drausmīgs manā skatījumā ir panelis ar visām tām tizlajām pogā. skats nu ... nesaprotu ar kuru galu dizaineri domājuši par pārējo gan neko sliktu nevaru teikt.
P.S. nezinu vai visiem tā, bet konkrētajam ļoti švaki tuvie
Gaismas varētu būt švakas, ja nav xenona. Uz vecumu šiem ir jāmaina lukturu stikli. Laikam pat tie ir no plastmasas. Gaisma tiešām nav izcila.
Salons ir gaumes lieta, protams. Man daudz labāk patīk W210 salons no puslīdz kvalitatīviem materiāliem nekā modernāks japāņa salons no recycled plastmasām, kas ir klusas tikai nopērkot jauno auto no salona.
Pogu izvietojums W210 ir vēl klasisks. Manuprāt, ideāls, bet tas arī ir jautājums par cilvēka flexibility. Ja kāds ir tik vājš garīgi, ka nevar pāris dienu laikā pierast pie tā, ka logu pogas ir labajā pusē nevis durvīs kā katram japānim, tad tam cilvēkam W210 tiešām nederēs. Manuprāt, tā ir ideāla pieeja (turklāt ražotājs ietaupa vienu pogu )
Arī tiem, kuri te bļauj par MB zvaignzes dārgumu un to, ka par zvaignzi jāpiemaksā lielus ciparus.
Paņemiet smadzenes rokā (dažam labam varbūt tamdēļ būtu jāatlaiž krāns) un padomājiet:
Ir mazda, toyota, mitsubishi... un ir arī hyundai. Cik daudz cilvēku izvēlētos hyundai??? Laikam jau ne pārāk.
Daudziem liekas, ka iepriekšējie ir prestižāk. Kāpēc?? Manuprāt šīs markas īpaši neatšķiras viena no otras - visas ir puslīdz vienādas plastmasas bļodas. Visām ir puslīdz vienādas jaudas motori un vienādas kvalitātes salona apdare. Starp citu, Hyundai motori pat nedaudz ieliek dažiem pārējiem. Tomēr daudziem liekas, ka mazda un toyota ir iekārojamākas... Sanāk, ka cilvēks faktiski grib maksāt par bļembu... jo saturs ir ļoti līdzīgs. Iekāpiet pēc tādas mazdas kādā MB, pabrauciet kādu laiciņu utt. Tur tā starpība redzama ir daudz izteiktāka. Manuprāt,
1. pilnīgi nav pamata uzskatam, ka MB maksā dārgāk tikai zīmes pēc.
2. cilvēkiem ir iedzimta nosliece maksāt par bļembu un vairums to, kuri izsakās par MB zvaignzes dārgumu, ir tie, kuriem ļoti pašiem gribas labu mašīnu, bet nevar to atļauties. Tā vietā pērk toyotu, kaut arī Hyundai ir daudz izdevīgāks pirkums, jo ir lētāks un daudz ne ar ko neatpaliek no toyotas.
Tieši ar tādu nesen nobraukāju vienu dienu. Ideāls auto. Lai arī neesmu dīzeļu cienītājs un tas motors ir mazs pēc maniem standartiem, nemaz slikti nejūtas. Dinamika forša. Kickdownā iet patīkami labi. Motors pakluss, īpaši kad karsts. Salonā tomēr nāk iekšā motora tarkšķis, bet pieņemamā līmenī. Kārba ir forša. Protams, ka ir tas super vajadzīgais tiptronics, kuru visi tā nu vien gaida, kad varēs izmantot ikdienā.
Parējais kā jau jaunam auto... Mazliet šaurāks nekā W210, nenormāli dziļš bagāžnieks. Varbūt pat nevajadzīgi dziļš. Aprīkojums pieklājīgs jau bāzē. Mazliet kretinē tā jaunā pieeja ar sēdekļu regulēšanu - augstums un atzveltne ir elektriskas standartā, bet uz priekšu var pabīdīties tikai operējot ar tādu pagaru mietu. Ļoti laba sēdekļu apsilde ar 3 pozīcijām. Mākslīgās ādas salons izskatas labi. Nepatika, ka neizdevās nodzēst tos abus apgaismes plafonus griestos. Tumsā braucot mazliet traucēja.
Patēriņš ļoti normāls. Vidēji 6-7 litri.
Patīkams auto.