Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
Onslow 03.06.2011 19:28

Bams rakstīja:

Onslow rakstīja: Kuldīgas dzelzceļa stacija:

Ilgus gadus vēlāk tur otrā pusē bija autoosta. Tagad tā ir pārcelta tuvāk pilsētas centram (pareizi), līdz ar to šī ēka uz kādu laiku ir atstāta neizmantojama.

Kādus pāris gadus atpakaļ bija uzradusies viena interesentu grupiņa, kura vēlējās atjaunot Alsungas-Kuldīgas šaursliežu bānīti. Tur tika minēti sadarbības partneri no Vācijas. Eiropā esot kaut kāda starptautiska Šaursliežu dzelzceļu un muzejdzelzceļu apvienība, kura esot bijusi gatava pat daļēji finansēt šo pasākumu. Kā viss beidzās vai turpinās- nezinu. katrā ziņā, mans viedoklis, ka tāds bānītis tikai celtu tā kurzemes novada reputāciju, jo tur ir ne mazums interesantu vietu, ko pa ceļam apskatīt. Un ja vēl to līniju aizstieptu līdz jūrai-vispār feini būtu

Gulbenes bānītim, piemēram ir liela piekrišana un ar to vizināties brauc daudz tūristu, pats pārsteigts biju, jo nevarēju iedomāties, ka kāds brauks 200km uz to malēniju vizināties un apskatīt kaut kādus metāla gabalus. Bet brauc

Ideja ir ļoti interesanta. Ventspilī jau ir mazbānītis, tikai nelielu gabalu. Kuldīgas pusē nelaime ir tā, ka pati stacija ir nekurienē. Ja bānīti varētu pievadīt tuvāk centram būtu ok, lai gan tas atkal traucētu satiksmi. Doma līniju aizstiept līdz Jūrai ir ok. Lai gan ziemā tur nav ko darīt.

Starpcitu, tajā pusē pie jūras viss ir tik ļoti noprihvatitzēts un salikti tādi ierobežojumi, ka bez 2 LVL ar auto stāvkrastu neredzēt. Kā reiz auto tēma.

Onslow 01.06.2011 15:05

Bams rakstīja:

Onslow rakstīja:

Jā, es arī braucot uz Kurzemes pusi vienmēr noskatos uz sākto dzelzceļa posmu no Tukuma uz Kuldīgu (nedaudz aiz Tukuma loka uz Ventspils pusi ir uzbērums.

Es zinu, par ko ir runa. Tur vēl pirms gadiem 10 pāri Ventspils trasei bija arī tilts. Tā bija platsliežu dzelzceļa līnija uz padarmijas daļu kaut kur Sātos. Armija uzbūvēja un 1994.gada aizvācoties paši visu demontēja.

Ar Kuldīgas dzelzceļu tam uzbērumam nav nekāda sakara. Diemžēl.

Atradu šādu viedokli, varbūt tomēr tas uzbēruns netālu aiz Tukuma loka sākotnēji bija paredzēts Kuldīgas dzelzceļam:

\"Tas gabals paari pljavai kur Lemburgas shoseja pa apakshu iet - saakotneeji bija domaats dzelzceljam uz Kuldiigu.

Tilts pie Saatiem arii.

Kad peec kara autotransporta atiistiiba shito lietu piebeidza - tad to izmantoja lai uzbuuveetu dzelzcelju grants transporteeshanai no Jaunsaatiem.\"

www.tukums.info/...

Onslow 01.06.2011 14:31

Jaunā Kuldīgas autoosta:

photo2.poga.lv/...

Onslow 01.06.2011 14:20

Kuldīgas dzelzceļa stacija:

www.zudusilatvija.lv/...

www.zudusilatvija.lv/...

www.zudusilatvija.lv/...

Ilgus gadus vēlāk tur otrā pusē bija autoosta. Tagad tā ir pārcelta tuvāk pilsētas centram (pareizi), līdz ar to šī ēka uz kādu laiku ir atstāta neizmantojama.

picasaweb.google.com/...

Onslow 31.05.2011 17:12

Bams rakstīja:

Onslow rakstīja:

Jā, es arī braucot uz Kurzemes pusi vienmēr noskatos uz sākto dzelzceļa posmu no Tukuma uz Kuldīgu (nedaudz aiz Tukuma loka uz Ventspils pusi ir uzbērums.

Es zinu, par ko ir runa. Tur vēl pirms gadiem 10 pāri Ventspils trasei bija arī tilts. Tā bija platsliežu dzelzceļa līnija uz padarmijas daļu kaut kur Sātos. Armija uzbūvēja un 1994.gada aizvācoties paši visu demontēja.

Ar Kuldīgas dzelzceļu tam uzbērumam nav nekāda sakara. Diemžēl.

Skaidrs. Lai gan ģeogrāfiski tas uzbērums iet tieši Kuldīgas virzienā. Kur tad būtu šķērsojis Ventspils šoseju šaursliežu dzelzceļš?

Onslow 31.05.2011 16:50

Runājot vēl par sabiedrisko transportu, lai tas attīstītos moderni un kvalitatīvi, manuprāt, ir nepieciešama iedzīvotāju piekrišanai to izmantot. Mēs vēl neesam pārdzīvojuši agrāko laiku iedzītos kompleksus. Tagad visiem ir vēlme obligāti ikdienā izmantot privāto transportu, jo ar sabiedrisko braucot tikai bomži utt.

Lai gan rietumeiropā tā nemaz nav, un cilvēkiem šī slimība (fobija) nepiemīt. Domāju, ka dažā labā Eiropas rietumvalstī līdz pat 80% iedzīvotāju, kas ikdienā brauc ar sabiedrisko, vairāk vai mazāk, ir turīgāki par mūsu parketnieku stūrētājiem. Tas tā, manas pārdomās...

Onslow 31.05.2011 16:37

IkdienasViesis rakstīja: Tagad jau atkal visā eiropā tramvaji ir modē. Linijas tiek atjaunotas un pagarinātas. Pat brāļi lietuvieši Viļņā veido pirmos tramvaju līniju. Tramvajs tiek atjaunots arī Vašingtonā. Gan jau labākos laikos arī pie mums palaidīs tramvaju uz lidostu, uz Berģiem, uz Purvciemu pa zemitanu tiltu. Vēl labākos laikos varēs uzbūvēt pokazuhas līnijas - vienu līdz Siguldai, otru līdz Jūrmalai: padomjlaiku onkuļu sapnis. 80-tajos gados maskaviešu projektētājiem bija jau gatava ideja elektrovilcienu no Vaivaru - Slokas posma palaist jaunā atzarā uz Kauguriem līdz pat Engurei.... Ulmaņlaikos jau tika sākta dzelzceļa līnijas izbūve uz Kuldīgu. No Ērgļiem bija plānots dzelzceļa turpinājums līdz Madonai. Bija - jo mūsdienu bāleliņi pamanījas nolikvidēt to pašu Ērgļu līniju.

Ideju jau vienmēr bijis vairāk nekā realā piķa. VISOS laikos.

Jā, es arī braucot uz Kurzemes pusi vienmēr noskatos uz sākto dzelzceļa posmu no Tukuma uz Kuldīgu (nedaudz aiz Tukuma loka uz Ventspils pusi ir uzbērums.

Starp citu, ja pareiz man ir stāstīts un citur rakstīts, tad mazbānītis ir kursējis no Kuldīgas uz Alsungu līdz pat 1974.gadam. Toreiz jau bija arī citi laiki. Nebija tik attīstīta auto satiksme. Tagad visu izšķir finansiālie apsvērumi, kur autobusu satiksmei priekšrocības. Kā arī nepieciešama masveidība un maksātspēja, lai atļautos uzturēt plašas vilcienu līnijas.

Onslow 31.05.2011 13:08

Ko dod pateikt, ka uzvarēja, ja ekonomiski, sociāli, demokrātiski utt. zaudētājvalsts pēc tam ilgtermiņā graujoši pārspēj uzvarētāju?

Respektīvi, tēlaini izsakoties, mēs trijatā vienam pa muti sadevām. Zaudētājs aiziet studēt augstskolā, bet pārējie labākajā gadījumā servisos un celtniecībā. Kurš ilgtermiņā būs uzvarētājs?

Starp citu, Helsinkos ir veselas 12 tramvaja līnijas:

en.wikipedia.org/...

Onslow 30.05.2011 23:17

Crankshaft rakstīja: WALA

Ja pareizi atceros tad gan Somi gan Zviedri WW2 veikli \"piedalījās\" nepiedaloties - t.i. laida cauri vācu karaspēku utml., bet kauties ne ar vieniem nekāvās.

==============

Somi 1941. gada vasarā-rudenī kāvās gan ar PSRS, pat

ieņema Austrumkarēliju, kura nekad nebija bijusi Somijas

(Zviedrsomijas) sastāvdaļa. Vairāk neko gan nespēja, pēc tam visi sēdēja ierakumos un vaktēja , ko otri dara. 1944. gadā karadarbība atjaunojās, bet nu jau krievi dauzīja somus - liels bija pārspēks. Tad tur tika slēgti visādi pamieri un mieri, līdz beigās Somija pieteica karu Vācijai, kuras karaspēks bija tās teritorijā niķeļa raktuvju dēļ. Tā ka izdauzījās ar visiem

Zviedri gan rūpīgi ievēroja neitralitāti - i vācu karaspēku

izlaida cauri, i dzelzsrūdu Vācijai čakli piegādāja ...Tāpēc jau viņi kara beigās tā bija noraustījušies no PSRS, baidījās, ka šos ņems priekšā. ..

Turpinot šo netēmu. Par Somu PSRS karu info šeit:

lv.wikipedia.org/...

un šeit:

www.nacionalisti.lv/...

P.S. Kā lai to savādāk nosauc, ja ne par uzvaru? Nelielas valsts spēju noturēt un saglabāt neatkarību pret tādu pārspēku.

Starp citu, Zviedrijas kara akadēmijā pie sienām esot daudz augstu militārpersonu foto, kuri krituši šajā karā... Tikai nav saprotams, kāpēc mūsdienās starp Somiem un Zviedriem ir tik saspīlētas attiecības.

Onslow 27.05.2011 18:40

Bams rakstīja: ru.wikipedia.org/...

Somi ir spēcīgi. Gan 2.pasaules karā uzvarēja atbrīvotājus, gan kuģus būvēt māk, gan arī hokeju spēlēt pieprot.

Onslow 27.05.2011 17:50

Bams rakstīja: Nedaudz beztēma.

Internetā atradu bildi, kur uz nesen Rīgā pabijušā kruīznieka Costa Pacifica fona uzzīmēts Titāniks.

Kā izrādās, Titāniks tāda zvejas tupele vien bija

imageshack.us/...

Viens no lielākajiem kruīzniekiem varētu būt (vizmaz agrāk bija) tepat netālu Somijā būvētais Freedom of the Seas, kurš ir par gandrīz 50 metriem garāks par Costa Pacifika.

it.wikipedia.org/...

Onslow 26.05.2011 20:50

Lasu šo tēmu jau kādu laiku - interesanti.

Vēlos Bamam pajautāt, varbūt arī kādam citam ir zināms - kāpēc Rīgas Satiksmes sabiedriskais transports ir zili balti melnā krāsā? Kā tas tika izlemts? Kāpēc piemēram nav Latvijas karoga krāsā vai dzeltenā, kā bija agrāk?

Principā ja ta piedomā, sabiedriskais tagad ir Igaunijas karoga krāsās....

Onslow 18.08.2010 12:01

rudens68 rakstīja: Cik metrus aiz tā auto jāmin lai būtu aizvējā un daudzmaz ar drošibu viss ok

Par drošību neko neviens nevar garantēt, taču aiz auto ir jāmin diezgan tuvu lai būtu aizvējš. Jo lielāks auto, jo nosacīti tālāk var mīties. Esmu savā laikā pa Jūrmalas šoseju uz 80 km/h aiz satiksmes busa braucis. Sajūta ir laba.

Onslow 27.06.2007 16:55

Vai šis nav tas, kas pie lidojošās vardes bieži ir noparkots?

Onslow 21.06.2007 15:49

Kas tas par žurnālu?

Onslow 27.02.2007 18:48

shmurger rakstīja:

Ozz rakstīja: Onaniimais, atnaac gan, mees Tev taadu tusu ar plakjeneem un acetileena svarku sariikosim!

tad JUUS varbuut arii to sigu sataisiet pa VISIEM??

Šitais spēcīgs

Onslow 15.02.2007 18:55

Dorfman rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Malači, dorfmanieši - ATGRIEZĪSIES ! Bet vai meistaru un remontnieku kolektīvs būs tas pats ? Iepriekš bija runas, ka pašreizējā dorfmaniešu brigāde praktizēs WESS motorā ? Kas zin ko sīkāk ?

Ja. Meistaru un remontnieku kolektīvs būs tas pats!!! Paldies par atbalstu!!!

Vai tas būtu Leonīds, kas raksta?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti