Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Citroën E-C4 elektroauto tests, atsauksmes un iespaidi 2022

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Citroën E-C4 autotests no 2021 gada, kāda pieredze?

 
Janis_R Reģ.: 09.12.2014
0 0 Atbildēt

Šodienu un nākotni izdevies apvienot Citroen E-C4 - elktroauto, kuru iedarbina ar aizdedzes atslēgu. Dīzelim testos bija start/stop poga. Kā jau elektroauto, kluss, gaita līgana, ar dinamiku arī viss labi. Solītais nobraukums līdz 350 km ar vienu uzlādi gan liek šaubīties. Ārpilsētas režīmā borta datorā solītais atlikušais nobraukums dila stipri ātrāk nekā pieauga nobraukums. Robusts infodisplejs, kopumā labs, bet elektroauto prasītos atrakstīvāks. Pasažiera pusē ir iPad turētājs - doma laba, bet izpildījums varētu būt kvalitatīvāks. Salona apdare kvalitatīva, sēdekļi gan klasiskie "dīvāniņi". Nelielos pārbraucienos ir ērti, lielām distancēm liekas pārāk mīksti. Labs head up displejs. Šobrīd lielākā problēma ir E-C4 cena 38920 eur, bet tā gan ir problēma lielākajai daļai ar elektrību darbināmajām automašīnām.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

elektrokārs ziemā ievērojami tērē apsildei, jo bleķa kastei nav siltumizolācijas

iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 0 Atbildēt

Karstā laikā dzesēšanai - vidēji optimālā temperatūra ir 23 -24 grādi!

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

elektrokāru vasarā var atpazīt pēc zilā numura - ziemā pēc vadītāja kažokā un kažokādas cepurē

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Slikti ka tu nesaproti atšķirību. Karstā laikā vajag no mašīnas izpumpēt, augstākais, kādus 10 gradus ārā. Kamēr aukstā laikā elektromobīlī vajag, labākajā gadījumā [ja mašīnu silda ar siltumsūkni, nevis sildelementiem], iepumpēt 20-30-40 grādus iekšā. Un ja gadījumā mašīnai tehniskais risinājums un/vai fizikas likumi nepieļauj siltuma iepumpēšanu - tad tas siltums pa tiešo jātaisa no akumulatora satura.

Un vēl viena atšķirība - pie tādas pieprasītās temperatūras klimats salonu sildīs pat karstākās dienas vēlā vakarā...

TomsTimosko Reģ.: 09.04.2005
3 0 Atbildēt

Vai esat pamanījuši, ka arvien grūtāk ir noteikt automašīnas virsbūves tipu? Piemēram, šis e-C4. Tas ir kaut kas starp hečbeku, kupeju un krosoveru.

Eksterjera un interjera dizaina vērtēšana ir ļoti subjektīva, tomēr jāatzīst, ka interjers nav tik neparasts kā C4 Cactuss vai C3 Aircross. Tas ir kvalitātīvāks un piezemētāks. Vieglāk saprotams. Priecē, ka elektroauto tehnoloģijas nav ierobežojušas vietu salonā, kā tas ir tiem konkurentiem, kuriem iekšdedzes un elektrības versijas tiek piedāvātas vienā virsbūvē.

Gaitu varētu raksturot kā mīkstu, nevis komfortablu. Ja tiecaties pēc gaitas īpašībām, kas atgādina nesteidzīgu un klusu braukšanu uz spilvena, tad konkurentu šiem Citroen nav. Braukšanas īpašību ziņā tas ir diametrāli pretējs ID.3.

Vienu brīdi jau šķita, ka elektroauto cenas lēnām sāk piezemēties, kļūstot līdzvērtīgākas iekšdedzes automašīnām, bet C4 gadījumā vēl joprojām redzama aiza starp abām “pasaulēm”. C4 ar iekšdedzes dzinēju maksā, sakot no aptuveni 16 490 eiro. Elektriskā versija – divreiz vairāk. Shine aprīkojumā cena ir ļoti tuvu 40 000 eiro. Uz konkurentu fona tas nav maz.

Patīkami, ka ražotāji domā par dažādiem bonusiem. e-C4 pircējiem dāvanā nāk bezmaksas 11 kW jaudas mājas lādētājs. Forši! Ja pareizi sapratu, tad pietiekami bagātīgajā aprīkojumā iekļauta arī 100 kW uzlādes staciju izmantošanas iespēja.

Patieso sniedzamību varētu noteikt tikai ilgtermiņā, taču testos bija jūtams, ka no teoriētiskajiem 350 km realitātē dabūsim mazāk. No grāmatā norādītajiem 15,8 kWh/100km bijām tuvāk 20+ kWh/100km. Kādam gan ar to arī varētu pietikt, jo paredzams, ka 200+ km nobraukt varēs arī ziemā.

PILOTENS Reģ.: 05.09.2002
0 1 Atbildēt

AAuto darbiniekiem, kurus nemīli! Brauc labi, viss kārtībā! Lai noregulētu sēdekļa muguriņu, ir no sākuma jāizlauž sev roka. Head up displejs, kkāda ķīnas imitācijas interpretācija Franču izpildījumā, vai otrādi , kas reāli apgrūtina redzamību. Es to uzreiz nolauztu savam auto, lai var normāli braukt. Aizdedzes atslēga elektro auto ielikta no 5 gadus iepriekš ražotā Citroen .. laikam noliktavā palikušas daudz liekas ..... nu tad ieliksim to mūsu elektro automobīļa šedevrā. Apsildei regulācija ar kloķiem, kas arī bija palikuši lieki pāri noliktavās, jo iestrādāt milzīgās planšetes interfeisā ir pārāk sarežģiti

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 0 Atbildēt

Lai nu kā, bet apsildes regulācija ar kloķiem ir tikai un vienīgi pluss!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 1 Atbildēt

IngarsT Reģ.: 27.11.2017
1 0 Atbildēt

C4 jaunajā paaudzē ir kardināli mainījies. Tas vairs nav klasiskais hečbeks, bet gan jau augstāks auto ar augstāku klīrensu un slieksni, pret kuru būs vieglāk nosmērēt bikses. Gumijas gar durvju malu gan ir, bet tāpat jāpiesargās, lai nesašmucētos. Par elektrisko versiju runājot - tas ir auto ar PSA grupas plaši lietoto 100 kilovatu, 260 Nm elektromotoru un 50 kWh bateriju. Nevarētu teikt, ka no braukšanas viedokļa palika spilgtā atmiņā, taču pozitīvais moments ir tāds, ka ripo komfortabli, klusu, liekais svars piemet tādu kā pamatīgumu gaitai, un arī dizains nav kā citiem auto.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

TomsTimosko rakstīja: Vai esat pamanījuši, ka arvien grūtāk ir noteikt automašīnas virsbūves tipu? Piemēram, šis e-C4. Tas ir kaut kas starp hečbeku, kupeju un krosoveru.

Eksterjera un interjera dizaina vērtēšana ir ļoti subjektīva, tomēr jāatzīst, ka interjers nav tik neparasts kā C4 Cactuss vai C3 Aircross. Tas ir kvalitātīvāks un piezemētāks. Vieglāk saprotams. Priecē, ka elektroauto tehnoloģijas nav ierobežojušas vietu salonā, kā tas ir tiem konkurentiem, kuriem iekšdedzes un elektrības versijas tiek piedāvātas vienā virsbūvē.

Gaitu varētu raksturot kā mīkstu, nevis komfortablu. Ja tiecaties pēc gaitas īpašībām, kas atgādina nesteidzīgu un klusu braukšanu uz spilvena, tad konkurentu šiem Citroen nav. Braukšanas īpašību ziņā tas ir diametrāli pretējs ID.3.

Vienu brīdi jau šķita, ka elektroauto cenas lēnām sāk piezemēties, kļūstot līdzvērtīgākas iekšdedzes automašīnām, bet C4 gadījumā vēl joprojām redzama aiza starp abām “pasaulēm”. C4 ar iekšdedzes dzinēju maksā, sakot no aptuveni 16 490 eiro. Elektriskā versija – divreiz vairāk. Shine aprīkojumā cena ir ļoti tuvu 40 000 eiro. Uz konkurentu fona tas nav maz.

Patīkami, ka ražotāji domā par dažādiem bonusiem. e-C4 pircējiem dāvanā nāk bezmaksas 11 kW jaudas mājas lādētājs. Forši! Ja pareizi sapratu, tad pietiekami bagātīgajā aprīkojumā iekļauta arī 100 kW uzlādes staciju izmantošanas iespēja.

Patieso sniedzamību varētu noteikt tikai ilgtermiņā, taču testos bija jūtams, ka no teoriētiskajiem 350 km realitātē dabūsim mazāk. No grāmatā norādītajiem 15,8 kWh/100km bijām tuvāk 20+ kWh/100km. Kādam gan ar to arī varētu pietikt, jo paredzams, ka 200+ km nobraukt varēs arī ziemā.

novietojot smagās baterijas grīdā, viss paceļas uz augšu - tīri tehnoloģiski

+ tirgus pieprasa SUVus arī iekšdedzes variantā, kāpēc lai nepatiktu elektroSUV

AGRISSTANEVICS Reģ.: 28.05.2018
1 0 Atbildēt

Apskatot auto virsbūvi, jāaizdomājas kā kvalificēt. Vistuvāk laikam būs elektriskais SUV. Brauciena laikā radās dažas ne visai glaimojošas atziņas par auto – sēdekļi mīksti, nesaturīgi, tādas pašas arī gaitas īpašības, kas talākā braucienā stipri nogurdinās; patēriņš miksētā režīmā svārstījās pie 25kw atzīmes, līdz ar to vai ar vienu uzlādi varēs veikt 350km(neskatoties uz to, ka ir efektīvs rekuperācijas process), ir būtisks jautajums; īpašu smaidu izraisīja tā saucamā aizdedzes atslēga, kuru jau kādu laiku nebija sastopama jaunajos auto; tā arī neatradu atbildi par blakussēdētājam uzstādīto plašeti(it īpaši ņemot vēra, ka vidējais latvietis pamatā vadā sevi viens), un kas notiks, ja tpu, tpu, tpu izšaus spilvens? Un ja par šo elektroagregātu jāatdod gandrīz 39000 eur, grūti iedomāties kā dižpārdokli.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti