Pirdonēju un pardonēju ka patraucēju "aplicēju" komentārus,bet pamēģināšu pastāstīt kā man ar tiem "Fābiem" veicās...
Skepse jau pērkot noteikti bija-bet tā jau pēc 45000 km ir krietni noplakusi.Pa Latvijas ceļiem tāds auto ir laps diezgan-gan pa pilsētu šiverējot-gan pa via Baltica rullējot.Ja neskatās spidometrā,tad soda punkti krājas naski.Nesen vajadzēja aizskriet līdz Vācijai-un speciāli braucu ar šo trīscilindru aparātiņu un tiešām-šis auto parādīja sevi no labās puses.Polijas vagas un grambas nebija pat īsti jūtamas,piekare ir normāla un nav tās kaitinošās mazo auto kratīšanās slimības.Apdzīt (uzsākt) var pilnīgi bez jebkāda stresa,tā ka dažam labam poļu panam vai paņei pie krustojuma respects radās pilnīgi noteikti.Galvenais jautājums priekš manis bija Vācijas bānis,un tas vai mazulis spēs paskrieties ar pa otro joslu....Nekādu problēmu-140km/h tas ir normāls kreiserātrums,tā ka arī pēdējās bažas tika pazaudētas.
Un vēl.Pa Latviju,Lietuvu,Poliju vidējais dīzeļa patēriņs bija 4,1 litrs uz simta,Vācijā 4,9 bet vidējais kopā braucienā 5230 km 4,6 litri dīzeļa.
Kas nepatika? Nepatīk labais atpakaļskata spogulis(mazs kā adata),kā jau mazauto pieklājas,ja ātrums ir virs 120km/h -tad sānvējš nu noteikti nav draugs.
P.S.Patika tomēr ar tiem Poļu bembistiem kosties . Tie tak pēcāk laikam nesaprata kas un kā-Fabias dūmus tik vien kā paostīja!
Par II Octavia pēc gada ekspluatācijas varu teikt tikai to pašu labāko..Un tas nav tikai viens auto bet vairāki.Vidējais nobraukums šiem auto ir ~50 000 Km. Uzreiz varu pateikt ka nekādas dižās ķibeles (arī mazas) nav bijušas.
Par mīnusiem...
1.Tā labās kājas problēma gan par nožēlu pastāv..Var tiešām ilgos gabalos arī zilumu dabūt.
2.Ventilācija varēja būt labāka.Ziemā jāliek vent. motoriņš uz pilnu klapi lai dabūtu logus vaļā un dupsis arī nesalst..
3.Priekš jana auto nedaudz par lielu eļļas patēriņš~1-1,5 litri uz 15 000 km.
Bet plusi...
1.Par tādu naudu ap 16 000 eiro labu mašīnu tiešām ir pagrūti sameklēt.
2.Patēriņš dīzeļauto ir tiešām ekskluzīvs~vidēji 5,3 litri jauktajā režīmā un ņemot vērā arī to ka starp stūri un sēdekli daudz reiz sēž vietējie "Šūmaheri".
3.Šajā ziemā kad daudzi mocījās ar dīzeļauto palaišanu(daži arī benzīnu nevarēja piekurbulēt) Škodas cepuri nost ierūcās bez iebildumiem un pretenzijām.
Ja būs kādi krnķi tad arī pateikšu-bet pagaidām...Laikam jātur muti ciet.