Ideots rakstīja: labrīt!
Jaguāri pienes MB ūdeni.
vienīgais labums, ka zigis nekad nav izslāpis ![]()
![]()
![]()
Ideots rakstīja: labrīt!
Jaguāri pienes MB ūdeni.
vienīgais labums, ka zigis nekad nav izslāpis ![]()
![]()
![]()
TDIOTS rakstīja:
Ideots rakstīja: drīkst tev roku paspiest
ar flakjeneem , ja ??
ar mersedes gultni..... viņš tak ar dorisu nedraudzējas, viņam flaķeņu nav ![]()
Kaspersky rakstīja:
Pirmais rakstīja:
muļķīgs jautājuma - a kam tu gribi garantiju????? motoram??? turbīnai????
sašipojam, tu pamēģini, ja tev nepatīk, es turpat uz vietas atšipoju atpakaļ un atdodu tev piķi
Čipotājs tiešām nevar dot garantiju uz galvenajiem mezgliem. Viss ir ļoti lielā mērā atkarīgs no agregātu stāvokļa uz čipošanas brīdi. Ir zināms stāsts par diviem 3.0d bembjiem, kur viens bija ahūnā starā par iegūto, bet otrs vēl ilgu laiku braukāja pa diagnostikām u.t.t, jo pēc dotā pasākuma līda ārā kaites, kas agrāk nebija manāmas.
es tak saku, ja kādam kautkas nepatiks, atšipoju atpakaļ un īpašnieks iegūst tieši tādu pašu tačku kā viņam jau bija
a par tām kaitēm.... varētu teikt, ka katra mašīna ir unikāla, kaut arī zavodā jamās cenšas uztaisīt līdzīgas......
VWfans rakstīja:
Pirmais rakstīja:
TDI rakstīja:
Pirmais rakstīja: ekskluzīvs piedāvājums vēvēfanam
šipojiens viņa 1.3tdci - tie +20zirgi un +30ņūtoni tam bezmotoram būs reāls pagarinājums.....
iedo vinjam skidku
nau godiigi kaast no 1,3teedeeceeiii tikpat cik no 3,0teedeeesa
ok, vēvēfana merivas šipošana izmaksās 150ls
Nē, paldies! Ja būtu gribējis, būtu jau uzreiz pircis Merivu ar 1,7 litru 100 zirgspēku CDTI. Būdams mierīgs cilvēks, savas Merivas, kurai tagad nobraukums 47728 km, jaudā pēc 27 mēnešu braukšanas neesmu vīlies.
šipšķūnings samazinās tavas merivas patēriņu..... GARANTĒJU!
jā un vēl turpmāk degvielu lies tikai un vienīgi no mersedesa rūpnīcas ![]()
![]()
![]()
anonimikis rakstīja: zāles pļāvēju nevar nočipot?
var.... BET atkarīgs no modeļa ![]()
![]()
![]()
Ideots rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja: Ah jā.....sakarība starp degvielas kvalitāti un riteņa gultņiem.....
Tu izrādies vai tiešām nedomā kaut 2 soļus tālāk?
nu, kāda jēga no tās apkopes pareizajos termiņos, ja tā tiek veikta nezin kur un sazinkādi Vasjas saliek citus b/u gultņus vai made in China gultņus, bet jums noprezentē kā jaunus ? mm?
domā pirmais gadījums te šajā valstiņā ?
turpmāk latvenergo busus apkops tikai štutgartē - ar pareizajiem gultņiem ![]()
Centis_Nuudele rakstīja:
Ideots rakstīja:
aizmirsi piemetināt, ka apkope nav bijusi jau 100 k km un ka tiek lietas vislētākais draņķis bākā un ka max. svara ierobežojums ir domāts tikai idiņiem
Ar šo textu tu pilnīgi apstiprināji savu kļičku.
Tik neapmīzies no pārdzīvojuma, bet teikšu tev ka apkopes ir taisītas regulāri,(un kāds gan sakars būtu apkopes veikšanai vai neveikšanai ar to ka gultņi netur ilgāk par 10 kkm) (jebšu tu mums esi transporta speciālists, atvaino, aizmirsu ....) lejam statoila degvielu un slodze atbilst maximālajai.
Labi, esi ieciklējies.....a nafig sievai gribi pirkt bemberi Kāpēc negribi pirkt A klasi vai Šmārtu
tek vēl pirms laiciņa pats zigis lamāja to A klasi, teica ka esot sūc.... ties gan nekas lēts tur neesoit
tā vot.... bet joprojām par tiem mērcēdesas busiem.... vai arī fofāgena izpildījumā viņam tie gultņi plīst ![]()
![]()
![]()
pozijs esot jau sagatavojies garajam vīnendam.... vilkšot strenu ārā zigim no āņa ![]()
![]()
![]()
TDI rakstīja:
Pirmais rakstīja: ekskluzīvs piedāvājums vēvēfanam
šipojiens viņa 1.3tdci - tie +20zirgi un +30ņūtoni tam bezmotoram būs reāls pagarinājums.....
iedo vinjam skidku
nau godiigi kaast no 1,3teedeeceeiii tikpat cik no 3,0teedeeesa
ok, vēvēfana merivas šipošana izmaksās 150ls ![]()
Galvenais rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Galvenais rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Galvenais rakstīja: pastasti, ka ir ar astru 2.0 DI , cipojas, necipojas, cik nak klat. Automats.
žopeļi sākas ar cdti motoriem...
ja audī var braukt pie inca, tad tu savai astrai paņem plaķenes un āmuru un paregulē sūkni manuāli - viņam tak tur nav pilnīgi nēkādas elektronikas, izņemot "aizdedzi"
bet neturbīnas dīzeļiem ir cita problēma - tu vari pūst degvielu iekšā cik vēlies - vienīgais ko iegūsi ir melnu d1umu mākonis pakaļā........ vienkārši pietrūkst gaisa
Izskataas, ka iipasi izgliitots auto lietaas neesi DI dzineejs ir tiesaas iesmidzinaasanas turbodizzelis. Tas, savukaart, dufinj, noziimee, ka viss tur programmeejas un paarprogrammejas.
P.S. Masiina ir jau nocipota un nekur citur, kaa pie INCa. Turpini atgainjaat klientus taadaa pasaa garaa. Muujaabelis.
sāksim ar to, ka man nevajag klientus, es vienkārši piedāvāju iespēju..... netaisos iedziļināties visos dīzeļos un nedomāju incam ņemt nost maizīti, bet ir konkrēts dīzeļu paveids
es tak tev jau teicu, ja tev nav tdci, tad mēs viens otram neesam interesanti
1)ja palasīsi pašu pirmo tekstiņu, tad tur ir skaidri un gaiši uzrakstīts, vispirms paprasi vai es tev varu palīdzēt...
2) tu paprasīji
3) es atbildēju, ka opeļiem tikai sākot no konkrētiem modeļiem
un ar savu tekstīņu - man jau viss ir nočipots, es tikai gribēju tāpat krāniņu pagarināt, tu tikai spamo beztolkā
pagaidām no visiem pieminētajiem pepelaciem (audī , fords un opelis) vienīgais fordam varu palīdzēt
OK. Intereses pēc - tīri spamam - rēķins no kases aparāta būs? Cik no summas sastāda PVN? Garantija?
nekāda rēķina nebūs, tev viņu nevajag....
muļķīgs jautājuma - a kam tu gribi garantiju????? motoram??? turbīnai????
sašipojam, tu pamēģini, ja tev nepatīk, es turpat uz vietas atšipoju atpakaļ un atdodu tev piķi
Galvenais rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Galvenais rakstīja: pastasti, ka ir ar astru 2.0 DI , cipojas, necipojas, cik nak klat. Automats.
žopeļi sākas ar cdti motoriem...
ja audī var braukt pie inca, tad tu savai astrai paņem plaķenes un āmuru un paregulē sūkni manuāli - viņam tak tur nav pilnīgi nēkādas elektronikas, izņemot "aizdedzi"
bet neturbīnas dīzeļiem ir cita problēma - tu vari pūst degvielu iekšā cik vēlies - vienīgais ko iegūsi ir melnu d1umu mākonis pakaļā........ vienkārši pietrūkst gaisa
Izskataas, ka iipasi izgliitots auto lietaas neesi DI dzineejs ir tiesaas iesmidzinaasanas turbodizzelis. Tas, savukaart, dufinj, noziimee, ka viss tur programmeejas un paarprogrammejas.
P.S. Masiina ir jau nocipota un nekur citur, kaa pie INCa. Turpini atgainjaat klientus taadaa pasaa garaa. Muujaabelis.
sāksim ar to, ka man nevajag klientus, es vienkārši piedāvāju iespēju..... netaisos iedziļināties visos dīzeļos un nedomāju incam ņemt nost maizīti, bet ir konkrēts dīzeļu paveids
es tak tev jau teicu, ja tev nav tdci, tad m
1)ja palasīsi pašu pirmo tekstiņu, tad tur ir skaidri un gaiši uzrakstīts, vispirms paprasi vai es tev varu palīdzēt...
2) tu paprasīji
3) es atbildēju, ka opeļiem tikai sākot no konkrētiem modeļiem
un ar savu tekstīņu - man jau viss ir nočipots, es tikai gribēju tāpat krāniņu pagarināt, tu tikai spamo beztolkā ![]()
![]()
![]()
pagaidām no visiem pieminētajiem pepelaciem (audī , fords un opelis) vienīgais fordam varu palīdzēt
Galvenais rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Galvenais rakstīja: pastasti, ka ir ar astru 2.0 DI , cipojas, necipojas, cik nak klat. Automats.
žopeļi sākas ar cdti motoriem...
ja audī var braukt pie inca, tad tu savai astrai paņem plaķenes un āmuru un paregulē sūkni manuāli - viņam tak tur nav pilnīgi nēkādas elektronikas, izņemot "aizdedzi"
bet neturbīnas dīzeļiem ir cita problēma - tu vari pūst degvielu iekšā cik vēlies - vienīgais ko iegūsi ir melnu d1umu mākonis pakaļā........ vienkārši pietrūkst gaisa
Izskataas, ka iipasi izgliitots auto lietaas neesi DI dzineejs ir tiesaas iesmidzinaasanas turbodizzelis. Tas, savukaart, dufinj, noziimee, ka viss tur programmeejas un paarprogrammejas.
P.S. Masiina ir jau nocipota un nekur citur, kaa pie INCa. Turpini atgainjaat klientus taadaa pasaa garaa. Muujaabelis.
sāksim ar to, ka man nevajag klientus, es vienkārši piedāvāju iespēju..... netaisos iedziļināties visos dīzeļos un nedomāju incam ņemt nost maizīti, bet ir konkrēts dīzeļu paveids
es tak tev jau teicu, ja tev nav tdci, tad mēs viens otram neesam interesanti
1)ja palasīsi pašu pirmo tekstiņu, tad tur ir skaidri un gaiši uzrakstīts, vispirms paprasi vai es tev varu palīdzēt...
2) tu paprasīji
3) es atbildēju, ka opeļiem tikai sākot no konkrētiem modeļiem
un ar savu tekstīņu - man jau viss ir nočipots, es tikai gribēju tāpat krāniņu pagarināt, tu tikai spamo beztolkā ![]()
![]()
![]()
pagaidām no visiem pieminētajiem pepelaciem (audī , fords un opelis) vienīgais fordam varu palīdzēt
Ideots rakstīja: starp citu, kāpēc Daimlers krievijā oficiāli vispār nepiedāvā CDI auto ? mm?
renaulta dCi gan krievijā tirgo uz nebēdu ![]()
![]()
p.n.
jā un tev tak vaidzēja zināt, ka arī mersis ir iemācījies dīzeļiem samazināt to traktorskaņu.... (precīzāk bošs)
Ideots rakstīja: MB jau nav vainīgs, ka vietējie nopēr PA LĒTO super duper Merci, gāž viņā kresio soļaru- pēc tam brēc, ka CDI esit dārgs un neizturīgs, nav vainīgs, ka to nopērk Treniņbikses un žēlo $ apkopēm taču Brabus optika ir sētā, pašu piekrāsota, vēl piemērus?
kurš saka, ka merša komonreils ir sūdīks?????? kautko tādu varētu iedomāties tikai un vienīgi kautkāds pārdzēties fogāgena aizvēsturiskā tdi fans ![]()
![]()
![]()
Yonāss tak tev visu laiku cenšas pamāt ar mietu, ka mērcēdesas gultņu piegādātājs ir mērkaķis un ekonomē uz kvalitāi ![]()
![]()
![]()
![]()
zigi - visi benzīmotoru mašīnu īpašnieki lej bākā lēto draņķi - būtu tak vienreiz paskatījušies uz soļaras cenu ![]()
![]()
![]()
TDIOTS rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Ideots rakstīja: skaidrs ar Jums te viss
Sāabi un renaulti pāri visam Lai nu tā būtu
nē, mērcēdess nav slikta mašīna.... bet es runāju par to no kā viņa ir salikta kopā....
neķer personīgi tekstus par meršiem....
piemērus gribi????
1) mērcēdesas dīzeļiem degvielas sistēma ir precīzi tā pati, kas renalutam un ražota jamā netiek ne renaulta ne mērcēdesas zavodā
2) nupat jau vienojāmies, ka pat amortizatorus neražo mercedxess
3) vēl pirms tam nonācām pie atziņas, ka aizdedzes sveces arī neražo
turpināt????
paturpini gan
un kur razjo Renoo Kangoo SRS panlja laminjas ?? nekad nedziest nost , pat ne pie EA un MM
kangai ir srs?????
aizlīmē tās lampas ar melno izoleni
p.n.
oftopiks -
vakar uz ielas redzēju sudrabainu pepelacu, kuram ar sarkaniem burtiem uz pakaļas stikla it apmēram šitāds teksts "šim auto kopš nopirkšanas 2008 gada februārī garantijas remonts servisā hanza auto jua ir veikts 4 reizes.... pārdod tel xxxxxxx"
par ko liecina šitas teksts????
Ideots rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja: Tas mūsu aparāts ir dienu un nakti smagi piekrauts, tukšā nav ripojis nevienu km. Bet tādai jau jābūt kravas mašīnas sūtībai ,ne
aizmirsi piemetināt, ka apkope nav bijusi jau 100 k km un ka tiek lietas vislētākais draņķis bākā un ka max. svara ierobežojums ir domāts tikai idiņiem
uj pļā - zigi.... tikai tagad nedrijs ja
tev teica, ka vienīgais, kas liecina, ka tuvojas apkope ir pēc 10000km gaudojošie priekšējie ORIĢINĀLIE mercedesa speciālajā gultņu rūpnīcā ražotie priekšējie gultņi ![]()
![]()
jā un kā kvalitatīvā leišmales (viņiem mažeiķi ir tuvu, tāpēc soļara nav tik traki atšķaidīta) dīzeļdegviela spēj paildzināt priekšējo gultņu mūžu?
pietiek spamot normāla pacana normālā topicā
davaj tikai pa tēmu.... kam interesē dīzeļšķūnings, tie raksta, pārējie iet....
kājām
TDIOTS rakstīja:
Ideots rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja: p.s. mums ir viens sprinteris, kuram priekšējo riteņu gultņi nu nekādi neizvelk vairāk par 10 kkm. Un tā dziesma sākās jau ar oriģinālajiem, rūpnīcā uzliktajiem gultņiem.
MB kvalitāte ūber alles.
nu labs Sprinters gadījies mums ir viens 311C-nekas nejūk
mans 96aa gada sprinters ira ''njepotopljaajemijs'' , pie kam , jau no 1aas EZdienas , 333+kkm latvijaa . saruuseejis gan neshpetni kaa jau MB , bet nu saliidzinaajumaa ar 98'citronfiatpezju , vienkaarshi ''zeltagabalinjsh''
jā un vai kādam no jums neliekas dīvaina sprintera detaļu savstarpējā aizvietojama ar fofāgena LT sēriju????
![]()
![]()
![]()
![]()
Ideots rakstīja: skaidrs ar Jums te viss
Sāabi un renaulti pāri visam Lai nu tā būtu
nē, mērcēdess nav slikta mašīna.... bet es runāju par to no kā viņa ir salikta kopā....
neķer personīgi tekstus par meršiem....
piemērus gribi????
1) mērcēdesas dīzeļiem degvielas sistēma ir precīzi tā pati, kas renalutam un ražota jamā netiek ne renaulta ne mērcēdesas zavodā
2) nupat jau vienojāmies, ka pat amortizatorus neražo mercedxess
3) vēl pirms tam nonācām pie atziņas, ka aizdedzes sveces arī neražo
turpināt????
Sviestc rakstīja:
Ideots rakstīja: un pirms tirst par to, ko MB ražo un ko ne, pietiek pabrauzēt pa inetu un papētīt, kas ieguldīja un ko Bosch firmas attīstībā...
es nerunāju par to, kādas akcijas un kam kur pieder...
es runāju konkrēti par autodetaļām un to ražošanu.....
Bukses ražo Lemforders, Amīšus Sachs, optiku Hella vai Bosch rūpnīcas, un t.t. un ta vēll jo projām...
Vai arī Godājamais Super Zigis grib teikt, ka tagad kaut kur ir uzblieztas rūpnīca, kura saucas "Ekskluzīvā, tikai Mersedesa detaļu ražotāj-rūpnīca "...
teiksim Alpu Kalnos, vai Āfrikas džungļos noslēpta...
jo neviens cits, izņemot Super Zigi, nezin neko par tādas eksistenci...
zigis teica, ka mersedes amīšus ražo konī uttt.
p.n.
renaults tiek komplektēts ar mišelīn riepām.... (mersedesam arī nav mersedesa riepu)
un jauno renaultu stikliem vairs pat nestāv virsū rakstīts "renault" bet gan pilkington
tā vot
Ozz rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Ozz rakstīja:
man domaat, ka no logjistikas viedoklja njemot veeraa apstaakli, ka MB tiek razhots braaliigajaas Vidusaazijas Republikaas, detaļu ražotnei nevajadzeetu atrasties paaraak taalu!
es turcijā biju pie mērcēdesa zavoda
Tu to atgaadini katraa izdeviigaa briidii....
vareetu padomaat ka pie taa zavoda vaartiem bija tikpat forši kaa dušā ar kaktusu
nē, vienkārši VĀCU KVALITĀTE taču pastāv pati par sevi, vai ne
![]()
![]()
![]()
![]()
ekskluzīvs piedāvājums vēvēfanam
šipojiens viņa 1.3tdci - tie +20zirgi un +30ņūtoni tam bezmotoram būs reāls pagarinājums.....
juritis rakstīja:
markss rakstīja: pirksti ar kleini
Bet ja man vajag uz Maskavu?
trakam sunim 100 verstis nav līkums