Šodienu un nākotni izdevies apvienot Citroen E-C4 - elktroauto, kuru iedarbina ar aizdedzes atslēgu. Dīzelim testos bija start/stop poga. Kā jau elektroauto, kluss, gaita līgana, ar dinamiku arī viss labi. Solītais nobraukums līdz 350 km ar vienu uzlādi gan liek šaubīties. Ārpilsētas režīmā borta datorā solītais atlikušais nobraukums dila stipri ātrāk nekā pieauga nobraukums. Robusts infodisplejs, kopumā labs, bet elektroauto prasītos atrakstīvāks. Pasažiera pusē ir iPad turētājs - doma laba, bet izpildījums varētu būt kvalitatīvāks. Salona apdare kvalitatīva, sēdekļi gan klasiskie "dīvāniņi". Nelielos pārbraucienos ir ērti, lielām distancēm liekas pārāk mīksti. Labs head up displejs. Šobrīd lielākā problēma ir E-C4 cena 38920 eur, bet tā gan ir problēma lielākajai daļai ar elektrību darbināmajām automašīnām.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Citroën E-C4 elektroauto tests, atsauksmes un iespaidi 2022
Jaunais Citroën E-C4 autotests no 2021 gada, kāda pieredze?