Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
Palaidniex 23.01.2006 9:20

_PN_ rakstīja: BMW

Jā, jā - pilna Latbema ar šiem šedevriem...

TIk pilna, ka kā jau teicu - nav kur beisbola nūjai nokrist...

Viens pat, lai nebūtu jāpeiedalās konkursā par vislabāk noplīsušo vislabāko mašīnu Latbemas pagalmā - uzspridzināja savu radiatoru manā parkingā, labi ka ar šķembām nesaskrāpēja citas mašīnas...

Palaidniex 23.01.2006 9:34

xls99 rakstīja:

Bet patiesiba jau katram jums ir sava taisniba un nav taadas LIELAAS taisniibas, pats galvenais, ka visi ir laimigi ar savu taisnibu, laikam jau pat parlaimiigs, ka grib to iezaureet arii paareejiem....

Lūk par šo - Respect!

Palaidniex 23.01.2006 14:00

Edžul - kā tu nesaproti - Tas M3 priekš Tevis ir lielisks, labāku, šķiet nav! Brīnišķīgi!

Tikai pacenties saprast vienu lietu - ir arī citi viedokļi, vērtības un labumi.

Vienam patiks VAZ 2014, citam Porsche 911 GT3. Arī šie abi ir RWD. Nu un?

Daudziem iespēja riņķus zīmēt pie Spices un driftā ņemt katru līkumu liekas nevajadzīga ampelēšanās.

P.S.

Jo sliktāks segums, jao vairāk vinnē FWD. Atceramies ziemu un ļoti slapju asfaltu (tās ir tās reizes, kad labāk lai riteņi Tevi velk, nevis stumj). Katram savs...

Palaidniex 23.01.2006 14:02

Un vēl atceramies britu teicienu (kurā cerams pamanīsies saskatīt alegoriju)

Vajag nopirkt kabrioletu un vēl vienu mašīnu pārējām 364 dienām gadā...

Palaidniex 23.01.2006 14:11

Es domāju, ka šī auto piederība ir skaidra kā diena...

Palaidniex 23.01.2006 14:17

shearer rakstīja: jaa es arii domaaju visu laiku par kabrioletu, bet tad janjem ar cieto jumtu. man piemeram baigi patiik peugeot 206 CC, bet vinji maitas ir shausmiigi daargi, un raadaas ka tuvaakajaa laikaa man taads nespiid.

Atbrauc un paskaties uz 307 CC.

Sākās atkal ībļu spams. Un pilnīgs offtopic!

Elbe, kur ir kaste?

Palaidniex 23.01.2006 14:23

edzulis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Edžul - kā tu nesaproti - Tas M3 priekš Tevis ir lielisks, labāku, šķiet nav! Brīnišķīgi!

Tikai pacenties saprast vienu lietu - ir arī citi viedokļi, vērtības un labumi.

Vienam patiks VAZ 2014, citam Porsche 911 GT3. Arī šie abi ir RWD. Nu un?

Daudziem iespēja riņķus zīmēt pie Spices un driftā ņemt katru līkumu liekas nevajadzīga ampelēšanās.

Un jau atkal tu sāc smīdināt cilvēkus Gan ar savu vaz vs 911, gan spici un riņķiem. Mūžā neesmu bijis pie spices un riņķus arī nezīmēju. Sekls cilvēks odnako tu esi...

Pats Tu atsaldenis esi! Ar Lotus pārbūvētu VAZ 2015 var tīri labi atvilkt. Izlasi vēlreiz, ko es ar to gribēju pateikt!

Ne Porche 911 ne tavā M3 (itīpaši CSI versijā) kartupeļus, kādus 10 maisus neatvedīsi ne no kādiem laukiem. Tur jau tā sāls! Ar veco žigsi to var izdarīt, mierīgi! Katram savs vērtējums. Un te bija doma par to, ka visi šie auto ir RWD. Tākā auto nav tikai piedziņa, bet arī viņas pielietojums un veicamie uzdevumi.

Braukt ar auto, kam noņemts ierobežotājs un tā arī neatvilkt līdz špendeles galam - tā pastulbi (sanāk ar lielgabalu šaut pa zvirbeļiem), lai iegūtu labu uzrāvienu, ierobežotājs netraucē. Un vēl - Latvijā nav īsti vietu, kur būtu prātīgi atvilkt ļoti ātru auto līdz ručkai.

Saslavētā jūrmalene ir domāta tiem, kam īsti prāta nav, jo to nevar ne tuvu salīdzināt ar vācijas bāni.

Runājot par to, cik kuram auto silda sirdi - normālos apstākļos piedziņai vispār nav jēga! Ja auto stāv parkingā - ir pilnīgi vienalga kas uz tā rakstīts un kāds motors zem haubes, cik liels bagāžnieks utt.

Palaidniex 23.01.2006 14:44

Cirvis Tu edžuli esi!

Ne par to bija stāsts, bet stāsts ir par to, ka katram tas auto labums ir savādāks! Ja jau bļāvi, ka tikai RWD rullē, tad cieni arī žiguli. Tas ir viens no izturīgākajiem autobūves ražojumiem. Lēts, izturīgs un kuru nav žēl! Arī tas kādam ir labums.

Man ir po, ka kāds M3 rezultātā ar lielāku motoru iet ātrāk, man ir po, ka tas līdz 100 km/h uzrauj ātrāk. Tas ir lielisks auto. Bez jokiem, bet es nepirktu, jo man nepatīk. Nepatīk tas pamatatsaldeņu kontingents, kas ar tiem 3er pārvietojas un nepatīk auto kā tāds. Jā tas ir ātrs, labi vadāms utt, utjpr. Vācieši prot būvēt auto. Nenoliedzami. Tiesa Ir arī ātrāki, labāk vadāmi un visādi citādi kādā parametrā vai parametru kopumā rekordisti!

Esi mēģinājis jaunajam BMW M3 CSI ko smagāku bagāžniekā ielikt? Ja neesi - pameģini un tur tā preskartona bagāžnieka grīda izlūzīs kā puņķi! D

Un šī topika pamatdoma bija - nevis pirkt/nepirkt Fiat Coupe. Vai arī ko labāku ieteiksiet tās kupejas vietā! Jautājums - ar ko jārēķinās tādu nopērkot.

Palaidniex 23.01.2006 19:47

italis rakstīja: Nu moins! Cik tālu var aiziet mēģinot atbildēt uz tik mūžīgo jautājumu... Nu mani te itāļu kolēģī jau pāris reizes pieminēja ar labu vardu , bet atmetot tos murgus un krāniņu staipīšanu(vai kādam nav notrūcis?) gribu teikt - ka lai pirktu Coupe ir jābūt skaidri formulētai domai, kapēc to dari. Vai gribās Bengla dizainu un Pininfarīnu, vai gribi sērijveidā Brembo(only 20V T), vai gribi 220 PS un bloķi standartā(only 20V T), vai gribi modeli, kurš visā ražošanas laikā nav pārcietis n-kārtēju feisliftu. Vai gribi autiņu, kuru pardot Latvijā būs problematiski. Vai gribi autiņu, kura īpašniekam esot viens otrs rezerves daļu veikals Tev tuvojoties izkar uzrakstu "inventarizācija" un servisošana arī ir Piedzīvojums... Ja var atbildēt uz šiem jautajumiem un pozitīvas atbildes ir vairāk - tad pērc

Žetons!

Palaidniex 24.01.2006 18:53

edzulis rakstīja:

_PN_ rakstīja:

edzulis rakstīja:

_PN_ rakstīja: Vakar ar legacy tika taisītas smukas slīdes. Bembisti tikai sēdēja un bolīja acis.

Droši vien par tāvām kā tu tās sauc 'slīdēm' bolijās. Domāja, kur tāds mudaks uz ceļa gadījies ar to ģimenes auto

Nē, kad bembisti ieraudzīja kāds tur ledus, tad palika klusi kā pelītes. Tikai čipsus grauza.

Ko ta uz ādiņām pac nebrauci rādīt krāmētprasmi?

Tautai šovu neparādiji?

Ledus + Mpakete taču vajadzētu būt pirmajā vietā! Visus izkabināt...

Droši vien kaut kādi sīki urlēni/mudaki. Es tādus katru dienu redzu

Palaidniex 24.01.2006 18:55

Laikam irsī visi galīgi saspiedušies, ka ņem pilnpiedziņas...

katram vajadzētu pa kārtīgam m3 un uzreizi labāki rezultāti būtu...

Palaidniex 24.01.2006 19:04

kolumbs rakstīja: Opel Calibra - lēts, lēti taisām, sportisks.

Calibra ir oki - labi vadāms un visādi citādi feins auto

bet tam nav gaismas, vispār nav! naktī priekšā ir tumsa!

un biki besī, ka visām plastmasām salonā ir neglābjama tendence un vēlme saplīst...

Palaidniex 24.01.2006 19:10

316i rakstīja:

_PN_ rakstīja:

edzulis rakstīja:

_PN_ rakstīja: Vakar ar legacy tika taisītas smukas slīdes. Bembisti tikai sēdēja un bolīja acis.

Droši vien par tāvām kā tu tās sauc 'slīdēm' bolijās. Domāja, kur tāds mudaks uz ceļa gadījies ar to ģimenes auto

Nē, kad bembisti ieraudzīja kāds tur ledus, tad palika klusi kā pelītes. Tikai čipsus grauza.

nesen videogooglee redzeeju kaa ar veco 3bmw gaaza taa ,ka neviens legacy kaa arii citi gjimenes auto klaat nestaaveeja...galvenais ir kas brauc,nejau markai ir noziime

daļēji varētu piekrist,

bet ja vienā trasē vienam un tam pašam pilsonim (vēlams daudzpieredzējušam autosportistam) iedot 3 mašīnas ar ~ vienādu massu un jaudu, bet riepas visiem ar vai bez naglām, tad diemžēl nāksies atzīt, ka rwd zaudēs...

ir arī mašīnas piemērotība/nepiemērotība dažādiem braukšanas segumiem un apstākļiem.

Protams sauss asfalts ir vairāk piemērots rwd, bet tas sāk palikt būtiski tikai ie lielām jaudām

Palaidniex 24.01.2006 19:15

Gāja runa par trasi ar ledus segumu...

Palaidniex 24.01.2006 23:09

edzulis rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Ko ta uz ādiņām pac nebrauci rādīt krāmētprasmi?

Tautai šovu neparādiji?

Ledus + Mpakete taču vajadzētu būt pirmajā vietā! Visus izkabināt...

Droši vien kaut kādi sīki urlēni/mudaki. Es tādus katru dienu redzu [

Iebāziet sev to savu ledu dziļi dziļi. Es ar ledu ikdienā sastopos 5x gadā. Nav tādas lietas, kas der visam.

Piekrītu - nav lietas, kas der visam, bet rallijs ir daudz uvāks ikdienai, tur irt gan asfalts, gan asfalts ar smiltīm, gan grunts, gan dubļi, gan ledus, karoč - viss kas ,kas sastopams ikdienā...

Kaut kā neesmu manījis šajā ikdienā izceļamies tos rwd...

Lielas jaudas ul labs asfalts - nestrīdos. Lieli ātrumi un labs asfalts - arī varbūt, bet ikdienā no tā visa ir maz jēgas... Layvijā vēl nav un ilgi nebūs vietas, kur principiāli izšķirs nokļūšana no punkta A un punktu B tieši piedziņa...

Tikai, lai biedētu cilvēkus driftējot visiem garām un RUPJI pārkapt CSN - ir jābūt ar amputētām smadzenēm... Žēl ka tavā lūznī tobrīd neiedriftēja mežvadējs, vismaz krāna pagarinātāju saplaciunātu...

Palaidniex 24.01.2006 23:38

Nu un kas tajā isā ir neizdarāms ar jebkuru citu piedziņu???

Tikai nav īsti gudri braukt pa mūsu "lielceļiem" ar 200, un ja nu kāds pendža napamana tavu lidojošo apdzīšanu un uzsāk savu lēno apdzīšanu ar kādiem 110 piet tavas sen aizsāktās un kāpjošās apdzīšanas ar nu jau 185 km/h? Tici man ne bremzes, ne piedziņa, ne M burts neglābs...

Palaidniex 24.01.2006 23:57

Derēs vēl kāda Honda...

Palaidniex 25.01.2006 0:02

edzulis rakstīja:

Da lab... dzīvojam vienreiz. Varu pateikt godīgi, ka ar GT alfu 2.0 nejutos nebūt droši ņemot garu slaidu līkumu uz 150 vai 160, neatceros. Jutu kā priekša slīd ārā biš un tu nezini ko darīt īsti kā vien atmest. AR veco M3 to pašu vietu varu daudz drošāk izņemt un lielāku ātrumu. Tās ir izjūtas. Neizstāstīt. Jāsajūt vienreiz tad varbūt nebūs tādas replikas. Un 3.2 V6 tur nepalīdzēs.

Pirmkārt atceries - citi arī dzīvo vienreiz, un viņiem iespējams gribas padzīvot kādu brītiņu ilgāk. Gribi justies labi - aizbrauc uz DE un noīrtē laiku Nirburgrigas trasē. Slavenāku apļa laikam nebūs daudz... Tas arī parādīs, ko vari...

Runājot par līkumu un ātrumu - ja nemāki braukt ar FWD tad tā arī pasaki, nevis saki, ka nevar izbraukt...

Paskaties WTCC, tur RWD izceļ tikai startu, pirmais līkums visu startā vinnēto noliek atpakaļ savos plauktiņos...

Braukt driftā nozīmē dzēst ātrumu. Jebkuru līkumu visātrāk var izbraukt tieši izripojot, nevis izslīdot to... Atceries to vienu reizi par visām...

Palaidniex 25.01.2006 0:06

WT - neesi domājis par Subaru Impro kupeju ar 2,5 motoru un mehānisko kārbu.

Nav jau īstais 2,0 ar turbo, bet turbobedres nav

hadenē isti neko salauzt nevar

un maksā arī uzreiz mazāk par to īsto wrx...?

Palaidniex 25.01.2006 0:16

Parādiet edžulim lodziņu, kurā ierakstīt - un visas diskusijas beigsies ar bmw un vārdiem edžul ej tirst!

Labi ka tā nebeidzas katras apollo, tvnet, delpji uc diskusijas un atsauksmes...

Āmen! D

Palaidniex 25.01.2006 8:44

Starp citu, briest te viens pārdošanai Subars ar 2,5 bīdeli

Protams kvatra, bet mīnuss - automāts

Pluss ir tas, ka maxā lētāk nekā pareizais turbo

Mīnuss - pareizais turbo ar 2x vairāk durvīm skaitās pačotnāks...

Totoes krāsa smuki zila, diski pareizie...

Palaidniex 01.02.2006 23:08

Izturīgas mašīnas ražoja līd max 90-to gadu vidum

vēlāk saprata - ja nelūzt - tātad nepērk jaunas, kaut kas ir jādara - jāsāk ražot neizturīgākas mašīnas, tādas, kas cik-necik iztur ~ 3-5 gadi lietošanas vai 100 - 120 kkm... (lasi operatīvā līzinga nobraukumu) un tad lai kaut izjūk...

secinājumus izdari pats!

Neskatroties, ka tavs iepriekšējais vāģis bija klasi augstāks, tas tomēr bija neproporcionāli izturīgāks...

Palaidniex 05.02.2006 8:46

Arnijs rakstīja:

50/50 tam auto būs ar putuplasta dzinēju!

Palaidniex 06.02.2006 15:01

xls99 rakstīja: Labi, labi, mazliet parspileju, bet nu apmeram taa.

Pat nemaz nepārspīlēji...

Mūsdienās ir tā, ka pat diezgan daudz pārkāpjot satiksmes noteikumus piedziņai NAV nozīmes... Nozīmē ir tikai blīves prasmei apieties ar konkrētoe piedziņu...

Palaidniex 07.02.2006 13:36

sebs rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

xls99 rakstīja: Labi, labi, mazliet parspileju, bet nu apmeram taa.

Pat nemaz nepārspīlēji...

Mūsdienās ir tā, ka pat diezgan daudz pārkāpjot satiksmes noteikumus piedziņai NAV nozīmes... Nozīmē ir tikai blīves prasmei apieties ar konkrētoe piedziņu...

Nu shis texts skaneeja kaa OPJA teikts, jo shamie parasti gudri spriez un lielaas ar savu brauktprasmi, bet vaitad brauktprasme ir redzama tad kad brauc uz 25km/h!!!??

Pats esi opis. Pastāsti kāda šķirba piedziņai ir ja tu pa šosi mierīgi velc 100, 125, 150 km/h???

Kāda šķirba piedziņai, ja pa šauru spraugu pretējā plūsmā ir jāapdzen kāds, kas brauc 90 km/h? Piebraucam un ātri uzraujam līdz kādiem 130-150 km/h atkarībā no manevram atvēlētā laika un motora jaudas un garām esam...

Kāda te šķirba kāda ir piedziņa???

Kāda šķirba piedziņai braucot pa bedrainajām mazielām? - Nekāda!

Vienīgais kur sāk parādīties piedziņas un nepiedziņas (jebkurš divritenis) šķirba - ir Madonas rajona ceļi ziemā. Tur arī paliek daudz būtiskāks jautājums: riepas/neriepas...

Un tad? Arī pa tādu ceļu var gana droši ar nepiedziņu un neriepām braukt kādus 80 km/h. Sabremzēties ir kā ir, bet bremzēm nav nekāda sakara ar piedziņu...

Vajag ātrāk? Parādiet man to ceļu, pa kuru ir prātīgi braukt > 200 km/h. Šeit, šajā zemē, kur visiem ir uz^%#st uz ceļu kvalitāti - šādu ceļu nav!

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti