iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601
Pirmais 21.08.2008 12:02

farruhs rakstīja: Pirmais ielīdenis.

Scuka

a bet labi viņš trāpīja ar savu patieso domugraudu

Pirmais 21.08.2008 12:01

Sviestc rakstīja: Aizej un izklāsti savu viedokli, ka Saab naf nekas īpašs, da kaut vienam no tiem 128 viesiem, kuri nesen , tepat latvijā, Saab Miting 2008 ietvaros izrādija savus 20, 30, 40 gadus vecos Saabus, kuri tiek kopti un loloti, un uz kuru izstādi vēll nesen, pāris nedēļas atpaka paskatītīties bija atnākuši da gandrīz visi Cēsu pilsētas iedzīvotāji.....

foto.inbox.lv/...

www.thesaabfarm.com/...

vot pasaki viņiem visiem, ka Saab naf nekas īpašs....

nesen mēs NSNF pasākumu ietvaros bijām viena mersedesistu salidojumā, kur cilvēciņipilnīgi noteikti bez kaskām atbildēja uz a4 formāta lapelē uzdojaiem jautājumiem, no sērijas "no nozīmē šterns" un "cikatā ar mersi var aizbraukt uz tvaiceni"

šitādi klubeļi nav rādītājs un nekādi neatspoguļo saab 9-5 cenu

Pirmais 21.08.2008 11:58

Sviestc rakstīja:

kliks rakstīja: Ej nu ko var dzīt buļļka.ku, ka pārdod LĒNI. SAABs nav nekāda antikvāra vērtība,......

Te gan Tu iebrauci auzās....

nu , ok, par 9-5 vēll isti naf skaidrs, bet nu vecie Labie Saabi, ar gadiem paliek tikai vērtīgāki...

Vot paņem atrodi un nopērc, nu piemēram 74.gada Saab Sonett...

vot atrodi...

da apdirsīsies Tu, a ne nopirksi....

kāpēc tad opelis atkal nesāk ražot tos sābsonetus, ja jau pēc viņiem tik liels pieprasījums, ka interesentiu aptirzušies stāv rindā un dur viens otram skrūvgriezi mugurā lai rinda uz priekšu pavirzītos????

man domāt, ka to reālo pircēju nemaz nav vairāk par 100 visā pasaulē

Pirmais 20.08.2008 23:53

da tam pašam 120 zirgainajam renault 1.9dci 2002 gada megānes motoram pilnīgi neko nedarot (tikai bišķi pamainot kompja parametrus) var brīvi dabūt 150 ķēves.....

palaižot iekšā motorā vairāk gaisa, piemēram, pārtaisot ieplūdi uzliekot ražīgāku turbīnu un/vai starpdzesētāju (kas standartā tam renaultam nav) un attiecīgi pasakot kompim, ka jāpumpē motorā vairāk soļarkas tie jaudas un griezes cipari vispār vidusmēra lietotājam sāk palikt nesaprotami

Pirmais 20.08.2008 23:48

msh rakstīja: Sam ti huj

Pirmais, a ko tu uz tiem V6 bīdeļiem esi ieciklējies? Tam pašam ceturtajam GTI golfam tos 150/180 lopus nav nemaz tik grūti uzcelt līdz trijiem sotiem [par 250 nerunājot - ļurba, sprauslas un kompis no Audi TT quattro un kompi vēl nočipso] Mazās mašīnās lieli motori nerullz...

ne es

kindzulis izvilka gaismā r32 golfu - renaults mazmašīnītēs neliek lielākus motorus par 2 litriem.....

tāpēc arī v6 klijas vairs nav

pie tam neiet runa cik no tā motora var izspiest šķūnējot, bet gan kādi ir standartparametri, kas iekļaujas visādās eiropas atgāzu normās

Pirmais 20.08.2008 23:43

Kindzulis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Kindzulis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

msh rakstīja: Kuru saražoja vairāk - golfu vai kliju? Neticu, ka kliju Un uz mūsu ceļiem vērojams tas pats

3.0 litru clio v6 ražoja līdz 2005 gadam

3.2 litru golfu sāka ražot 2005 gadā un ražo vēl joprojām - tur ir nevietā piesaukt ciparus - ķipa cik saražoja......

latvijā esmu redzējis tikai vienu cliov6 zilā krāsā...... un neesmu redzējis nevienu r32 golfu

un vispār, kad atbrauksi uz 333 ar r32 golfu, tad arī parunāsim un pamērīsimies

hrenji maniiti i 3-4

r32-tikpat

nelec no sliedes un tais' pasaacien'

clio v6 latvijā man zināms ir viens

pārējie ir renault clio sport, kuriem ir 2litru motors priekšā zem kapota

tāpat 225 ēzelīšu 2.0 hrenault megane sport latvijā ir dzīva aptaustāma un viena pat euroauto ir izbraucama

Spruudem pat nebija pirmais V6 MMR pajautaa... pastaastiis jamie... i EuroAuto nair tukshaa....

clio v6 jau gadus trīs NERAŽO - kāpēc lai euroauto viņš būtu????

atkārtoju vēlreiz - nejauc ar divlitru renault clio sport

Pirmais 20.08.2008 23:38

Kindzulis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

msh rakstīja: Kuru saražoja vairāk - golfu vai kliju? Neticu, ka kliju Un uz mūsu ceļiem vērojams tas pats

3.0 litru clio v6 ražoja līdz 2005 gadam

3.2 litru golfu sāka ražot 2005 gadā un ražo vēl joprojām - tur ir nevietā piesaukt ciparus - ķipa cik saražoja......

latvijā esmu redzējis tikai vienu cliov6 zilā krāsā...... un neesmu redzējis nevienu r32 golfu

un vispār, kad atbrauksi uz 333 ar r32 golfu, tad arī parunāsim un pamērīsimies

hrenji maniiti i 3-4

r32-tikpat

nelec no sliedes un tais' pasaacien'

clio v6 latvijā man zināms ir viens

pārējie ir renault clio sport, kuriem ir 2litru motors priekšā zem kapota

tāpat 225 ēzelīšu 2.0 hrenault megane sport latvijā ir dzīva aptaustāma un viena pat euroauto ir izbraucama

Pirmais 20.08.2008 23:33

msh rakstīja:

Pirmais rakstīja:

renaults savai kompaktlasei apzināti jau 20 gadus ir uzstādījis mērāmu mērķi - atbilstošā komplektā nokost nokost tieši atbilstošu GOLFU.... tā nu tas ir un viņi to arī dara

audī, mēbē un bēmēvē un pārējie citroeni PN - viņi nefigurē renaulta plānos

Nu ja jami arī uzlabotu kvalitāti, ne tikai censtos izkost ar dinamiku, mošk tas izdotos

paga, paga!

kur golfam ir kvalitāte????

Pirmais 20.08.2008 23:32

msh rakstīja: Kura ergonomika, kam?

P.S. Pirmais, tā V6 klija tak nav mašīna - tā ir klija, bet motors pakaļā, un tikai 255 lopi Laikam reņa inženieri gribēja paspēlēties, bet nez kāpēc to projektu pat palaida uz lentes Kad vw sāk ar golfu tā spēlēties, mazāk par 600 lopiem nav Tikai vw laikam negrib atkāpties no principa "praktiska piecvietīga mašīna ar grabažnieku", kaut gan hvz, mošk GTI W12 palaidīs ražošanā.

tā klija tak nebija nekāds eksperiments eksperiments bija tās priekštecis - r5

bet tik un tā - es neesmu redzējis latvijā tādu golfu (r32)

un ja arī sāks ražot golfu ar W dzinēju, tad tas tavas iespējas 333 trasē neietekmēs pilnīgi nemaz

Pirmais 20.08.2008 23:29

Kindzulis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

msh rakstīja: P.S. Nu ja jau reiz tās kārbas šķībači projektējuši, tad jau nav brīnums Šķībačiem tak kā reizi patīk zāģējoša skaņa braucot ar normāliem ātrumiem

manam bezmotora renaultam pie 120km/h ir apmēram 2000 apgriezienu....

tā arī zāģēju

vispaar- nenovirzies no teemas 2L B3 kozj 100nieku un reni arii

renaults savai kompaktlasei apzināti jau 20 gadus ir uzstādījis mērāmu mērķi - atbilstošā komplektā nokost nokost tieši atbilstošu GOLFU.... tā nu tas ir un viņi to arī dara

audī, mēbē un bēmēvē un pārējie citroeni PN - viņi nefigurē renaulta plānos

Pirmais 20.08.2008 23:25

msh rakstīja: Kuru saražoja vairāk - golfu vai kliju? Neticu, ka kliju Un uz mūsu ceļiem vērojams tas pats

3.0 litru clio v6 ražoja līdz 2005 gadam

3.2 litru golfu sāka ražot 2005 gadā un ražo vēl joprojām - tur ir nevietā piesaukt ciparus - ķipa cik saražoja......

latvijā esmu redzējis tikai vienu cliov6 zilā krāsā...... un neesmu redzējis nevienu r32 golfu

un vispār, kad atbrauksi uz 333 ar r32 golfu, tad arī parunāsim un pamērīsimies

Pirmais 20.08.2008 23:21

msh rakstīja: P.S. Nu ja jau reiz tās kārbas šķībači projektējuši, tad jau nav brīnums Šķībačiem tak kā reizi patīk zāģējoša skaņa braucot ar normāliem ātrumiem

manam bezmotora renaultam pie 120km/h ir apmēram 2000 apgriezienu....

tā arī zāģēju

Pirmais 20.08.2008 23:18

kas megānai top mazsērijā

davaj konkrētu top golfu (sērijas) noliec pretī sērijas top renaulta kompaklasei un salīdzini pats

250 ēzeļīšu 3.2 litru 2005 gada golfs joprojām uz ceļa nespēj izrādīt nekādu pretestību 3.0 litrīgajam 255zirgainajam clio v6, ko 2005 gadā BEIDZA ražot

Pirmais 20.08.2008 23:06

bet tas nu tā

msh vēl līdz b4 sapņot kādus gadus piecus

Pirmais 20.08.2008 23:05

msh rakstīja: Nupat aiz gara laika pa diagonāli pārgāju triju reņa modeļu lapām iekš wiki - renis pat dažu pēdējo gadu modeļiem pasācis brīnumstiprus ķīselīšus likt , laikam cenšas golfu izkost Tikai wiki kā jau wiki, nekādi griezes cipari nav Gan kāds tur brīnums, saraksta wiki nevis profesori, bet parasti cilvēki, un parastam mirstīgajam eksistē tikai hāpē, bet enem neeksistē

Ak jā, vēl izskatās, ka tiem ķīseļhreno ir draņķīgas kārbas, ķīseļlagūnai ar 175 lopiem 220 kmph vmax - kas tas ir?

ja kas, tad ķīsēļlagūnas labās kārbas ir nissana inženieru garadarbs

p.n.

un tavs izslavētais golfs savu tiešo konkurentu r19/megane/meganeII ir spējis izkost dažus neilgus periodus (kopā kādus 2 gadus) visā 20 gadus ilgajā sāncensībā

arī patreiz dabā (pārdošanā) neeksistē golps, kas spētu megāni nokost

Pirmais 20.08.2008 23:00

msh rakstīja: Emm.... Emm... Pirmajam hreno tiek saukts par "mucu"?

Pirmajam ir gan bezmotora dīzeļrenaults, gan msh sapņmašīna - b4 quattro

p.n.

333 trasei daudz labāks ir renaults

Pirmais 20.08.2008 21:17

pie tam esmu gatavs uzlikt arī kādu naudiņu uz šīs spēlītes....

Pirmais 20.08.2008 21:14

msh rakstīja:

Pirmais rakstīja:

msh rakstīja:

Ideots rakstīja:

msh rakstīja:

Kaut kādam ML400 [baigā kaste, piedevām šitam šterns arī nav ] komplekts kalotku uz 50 ls, un viens bremžu disks tāpat

nu i ? manam E 320 Coupe, kalotkas (original) ap 45 ls, jo tomātam vajag stiprākas, un ja ir vēl lielāks jaudīgāks motors, tad dārgāk..un 400 CDI ar 2 turbīnām nav mazjaudīgs

Hmmm...

Eu sviestc! Orientējošā cena labām kalotkām, subjekts, teiksim, 1989. gada Audi 90 quattro 2.3 20v 170 bhp Un diskiem?

[tāds aparāts ir aprīkots ar bremžu komplektu, kāds manam konstruktoram, vēlākais, pēc gada būs ]

P.S. Ideot, kāda velna pec tomātam stiprākas kalotkas vajag? Merša inženieri tā izlēma, jo tomātmersisti ir nervozi un vienā laidā spaida abus pedāļus?

toc pajolis....

nauhj tavam šrotam bremzes?????

Man tak nav ķīseļhreno, kas no nulles līdz sotakam ieskrienas pusgadā

davaj rīt tiekamies 333 un tu paskatīsies, kā ķīseļrenaults atstās tavu miskasti jaņos

Pirmais 20.08.2008 19:57

msh rakstīja:

Ideots rakstīja:

msh rakstīja:

Kaut kādam ML400 [baigā kaste, piedevām šitam šterns arī nav ] komplekts kalotku uz 50 ls, un viens bremžu disks tāpat

nu i ? manam E 320 Coupe, kalotkas (original) ap 45 ls, jo tomātam vajag stiprākas, un ja ir vēl lielāks jaudīgāks motors, tad dārgāk..un 400 CDI ar 2 turbīnām nav mazjaudīgs

Hmmm...

Eu sviestc! Orientējošā cena labām kalotkām, subjekts, teiksim, 1989. gada Audi 90 quattro 2.3 20v 170 bhp Un diskiem?

[tāds aparāts ir aprīkots ar bremžu komplektu, kāds manam konstruktoram, vēlākais, pēc gada būs ]

P.S. Ideot, kāda velna pec tomātam stiprākas kalotkas vajag? Merša inženieri tā izlēma, jo tomātmersisti ir nervozi un vienā laidā spaida abus pedāļus?

toc pajolis....

nauhj tavam šrotam bremzes?????

Pirmais 20.08.2008 19:33

farruhs rakstīja: Visu cieņu tirgotājiem, bet šitā sūda tirdzniecība, kad neko nevar nogrūst, sāk mazliet piegriezties.

Tam SAAba cena ir MAX. 3000eur ... ar jauno TA, nopulētu un pēc himčistkas.

abiem šitajā topicā rekalmētajiem sābiem pareizā sena ir 5000 eiriki par abiem diviem komplektā

Pirmais 20.08.2008 19:12

ursis rakstīja: ja Zigi puika zinaatu cik man sviestcs nopleesa par bremzju detaljaam

un cena pa trim nedeeljaam pieaugusi pa 15%

da tas praiders man šodien centās iesmērēt lukturus par 15% dārgāk kā pirmajā autoveikalā pa ceļam

Pirmais 20.08.2008 14:45

ursis rakstīja:

Pirmais rakstīja: bļā, kā līst

tā es pie otra stāva netikšu

aizver durvis,gan jau uudens liimenis tevi pacels uz otro staavu

nav man durvju

nav jumta, nekā nav

Pirmais 20.08.2008 14:24

bļā, kā līst

tā es pie otra stāva netikšu

Pirmais 20.08.2008 7:50

Ideots rakstīja: nesalīdzini, labi?

W124 tajos laikos bija nesasniedzams augstums Audi

katrai mašīnai agri vai vēlu tiks uzražots atbilstošs audī

p.n.

msh joprojām slapji sapņo, ka kādreiz viņam būs b3 vai 91/92 gada b4 jo TAS viņam patreiz ir autobūves etalons

Pirmais 20.08.2008 1:21

es varētu izbraukt, pie nosacījuma, ja tu saliksi tai miskastei virsū ko es teikšu!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601

Lasītākie raksti

Jaunie raksti