staar rakstīja: jo pirmkārt pie 2500, 2700 m virs jūras līmeņa braucamais pilnīgi nevelk, bet degvielu arī netērē.
Sorry, bet tas attiecas tikai uz atmosfēriskajiem. Turbo, un īpaši VGT šo fīču praktiski neizjūt, ja vien motoram ir kāda jaudas rezerve.




















Sretsked rakstīja:
Vēlreiz jautājums, ja nevari saprast, nu tad nekā.
Vai kaut kādā situācijā, neko nepārtaisot sistēmā, ir iespējama komonreila dzinēja degvielas patērēšana, braucot no kalna ar atlaistu 'gāzes' pedāli ?
Nē. Precizējot - manā izpratnē braukšana no kalna nozīmē apstākļus, kad dzinējs tiek izmantots BREMZĒŠANAI. Ja motora apgriezieni nokrīt zem minimālajiem - ECU automātiski "nospiež pedāli", ja vadītājs pats to nav izdarījis.