Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2
Renoir 15.10.2008 17:41

Tieši ar tādu nesen nobraukāju vienu dienu. Ideāls auto. Lai arī neesmu dīzeļu cienītājs un tas motors ir mazs pēc maniem standartiem, nemaz slikti nejūtas. Dinamika forša. Kickdownā iet patīkami labi. Motors pakluss, īpaši kad karsts. Salonā tomēr nāk iekšā motora tarkšķis, bet pieņemamā līmenī. Kārba ir forša. Protams, ka ir tas super vajadzīgais tiptronics, kuru visi tā nu vien gaida, kad varēs izmantot ikdienā.

Parējais kā jau jaunam auto... Mazliet šaurāks nekā W210, nenormāli dziļš bagāžnieks. Varbūt pat nevajadzīgi dziļš. Aprīkojums pieklājīgs jau bāzē. Mazliet kretinē tā jaunā pieeja ar sēdekļu regulēšanu - augstums un atzveltne ir elektriskas standartā, bet uz priekšu var pabīdīties tikai operējot ar tādu pagaru mietu. Ļoti laba sēdekļu apsilde ar 3 pozīcijām. Mākslīgās ādas salons izskatas labi. Nepatika, ka neizdevās nodzēst tos abus apgaismes plafonus griestos. Tumsā braucot mazliet traucēja.

Patēriņš ļoti normāls. Vidēji 6-7 litri.

Patīkams auto.

Renoir 19.06.2008 14:06

drausmīgs manā skatījumā ir panelis ar visām tām tizlajām pogā. skats nu ... nesaprotu ar kuru galu dizaineri domājuši par pārējo gan neko sliktu nevaru teikt.

P.S. nezinu vai visiem tā, bet konkrētajam ļoti švaki tuvie

Gaismas varētu būt švakas, ja nav xenona. Uz vecumu šiem ir jāmaina lukturu stikli. Laikam pat tie ir no plastmasas. Gaisma tiešām nav izcila.

Salons ir gaumes lieta, protams. Man daudz labāk patīk W210 salons no puslīdz kvalitatīviem materiāliem nekā modernāks japāņa salons no recycled plastmasām, kas ir klusas tikai nopērkot jauno auto no salona.

Pogu izvietojums W210 ir vēl klasisks. Manuprāt, ideāls, bet tas arī ir jautājums par cilvēka flexibility. Ja kāds ir tik vājš garīgi, ka nevar pāris dienu laikā pierast pie tā, ka logu pogas ir labajā pusē nevis durvīs kā katram japānim, tad tam cilvēkam W210 tiešām nederēs. Manuprāt, tā ir ideāla pieeja (turklāt ražotājs ietaupa vienu pogu )

Arī tiem, kuri te bļauj par MB zvaignzes dārgumu un to, ka par zvaignzi jāpiemaksā lielus ciparus.

Paņemiet smadzenes rokā (dažam labam varbūt tamdēļ būtu jāatlaiž krāns) un padomājiet:

Ir mazda, toyota, mitsubishi... un ir arī hyundai. Cik daudz cilvēku izvēlētos hyundai??? Laikam jau ne pārāk.

Daudziem liekas, ka iepriekšējie ir prestižāk. Kāpēc?? Manuprāt šīs markas īpaši neatšķiras viena no otras - visas ir puslīdz vienādas plastmasas bļodas. Visām ir puslīdz vienādas jaudas motori un vienādas kvalitātes salona apdare. Starp citu, Hyundai motori pat nedaudz ieliek dažiem pārējiem. Tomēr daudziem liekas, ka mazda un toyota ir iekārojamākas... Sanāk, ka cilvēks faktiski grib maksāt par bļembu... jo saturs ir ļoti līdzīgs. Iekāpiet pēc tādas mazdas kādā MB, pabrauciet kādu laiciņu utt. Tur tā starpība redzama ir daudz izteiktāka. Manuprāt,

1. pilnīgi nav pamata uzskatam, ka MB maksā dārgāk tikai zīmes pēc.

2. cilvēkiem ir iedzimta nosliece maksāt par bļembu un vairums to, kuri izsakās par MB zvaignzes dārgumu, ir tie, kuriem ļoti pašiem gribas labu mašīnu, bet nevar to atļauties. Tā vietā pērk toyotu, kaut arī Hyundai ir daudz izdevīgāks pirkums, jo ir lētāks un daudz ne ar ko neatpaliek no toyotas.

Renoir 07.09.2007 15:40

Nekas nav labāks kā skatīties filmas gultā no laptopa... kaut avi.

A mp3 sux.

Diletantu ķēmošanās.

Renoir 15.08.2007 13:49

CDI (t.i. dīzeļu) gaisa masas mērītāji ir pavisam lēti. Ap 50ls nevis 300 vai 500ls. Ja arī tādu var uzlikt uz benzīna motora, tad tas noteikti nestrādās un būsi tur pat, kur iepriekš.

Toties CDI sprauslas vairāk kā kompensē šo lētumu.

Renoir 11.04.2007 18:25

Pārdod Toyota 4 lietos diskus. R16, bija lietošanā apmēram 2 mēnešus. Ir skrūves arī. Der Avensis, laikam arī kam citam. 240Ls.

29122711.

Renoir 11.04.2007 9:33

mdude rakstīja: vai tiesham varetu but ta ka w-124 3,0 l (bendza) ventilators iesledzas pie 114C ???

Laikam jau tas bija tas otrais ventilators, kas ieslēdzas pie tās temp. Pirmais ieslēdzoties virs 100.

Renoir 22.01.2007 11:50

Man arī bija termo gļuks. Uz šosejas mēdza izpūst zem 80C. Īpaši pie straujākas uzgāzēšanas jūtmai nokritās temp.

Gribu teikt to, ka nebija tam nekādas žiguļu pazīmes, kad auto slikti silst un salonu nevar piesildīt. Sila ļoti ātri un salons arī normāli silts, bet gļuki bija tieši uz šosejas un pie lieliem apgriezieniem. un pilsētā atkal diezgan strauji sila.

ar jaunu termostatu šī uzvedība vairs nav tāda.

Temp krīt uz 80 ļoti reti (vienu reizi redzēju pa mēnesi - dienā nobraucu 50km), kā arī uzkrašana vairs nav tik bieža. Vidējā motora temp ir augstāka visu laiku. Vairs tā neizpūš. Arī patēriņš ir zemāks.

Renoir 24.10.2006 11:13

Daniels_Reebuss rakstīja:

Marekovich rakstīja: Ir viens IV Golfs, benzīns, 1,4 l ar jaunu TA.

Ja kas, var rakstīt uz ecanoate@inbox.lv" target="_new">decanoate@inbox.lv

Kāpēc tikai viens ir? Tādu ir daudz,nu,ar mopēda motoriem. Te par dīzeļiem interesējās,ja kas...

tā, spama dēļ: man ir tāds viens ar mopēda motoru. dinamika ir ok 1. un 2. robā. Pēc tam jau nevelk nevella.

skan gandrīz kā dīzelis, ēd eļļu un patēriņš arī nav mazs. pagaidām. beidzot braucu uz diagnostiku.

Renoir 22.08.2006 10:53

krupiss rakstīja: man ir canon un iesaku canon...2 gadi bez probl

Jā, man jau kādi 3 gadi bez problēmām. Canon ir OK.

Renoir 22.08.2006 10:21

Cik tad jums bieži gribās fotogrāfēt tumsā?

Man jau vairākus gadus ir Canon A80.

ISO beidzas pie 400, tāpat kā Canona S klasei arī.

Image noise pie ISO400 parādās gan, bet var ciest. Pārsvarā jau tas tiek izmantots dienas gaismā.

Renoir 18.08.2006 12:14

Gnoms rakstīja:

Renoir

es esmu amatieris un mani pilnībā apmierina gan 12x zooms ar mazo gaismas spēju, gan graudainība...

foto.inbox.lv/...

parole: Gnoms

Atvainojos, es domāju A430 īstenībā. Runājot par to matricu.

Biju pārsteigts par tā aparāta rezultātiem.

Renoir 18.08.2006 10:51

Canon var, bet labāk ne letā A klase, mazliet pāri 100 ls.

A610 u.c. ir vājākas matricas un ar lielu pikseļu daudzumu dažos apstākļos bildes sanāk jūtami sūdīgas. Un te nav runa par super settingiem, lai bez zibspuldzes nobildētu nēģera pakaļu pustumšā telpā. Runa ir par standarta apstākļiem, kad gaisma ir jūtami mazāka par dienas (saules). Tā pati zibspuldze. Bildēm sanāk graudains fons - t.i. izgaismotais priekšplāns ir labs, bet aizmugure ir graudaina un neskaidra. Vispār aparāts labi strādā saules gaismā. Domāju, ka to var attiecināt uz visiem lētā gala aparātiem. Pikseļu daudzums nav noteicošais.

Arī ar garajiem daiktiem un mega zūmiem neiesaku aizrauties, jo foto aparātam viens no svarīgākajiem rādītājiem ir gaisma. Uztaisot lielu un šauru krānu ar 12x optisko zūmu samazinās gaismas caurlaidība un līdz ar to arī bildes var sanākt tādas mazliet jokainas. Ne velti profesionālie teleobjektīvi ir ļoti resni un bildes arī sanāk super duper. Kāds objektīvs ir vecajai padomju Smenai!! Gandrīz nekāds, bet bildes ta var uztaisīt ļoti labas, jo tas ļoti labi laiž cauri gaismu.

Renoir 22.06.2006 14:47

Te būs lielākās briesmas.

fotki.lv/...

Renoir 22.06.2006 14:36

Ozz rakstīja: Aaraa nemet, traks , vai...

A kur Ruusins?Tikai kosmeetiski, vai pie lanzeriem arii???

rūsiņš dzīvo iekš sliekšņiem, arī lanžeriem.

Ir bildes arī, vēlāk iedošu linku.

Renoir 22.06.2006 14:09

turbopiile rakstīja: neuzķeras ne uz turbo, ne 3 durvīm..

ko darīšu? pabēdāšos un celšu augšā ar ko vizināties brīvdienās..

Mūsējam ir 4 durvis. Kompānijas kārs, nevienam īsti vajadzīgs nav.

Neviens augšā necels. Likās, ka tam aparātam ir kāda vērtība.

Renoir 22.06.2006 13:53

turbopiile rakstīja:

blackDoggy rakstīja: Interesentu nav tādēļ, ka esi trāpījis "zelta vidusceļu" starp atjaunotu klasisku auto un lūzni priekš rezerves daļām. Pirmajā gadījumā neder rūsa un cena ir par mazu, otrajā - cenu vajag 2-3x zemāku.

es savejo rūsiņu pa 3x zemāku cenu tā arī nepārdevu.

hmm... un kas notiek ar rūsiņiem, kurus nevar pārdot pa 500EUR?

Lūžņos?

Neviens neķeras pat uz turbo?

Iet tas daikts labi. Ir tāda kā lidmašīnas skaņa arī

Tehnisko neejam, jo mums tā mašīna vairs nav vajadzīga un gan jau kaut kas vēl ir jādara...

Renoir 21.06.2006 17:00

Renoir rakstīja: Pārdod: SAAB 900, 1992.gada, benzīns, 2 l turbo dzinējs,

Uz šo brīdi nav TA.

Uzturēts labi, braukts arī labi - nobraukums virs 400000 km.

Ekstras: mazliet vairāk kā žigulim.

Cena ap 1500, eiro.

Krāsa sarkana, ir parūsējis.

tel. 29122711

Tiešām nevienu neinteresē 900ais?

Par cik tādu vispār varētu pārdot?

Renoir 15.06.2006 11:31

Pārdod: SAAB 900, 1992.gada, benzīns, 2 l turbo dzinējs,

Uz šo brīdi nav TA.

Uzturēts labi, braukts arī labi - nobraukums virs 400000 km.

Ekstras: mazliet vairāk kā žigulim.

Cena ap 1500, eiro.

Krāsa sarkana, ir parūsējis.

tel. 29122711

Renoir 06.09.2005 10:55

i_edgars rakstīja:A ko Jūs teiksiet ka 0,5 L bendžas maksās tik pat cik polšs???

A neko neteiksim, nebūs laika te spamot, būs jāpelna maizei, kas noteikti maksās kā litrs degvielas.

Renoir 25.08.2005 15:21

Nezināju tādus faktus. Bija dzirdēts kaut kas par Volvo, vairāk ne par vienu.

Tomēr subjektīvi liekas, ka tā tomēr ir ļoti šaura tendence, salīdzinot ar visu kopējo auto masu.

Gāzes kantori reklamē, ka piemēram jauda nezūd. Ja tā ir, tad nevienam sportinieku ražotājam nevajadzētu būt problēmām likt iekšā gāzes savos sportiskajos lētā gala aparātos (arī BMW), tomēr tā nenotiek.

Visādi Seat leon un hyundai kaut kas ir uz benzīna.

Kāpēc nenotiek? Vai auto ražotājiem ir interese, lai cilvēki lietotu benzīnu gāzes vietā?

Vai tie ir kaut kādi bezpamata stereotipi?

Renoir 25.08.2005 14:53

Napalms rakstīja:

Renoir rakstīja:

Arī tiesa. Tad tāds jautājums vai daudzi no mums Latvijā pelna vairāk kā 500 lašu/mēn uz rokas?

Bet naxui maksāt vairāk, ja var nemaksāt. Krūzerim ar gāzi sanāk ietaupīt pāri par 5000Ls uz 100000 km nobraukuma (reāls aprēķins) nezaudējot neko no braukšanas kvalitātēm. 5 štukas divos-trīs gados es teiktu, ka ir gana daudz...

Kam ir tāds ietaupījums, protams, ka var un ja nav nekādu problēmu ar auto pēc tam. Jautājums vienmēr ir tāds, kāpēc tad neviens neražo auto ar gāzi uz reiz? Tā vietā sāk domāt hibrīdu dzinējus? Ja tā gāze ir tik forša un neklaitīga, tad kāpēc neviens normāls auto ražotājs netaisa auto ar gāzes iekārtu sērijveidā?

Renoir 25.08.2005 14:40

Siksparnis rakstīja:

Renoir rakstīja:a atrast naudu, lai uzliktu gāzi pa vairākiem simtiem ir vienas dienas jautājums?

Paņem kalkulātoru un parēķini, tad redzēsi cik pat vienā gadā sanāk., kur nu vēl vairākos.

Zinu, esmu mēģinājis kādreiz skaitīt, tomēr negribu riskēt ar to, ka man tā mašīna noplīst gāzes dēļ. Remonts atsvērs visus ietaupījumus, ja tāds būs - mašīna tomēr 17 gadus veca un nobraukums arī vairs nav nekāds mazais - ap 400tk. Tā kā man liekas gāze tur būtu kā viens liels trekns punkts.

Renoir 25.08.2005 14:35

Siksparnis rakstīja:

Napalms rakstīja:Renoir

1) Ienākumu palielināšana (parasti) nav paveicama vienā dienā un pat arī ne vienā mēnesī

2) Ne katram objektīvi šāda iespēja ir. Nu padomā - pirmspensijas vecuma zinātnieks, kurš biznesu nekad mūžā neuztaisīs. Bet braukt viņam vajag. ieliks viņš gāzi vai nopirks dīzeli, kas cits viņam atliek, jo degvielas izmaksas kāpj, bet ienākumi ne.

Arī tiesa. Tad tāds jautājums vai daudzi no mums Latvijā pelna vairāk kā 500 lašu/mēn uz rokas?

Vai tam ir nozīme? Visu izsaka tas, vai pietiek ar to, ko saņem - vienalga kāds tas cipars ir.

Es domāju, ka šādam cenu pieaugumam ir psiholoģiska ietekme uz prātiem. Cilvēks ir šokā, ka viss paliek dārgāks, rodas stress, nespējīguma sajūta, mazvērtība utt., līdz brīdim, kamēr pierod pie tiem apstākļiem un samierinās. Tā ir dabiska prāta reakcija un to zina benzīna tirgotāji. Visi tikai šūmējas par cenām, bet galu galā - cik tad ir tādi, kas nomirst no augstajām cenām? Lielākā daļa pierod un samierinās un dzīvo tālāk.

Renoir 25.08.2005 14:22

a atrast naudu, lai uzliktu gāzi pa vairākiem simtiem ir vienas dienas jautājums?

Renoir 25.08.2005 14:11

edzulis rakstīja:Es kaut kur teicu, ka apsveru likt gāzi? ghgh.

Patīk man šitie dirsēji, kas piedāvā pirkt fiestu pie katras reizes, kad tiek diskutēts par strauji augošajām cenām.

Manispēc degviela var maksāt arī 1,25ls litrā, tikai tad nāktos pelnīt 'par nieka' 160ls mēnesī vairāk. Bet tas nav risinājums. Pieaug arī pārējās cenas, jo trasporta izmaksas nav mazas un tad tie ir nevis 160ls, bet jau 250-300ls papildus ienākumiem

Viens no retajiem prātīgajiem vārdiem, ko esmu dzirdējis saistībā ar benzīna cenu pieaugumiem. Visi tikai kā lūzeri domā par hujdai getciem un gāzēm (dažs labs ir tuvu tādam līmenim, ka sliktāk būtu tikai uzlikt gāzi skūterim) nevis domā, ka tikt pie lielākas naudas.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti