pļā sacitējos
Gregers rakstīja:3.Nu tu pats ar šo detalizēto stāstu pierādi cik laika pasipi, jo piem normāla brokera klienti zin tikai- sasitu, turpat uz vietas uzrakstīju pieteikumu, atbrauca fotogrāfs safočēja, atstāju servisā, saņēmu mašīnu.
tu te tegad gribi teikt, ka avārijas gadījumā tu atbrauc ar rezerves mašīnu, atdod to klientam, pats uzņemies visu sataisīšanu un pēc 2 nedēļām aizdzen klientam gatavu mašīnu un savāc savu maiņas mašīnu????


















Gregers rakstīja:
1. davai bez bla, bla...kura gada mašīna? Pie 10% pašriska tā gandrīz normāla cena šogad.
2. Pateica, ka lētāk jo vainu uzskatīja tevi par nepārāk klientu, vai viņam tāda nostāja- pat labam klientam neko nedaru par velti.
3.Vēreiz saku, Baltu tu no manis nebūtu nopircis pat ja ļoti gribētu.
4Paņemt pa taisno pagarīnājumu bija cūcība no tavas puses, principā biji pelnijis to atteikumu...tīri par godu ja runājam, tev v padlu bija pie tāpaša brokera paņemt?
5. Domāju, ka jā būtu izsitis, bet tamdēļ, ka tu nebūtu paņēmis Baltas polisi neko izsist nevajadzētu.
6.Neko nereklamēju nedz nomelnoju, JO NETAISOS ŠEIT KĀDAM KO PĀRDOT! Janu vienīgi esi mana klienta paziņa. Tādā gadījumā tev labs serviss un atlaides personīgi npo manis ir jau defoltā.
1) pirkta jauna 29.04.2005, ja precīzi atceros, tad bija 2.8% vienā maksājumā
2) vienkārši tāpēc arī tu neesi mans brokeris
pats saki, ka piemaksā lai no tevis nopirktu 20ls vērtu tabureti par 12 latiem 

mēs te visi rēcam vēderus turēdami par tevi
3) ko tev tāds zobs uz baltu?
6) kuļi nomelnot BTA, ķipa jamie ir ļaunie, taisa regresus


bet tikai pateicoties TAVAI operatīvai rīcībai klients izlīda sveikā 


pie tam tu nenorādi uz konkrētu regresa lietu, tikai uz mistisku "viena tante teica", ka bta tā dara.....