Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
VWfans 02.08.2020 11:03

Vakar maršruts Jelgavas nomale - cauri Rīgai - gar Valmieru - Matīši. Borta kompja rādījumi: 175,3 km, 2:27 stundas, degvielas patēriņš 5,1 litrs uz 100 km. Vidējais ātrums 71,6 km/h, kas nav maz, ņemot vērā, ka pa vidu Rīga, un ir daudz radaru un apdzīvotu vietu.

VWfans 02.08.2020 9:41

Ātrumi pa šoseju bija 90-100 km/h pārsvarā, labākajās vietās 100-110 km/h.

Zem 90 km/h sestais nevelk, tad jāliek piektajā. Tur, kur uz Jelgavas šosejas remonti un ātrums 75 km/h, vai arī panākot lēnākus ar 80-85 km/h braucējus, pāreju uz piekto pārnesumu.

VWfans 02.08.2020 9:03

Oktāvijai 4 litri uz 100 km nebūtu, bet 4,5 litri, iespējams, būtu.

VWfans 01.08.2020 22:20

Nobraukti pirmie 1500 km ar KIA-Sportage 1,6 CRDi (115 zirgspēki) ar mehānisko ātrumkārbu otrajā EX komplektācijā. Kopumā iespaidi ļoti pozitīvi. Liels, komfortabls auto ar līganu gaitu. Riepas ir 225-60/R17 izmērā. Vadāmība nav gluži tik precīza kā parastam hečbekam, piemēram, septītajam Golfam vai 2019.gada Oktāvijai, bet tas saprotams, jo auto ir augstāks. Kopumā tātad vadāmības/komforta attiecība ar 17 collu diskiem ir vairāk uz komforta pusi, un tas man patīk.

Sēdpozīcija vadītājam ar augumu 180 cm ir ideāla. Stūre un sēdekļi regulējas plašos diapazonos, vadītājam ir arī jostas vietas atbalsta regulēšana. Patīk vējstikla augšā esošā krāsainā josla, kura ir tāda šaura, lai netraucētu skatam. Mazs mīnusiņš: panelī ļoti daudz pogu vienkopus, un ir jāpierod, lai trāpītu uz īsto.

Aizmugurē pasažieriem vietas daudz, ir rezerve gan ceļu, gan galvas zonā, var pēdas daļēji pabāzt zem priekšējiem sēdekļiem. Katrai no aizmugurējā sēdekļa daļām (40% vai 60%) var atsevišķi regulēt atzveltnes slīpumu. Aizmugurē pa vidu ērts elkoņbalsts ar krūzīšu turētājiem.

Bagāžnieks savai klasei atbilstošs, diezgan paliels. Pēc tehniskajiem datiem tā tilpums 480 litri. Ir mazizmēra rezerves ritenis.

Mehāniskā ātrumkārba slēdzas patīkami, precīzi. Pārnesumi diezgan ,,gari,, , pirmais optimāli līdz 15-20 km/h, otrais līdz 35-40 km/h, trešais līdz 50-60 km/h, ceturtais līdz 70 km/h, piektais līdz 90 km/h, sestais sākot no 90 km/h uz augšu. Zem 90 km/h sestais īsti nevelk. Ļoti laba skaņas izolācija. Klusa gaita pa šoseju pie 90, 95, 100 km/h, arī pie 110 km/h vēl aizvien klusi. Sestajā pārnesumā 1750 apgriezieni ir pie 97 km/h, bet 2000 pie 112 km/h.

Izskatās, ka borta dators degvielas patēriņu rāda gandrīz precīzi - būtiskas kļūdas nav. Pilnu dīzeļdegvielas bāku pielēju uzreiz pēc pirkšanas un tad pie 1057 km nobraukuma. Pa vidu vēl vienreiz lēju nepilnu bāku. Pirmo 1050 kilometru degvielas patēriņš - 5,64 litri uz 100 km. Tas - jauktā režīmā gan ar īsiem, gan pusgariem braucieniem. Bet borta dators pirms tam rādīja ilgtermiņa rādītāju dažbrīd 5,7, dažbrīd 5,6 litrus uz 100 km. Tātad būtiski nemelo.

Garākos braucienos dīzeļdegvielas patēriņš ir tuvu 5 litriem uz 100 km. Šodien braucu no Jelgavas uz Ziemeļvidzemi. Turpceļā patēriņš 5,1 litrs uz 100 km, atpakaļceļā 4,9 litri uz 100 km.

VWfans 25.07.2020 12:56

Šitā vaina - kādas caurulītes plīsums dzesēšanas sistēmā - Opel Merivai bija trīs reizes. Pēc trešās reizes no auto tiku vaļā - tad mašīnai bija 9 gadi un 213 tūkst.km nobraukums.

VWfans 25.07.2020 12:29

Šis ir foršs lietots auto. Ja uzliek gāzi, tad vispār konfekte:

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/skoda/fabia/bbfini.html

VWfans 25.07.2020 12:00

Man bija pieredze 2013.gada vasarā ar Opel-Meriva 1,3 CDTI, kam tobrīd bija 7 gadi un 180 tūkst.km nobraukums. Aizbraucām uz Šefīldu Anglijas ziemeļos pie radiem. Devāmies atpakaļ sestdienas rītā. Tuvojoties Londonai, vēroju, ka sāk karst motors. Stājos malā, dzesēšanas šķidruma līmenis bija krities, bet vēl ne kritiski. Pielēju. Pēc laiciņa karst atkal. Šķidruma zudums jau lielāks, nācās saukt evakuatoru, paši bijām Londonas apvedceļa malā. Pēc kādas nepilnas stundas atbrauca angļu onka, vispirms aizveda uz tuvāko benzīntanka stāvvietu. Mēģināja aizpildīt plaisu dzesēšanas sistēmā ar kaut kādu ķīmiju. Neizdevās. Tad veda uz servisu uz dienvidiem, kādus 15 km no lielākas pilsētas Braitonas. Tad jau bija sestdienas pēcpusdiena, un saņēmām solījumu, ka auto ķersies klāt pirmdienas rītā. Nācās palikt viesnīcā pa dārgo - ap 200 eiro par 2 naktīm. Laiks bija diezgan slikts, 12-14 grādi un stiprs, trauksmains vējš. Nosēdējām pārsvarā viesnīcā. Pirmdien pa kādām 4-5 stundām auto veica pagaidu remontu, vienai dzesēšanas šķidruma caurulītei uzliekot žņaugu. Angļi malači, labi sataisīja. Līdz mājām vairāk kā 2000 km tikām veiksmīgi. Pēc tam vēl Latvijā bija jāgaida īsto detaļu - caurulīti, un tad veica ,,īsto,, remontu. Tā caurulīte arī Anglijā būtu jāgaida vairākas dienas, tāpēc jau veica pagaidu remontu. Kopā visas izmaksas - evakuators, viesnīca, pagaidu remonts Anglijā, ,,īstais,, remonts Latvijā - sanāca virs 500 eiro.

VWfans 20.07.2020 21:07

Tā īsti neapskatīju. Apmeklējot Norde salonu un vēlreiz izbraucot ar Duster, Captur modelim tikai pavirši uzmetu aci.

VWfans 17.07.2020 20:43

Agrāk bija pa abām mašīnām kopā ap 40 tūkst.km gadā.

VWfans 17.07.2020 18:06

Trakākais moments: šķidro degvielu var atnest vai atvest kanniņā, ja nu kas, bet elektrību nekurienē nepienesīsi klāt.

VWfans 17.07.2020 18:04

Es tikmēr priecājos par KIA-Sportage 1,6 CRDI. 10 dienās gan nobraukti tikai 300 km.

VWfans 11.07.2020 22:31

Tanī video runā Sportage saimnieks - Igaunijas krievs. Tamdēļ auto līdzīgs manējam.

VWfans 11.07.2020 20:32

Manējais KIA-Sportage ir šāds. Tikai tai blogera kritikai es nepiekrītu.

VWfans 11.07.2020 20:24

Pirmie iespaidi par KIA-Sportage ļoti pozitīvi: liels auto ar līganu un klusu gaitu. Turklāt ļoti ekonomisks: borta dators par pirmajiem 200 km jauktā režīmā rāda 5,3 litru uz 100 km dīzeļdegvielas patēriņu. Pat, ja tas melo par 10%, vienalga tie būtu tikai 5,8 litri uz 100 km.

VWfans 05.07.2020 9:29

Summa bišķi virs 23 tūkst.EUR. Uzzinot, cik liela būs apdrošināšanas atlīdzība par Hondu, varēju sākt apdomāt pirkumu noteikta budžeta rāmjos. Negribēju tradicionālu hečbeku, bet vai nu universālu, vai kaut ko augstāku. Domas visādi mainījās. Domāju par Dacia Duster - tam tomēr sēdpozīcija ir par augstu, nepatīk, ka ļoti tuvu gandrīz krīt virsū vējstikla augšējā mala. Suzuki-Vitara - drusku kaut kas pietrūka stūres regulēšanas diapazonā. Mitsubishi-ASX - benzīna dzinēja skaņas tembrs tāds diezgan griezīgs, tas nepatika. Škoda-Karoq - nav vēl uzticības mazajam viena litra benzīna motoram, bet ar lielākiem motoriem cena nostājas ārpus budžeta. Prātoju arī par skaistuli Peugeot-508 SW, kam cena bija 24 tūkst.EUR (atlaide 6 tūkst.EUR), tomēr neuzticējos tā kvalitātei.

VWfans 05.07.2020 9:04

Jā, vainīgs otrs.

VWfans 04.07.2020 10:34

Tas bija Jelgavā. Lielāks auto, braucot pa mazāksvarīgu ielu, iebrauca sānā.

VWfans 04.07.2020 9:10

Sveiki ! Tā kā Honda-Jazz gāja bojā negadījumā, tad bija nepieciešams iegādāties citu auto. Izvēle krita uz jaunu KIA-Sportage ar 1,6 litru 115 zirgspēku dīzeļmotoru, manuālo kārbu. Komplektācija EX, kas ir otrā mazāk pilnā, un ietver dalīto klimatkontroli, rūpnīcas navigāciju. Tagad braucu ar vilcienu pakaļ auto.

VWfans 22.05.2020 19:50

Zemesgramata rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Jautājums nedaudz ne tieši tēmā, tomēr ar jauniem auto saistīts. Ja Jums būtu izvēle - ļoti laba alga un ļoti labs auto (nebūtiski, kaut vai privāts) vai arī lieliska (vairāk kā ļoti laba laba) alga un viduvējs auto, kam tauta dotu priekšroku?

Izvēlētos ļoti laba alga. Auto tas jau tā... subjektīvs lielums. Šodien patīk viens, rīt cits.

Te viens uzņēmējs saka, ka nevar noskatīties, kā cilvēki brauc ar jaunām Dacia. Jautājums, vai pats saviem darbiniekiem maksā tik daudz, lai viņi varētu kaut tās pašas Dacia no salona izņemt?

Dacia-Duster ar dīzeļmotoru ir izcils auto. Esmu ar jauno modeli nobraucis nepilnu tūkstoti kilometru - gan pa maģistrāli, gan parastām šosejām, pilsētu, grants ceļiem. Ļoti patika. Skaņas izolācija salīdzinājumā ar iepriekšējo paaudzi ir krietni uzlabota. Dusterim ir patīkama, mīksta gaita.

VWfans 16.05.2020 7:55

Manuprāt, labs auto sākas no 18 tūkst.eiro, un tādi ir Dacia-Duster 1,5 dCi maksimālajā komplektācijā vai Škoda-Fabia universāls maksimālajā komplektācijā.

VWfans 04.04.2020 9:58

Man Jelgavā pie mājas tuvākajā Viadā uz tablo 52,3 centi litrā.

VWfans 29.03.2020 14:48

Braucu skriet ar auto uz klusām meža vai lauku vietām. Pēdējā laikā skrienu katru dienu, martā ir 143 km.

VWfans 21.03.2020 10:12

Iesaku Dacia Duster Diesel. Ar mehānisko kārbu. Tā kā ir ekonomikas krīze, tad no automātiskās kārbas jāatsakās.

VWfans 29.02.2020 21:24

Mana bijusī Meriva atkal pārdošanā...

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/opel/meriva/bhxoib.html

VWfans 20.02.2020 16:02

Šodien apskatīju un iesēdos iekš jaunā Nissan-Juke. Iepriekšējā modeļa trūkums - neērta sēdpozīcija pie stūres - ir labots. Tagad ir pat ļoti ērti. Ir plaši sēdekļa un stūres regulēšanas diapazoni. Motors viens vienīgs - trīs cilindru 117 zirgspēku benzīna dzinējs ar turbīnu. Cena ar manuālo ātrumkārbu vienkāršākajai komplektācijai no 16300 eiro, nākamajai komplektācijai no 18900 eiro. Ar automātu vienkāršāko komplektāciju nepiedāvā, un cenas sākas no 20500 eiro. Ir tikai priekšpiedziņa, pilnpiedziņas nav.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti