iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 03.02.2010 13:30

HIPPY rakstīja: Pamēģiniet ar tramvaju aizbraukt no Juglas uz dreiliņiem.

Tur jau ir tā problēma ka brauc no Juglas uz darbu dreiliņos caur centru ar tramvaju.

Vajag dzīvot tuvu darbam – un nebūs korķi un tramvaji.

Tik pat labi būtu piedāvāt aizbraukt no Mežciema ar autobusu uz Mežaparku... Tāpat jābrauc gandrīz līdz centram...

Vai vēl labak - no Ziepniekkalna uz Ķīpsau - vai vauri centram - tas ir 2x pāri Daugavai vai ar 3xeizēju pārsēšanos, vai arī ar krietnu iešanu kājām...

Tākā ne jau tramvajā vaina, bet satiksmes plānošanā...

Palaidniex 03.02.2010 13:18

uupis rakstīja: Tā kā tev ir pat vērā ņemams arguments mainīt orientāciju un nostāties PRET tramvajiem, lai pēc tam kopistiski uzvarētu sāli…

Man džimbulis netraucē un reizēm to labprāt izmantoju. Man drīzāk traucē visādi braukt neprotoši UAZiki rīgas ielās...

Palaidniex 03.02.2010 13:14

uupis rakstīja: Nu bet kas jums liedz arī manu daļu samaksāt par tramvajuzturēšanu un vispābā nofinansēt Zemās grīdas tramvajprojektu – aber lūdzu – ņemam naudas somas un ejam uz RS un sakam ka maksājam par zemās grīdas tramvajiem. Bet kamēr tramvajprojektā piedalās mana, nodokļos samaksātā nauda, tikām es esmu pret tramvajiem jebkurā to izpausmes formā…

Jums patīk – jūs arī maksājiet…

Un man nepatīk Ielu kaisīšana ar sāli, labāk lai ie piebraukts sniegs un kur visvairāk slīd uzkaisītas šķembas vai smiltiņa... Tikai man neviens noeko neprasa un es varu mierīgi arī netērēt nervus un bezjēdzīgi neprotestēt...

Palaidniex 03.02.2010 13:13

HIPPY rakstīja: Un lai tramvajs varētu apgriesties – viņam jaaprauc pusrīgas

Nu ļoti ekonomisks transporta līdzeklis

Nerunājot par smiltīm ko tas dzenā pa vasaru un sniega vērpetēm ziemā. Ja es eju pa Barona ielu – man piemēram nepatīk dabūt netīrus dubļus sejā no tramvaja.

Un nafig tam kaut kur jāapgriežas, ja ne tikai maršruta galapunkta un/vai depo??? Pēc takša vai privātā pakaļpārvadātāja tak neizskatās...

Trollis, bez citu palīdzības arī nevar apgriezties braukšanai pretējā virzienā itvisur, kur ienāk prātā?

Autobuss ar garo pakaļu šaurākā ielā arī to nevar izdarīt! Nu un???

Man kaimiņš ar savu Porkas bobiku nemāk iebraukt pagalmā, kur mazliet vairāk sniega... Nu un?

Palaidniex 03.02.2010 13:08

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Un ja godīgi - Raiņa bulvāris ir piemērs, kur trolejbusi un autobusi vieni paši, BEZ TRAMVAJA PALĪDZĪBAS, ir spējīgi sešos vakarā nosprūst pavisam...

Nu tā jau ir ka Raiņa bulvāris nekrustojas ar Kr. Barona ielu…

Tajā krustojumā vispābā nav luksofora, kur nu vēl tramvajsliedes…

Kā reizi Dzīmbuļi tajā krustā nevienu netraucēja un krusta nestāvēja atšķirībā no auto un trollej busiem, kas aitirsa Brīvības- Raiņa, Brīvības_Inženieri, Brīvības-Arhitektu un arī Brīvības-Barona ielu krustus iebraucot tur un paliekot stāvēt arī pēc sarkanā iedegšanās. Tākā atlikt tiršanu...

Palaidniex 03.02.2010 11:45

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Interesanti zināt - ar ko autobuss ir lētāks?

Un ar ko autobuss labāk brauc augš apa noledojušu tiltu nekā trmvajs?

Autobusam nav nepieciešama tāda teritorija ar sliedēm, gulšņiem un tik lielas privilēģijas. Brīnums ka tramvajam liek ievērot zīmi "Dot ceļu".

Ja ir vēlme padomāt tad palūkojiet kā uzlabotos satiksmes caurlaidība uz Akmens tilta ja no 13. janvāra, Krasta un otrpus Daugavas ielām pazaustu tramvaji ar visiem luksofora ilgajiem cikliem…

Uz tilta caurlaidība būu tieši tāda pati

Pa 4 joslu ceļu var izbraukt tieši tik, cik to var izdarī pa 4 joslu ceļu...

Problēma ir nevis tramvajā, bet satiksmes organizācijā! Tas ka šeit to plāno divi kaprači, viens ķirurgs, teologs un vēl kādi ar satiksmi tieši saistīti brīnumdari ir novedis pie rezultāta...

Un ja godīgi - Raiņa bulvāris ir piemērs, kur trolejbusi un autobusi vieni paši, BEZ TRAMVAJA PALĪDZĪBAS, ir spējīgi sešos vakarā nosprūst pavisam...

Palaidniex 03.02.2010 11:17

Kaksis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Interesanti zināt - ar ko autobuss ir lētāks?

Un ar ko autobuss labāk brauc augš apa noledojušu tiltu nekā trmvajs?

Cik redzēju vakar, tad tieši trollis bija tas, kurš bloķēja ceļu tramvajam uz VEF tilta. Tramvajs ta paber smiltis zem riteņiem, a trolli pat RS vilcējs nespēja izkustināt.

RS vilcējs kas velk trolli/autobusu un kuru piestums pasažieri ir vislētākais un labāk manevrējošais sabtrans! Urrā!

Palaidniex 03.02.2010 11:11

Interesanti zināt - ar ko autobuss ir lētāks?

Un ar ko autobuss labāk brauc augš apa noledojušu tiltu nekā trmvajs?

Palaidniex 02.02.2010 18:08

uupis rakstīja:

KSI rakstīja: Un ja par nodokļiem - pareizi Palaidniex atzīmēja - cik no tiem šoferiem, kas ik dienu salien Rīgā no savām pļavām, spaidās pa Rīgu un taisa to haosu, maksā savus nodokļus Rīgai? ... domāju, ka daudz mazāk kā 50%

Tāpēc jau saku ka vajag tramvalīniju no visādiem slapjo bebru ciemiem lai šamie nestumdās ar savām mašīnām trīs reizes pāri vienam tiltam, bet Centrā tramvajs ir kavēklis visam…

Un kā tad visi tie, kas atbraukuši ar tramvaju līdz Delzceļu lokam un/vai Daugavai tad tālāk pa to centru brauks? Kā arī kā tikt centram otrā pusē, ja jākāpj ārā no tā tramvaja, kurš centrā neesot vajadzīgs? Moš centrā nevajag tur nedzīvojošo pilsoņu mašīnas, pat cauirbraucošas nevajag?

Palaidniex 02.02.2010 18:07

uupis rakstīja:

Mhm – un pēc tam tu varēsi katram ciemam braukt apkārt pa mežu…

Kā apdzīvota vieta tā bomis ar kasieri

Jā, bet kāpēc nevar strādāt tais šlungstiņois, curnikavās, plīkšķilēs, un sūtīt turienes skolās un dārziņos savus atšļakstus?

Kāpēc jāpārvācās dzīvot uz pāķiem, bet jāturpina izmantot Rīgas infrastruktūra? Lai pašvaldības no sava kopbudžeta tad lai ieskaita savu daļu artava, jo kā saņemt IIN Rīgā sapelnīto iekasēt- ta pirmie..

Jebšu - iedomājies izšķiries ar sievu, jo ta pārvālkusies pie mīļākā, bet tā bērnus ik rītu liek tev vest uz skolu no sava mīļākā mājas un mazgāties katru dienu arī nāk pie tevis, bet par īri i nedomā maksāt...

Palaidniex 02.02.2010 17:24

KSI rakstīja: Nu toč zābaks - demagogs !!!

Runa bija par bezdabnieku LVL100 «stipendijām», no kurām, starp citu, Tava mīļā valsts pati izdomāja nemaksāt Tavus mīļos nodokļus...

Un ja par nodokļiem - pareizi Palaidniex atzīmēja - cik no tiem šoferiem, kas ik dienu salien Rīgā no savām pļavām, spaidās pa Rīgu un taisa to haosu, maksā savus nodokļus Rīgai? ... domāju, ka daudz mazāk kā 50%

Tāpēc būtu pamatoti ieslēgt kā Jūºmalā - iebraukšanas maksu!

Jo kad infrastruktūra jāizmanto - ceļi, skolas, slimnīcas, dārziņi - tā lietojam, bet kā pašvaldībai padalīties par tās izmantošanu - tā pašvaldības sāk protestēt...

Palaidniex 02.02.2010 17:22

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Moš aizliedzam centrā arī Autobusus, lai nesmirdina, trolejbusus, jo arī tālu no vadiem netiek un aizliedzam visus ar mašīnām - un gatavs ielas gājējiem un vellapēdistiem platas jo platas!

Nē nu kapēc tik radikāli…

Redz uz Zemitānu tilta jau iemetinātas tramvaja sliedes – pēdējais laiks arī tur palaist tramvaju un pēc tam pa Čaka ielu līdz stacijai – a ko? Labākais, ātrākais, ērtākais, siltākais, drošākais, lētākais trasporta līdzeklis.

Nečakarējies - esot plāns palaist - tikai naudas nav... Tiesa cik zinu tās sliedes tāpat būšot jādemontē...

Nav skaidrs tikai vai ies tas džimbulis pa čakeni vai arī brauks pa Kr.baroneni...

Palaidniex 02.02.2010 17:21

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: sociālais nodoklis pensijām un slīmībaslapām da pabalstiem, bet Iedzīvotāja ianākuma nodoklis iet pašvaldībai.

pag pag – KSI piedāvā atstrādāt izmaksāto bezdarbnieka pabalstu – ķipa maksāji soc nodokli – tātad tiec pie pabalsta saņemšanas, bet tik cik sajēmi tik arī atmaksā atpakaļ ar sabiedriskajiem darbiem.

Sabiedriskajos darbos vajag iesaistīt alkodraiverus. Jo tās 15 sutkas viņi pārējiem jāuztur uz nodokļu maksātāju naudas. Labāk lai šķūºējot ielas atpelna vakariņas uz nārām...

Palaidniex 02.02.2010 17:16

uupis rakstīja:

KSI rakstīja: Atcelt tramvajus tikai tāpēc, ka daži nejēdz pāris reizes gadā pāris ielās notīrīt sniegu - tas nu ir reti debils ierosinājums.

Tramvajs var vest cilvēkus pa Spilves pļavām no Bolderājas līdz Seļmašam – ne tālāk… no Juglas līdz VEFam… no Dārziņiem līdz Slāvu tiltam… No Baložiem līdz CSDD…

Pilsētas centrā tramvajam NAV vietas… vot…

Moš aizliedzam centrā arī Autobusus, lai nesmirdina, trolejbusus, jo arī tālu no vadiem netiek un aizliedzam visus ar mašīnām - un gatavs ielas gājējiem un vellapēdistiem platas jo platas!

Palaidniex 02.02.2010 17:13

uupis rakstīja:

KSI rakstīja: Un lai nesaka, ka nav resursu iztīrīt pāris maršrutus visā pilsētā - lai kaut vai sūta bezdarbniekus atstrādāt savu «pabalstu» …

Ups?

Tātad sociālo nodokli ko maksājam tas ir po???

Ja šitāda matemātika tad na x man maxāt to sociālo ja pēc tam jāatstrādā???

PVNam pēc definīcijas ir jāpaliek pašvaldības kasē un jākalpo pašvaldības vajadzībām – tu nemaksā PVN…

PVNs iet valsts kasē, sociālais nodoklis pensijām un slīmībaslapām da pabalstiem, bet Iedzīvotāja ianākuma nodoklis iet pašvaldībai.

Līdz ar to ja kāds dzīvo Ādažos un nodokļi iet tur, bet šeptē rīgā un bērnu ved uz dārziņu Rīgā tad tas praideris ir jāmet ārā no rīgas dārziņa, vai jāieslēdz maksas pakalpojums...

Palaidniex 02.02.2010 17:11

uupis rakstīja:

schizo rakstīja: Tramvaji vismaz nav jāstumda

Toties tramvaji ir jāstutē ne tikai ar maksu par biļetēm, bet arī ar nodokļiem un vienalga par maz. Visulaiku RS dzīvo avansā bet apetīte kā nerimst tā nerimst…

Ķip braukšanai ar trolejbusiem un autobusiem biļetes jāpērk kā citādāk nekā braukšanai ar tramvaju???

Un par tramvaju, kas pirmais nostājās, Uz VEF tilta kā reizi sabremzējās tie transporta līdzekļi, kas ne tikai pa 10 cm vien spējīgi pabraukt pa labi/pa kreisi... Un ar savu spēju kā reizi nosprostoja tramvajam ceļu...

Palaidniex 18.12.2009 13:08

HIPPY rakstīja: Paskaties uz jau esošajām škodām Rīgā.

Un?

Škodas atšķirībā no Baltkrievu (itkā pieredzējušu ražotāju) troļļiem nemēģina pašsadedzināties un reāli vēljoprojām brauka pa ielām!

A mūsu pašu vienīgais tramvajs (rūsas bruņmašīna) ražots tika tipa speciāli vietējam tirgum... un? tāpat nespēja iekļauties izvirzīajās prasībās...

Palaidniex 18.12.2009 12:54

P.S.

Un ja jāizvēlās starp iepērkamiem labiem jau eksistējošiem vai sliktiem baltkrievu (domāju cena nebūs daudz zemāka) , vai vēl neeksistējošiem mūsu (cena vispār neskaidra, jo nav skaidrs, cik vasarnīcas jāuzceļ) - tomēr tad es izvēlos jau eksistējošu tramvaju...

Palaidniex 18.12.2009 12:49

HIPPY rakstīja: Reku visā topikā garumā džeki cenšas iestastīt ka RVR neko nemāk – in reālas rotaļlietas ir tikai čehiem – jo viņi jau priekš sevis tādas ir uztaisījusi

RVR lieliski māk uzraqžot lētu (nevis labu) dzelzceļa sastāvu. Kurš cenas dēļ (un tikai cenas dēļ) apmierina austrumu tirgu.

Mums nav izvēles jo tas ir lēti a rietumu paraugi dārgi...

Lai jau ražo tos dzelzceļa vagonus, jo tos kānebūt viņi prot ražot.

Kāpēc viņiem tagad čerez ņēhoču jāsāk ražot tramvaji, kam vairāk par smuku projektu nekā nav?

Uz papīra visi projekti smuki, sūdi sākās tad, kad tas projekts ir tik pat smuki jārealizē dzīvē!

Es esmu par to, lai tramvajus ražo šeit, bet gribu, lai tos uzražo LABUS, nevis mēslus ar devīzi - atbalstam sabu IKP ar lāča pakalpojumu pārvadātājiem.

Ja var vienoties par normālu, jau pārbaudītu tramvaju komplektāciju (ražošanu - Latvija vēl kādu brīdi nespēs pavilkt) kaut kur Latvijā esmu par, bet ja ir jkāzivēlās starp projektiem - es vairāk ticu Škodas projektam, kas jau ir realizēts (tik diez vai tie gribēs jaunāko modeli ļaut ražot šeit), nevis par baltkrievu mēsliem vai mūsējo, kas vēl ir slapjos sapņos...

Palaidniex 17.12.2009 18:56

HIPPY rakstīja:

Tramvajiem jau bija izstrādāts projekts. Ja neesi redzējis nerunā ko nezini. Un nebūt nebija sliktāks par čehu.

P.S.

Un tad, ka uz papīra izskatījās slikti - kamēr nav dabā realizēts (atsķirība no čehu) var stāstīt nezinko. Papīºs pacieš visu...

Krieviem arī žiguļu skices dizaineru studijā ir zašibis, tikai no konvejera nonāk paši zinām kas...

Palaidniex 17.12.2009 18:48

Veiga rakstīja:

Ražojām REBIRā štrumus - labi, bet tādus mēslus, ka nācās aizklapēties... Jautājumi ir?

Cik dzirdēts, tad Rebirs iegrābās ar ķīniešu piegādātajām detaļām (a la nepareizajā ielas pusē iepirkās).

vai nav poik kur iegrābās?

ir gan tikai viens štrums, kas patiesi jamiem bija labs - tāda kā prāva urbene ar kuru uzmaisīt visādas špakteles utt - svēra +/- tik pat cik rietumu verķi, maksāja 4x lētāk un bija patiesi nenokaujams.

Pārējais kā ar cirvi caur pakaļu taisīts... Un NEKAS netika domāts par uzlabošanu... Un beidzās kā beidzās - ar aizvēršanu.

Ražot ražošanas pēc ir stulbi, vajag ražot to, kas ir gana kvalitatīvs un pieprasīts! Pie kam vēl labāk ja ražošanas apjomi ir patiesi lieli!

Palaidniex 17.12.2009 18:24

HIPPY rakstīja: Jā nu iznāk ka RVR vilcieni ir nekam nederīgi un palaidniex viņos vispār nekāpj iekšā. Tie taču šeit ražoti

Tramvajiem jau bija izstrādāts projekts. Ja neesi redzējis nerunā ko nezini. Un nebūt nebija sliktāks par čehu.

Es nesaku, ka nekam nederīgi, bet arī par labiem tos nosaukt būtu maigi sakot - analfabetisms...

Esi kādreiz izbraucis ar kādu vācu, somu, itāļu vai cita rietumvalsts piepilsētas vilcienu? Ja esi - šķiet jautajumu nebūš, ja neesi - silti iesaku...

Tas ka ražo kaut ko nenozīmē, ka tas ir labi.

Ražojām REBIRā štrumus - labi, bet tādus mēslus, ka nācās aizklapēties... Jautājumi ir?

Palaidniex 17.12.2009 18:24

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: bet iemaksāt kantorim "ragi un nagi vaonā" ir visai liela varbūtība, ka sanāk sū uz kociņa vai nesanāk nekā, bet piķīts sen notērēts kur vajag...

Un tāpēc ceļam čehu IKP jo savējais jau tāpat ir uz pussešiem…

Un labāk ir stutēt Bjalorusu IKP? a?

Palaidniex 17.12.2009 15:09

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: ir maza, bet būtiska nianse, boeinga būvētāji to 787 nav uzbūvējuši kā pirmo vispār ļopaku savā mūžā, kā arī to nerasēja tukšā vietā...

daudzus mezglus tam ļopakam tāpat jamie pasūta pie citiem ražotajiem utt.

kamēr nav laba projekta, nekas labs nevar sanākt...

Un džimbuli uzbūvēt ir vienkāršāk nekā ļopeni...

Es domāju principu – ienāca pasūtījums + kāposts – keksi sāka darboties. Nokavēja solītos termiņus par 2 gadi bet visi priecīgi. Projekts gatavs – ņēmāji stāv rindā jo kāposts jau iemaksāts.

Tak ar čimbuli arī šādu shēmu var izveikt jeb tomēr no sākuma jāuzmetina un tad moš kādā maximā notirgos…

Saproti - iemaxāt boeingam kāpi par jaunas ļopenes izgatavošanu ir n-desmit reižu lielāka varbūtība, ka tā ļopene tiks uzražota un tā būš laba, bet iemaksāt kantorim "ragi un nagi vaonā" ir visai liela varbūtība, ka sanāk sū uz kociņa vai nesanāk nekā, bet piķīts sen notērēts kur vajag...

Palaidniex 17.12.2009 12:23

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: …ja tiktu komplektēti džimbuļi, pēc jau eksistējoša un sevi pierādījuša škodas vai cita laba rietumu parauga...

Boeingu 787 arī saskrūvēja pēc jau uzbūvēta parauga?

ir maza, bet būtiska nianse, boeinga būvētāji to 787 nav uzbūvējuši kā pirmo vispār ļopaku savā mūžā, kā arī to nerasēja tukšā vietā...

daudzus mezglus tam ļopakam tāpat jamie pasūta pie citiem ražotajiem utt.

kamēr nav laba projekta, nekas labs nevar sanākt...

Un džimbuli uzbūvēt ir vienkāršāk nekā ļopeni...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti