Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
George 01.11.2005 13:49

Zvani: 9461712,

liela lietotu traktoru u.c. lauksaimniecības tehnikas izvēle.

es gan no tiem neko nesaprot, bet uz vietas bija daudz visskautkādu aparātu.

Tas viss atrodas netālu no Cēsīm- Jaunraunā

George 19.05.2006 10:02

Tusis rakstīja: Lej A80. Lukoilā var dabūt.

Pilnīgi piekrītu, tas arī būtu viss jēdzīgākais. to A80 var dabūt arī kaut kādos mazajos tankos lauku reģionos, bet gan jau ir arī Rīgā.

George 21.06.2006 15:20

[Esmu gan braucis, gan vizināts, ideāls uz grants, sniega u.t.t.

Bet visur citur pilnīgi nelietojams, atkārtoju nelietojams, sliktākais no visiem japāņiem - grabēšanas un izskata ziņā.

nenostājoties nevienā pusē, tomēr:

NAV subaru sliktākais no japāņiem ne grabēšanas, ne lietošanas ziņā. Un lietojams ir uz visa veida ceļiem arī asfaltētiem (it sevišķi slapjiem, ar lapām un vinekārši netīriem, Latvijā lielākoties visi ir tādi.

papildus Subaru ir labākā un ilgmūžīgākā piekares, un piedziņas sistēma vieglajiem auto.

Jā dizains nav nekāds īpašais , ko gan nevarētu teikt par jaunajiem modeļiem.

Ja ir kādas konkrētas lietas, kuras tev liek domāt par konkrētas markas (modeļa) nelietojamību, raksti, padiskutēsim.

George 21.06.2006 15:22

Tas bija domāts kā atbilde arbas tekstam.

George 07.07.2006 17:50

VWfans rakstīja: Kopumā es Opel-Merivai 1,3 CDTI varētu salikt šādas atzīmes - ja jāliek tā, kā skolā:

Gaitas īpašības - 8 ;

Degvielas ekonomija - 10;

Salona ietilpība priekšā - 8;

Salona ietilpība aizmugurē - 10;

Pārredzamība vadītājam - 6;

Pārredzamība pasažieriem - 9;

Bagāžnieks - 8;

Apdares materiālu kvalitāte - 6;

Montāžas kvalitāte - 7;

Auto cena - 9.

Degvielas ekonomija? man gan liekas, ka 1.3 dīzeļmotoram patēriņš 5 l/100 km nav nekas ekstra mazs, lai par to dotu 10

piem. peugeot 406 2.0hdi ar 110 z/s vidējais patēriņs ir 5.3-5.6 l/100km. To varētu nosaukt par mazu patērīnu automašīnai ar gandrīz 1.5t pašmasu.

George 25.08.2006 11:41

Neaizmirstat arī CASCO izmaksas, kas šiem te 2 apskatītajiem modeļiem var atšķirties līdz pat X2, kas gala rezultātā pie kopējām uzturēšanas izmaksām veido ļoti smuku summiņu.

George 15.09.2006 11:29

saf rakstīja: vienīgi kartes tiek lādētas no ineta izmantojot GPRS, tapēc jārēķinās ar papildus izdevumiem par interneta izmantošanu.

Ja es pareizi saprot šim verķim, t.i. siemens sxg75, ir iespēja ielikt papildus atmiņas karti.

Vai tad nav iespēja tās kartes caur kompi un parastu internetu viņā iedabūt iekšā?

George 19.09.2006 16:26

Pie šada nobraukuma dīzeļmašīnu pirkt neatmaksājas.

Ir pieredze gan ar jaunu dīzeli, gan benzīnnieku.

Par apkopēm: būtiskas atšķirības nav.

Piekrītu anonimiķa teiktajam, t.i. ieberzties uz sūdīgu dīzeli ir daudz lielāka iespēja nekā uz benzīnu, un jaunie dīzeļi ir īpaši jūtīgi uz sliktu degvielu.

par patēriņiem runājot, piem: 2006 honda civic vidējais patēriņš dabā pašlaik tāds pats, kā rūpnīcas noteiktais 6.4l/100km? šajā gadījumā priekš kam dīzeli?

Vēl svarīgs moments, ko pierādīja š.g. ziema pie - 30 grādiem negāja arī liela daļa pajaunu un jaunu dīzeļauto. Tā kā, itkā ietaupīto naudu naudu var zaudēt nokavējot svarīgu tikšanos - nu tās tā .

George 19.09.2006 17:02

Dreipis rakstīja: George, civica 6.4 litri ir uz šosejas, pilsētā???.

Vismaz iepriekšējā paaudze rija 8-9 litri droši, aktīvi braucot.

šogad pie -30 grādiem negāja arī ļoti liela daļa benzīndzinēju. Arī jaunas mašīnas tai skaitā.

Sunis, benzīns lētāks nekā dīzels, manuprāt dīzels turās biški zem 60saņiem visu pēdējo laiku, Statoilā 60.4 kaut kur. Benzīnam stabili virs 60saņiem.

Patēriņš ir vidējais pēc kopmja, bet rupji sarēķinot ielietos litrus un nobraukto tāpat apmēram sanāk.

par benzīnniekiem pie -30 piekrītu

George 19.09.2006 17:30

Dreipis rakstīja:

George rakstīja:

Dreipis rakstīja: George, civica 6.4 litri ir uz šosejas, pilsētā???.

Vismaz iepriekšējā paaudze rija 8-9 litri droši, aktīvi braucot.

šogad pie -30 grādiem negāja arī ļoti liela daļa benzīndzinēju. Arī jaunas mašīnas tai skaitā.

Sunis, benzīns lētāks nekā dīzels, manuprāt dīzels turās biški zem 60saņiem visu pēdējo laiku, Statoilā 60.4 kaut kur. Benzīnam stabili virs 60saņiem.

Patēriņš ir vidējais pēc kopmja, bet rupji sarēķinot ielietos litrus un nobraukto tāpat apmēram sanāk.

par benzīnniekiem pie -30 piekrītu

George, vai tiešām tik mazs? Vienkārši ir uz jauno gadu doma paņemt to 1.8 eksemplāru op. līzingā. Vienīgi baumas klīst, ka ~ 6 -12 mēn jāgaida rindā.

auto ir sedans exc. komplekt. meh.kārba.

Ja netici varu nobildēt info paneli, kur ir redzami tie cipari. Par rindām nezinu, uz mūsējo dabūjām gaidīt 2 mēn.

p.s. braukts gan tiek diezgan prātīgi. pavisam prātīgi un uz lielākiem gabaliem, pamaisoties arī pa lielpilsētām, patēriņs bija pat zem 6l/100 km.

George 19.09.2006 17:36

LyNx8 rakstīja: Nu lūk, ļaudis, papētīju te mazliet cenas. Te ir jauni auto ar manu minimālo vajadzību - motors no 1.4 līdz 1.6, A/C un CD. Pārējais štrunts..... Nus, kādi būtu secinājumi?

Chevrolet Lacetti 5d h/b EUR 13 132

Renault Megane EUR 13 700

Fiat Grande Punto EUR 13 849

Opel Meriva (Enjoy) EUR 14 020

Mitsubishi Lancer W EUR 14 080

VW Golf EUR 14 200

Nissan Note (Visia) EUR 14 450

Opel Astra (Enjoy) EUR 15 390

Mazda 3 (Elegance) EUR 15 450

Honda Civic EUR 15 650

tā kā tev tur ir meriva , ta ieliec arī honda Jazz, kādu Škodas modeli ari gan jau var dabūt šajā cenu kategorijā

George 20.09.2006 10:09

Kā vienmēr novrzījušies no temata. jautājums jau bija cits: nobraukums ~30 tkm gadā. auto jauns. CENA ne lielāka kā ~13500. Kondic. obligāts Vai ne?

Tad par kādiem golf fsi, tdi iet runa tie ar kondis un 4 durvīm zem 17000 Eur nemaksā.

Tā kā, lūdzu atpakaļ pie temata.

George 20.09.2006 12:40

Iesaku iekļaut apskatāmajā sarakstā arī Mitsubishi Colt. Piem. INVITE 1.3 AMT CENA EUR ar PVN 18%: 13 100 sapratu, ka cenā kondicionētājs

George 20.09.2006 13:19

LyNx8 rakstīja: Nus, man tāpat vien šķiet.

Klau, mazliet naivs jautājums - a cik parasti jaunam auto ir tā līzes gada procenu likme? Vai ap 6 - 7 % gadā, jeb kā citādi?

Sāksim ar vienkāršāko LVL vai EUR?

George 20.09.2006 13:53

LyNx8 rakstīja: Nus, es visas tirgus cenas pašreiz EUR pārzinu. A kāda starpība, kādā valūtā ņem? Visiem dīleriem jau cenas iekš eirām ir, tā kā tas pats jau vien ir, aber maksāšu ik mēnesi tāpat vecajos labajos latiņos..

neiedziļinoties atsķirībās starp valūtām (pārāk ilgi un sarežģīti), pieņemot, ka ļīzinga valūta ir EUR:

no 2.5 līdz 4%+ 3mēnEURIBOR uz 20.09. -3.34%=5.84% līdz 7.34% gadā ir NORMĀLI

no 2.0 līdz 2.5% + 3mEURIBOR ir LABI

no1.5 līdz 2% + BOR ir ļoti LABI

nu un ja zem 1.5% + vienākrši IZCILI vai Super (maz ticams, ka kautko tādu dabūsi)

papildus rēķini komisijas maksu no 0.5 -1% no līzinga summas (parasti 1%)

kā arī obligāts CASCO

tas īsumā

George 20.09.2006 13:59

LyNx8 rakstīja: Mjāā, līdz ko ieraugu tos ekonomistu terminus (EURIBOR utt...), tā man šķērma dūša sametas...

Btw - a kurā bankā jūsuprāt ir parasti visizdevīgākie % ? No pieredzes, tā teikt...

Nevaru būt objektīvs.

piedod, ja vari.

George 20.09.2006 14:05

kolumbs rakstīja:

George rakstīja:

LyNx8 rakstīja: Nus, es visas tirgus cenas pašreiz EUR pārzinu. A kāda starpība, kādā valūtā ņem? Visiem dīleriem jau cenas iekš eirām ir, tā kā tas pats jau vien ir, aber maksāšu ik mēnesi tāpat vecajos labajos latiņos..

neiedziļinoties atsķirībās starp valūtām (pārāk ilgi un sarežģīti), pieņemot, ka ļīzinga valūta ir EUR:

no 2.5 līdz 4%+ 3mēnEURIBOR uz 20.09. -3.34%=5.84% līdz 7.34% gadā ir NORMĀLI

no 2.0 līdz 2.5% + 3mEURIBOR ir LABI

no1.5 līdz 2% + BOR ir ļoti LABI

nu un ja zem 1.5% + vienākrši IZCILI vai Super (maz ticams, ka kautko tādu dabūsi)

papildus rēķini komisijas maksu no 0.5 -1% no līzinga summas (parasti 1%)

kā arī obligāts CASCO

tas īsumā

Vienīgi jāņem vērā, ka EURIBOR ir augšupejoša tendence un tas pēdējā laikā ceļas un maksājums pieaug...

Tieši tā, tā kā iesaku ievērtēt maksētspējas rezervi, gadījumā , ja nu mēneša maksājums pieug par dažiem latiem.

p.s. īstermiņa kredītiem un salīdzinoši mazām summām tas gan nav tik sāpīgi, bet ir.

George 20.09.2006 14:08

Marchiks_ rakstīja: Īsumā un visiem saprotamā valodā:

Piemērs

Ja pērk divistabu dzīvokli kredītā uz 25 gadiem, tad pārmaksātā summa ir vienistabas dzīvokļa cenā.

Līdzīgi ir ar auto.

Nepārmaksājot neko var dzīvot pie vecākiem.

George 07.11.2006 12:06

Piedāvājiet lūdzu (lietotas atjaunotas u.c. par labām cenām): 225/75r15 vai 215/75r15

sliktākajā gadījumā 235/75r15 vai225/70r15

ziemas (nevis vissezonas) riepas vēlams bez radzēm.

konkrētus piedāvājumus var sūtīt uz [email protected]

jau iepriekš, paldies!

George 05.01.2007 16:51

Jonkee rakstīja: Vai kāds no 406 useriem ir saskāries ar :"antipollution control fault".

Tipa pastāv vairākas versijas kā atrisināt:

1) Ieliet citu degvielu

2) Ieliet šprices tīrītāju

3) Nomainīt sveces

4) Pāršūt kompim softu

Esmu ticis līdz 2 punktam, pagaidām bez izmaiņām.

Maz ticams, ka kāds būs saskāries, jo Franču auto pie mums nav cieņā.

Nu esmu saskāries 2X

Vai tev viņš benzīnnieks vai diesel?

George 12.01.2007 11:09

KOHINURS rakstīja: snow, saki dzīvo laukos.

Man arī ir lauku īpašums, bet tā nav pastāvīgā dzīves vieta.

Runa būs par to, ka Outbackiem nav MT un līdz ar to nav opcijas pazeminātie pārnesumi. It kā jau Outbackā visu nosaka elektronika, bet nu diez vai tas ir tik viennozīmīgi. Ar Legača pazeminātajiem vismaz pāris reizes gadā esmu ticis uz priekšu ļoti šaubīgās vietās. Bet - klīrents, esmu arī uzsēdinājis. Kaut gan ar lāpstiņas un to pašu pazemināto bez citu palīdzības esmu izšūpojis ārā gan no traktoru iebrauktām risēm, gan sniega kupenām. Outbeckam tomēr 5 cm vairāk, bet AT un šūpināšana - te pirms pirkt bišķu jāpiedomā.

Outback ar 2.5 motoru ir pieejams arī meh. kārbu. un pazeminātajiem pārnesumiem

George 16.01.2007 16:00

hold = automāta ziemas režims, kustība tiek uzsākta ar 2. ātrumu un, ja pareizi saprotu kaut kas tiek izmainīts starpasu diferenciāļa darbībā.

p.s. Jēgu un labumu no tā režima neredzu, jo ja ir ļoti slidens buksēs tāpat.

par otru Shiiris pateica

George 16.01.2007 16:55

AgriX rakstīja: Varu komemtēt par amortizatoriem, man ir mainīti gan priekšā gan pakaļā, likti KYB GR-2 gāzenieki, maksā ap 50-70Ls atkarībā no pārdevāja rijības %. Bremžu kluči arī maksā no 12.50 veikalā līdz 30 pie servisētājiem. Diski pie 30/gab. Zobsiksnas maiņa ar ruļļiem 200+, bet notiek ik pa 100 tkm. Tagad man interesē lambada šim auto, partneristi grib kaut ko ap 200+, kamēr esošā bosch zomde nekādos katalogos nav. Un neviena Bosch lambda nemaksā virs 80 Ls... Krievi it kā lieto visādas zhigulim domātās bosch. Vēl ik pa 30-50 tkm jāmaina stabilzātora gala bukses, bet tās jau pašas sāk klabēt kad pienāk laiks.

Pazvani uz "Arēna motors" domāju, ka varēs Tev palīdzēt. T.Nr. atradīsi autonetā pie lietoto auto tirgotājiem.

George 16.01.2007 17:01

gonzalless rakstīja: Kaa ir ar stuures pastiprinaataaja suukni. Leenaam pazuud skidrums un paraadaas gaudoshana. Uzlej liimeni, viss OK liidz atkal nokriitas liimenis. Labot? Braukaat taapat? Nevar kaut ko sabeight taadaa veidaa?

Labāk jau nu sataisi. es domāju, ka nomainīt kādu blīvslēgu vai kādu citu sīkumu ir lētāk nekā visu laiku liet klāt šķidrumu, ja vēl nojuks sūknis vai kas cits, tad būs notaikti pa dārgo.

George 22.01.2007 16:49

Nu ja par džipiem, tad atļaušos ielikt arī šo te: www.reklama.lv/...

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti