ooPIS rakstīja: katraa gadiijienaa.. tiem suudiem 20K km apkope.. citronam tajaa pashaa laikaa 30K km... a cenu shkjirba- 2000ls
ja tu taisies braukt 3 gadus, tad ir pouhj eļlu maina pēc 20 vai 30 štukām ![]()
ooPIS rakstīja: katraa gadiijienaa.. tiem suudiem 20K km apkope.. citronam tajaa pashaa laikaa 30K km... a cenu shkjirba- 2000ls
ja tu taisies braukt 3 gadus, tad ir pouhj eļlu maina pēc 20 vai 30 štukām ![]()
visi kauko meklē..... tikai neviens neko nepērk
paņem bēmēvē 238to
nieka 8000 eiriki
GirtzB rakstīja: kas Latvijā ir spējīgs uzlīmēt monokoku?
jāāāāāā.... īstas lietas taisa tikai pajoļi kautkur otrā pusē ekvatoram
letiņi tikai skaita kāpostu (uz turieni)
smart235 rakstīja:
Pirmais rakstīja:
smart235 rakstīja:
Pirmais rakstīja: ...
man joprojām pieder viens bēmēvē (320), opelis (kadet) un fofāgens (jeta)
tos gan neviens nevēlas pirkt
1) jamie rūc arī?
2) ja rūc, ko tu gribi par tiem dzelžiem?
kā ko gribu????
dārgas pozīcijas
varbūt varam vienoties par polšu un 6iem aliem par katru?
ja pa nopietno, tad - sorry, laikam nederēs. Vaig vidēji jaunu un vidēji svaigu. Par kādu 1k ēriku.
naudu!
iauto tradīcijās
vismaz 1000ls par katru pozīciju
jeta ir 80 gada 1.6 bencīns
bēmēvē 84 gada bencīns
kadets 85 gada 1.6 dīzelis
nu tad PN
izskatās, ka tu neesi nekāds pircējs ![]()
![]()
![]()
nuhajs rakstīja:
Pirmais rakstīja:
nuhajs rakstīja:
Sviestc rakstīja: Paldies Baisulim par Saab Automašinu reklāmu un Saab vārda nešanu masās!!
Tāds kā tāds neredzamās frontes Kareivis, bet ar lepni paceltu galvu un Saab Karogu rokās.
Te nu Saab dīleriem būtu Tev jāsaka liels un Cilvēcīgs Paldies!!
Vot šito Tu pasaki arī Krišum,lai beidz interesēties par manu dzimumdzīvi ,bet pievēršas paldies teikšanai
tev ir dzimumdzīve?????
Tev es to neteikšu
RĀDĪSI ![]()
![]()
![]()
smart235 rakstīja:
Pirmais rakstīja: ...
man joprojām pieder viens bēmēvē (320), opelis (kadet) un fofāgens (jeta)
tos gan neviens nevēlas pirkt
1) jamie rūc arī?
2) ja rūc, ko tu gribi par tiem dzelžiem?
kā ko gribu????
naudu!
iauto tradīcijās
vismaz 1000ls par katru pozīciju
jeta ir 80 gada 1.6 bencīns
bēmēvē 84 gada bencīns
kadets 85 gada 1.6 dīzelis
nuhajs rakstīja:
Sviestc rakstīja: Paldies Baisulim par Saab Automašinu reklāmu un Saab vārda nešanu masās!!
Tāds kā tāds neredzamās frontes Kareivis, bet ar lepni paceltu galvu un Saab Karogu rokās.
Te nu Saab dīleriem būtu Tev jāsaka liels un Cilvēcīgs Paldies!!
Vot šito Tu pasaki arī Krišum,lai beidz interesēties par manu dzimumdzīvi ,bet pievēršas paldies teikšanai
tev ir dzimumdzīve????? ![]()
![]()
![]()
Centis_Nuudele rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja: Pēc Arnija teiktā sanāk, ka nevis ķēde stiepjas bet spriegotājs ātri nodilst. Un tā ir liela starpība izmaksās
bleķa un gumijas zobratu pāris tomēr rullē
Lētāks viņš ir kamēr ķerra uz konveijera.
Toties mēdz pārtrūkt.
Atkal jāpiemin auto ar spožo nākotni - Renaultu. Ir trūkušas oriģinālās zobenes neaizbraucot līdz 60 kkm.
Nedomā Pirmais, ka es esmu uzēdies uz reni tāpēc ka man spiestā kārtā viņā 'jākratās. Vienkārši tas parks no kura ienāk informācija ir pietiekoši liels. Tas nav tikai 1 vai 5 vāģi, ir apmēram simts.
Un ne tikai kabluki.
es tak nesaku, ka sābam bija jāpāriet uz siksnu vai gazika zobratpāri.... bet kapēc tam pašam renaulta aizvēsturiskajam 1.4 benzīndzinējam ar karburatoru ir siksna, kas neprasās maināma ātrāk kā tolmetā pret naudu?????
es tak nesaku arī, ka renault kabluks ir tehniskās domas ģēnijs
sevišķi pilnpiedziņai, viņš ir uztaisīts "kā sanāca"
renaulat motori paši par sevi toč nav slikti..... reizēm pieklibo piegādātāja detaļu kvalitāte.... piemēram spaiņu kajaba..... oriģinālās siksnas plīšana uz 60k nav regulāra parādība, tur jau ir grūti pateikt kas vainīgs....
p.n.
a par kabluka pakaļas bremzēm, jebkurš dīleris tev pateiks, ka nevajag līst nost no asfalta
p.p.n.
man megānei ir tava kabluka bremžu kļuči
priekšā točno.... pakaļā kluči ir praktiski vienādi ar audī b4 quattro 2.8 pakaļas klučiem ![]()
![]()
![]()
Centis_Nuudele rakstīja: Pēc Arnija teiktā sanāk, ka nevis ķēde stiepjas bet spriegotājs ātri nodilst. Un tā ir liela starpība izmaksās
bleķa un gumijas zobratu pāris tomēr rullē ![]()
Ozz rakstīja: Pat te , iauto, tas pats RX7 laikam klaareeja, ka motors ar skaidaam tiek galaa gluzhi labi, taas kas tiek cilindros- sadeg vai tiek izmestas laukaa, atkariigs cik termojuutiiga taa skaida ir
kas attiecas uz karteri-
tur taapat var ij skaidas, ij kaadu lieku uzgriezni reizeem sastapt...nekaa iipasha...
ja spiediens ellosanas sisteemaa ir cik- 2-5 bar (laikam, preciizi nezinu) tad taas tur var cirkuleet neaizkjerdamaas... taapat vinjas IR jebkuraa dzineejaa.
un veel... saaba gadiijumaa, taas skaidas bija bija no jau no pasas kjeedes
nav runa par pāris skaidiņām...
sāba gadījumā tā ķēde stiepjoties tā, ka vairs nespriegojoties un tad `jamā ļurinoties un taujot kopā visu ko varot aizsniegt
p.n.
man jau tas ir milzīgs brīnums, ka jamie tur ir iemontējuši ķēdi, kas jāmaina biežāk kā citām tačkām siksnas..... un pac galvenais - pārliecinoši un neatlaidīgi turpina to pašu figņu cept iekšā motoros, kas nāk nākamās paaudzes tačkās
nu tak pamanīji, ka kuiņa, nu ieliec feisliftētajā arī šitās kļūdas labojumu
p.p.n.
centi, davaj paņemam katrs pa sābam un parādam šejienes sabiedfrībai, ja arī jams ļoti labi remontējas rīgas pagalma apstākļos ![]()
Centis_Nuudele rakstīja: blabla ....Normāls kolhoza kalējs tur dažas lietas būtu uztaisījis pareizāk.
piekrītu.... bet viņiem tur nav kolchozu, tāpēc kalēji ir retums un ja tomēr pieaicina kādu kalēju no bijušajām socrepublikām, tad rezultātā sanāk tāds pats mēsls tikai ar fofāgena rimbuli uz purna ![]()
Centis_Nuudele rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja: 'Tāpēc jau lietota ķerra atškiras no jaunas, ka kaut kas grab, kaut kas klikšķ un ļerkst, kautkur tek eļļa, kautkur pazūd tosols un parādās putas...bet ķeera vienalga ripo! tas viss pieder pie lietas.
Jāprot kritiski paraudzīties uz notikumiem, nevis katra klikšķa dēļ joņot uz dīlera servisu.
Savukārt Renaultam jaunam esot ir tādas šaizes, kādas neesmu redzējis citu marku mašīnām cienījamā nolietojumā. Un ne tikai klikšķi, bet šaizes kuru dēļ ķerra nav braucama.
Toties renaultu gaida spoža nākotne, tas nu gan ir neapstrīdams fakts.
kur tu renaultu redzēji???? tev tak ir komercķerra ![]()
Centis_Nuudele rakstīja: 'Tāpēc jau lietota ķerra atškiras no jaunas, ka kaut kas grab, kaut kas klikšķ un ļerkst, kautkur tek eļļa, kautkur pazūd tosols un parādās putas...bet ķeera vienalga ripo! tas viss pieder pie lietas.
Jāprot kritiski paraudzīties uz notikumiem, nevis katra klikšķa dēļ joņot uz dīlera servisu.
šito tikai nesaki mūsu atsaldētajam mersistam
jams krāj dīleru zīmodziņus speciālā papīra ļerpatā, ko dēvē par servīzes grāmatu, par katru pelnutrauka iztukšošanas aktu ![]()
![]()
![]()
Centis_Nuudele rakstīja: Smagāk pa kabatu iesit drīzāk turbīna, ja viņa pdec.
Bet ķēde....tā basņa ka jāmaina ik pēc 150 kkm nāk ne jau no pieredzējušiem sābu īpašniekiem, bet drīzāk no viņu slaucošajām organizācijām.
ķēdes maiņas procesu te viens agresīvais sābists ar rokām ne no pôkaļas aprakstīja diezgan sīki un smalki....
esot jāmaina, citādi parādoties pat bleķa skaida
un tā vēl neko labu motoram nav nodarījuse, pat ja tas bleķis sastāv par 80% no alumīnija....
Ozz rakstīja: manam volvo ir aizmuguree.. un dara mani drošu par to, ka neieseedisshos kaut kur, kaa arii mani peeksnji nesaaks meetaat uz slidena celja....ja kas- paspeeleejies ar gaazi un viss nostaajas pats savaas vietaas....
vienīgais, ka megānei ar 230 zirģeļiem uz vienu priekšējo tiltu to difu reāli vajag..... citādi kā izspiež gāzi tā viens ritenis atraujas no zemes un svilpo
a tavam vulvīzerim.... nu tā ![]()
Ozz rakstīja: HZ...
zinu tikai to, ka jaunajiem pepelaciem pavisam minimaalaa skaitaa uz Riigas ielaam var ieraudziit lukturu mazgaataajus, kur nu veel slotinjas, pečkas ar neesot neko labas, par reduktoru ar pašbloķējošos differi laikam vispaar atliek pasapnjot...
diivaini, ka lielaakajai daljai SAAB un VOLVO, vismaz taam, kas bija ražotas 90to gadu viduu un ne priekš aafrikas tirgus-šaadas opcijas bija virsuu....Un zin, šaadaa laikaa tas viss noder , man zheel taa puiša hjundajaa... kam taa visa nav....
taapeec ka taas masiinas bija ražotas muusu platuma graadiem...
agraak bija uzskats, ka volvo arii ir šausmiigi daargi...
jaunie volvo taadi arii ir, bet vecajiem viss maksaa kapeikas (nu praktiski viss, jeb ko krieviski sauc par rashodņikiem
pašbloķējošais diferis (torsen) ir virsū megānei r26... tiuesa gan priekšā ![]()
iRAFAR rakstīja:
Pirmais rakstīja:
iRAFAR rakstīja:
Pirmais rakstīja: vakar dzirdēju ģeniālu frāzi no sāba (vispār laikam jāsaka opeļa) lietotāja
vispār jau tas sābs ir laba mašīna, tikai remonti ir milzīgi dārgi!
un to teica cilvēks, kas reāli var atļauties to sābu remontēt
Manuprāt kaut kad iauto diskusijās tika apgāzts mīts, ka Saabu remontēt ir dārgi... Un ja ņem vērā, ka lietots saabs maksā pāris tūkstošus lētāk nekā tā paša gada līdzīgi nopakots BMW, Audi vai VW... 2004.g Saab 9-3 ir vienā cenā ar f***ing golfu..
Tāpat vienmēr ir cilvēki, kuri iegrābjas... Tikai viņu lepnums neļauj atzīt, ka ir nopircis mēslu... Tad nu bļauj, ka dārgi remonti...
agā, kā tad
puisim vikingmotors, vai tolaik, kad pirka vēl e&s auto manāmi iesmērēja kautkādu kā tu saki - "mēslu"
Vai nu iesmērēja vai nepaveicās, bet rezultāts ir tāds, kāds tas ir... Viņš pirka 9-5?
da pouhj ko viņš pirka, ja jau jaunu mašīnu pērkot kāds tev var "iesmērēt" vai "nepaveikties"
vienīgais, kam ir paveicies ir superzigis..... nopircis praktiski jaunu mērcēdesu par sviestmaizi, un tagad visiem stāsta, ka nav nekā dārgāka par lētu mersedesu ![]()
![]()
jā un vēl te kādreiz bija tāds Yonāss, tam ar' ir paveicies, jo rokas viņam neauga no pakaļas un viņs pats mācēja saskrūvēt savu tačku ![]()
nuhajs rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Siksparnis rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Siksparnis rakstīja:
Pirmais rakstīja: reāli dzīvē sābu pārdot ir tikpat grūti kā audī
Ej takš Tu pupās, tas ka auto tirgus ir nobremzējies, pašlaik vēl nenozīmē, ka audi grūti pārdot.
pilnīgas muļķības
visi tikai gudri driš.... nu nevar pārdot.... NEVAR
Paskaties uz cenu, kāda tiek prasīta un salīdzini ar to pašu gadu citiem auto un tad saki. Tagad vispār auto šeit ir grūti pārdot.
paskaties uz cenu starpību jauniem auto..... ja kautkādi lohi ir 2x pārmaksājuši ņemot jaunu audī, tad loģiski, ka viņi gribēs dabūt vairāk piķa to miskasti pārdodot
Nopērc reni un tu esi tam vienīgais īpašnieks jo pārdot ta nevar. Paskaties,cik tiek tirgoti renaulti ,sābi un cik BMW un Audi
uzsvars uz vārdu salikumu "tiek tirgoti"
tam nav nekādas saistības ar vārdiņu "pirkti" ![]()
![]()
gan Sviestcs, gan fatruhs savus opeļus var iebāzt dorisai pakaļā.... neviens viņus NEPĒRK
tāpat iebāzt var arī man visi čomi, kas tirgo audī..... nevienam tie lūžņi nav vajadzīgi
a4 2.0 2003
a6 2.5 tdi quattro 96 gada (laikam, uz sitien neatceros)
tāpat ir 328 bēmēvē par 8 eirikiem ar gaišu ādas salonu - neviens nepērk
bet visus renaultus, kas man ir bijuši esmu pārdevis
man joprojām pieder viens bēmēvē (320), opelis (kadet) un fofāgens (jeta)
tos gan neviens nevēlas pirkt ![]()
Centis_Nuudele rakstīja:
Sviestc rakstīja: A Tu paskaties un pasalīdzini
VW LT un MB Sprinter...
un tad raksti par sildītājiem....
vismaz 80 % no detaļām tiem ir IDENTISKAS!
Ja tu runā par detaļām, ko pats tirgo - riepas, futorkas, logu slotiņas u.c. - tad protams ka identiski.
poršam un fofāgenam arī ir vienādas detaļas.... tikai cenas atšķiras nezkāpēc ![]()
![]()
![]()
iRAFAR rakstīja:
Pirmais rakstīja: vakar dzirdēju ģeniālu frāzi no sāba (vispār laikam jāsaka opeļa) lietotāja
vispār jau tas sābs ir laba mašīna, tikai remonti ir milzīgi dārgi!
un to teica cilvēks, kas reāli var atļauties to sābu remontēt
Manuprāt kaut kad iauto diskusijās tika apgāzts mīts, ka Saabu remontēt ir dārgi... Un ja ņem vērā, ka lietots saabs maksā pāris tūkstošus lētāk nekā tā paša gada līdzīgi nopakots BMW, Audi vai VW... 2004.g Saab 9-3 ir vienā cenā ar f***ing golfu..
Tāpat vienmēr ir cilvēki, kuri iegrābjas... Tikai viņu lepnums neļauj atzīt, ka ir nopircis mēslu... Tad nu bļauj, ka dārgi remonti...
agā, kā tad
puisim vikingmotors, vai tolaik, kad pirka vēl e&s auto manāmi iesmērēja kautkādu kā tu saki - "mēslu" ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Siksparnis rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Siksparnis rakstīja:
Pirmais rakstīja: reāli dzīvē sābu pārdot ir tikpat grūti kā audī
Ej takš Tu pupās, tas ka auto tirgus ir nobremzējies, pašlaik vēl nenozīmē, ka audi grūti pārdot.
pilnīgas muļķības
visi tikai gudri driš.... nu nevar pārdot.... NEVAR
Paskaties uz cenu, kāda tiek prasīta un salīdzini ar to pašu gadu citiem auto un tad saki. Tagad vispār auto šeit ir grūti pārdot.
paskaties uz cenu starpību jauniem auto..... ja kautkādi lohi ir 2x pārmaksājuši ņemot jaunu audī, tad loģiski, ka viņi gribēs dabūt vairāk piķa to miskasti pārdodot ![]()
vakar dzirdēju ģeniālu frāzi no sāba (vispār laikam jāsaka opeļa) lietotāja
vispār jau tas sābs ir laba mašīna, tikai remonti ir milzīgi dārgi!
un to teica cilvēks, kas reāli var atļauties to sābu remontēt
Ideots rakstīja: sniegam NĒ !!!!!!!
kas ir???
opja dampis nelec? ![]()
ooPIS rakstīja: un ja gadaa nobraukums ir 110-120 tuukst? vai kaa te noshkjiltajam- nepilna gada laikaa 240 k km ?
nu tad toč nav starpības vai eļļu samainīsi uz 20 vai 30 štukām

sliktāk būtu ja tie pepelaci gadā sastrēgumos nostāvētu 10k

