielikts vārdiņš TIKAI gājējiem tikmēr tas neko neierobežo. Vārdiņš tikai tur nav ielikts apzināti, jo tad arī to nedrīkstētu pārbraukt ar auto/velo un vispār pa CHA braukt nedrīkst, tā kā braucot pāri pārejām ir jāskatās, lai katrs ritenis iet starp platajām līnijām .

Patiesībā tam visam nav nekādas nozīmes, jo avārijas gadījumā daudzos apstākļos vaina dalīsies uz pusēm, jo auto vadītājam ir jāsargā mazaizsargātie, bet velo jāpārliecinās vai to laiž.

Ja ieliks vārdu domāta gājējiem TIKAI brauktucves šķērsošanai - nevienam tas netraucētu...

Palaidniex 07.07.2010 15:30

Sretsked rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

anonimikis rakstīja: starp citu kādā kategorijā iekļaujas Segway brīnums?

skrituķslidas, skrituļdēļi un tmldz. sporta aprīkojums

a par to gājēju pāreju kā reizi Pirmais gari un plaši izrunāja - ka velosipēdistam ir dažas priekšrocības vairāk kā jebkuram citam transporta līzeklim, bet nekur nav teikts, ka tam šīs priekšrocības saglabājas uz gājēju pārejas...

Bet nav taču teikts,ka viņam AIZLIEGTS tur braukt.

Tad sanāk, ka es varu ar savu mašīnu pa gājēju pāreju šķērsot brauktuvi, kaut skaidri un gaiši rakstīts, ka tā paredzēta lai pa to gājēji ar kājām šķērsotu iešus brauktuvi

Palaidniex 07.07.2010 14:59

anonimikis rakstīja: starp citu kādā kategorijā iekļaujas Segway brīnums?

skrituķslidas, skrituļdēļi un tmldz. sporta aprīkojums

a par to gājēju pāreju kā reizi Pirmais gari un plaši izrunāja - ka velosipēdistam ir dažas priekšrocības vairāk kā jebkuram citam transporta līzeklim, bet nekur nav teikts, ka tam šīs priekšrocības saglabājas uz gājēju pārejas...

Palaidniex 07.07.2010 12:10

gājēju pārejai tieši norādīts pielietojums, kam un kā

1. gājējie

2. brauktuves pāriešanai

ja tu nešķērso brauktuvi ar transportlīdzekl - tas ir atļauts

Tātad ar velosipēdu tu drīksti to šķērsot kā ar pārējiem transportlīdzekļiem - paralēli ceļa garenasij.

A gājēji - perpendikulāri ceļa garenasij. Kamēr tu nešķērso brauktuvi ar velosipēdu uz gājēju pārejas, bet izpildi manevrus kas līdzinās braukšanai paralēli ceļa garenasij - viss notiek.

Palaidniex 07.07.2010 11:36

Sretsked rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Sretsked rakstīja: Tātad vēlreiz rezumē- velosipēdists var braukt pa gājēju pāreju samērā legāli, nesaņemot par to sodu.

nepareizi - riteņbraucējs šķērsojot brauktuvi pa gājēju pāreju pārkāpj CSN punktu 1.21., bet sasjkānā ar APK nav paredzēts par to Administratīvais soda mērs,. kaut gan varētu piemērot 149.21 pantu. Velosipēdu un mopēdu vadītājiem noteikto papildu prasību pārkāpšana

Par to noteikumu pārkāpšanu, kuri paredz papildu prasības velosipēdu un mopēdu vadītājiem, — izsaka brīdinājumu vai uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam no pieciem līdz divdesmit latiem.

Un traktē kā

224. Velosipēdu un mopēdu vadītājiem pa ceļu atļauts braukt vienā rindā iespējami tuvāk brauktuves (braukšanas joslas) labajai malai. Tālāk uz brauktuves atļauts izbraukt, tikai lai apbrauktu, apsteigtu vai apdzītu vai ja braukšanai attiecīgajā virzienā ir iekārtota atsevišķa braukšanas josla, kā arī šo noteikumu 229.punktā minētajos gadījumos, lai nogrieztos pa kreisi vai apgrieztos braukšanai pretējā virzienā. Netraucējot gājējus, atļauts braukt pa nomali, bet velosipēdu vadītājiem - arī pa ietvi.

punkta pārkāpumu

Nekā nebija. Tas punkts,kā pats redzi, attiecas uz braukšanu pa ceļu, nevis tā šķērsošanu. Neder.

Tas ka velosipēdistiem ir atļauts braukt pa ietvi (ceļa daļu, kas domāta gājējiem, naeattiecas uz citu ceļa daļu - gjājēju pāreju, kas ir paredzēta gājējiem.

Ja gājējiem ar velo ir jādala ietves, trotuāri un gājēju un veloceliņi, tad gājēju pāreja ir tikai gājējiem...

Palaidniex 07.07.2010 11:32

anonimikis rakstīja: gājēju pāreja ir brauktuves daļa - jau pašā sākumā to speciāli izcēlu.

Protams, ka ir, par to jau neviens nestrīdas! Tikai gājēju pāreja ir brauktuves daļa ar īpašiem nosacījumiem, kurus reglamentā CSN punkts 1.21.

Palaidniex 07.07.2010 11:29

anonimikis rakstīja: ko viņš tur konkrēti pārkāpj? Kas ta velosipēdam krustojumu aizliegts šķērsot?

velosipēdists drīkst šķērsot krustojumu braucot pa brauktuvi un maksimāli tuvu brauktuves labajai malai un kustoties tajā pat kustības virzienā, vai jebkur citur, kur nav gājēju pāreja un tas nepārkāpj CSN, kuri attiecīnāmi uz transporta līdzekļiem

Palaidniex 07.07.2010 11:14

Sretsked rakstīja: Tātad vēlreiz rezumē- velosipēdists var braukt pa gājēju pāreju samērā legāli, nesaņemot par to sodu.

nepareizi - riteņbraucējs šķērsojot brauktuvi pa gājēju pāreju pārkāpj CSN punktu 1.21., bet sasjkānā ar APK nav paredzēts par to Administratīvais soda mērs,. kaut gan varētu piemērot 149.21 pantu. Velosipēdu un mopēdu vadītājiem noteikto papildu prasību pārkāpšana

Par to noteikumu pārkāpšanu, kuri paredz papildu prasības velosipēdu un mopēdu vadītājiem, — izsaka brīdinājumu vai uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam no pieciem līdz divdesmit latiem.

Un traktē kā

224. Velosipēdu un mopēdu vadītājiem pa ceļu atļauts braukt vienā rindā iespējami tuvāk brauktuves (braukšanas joslas) labajai malai. Tālāk uz brauktuves atļauts izbraukt, tikai lai apbrauktu, apsteigtu vai apdzītu vai ja braukšanai attiecīgajā virzienā ir iekārtota atsevišķa braukšanas josla, kā arī šo noteikumu 229.punktā minētajos gadījumos, lai nogrieztos pa kreisi vai apgrieztos braukšanai pretējā virzienā. Netraucējot gājējus, atļauts braukt pa nomali, bet velosipēdu vadītājiem - arī pa ietvi.

punkta pārkāpumu

Palaidniex 07.07.2010 10:59

Sretsked rakstīja: Tātad, beidzam maltu vienu un to pašu gaļu 10x un varam vienoties,ka tomēr nav punktu,kurš aizliedz velosipēdistam braukt pa gājēju pāreju un ka nav punkta,uz kura pamata viņu par to sodīt ?

PS. Citi varianti,kā izdrāzt, neskaitās tagad. Tikai braukšana pa zebru.

Skaitās, gan fellerim ir skaidri un gaiši norādīs, kur tas drīkst braukt. Un ne vārda par gājējpāreju. Tātad tas brauc pa vietām, kur tam nav paredzēts pārvietoties saskaņā ar norādēm CSN. Tas pats attiecas uz skrituļ dēļiem/slidām un tmldz. sporta inventāru...

Palaidniex 07.07.2010 10:53

WALA rakstīja:

NU labi lai tā arī paliek, kaut gan domāju ka joprojām nesaprati ko tieši ar to visu es uzsvēru.

Taču faktiski es piekrītu ka pat formāli pieejot lietai velopisēdistu atbilstoši APK nevarēs sodīt par "braukšanu pa gājēju pārejām" - tik tas ka tehniski autovadītājam itkā ir priekšroka, bet ņemot vērā ka autovadītājam ir pienākums rūpēties par mazāk aizsargāto (t,sk. lisapēdistu) drošību - ir jābūt ļoti uzmanīgam.

uz ko velkam ārā CSN punktu:

227. Vietās, kur velosipēdu vadītāju braukšanas trajektorijas krustojas ar pārējo transportlīdzekļu braukšanas trajektorijām un velosipēdu vadītājiem ir priekšroka, velosipēdu vadītāji drīkst turpināt braukt tad, kad tie novērtējuši attālumu līdztransportlīdzekļiem, kas tuvojas, kā arī novērtējuši to

braukšanas ātrumu un pārliecinājušies par drošību.

Līdz ar to beigās ieslēgs abpusēju vainu...

Palaidniex 07.07.2010 10:51

Sretsked rakstīja: Offtopic. "Sis gan ir ievērības cienīgs punktiņš par to apliecību Vakjadzēs izmēģināt , lai policists ( ja patrāpīsies kāds āzis) parāda pantiņu,kurā atrunāts,ka man jāuzrāda viņam MANA vad apliecība

Nubet. Par ko ir runa.

Palaidniex 07.07.2010 10:47

WALA rakstīja: Autovadītāju var sodīt par vadīšanas tiesību neesamību - kaut protams formulējuma dēļ sanāk ka uzrādīt tur vari jebkura cilvēka vadītāja apliecību, tikai ar noteikumu ka tev ir atbilstošas kategorijas vadīšanas tiesības.

Tur jau tie podi, ka pēc loģikas tiek pieņemts, ka jāuzrāda savas tiesības un patreiz lietojamā transporta līdzekļa reģistrācijas apliecība.

Bet pēc noteikumiem nav norādīs kura transportlīdzekļa un kuras personas dokumentiem jābūt... Un nav vairs šķirba tas ir ričuka vai kamaza stūrētājs...

Palaidniex 07.07.2010 10:36

par aizsargķiveri - tas toč ir nepieciešams sīkajiem, pieaugušajiem pašiem jādomā - brauks tā, ka ķivere lieti noder, vai brauks tā, ka ķiveri nevajadzēs - velokurjeri paši izvēlas to savu pauri aizsargāt, jo sapratuši, ka pie viņu braukšanas metodēm, manevriem un ātruma ir tomēr vērts to piesargāt (i tak ir vērts, ja tā spēja ko tādu izdomāt)

A par autovadīāja apliecību ir tieši tas pats teksts, ja nemaldos

35. Mehāniskā transportlīdzekļa vadītājam jābūt klāt šādiem dokumentiem, kas jāiedod pārbaudei pēc policijas darbinieku, Autotransporta inspekcijas amatpersonu (pasažieru un kravas autopārvadājumu kontroles laikā), robežsargu (uz valsts robežas vai pierobežā) vai muitas darbinieku (muitas zonā) pieprasījuma:

35.1. vadītāja apliecība;

35.2. transportlīdzekļa reģistrācijas dokumenti;

Ar jau nav norādīs kura transportlīdzekļa dokumenti un kuras personas vadīāja apliecība.

Palaidniex 07.07.2010 10:29

anonimikis rakstīja: retākas pieturas būtu arī labs veids kā samazināt izmaksas.

Nu jaunajā džimbā vēl varētu noekonomēt uz to, cik ilgi noris iekāpšana/izkāpšana

Ļoti nepareizi un ļoti teorētiski rēķinot - 20 sekundes uz 21 pieturu ir 400 sekundes, jeb ~ sešarpus minūtes...

Palaidniex 07.07.2010 10:26

Sretsked rakstīja:

Ja,ir.

Kāds Tevis aprakstītajai situācijai sakars ar to,par ko runājām iepriekš?

Nevienu mirkli nešaubos,ka tā situācija,kuru aprakstīji, ir apsurda un Tev bija priekšroka un tie ībeļi ( ar visu kuci) ir tizleņi.

Bet, tas nekādi nesniedz atbildi uz jautājumu- drikst vai nedrīkst braukt pāri zebrai un kā par to sodīt.

Un te jautājums, pat ja pieņem, ka tie ībļi NEbrauca pa gāēju pāreju - viņi vienalga brauca pretēji kustības virzienam (norādīs, ka jābrauc vienā rinda un vienā virzienā ar pārējiem tr. līdzekļiem), Velosipēdiem izņēmuma kārta atļauts braukt pa ietvi, bet ne vārda par gājēju pāreju, līdz ar to - braukšan pa ietvi - viņu un gājēju attiecības, jo tur ričukisti drīkst - tas ir īpaši izcelts, kur tie drīkst braukt, bet par gājēju pāreju klusums un Ceļu likumā norādīs, ka pa to drīkst pārvietoties GĀJĒJI.

Palaidniex 07.07.2010 10:23

Wala te īss izvilkums no CSN, par to kas īpaši attiecas uz Velosipēdistiem un ko visbiežāk tie pārkāpj, un pirmais ir kā reizi par vadītāja apliecību:

22. Papildu prasības velosipēdu un mopēdu vadītājiem

217. Braukt ar velosipēdu pa brauktuvi vai nomali atļauts personām, kas nav jaunākas par 12

gadiem, ar mopēdu - personām, kas nav jaunākas par 14 gadiem. Šādā gadījumā velosipēda

vadītājam jābūt klāt velosipēda, mopēda vai jebkura mehāniskā transportlīdzekļa vadītāja apliecībai (mopēda vadītājam - mopēda vai jebkura mehāniskā transportlīdzekļa vadītāja apliecībai), kas pēc šo noteikumu 35.punktā minētās amatpersonas pieprasījuma jāiedod pārbaudei.

219. Velosipēdam un mopēdam jābūt tehniskā kārtībā.

220. Velosipēdam jābūt aprīkotam ar bremzēm, skaņas signālu un gaismas atstarotājiem: priekšpusē - baltu, aizmugurē - sarkanu, abos sānos (riteņu spieķos) un pedāļos (priekšpusē un aizmugurē) - diviem oranžiem (dzelteniem).

223. Braucot pa brauktuvi vai nomali, diennakts tumšajā laikā vai nepietiekamas redzamības

apstākļos velosipēdam priekšpusē jābūt iedegtam baltas gaismas lukturim, bet aizmugurē – sarkanas gaismas lukturim.

224. Velosipēdu un mopēdu vadītājiem pa ceļu atļauts braukt vienā rindā iespējami tuvāk brauktuves (braukšanas joslas) labajai malai. Tālāk uz brauktuves atļauts izbraukt, tikai lai apbrauktu, apsteigtu vai apdzītu vai ja braukšanai attiecīgajā virzienā ir iekārtota atsevišķa braukšanas josla, kā arī šo noteikumu Netraucējot gājējus, atļauts braukt pa nomali, bet velosipēdu vadītājiem - arī pa ietvi.

227. Vietās, kur velosipēdu vadītāju braukšanas trajektorijas krustojas ar pārējo transportlīdzekļu braukšanas trajektorijām un velosipēdu vadītājiem ir priekšroka, velosipēdu vadītāji drīkst turpināt braukt tad, kad tie novērtējuši attālumu līdz transportlīdzekļiem, kas tuvojas, kā arī novērtējuši to braukšanas ātrumu un pārliecinājušies par drošību.

230. Velosipēdu vai mopēdu vadītājiem aizliegts:

230.1. braukt, neturot stūri;

230.2. braukt, turoties pie cita braucoša transportlīdzekļa;

Palaidniex 07.07.2010 10:11

Sretsked rakstīja:

WALA rakstīja: Komentējot iepriekš manis ielikto izvilkumu no APK "Par ceļa nedošanu gājējiem vai transportlīdzekļu vadītājiem, kuriem ir priekšroka " -

tehniski velosipēda vadītājam nav priekšroka uz gājeju pārējas līdz ar ko ja viņš nelaiž auto - viņš pārkāpj noteikumus, BET tiklīdz viņš laiž auto - un nokāpj kaut ar vienu kāju no vellapēda - viņš kļūst par "gājēju" !!!

Nesaprotu,kur ir problēma?

It kā ir skaidrs,ka situācija ir šāda.

Velosipēdists brauc pa ietvi, netraucējot gājējus. Piebrauc pie gājēju pārejas, piebremzē laicīgi,pārliecinās, kas notiek uz šķērsojamās brauktuves. Ja brauktuve brīva un viņš nerada traucējumu gājējiem, brauc vienkārši pāri,nenokāpjot no velosipēda.

Ja pa šķērsojamo brauktuvi brauc transporta līdzeklis (arī cits velosipēdists) , tad velosipēdists apstājas, palaiž transportu un pārminas pāri. Vai arī stumj velosipēdu,tādējādi iegūstot priekšroku pret pārējo satiksmi. Taču, to viņš dara sapratīgi,atrazdamies uz ietves nevis kāpj no velo uz pārejas, jo tad jau šis automātiski nopelna sodu par ceļa nedošanu transporta līdzeklim,kuram ir priekšroka.

Problēma jau tajā, kā praksē tā nenotiek, lūk mans piedzīvojums:

Kādā svētdienā, braucu mā...

Nogriežos pa labi no Brīvībenes uz Lāčplēseni.

Skatos pa gājēju pāreju pretī ripina 3 vellapēdisti. Divi keksi un trēšā dāmīte.

Kaut arī zinu, ka man ir priekšroka (atceramies - velosipēdistam saskaņā ar CSN izbraucot uz ielas no trotuāra NEKAD nav priekšroka un TĀS NEKAD NAV uz GĀJĒJU PĀREJAS), pieripinu, apstājos un gaidu ar ieslēgtu pagriezienu, kad tie pabrauks garām.

Skatos džeki to redzot ieslēdz razslabonu un tā "daiļava", redzot notiekošo, ieslēdz pilnīgi bezkaunīgu vienaldzīgu viepli un čuķ ne apstajas uz tās pārejas. Uzrūcinu motoru, lai ta cyka pārkāpēja fiksāk min savus minamo.

Te viens kekss pēkšņi lec nost no sava ričuka un nāks man muti sist, jo tautas ienaidnieks ar biezu oranžu vāģi atļāvies uzrūkt viņa slampai. Es tak viņai pat nepieskāros, da neuzbraucu - kontakta gadījumā pie CSN pati slampa vien būtu vainīga. Un kas - debilām slampām vairāk atļauts pārkāpt???

Uz ko atbildu, ka puisis mazliet tērēts un ka pārkāpējs vēl te spridži. Centās kaut ko dirst par to, ka es te nezko atļāvies...

Nu bladji!!! Paši pārkāpj un paši vēl lien kasīties??? Man ir pajāt, ja kāds pārkāpj noteikumus, tikai lai to dara tā, ka citiem tamdēļ, nav jādzēšās, jāstāv, jāmaina jostlas utt... Karoč katra paša sircapziņas un CP jautājums - pārkāp, tik netraucē citiem.

Labi ka otrs laikam tomēr saprata, ka man tomēr taisnība un tas mazliet atslābināja to otru pamuļķo agresoru ar testosterona rekorddevu asinī, kurš pārdomāja savu rīcības plānu. (Nah vispār jālien kauties, kas vienīgais veids kā krānu garināt?)

Īsajā un visai asajā diskusijā noskaidrojās, ka daži velosipēdisti tomēr domā stingri aprobežoti un tiem ir savs CSN treaktējums. Ķipa es braucu, tāpēc man vairāk dots.

Deksi - ir kādi jautājumi?

Palaidniex 07.07.2010 10:00

WALA rakstīja: Vispār dīvaini sanāk dēļ tā APK 149.3 vellapēdistu nevar sodīt par ķiveres nevalkāšanu, par tiesību klāt neesamību utt. visādi intresanti "bonusi" !!!

Un ko APK saka par velosipēda vadīšanu pa koplietošanas ceļiem vispār bez jebkādas apliecības?

Palaidniex 07.07.2010 9:55

Sretsked rakstīja:

WALA rakstīja: Vispār dīvaini sanāk dēļ tā APK 149.3 vellapēdistu nevar sodīt par ķiveres nevalkāšanu, par tiesību klāt neesamību utt. visādi intresanti "bonusi" !!!

Taču atradu arī vienu lietu par ko reāli var piesieties vellapēdistam braucot pa gājēju pāreju:

Skatamies:

===============

149.6 pants. Braukšanas sākšanas un braukšanas virziena maiņas noteikumu pārkāpšana :

....

Par ceļa nedošanu gājējiem vai transportlīdzekļu vadītājiem, kuriem ir priekšroka, —

uzliek naudas sodu velosipēda un mopēda vadītājam no pieciem līdz divdesmit latiem, bet cita transportlīdzekļa vadītājam — no desmit līdz piecdesmit latiem.

....

=================

Nu bet tas taču nav par faktu,ka vienkārši tiek braukts pa gājēju pāreju.

Jau no sākuma taču tā kā nav strīds par to,ka ja brauc pāri gājēju pārejai tās garenass virzienā, tad nav priekšroka pret transportu,kas brauc pa šķērsojamo brauktuvi.

Domāju, ka vai nu šito ir palaiduši garām, jo mums bija iepriekš tikai daži riteņbraucēji un problēma nebija galīgi aktuāla.

Vai nu tagad likumdevēji pacentīsies šo jomu sakārtot, vai nu aizvērs acis un liks strādāt Darvina teorijai...

Palaidniex 07.07.2010 8:48

Bams rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

njā - ja nu vienīgi var pacelt braukšanas ātrumu pa ropažu un brīvības ielām un kr. barona ielā posmā līdz Matīsa ielai, kur reāli bieži sanāl luksiņi un pieturas...

Ropažu un Brīvības ielā starp pieturām tie jau brauc ar 50-60km/h. Attālumi starp pieturām vnk Rīgā ir stipri īsi.

Prāgā, piemēram, reti kur ir tik maz, tur pārsvarā vismaz ir km, pusotrs, vai pat vairāk ko vilkt.

Nu jā - pie mums toč zimbulim ir suņa daba apstājas pie katra staba...

A saliks pieturas retāk būs protesti...

Palaidniex 07.07.2010 8:47

WALA rakstīja: Patiešām izskatās Deksteram taisnība - velobraucējs formāli pārkāpjot CSL un/vai CSN braucot pa gājēju pāreju nvar saņemt sodu, jo APK to neparedz !!! Jebkas ko būtu reāli "piesiet" velo vadītājam "velkot" pāri pa gājēju pāreju - pēc APK sanāk ka nav paredzēta soda mēra.

Nu vellapēdistu var tomēr uzvilkt pa 2 punktiem

1. Ļoti daudzi vada vellapēdu BEZ vadīšanas apliecības, jo tiem nav ne vellapēdista, ne autovadītāja apliecība. Izdrāžīs par ričuka vadīšanu pa ceļu, bez tiesībām

2. Daudz skumjāks - neapdomīga un/vai pašpārliecināta manevra gadījumā tiks sodīts ar plāksteriem...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti