Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
BB 12.06.2010 0:31

Lāzers atpūšas!

www.youtube.com/...

BB 12.06.2010 0:25

www.delfi.lv/...

Zivs pilnīgi sajucis

BB 12.06.2010 0:21

Zivtiņš savu intelektu pierāda regulāri, bet šitas ir mega hīts

BB 10.06.2010 0:07

Tvnet: Uz jautājumu, vai smaka ir bīstama cilvēkiem, Zaķis uzsvēra, ka zemās grīdas tramvajs ir būvēts tā, lai nebūtu bīstams pasažieriem. «Es domāju, ka nē, tā nav bīstama,» viņš piebilda.

Mīlu Rīgas Satiksmi, ērti, droši, lēti un patīkami degunam

Lai dzīo tramvajs.

BB 19.05.2010 23:21

Ceru, ka bija tikai gļuks, jo kondiška citādi pūš uz goda un šķūni atdzesē visai ātri.

BB 17.05.2010 22:38

Paldies, liekas viens no diviem Jūsu piedvātajiem, šobrīd ir pārgājis pats no sevis.

Bet pasažieros paniku iedzina labu - tipa mašīna deg, meklē ugunsdzēšamo, efekts vizuāli visai iespaidīgs. Vajadzētu uz pirmo aprīli atkārtot

BB 14.04.2010 23:06

scope rakstīja:

BB rakstīja: auto.delfi.lv/...

Vai tik šitajās abās vietās paralēli ielai nav tāsds ļoti lietderīgs un pilnīgi satiksmi nekavējošs transprts kā tramvajs, kuram atvēlētas divas pilnīgi brīvas joslas?

Vismaz tās stāvvietas no ielas novāks un sabiedriskais varēs brīvi kursēt.

Tagat tāpat tur pa 1-mo joslu nevar braukt.

Pareizi, daudz foršāk, ka nav kur stāvēt nevienam, zatu sabiedriskajam divas joslas katrā virzienā

BB 13.04.2010 21:42

auto.delfi.lv/...

Vai tik šitajās abās vietās paralēli ielai nav tāsds ļoti lietderīgs un pilnīgi satiksmi nekavējošs transprts kā tramvajs, kuram atvēlētas divas pilnīgi brīvas joslas?

BB 11.04.2010 23:14

kalfonso rakstīja: pieķerti beidzot

www.tvnet.lv/...

A no džimbuļiem pa naktīm noteikti Ušakovs elektrību fenderē

BB 26.03.2010 21:55

Bams rakstīja:

uupis rakstīja:

Bams rakstīja: Nu ja Atvedīs jau tikai maketu(tas arī naudu maksā), skrūvēs paši darbnīcās, klonēs, metinās un skrūvēs.

Kas tad mums virpu nav un elektriķu trūkst

Pirms kaada laika teica te kaads ka ieksh muusu faaterlandes visiem liikas rokas un neviens neko neprot...

Atnāks uz prezentāciju Ūšakovs/Šlessers, aptaustīs un dos vadošos norādijumus vietējiem - saskrūvēt tādu pašiem. Nebūtu jau slikti. Es tikai Par vietējo preci, ar piezīmi gan, ka lai tā nav jāremontē katru ceturtdienu.

Ja skrūvē uz vietas, da kaut vai Ušakovs, es par tramvaju, metro un visu pārējo.

Ja ved no Čehiem, tad labāk bez.

BB 15.03.2010 19:07

Ar ko var aizbraukt uz Tapešu ielu? Ar ko uz Mīlgrāvi? Uz Mežaparku?

Tapešu ir 2.tramvaja galā, t.i. pie slokas ielas pārbrauktuves , tur tiešām nav cita sabiedriskā, izņemot visu, kas iet pa slokas ielu

BB 12.03.2010 0:52

Palaidniex rakstīja:

BB rakstīja: Tramvaji Rīgas izpildījumā ir bezjēdzīgi. Aizņem daudz vietas pārved nenozīmīgu pasažieru daudzumu, priviliģēti salīdzinot ar citu sab. transportu.

VEF tilts apgrūtināta braukšana uz pilsētas galvenās ielas, Brīvības iela veselas divas joslas, kurās pilņigi netraucēti brauktu jebkurš sab.tranports atvēlēts vienam no tiem. Viena no centrālajām ielām - Kr.Barona faktiski izslēgta no transporta aprites dēļ tramvaja, Platums tāds pats kā Čaka, bet efektivitate?

Maskavas iela - divas potenciālas sab transporta joslas pilnīgi neizmantotas. Ganību dambis - tas pats.

Miera iela, Brasas tilts tas pats.

Tramvaja šobrīd aizņemto vietu var atvēlēt citam sab. transportam, kurš lētāk, ērtāk un elastīgāk aizvedīs vairak pasažieru. Nav tur jālaiž mašīnas, bet autobusi un trolejbusi (var arī paralēli tramvajam)

Neviens no tramvaja maršrutiem nav tāds, kurš nebūtu sasniedzams ar citu sabiedrisko transportu.

Un kādā galamerķī plāno nokļūt izmantojot Barona ielu? Un cik izmaksās tās asfaltēšana?

Un, domāju, ka tramvajas pārvadā 3-4 REIZES vairāk pasažieru nekā nesabiedriskais autotransports - dienesta vi personiskie tr. līdzekļi.

Un ar ko piebāzīsi to pa nezcik miljoniem no 3 uz 4 joslām paplašinātās Maskavenes daļu - un par cik miljardiem asfaltēsi bruģēto maskavenes daļu, un kur tu brauksi pa to noasfaltēto maskaveni?

Un kam ganību dambī vajadzīgas 6 joslas esošo 4 vietā????

Skaidroju. Tramvajs šobrīd ir priviliģēts attiecībā pret citu sab.transportu. T.i. risinājums ir tramvaja aizņemtajā vietā sabiedriskā transporta josla.

Uz kurieni brauk pa Barona ielu ir visai padīvains jautājums, piemēram t/c Centrs un Vecrīga, Nacionālā bibliotēka, LU Ekonomikas fakultāte, s/n Daugava un visai daudz citu vairāk vai mazāk svarīgu iestāžu un ēku. Bez tam labs ceļš (ja nebūtu tramvaja), pa kuru nokļūt no centra uz VEF vai Zemitānu tilta vai virzienā uz Deglava tiltu. Vispār viena centrālajām un dzīvākajām Rīgas ielām.

BB 11.03.2010 0:43

Runcuks rakstīja:

Sretsked rakstīja: Kaut kas sapisies būs ar benzīna padevi.

Nju suknis nevar but filtrs ar nevar but!

Drīz sāks nestrādāt arī uz gāzes.

Visticamāk sprauslas ciet.

Braucot ar gāzi, jāsaprot, ka motors ir konstruēts brauk uz benzīnu. Motora konstruktoram pat ļaunākajā murgā nerādījās, ka 15 gadus pēc mototra saskrūvešanas Jānis aizbrauks pie kaimiņu Vasjas un mēginās motoru piedabūt strādāt uz kaut ko citu.

Tā ka tāds arī rezultāts.

BB 11.03.2010 0:37

Tramvaji Rīgas izpildījumā ir bezjēdzīgi. Aizņem daudz vietas pārved nenozīmīgu pasažieru daudzumu, priviliģēti salīdzinot ar citu sab. transportu.

VEF tilts apgrūtināta braukšana uz pilsētas galvenās ielas, Brīvības iela veselas divas joslas, kurās pilņigi netraucēti brauktu jebkurš sab.tranports atvēlēts vienam no tiem. Viena no centrālajām ielām - Kr.Barona faktiski izslēgta no transporta aprites dēļ tramvaja, Platums tāds pats kā Čaka, bet efektivitate?

Maskavas iela - divas potenciālas sab transporta joslas pilnīgi neizmantotas. Ganību dambis - tas pats.

Miera iela, Brasas tilts tas pats.

Tramvaja šobrīd aizņemto vietu var atvēlēt citam sab. transportam, kurš lētāk, ērtāk un elastīgāk aizvedīs vairak pasažieru. Nav tur jālaiž mašīnas, bet autobusi un trolejbusi (var arī paralēli tramvajam)

Neviens no tramvaja maršrutiem nav tāds, kurš nebūtu sasniedzams ar citu sabiedrisko transportu.

BB 10.03.2010 0:25

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Kā konkrēti viņš tev traucē dzīvi, kur tieši tev tas tramvajs spiež?

Elementāri – uz VEF un Akmens tiltiem – lielāks traucēklis nav manīts ne pāgājušajā ne arī šajā gadsimtā…

Nečakarējies - brūģi ar sliedēm novākt no tā tilta - nereāli - vai nezini cik izmaksāja dienvidu tilts?

Pat ja novāc tramvaju abos virzienos uz tā tilta nekas tāpat nemainīsies...

Tur principiāli tilta caurlaidība ir ānī...

Labi - tilts būs nosacītās 4 joslās, un? Vienā virzienā būš korķis mazliet tālāk - pie Pērnavas ielas krusta, otrā pie Vairoga/Biķernieku krustiem...

Tas neatrisinās stūķi kā tādu, tikai pārcels stūķi uz citu vietu, tākā...

Interesanti, kāpēc tad tagad korķis stāv abās pusēs tieši pirms tilta, ja reiz problēma ir Brīvības un Pērnavas vai Vairogu ielas krusts?

BB 07.03.2010 23:05

Palaidniex rakstīja: BB

Tik pat labi vajadzēja tik pat sparīgi protestēt, ka Ikarusus nomainīj ar patreiz lietojamajiem zemās grīdas busiem da troļļiem.

Tikai, lai palaistu jaunus busus līnijās nav par 100 citroniem jāpārbūvē visa infrastruktūra un tad vēl ne visos maršrutos to var palaist.

Bet par soļarku un busu ilgmūžību, labāk ielikt tos 100 ļimonus lai palaistu busu uz H2, tas arī būtu praktiski mūžīgs. Sanāktu lētāk un modernāk, kaut vai, ja katrs buss ļimonu maksātu

BB 05.03.2010 21:59

Kaut kā nesapratu, kā tā citēšana strādā, Jātrenējas spamot.

BB 05.03.2010 21:56

Aizej un noraujies...

Kāda starpība sabtrans josla vai sliežu klātne??? Abi risinājumi ir uz pārējo satiksmes dalībnieku rēķina piešķirot kādam privilēģijas.

Ir problēmas, kas varētu ietekmēt tikai vienu konkrētu sab.transa veidu vai tādi, kas traucē pat privātajiem.

Personiski apvainojumi protams uzlabo argumentāciju

Tramvajs dzīvo arī uz cita sab. transporta rēķina, kurš stāv korķī. Rīgas izpildījumā uz ielas vajag divas sabiedriskā joslas, jo pa to bruģi busi ātri sajās piekari

Kaut kā neesmu manījis nevienu autobusu, kas atbilstoši savam garumam un platumam spētu uzņemt līdzīgu pasažieru skaitu... Parādi to Ļoti ietilpīgo vieglo mašīnu sarakstu, kas aizņem maz vietas (tik paturi prātā, ka vidēji ir 1,7 dibeni katrā vidēji 4,5x1,9 metrus lielajā grabažā)

Principā busi ar piekabi uzņem tikai drusku mazāk pasažieru. Bez tam tajos tiek iekšā arī bērnu rati un invalīdi

Katra tramvaja vietā pa to aizņemto vietu un zemgrīdai notriekt plānoto naudu var vismaz trīs busus palaist

Vilciena dēļ visi stājās vēl vairāk nost - aizliegsim vilcienus un pāriesim tikai uz ūdens sabiedrisko tramvaju, tie traucētu tikai biezajiem...

Nu Tu salīdzināji. Ķīniešu petardi ar Space Shutle. Tipa abi ir raķetes

Starp citu pie mums pasažieru vilcienu skaits ar katru gadu rūk. Kas gan nav tā labākā lieta, jo vilciens atšķirībā no tramvaja ir sakarīgs transporta līdzeklis

BB 02.03.2010 22:01

Kā tad, pamēģini 18:00 no centra līdz Juglai aizbraukt ar tramvaju vai autobusu

Par to jau ir runa, ka tramvajam speciāla iela, bet autobusi stāv korķī. Ja tramvaja vietā būtu sab. tranporta josla, tad busi nebūtu ne par kapeiku lēnāki kā grabekļi.

Īstenībā nav daudz jāizdara. Tā vietā, lai bīdītu mākoņus par zemām grīdām, jānolīdzina vietas, k oaizņem tramvajs, lai tur var braukt arī cits sabiedriskais. Tās sliedes tur arī var palikt.

BB 01.03.2010 23:29

Veiga rakstīja:

Kuznecss rakstīja: Ļoti ātrs braucamais!

Un ja visi pakši, kas izmanto tramvaju un citu sabtransu, sāktu braukāt ar vieglajiem, Kuznecss kauktu par sastrēgumiem un parkošanās vietu trūkumu. Ārējais ienaidnieks vienmēr nepieciešams.

Ja tās sliedes novāktu un uzliktu sabiedriskā transporta joslu, būtu ātrs autobuss vai trolejbuss. Arī ceļš atvieglotos un nekādu stāvvietu problēmu. Autobussi un trolejbusi varētu pilnīgi netraucēti kaut ik pēc minūtes braukt.

Tehnoloģijas kā panākt, lai busam ir 0 emisiju ir dažādas. Da kaut vai pa rozetei katrā galapunktā, kur to uzlādēt

Tramvajs Rīgas izpildījumā ir sastrēgumu radītājs, dabas piesārņotājs (putekļi, sastrēgumi), lēns, neērts un nekam nederīgs.

Zemās grīdas tramvajs ir vēl viens Dienvidu tilts un Nac. bibliotēka. T.i. līdzeklis naudas izņemšanai no valsts un pašvaldības kases.

BB 20.02.2010 22:09

www.tvnet.lv/...

Tramvaji ir visātrākie un sastrēgumos nestāv

Jaunie zemgrīdai paredzētie vadi jūtami uzlabo satiksmi

BB 17.02.2010 22:52

www.tvnet.lv/...

Varbūt izmirs dabīgā nāvē.

BB 10.02.2010 1:11

Ja izlīgums nav apstiprināts tiesā vai nav pie notāra, tad tā vēl nav.

Tiesā apstiprinātam izlīgumam tāds pats spēks kā spriedumam un ar to var iet pie izpildītāja.

Ja čalis nav LV izraksta Eiropas izpildu rīkojumu (regula Nr.805/2004) un tālāk jau ar to tajā valstī, kur čels ir.

Ja LV ir čaļa īpašumi, paša čaļa klātbūtne LV nav vajadzīga.

Ja ir nopietna interese kaut ko izdarīt uzmet e-pastu: arturszv@gmail.com

Diez vai kāds īpaši gribēs kaut ko maksāt par to parādu pirms tas piedzīts. Pārāk liels risks, vienīgi varbūt kaut kādu baigi niecīgo daļu (10 -15%). Jēga ir uzpirkt parādus, kur ir daudz parādnieku vēlams fiziķu, vismaz daļu varēs piedzīt arī reāli. Tā ka nāksies vien pašam no sākuma ieguldīt, lai vēlāk kaut ko piedzītu.

BB 10.02.2010 0:36

Chankaishi rakstīja: Jebkuraa reduktoraa elljas krietna dalja, zobratiem griezhoties, paarveeshaas miglaa. ventilaacija domaata, lai pirmajaa briidii, kaarbai uzsilstot nepalielinaatos spiediens, lai ellja nespiestos aaraa caur bliivsleegiem un bliiveem. Tai ventilaacijas probkjii var buut arii kaut kas liidziigs neatgriezeniskam vaarstam, lai nepieljautu mitruma iesuukshanos kaarbaa, kad mashiina staav. Tam korkjim vajadzetu buut nedaudz elljainam no aarpuses! Ja taa kaarba buutu shkjiiba peec sitiena, neticu, ka darbotos, paaraak daudz preciizu detalju tur iekshaa.

Hvz. Mož tai kārbai kaut kur ir vārsts, kurš laiž uz vienu pusi ārā, bet tad kāpēc to nevar nekādi atrast. Pie tam kārba slapja no visām pusēm un no apakšas. Bliezinens pa kārbu ir bijis konkrēts, bākas karteris riktīgi iebuksēts, tāpēc ir doma par to, ka iemesls ir tas.

BB 08.02.2010 21:11

šuoa = ščups (tas ar ko mēra eļļas līmeni)

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti