Autiņš L- jā no kāda 1999. gada, bet tiek intensîvi lietots jau otro gadu. Iepērkot veicu daþas lietas lai pēc tam nebûtu pārsteigumu- nomainîju sveces, laikam arî riepas, akumulatoru, vadus, filtrus, šíidrumus, siksnas- tad konstatēju ka japāņu autiņiem detaļas ir dārgākas nekā eiropas. 1. -ā TA bija OK, arî 2. -ajā bija tikai nulles : )). Un tas ar visu manu braukšanas stilu : ))). Man protams labāk patîk lielāki autiņi ar lielākiem dzinējiem, bet katram pēc iespējām! Enerìijas šim 1.6 16 vārstniekam pietiek!
Salona ietilpîba arî OK, ziemā lîda iekšā 4 cilvēki, 3 slēpotāja ekipējumi (slēpes=nûjas=zābaki=apìērbs).
Nepatîk tas ka pečka regulējās tikai uz galējiem lîmeņiem, vidēju temperatûru nav! :/
Manam autiņam papildaprîkojuma maz- nākamajam gribētu i ABS i el. logus i tamlîdzîgas fîčas! Varbût arî automātu! Nākamais auto- japāņu???? Kāpēc gan ne!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ko nozīmē "pečka regulējas tikai uz galējiem līmeņiem"?
vai nu nāk karsts gaiss, vai auksts- vidēji siltu gaisu nav iespējams dabūt :)
Dīvaini. Manējai tāda problēma nav. Ir cita lieta - pat galējā pozīcijā siltums nāk maz. Auksti mašīnā gan nav, bet salons uzsildās visai lēni. Vai tavējā ir XLi vai Gli korolla?
hmmm nu es savai apstiijos...isiti nevar saprast par to pechku..silst gan labi. Lietoju 99 gada corolla universaali ar 2.0 diizeli...pagaidaam neko iipashu nevaru teikt...jo braucu tikai nepilnu meenesi :)
To Qued!
nava manai nekaadu burtu pie apziimeejuma- plikakais modelis kaac tik var buut.
es par savu arii nezinu, saanos ir tikai 2.0D un viss...no extraam ir tikai elektiorkie logi priekshaa, elektriskie un apsildaabi spogulji (abi), stuuras pastiprinaataajs...tas laikam arii viss...nu veel abs :)
extras man ir sekojoshas- luuka elektriska, stuures pastuuzis- das ist alles :))
muuzika protams arii ir. aaa- un ir normaala bliive starp seedekli un stuuri! he he
Pats arī braucu ar Liftback. Varu pateikt, ka LB dizains ir soli priekšā HB un Sedaniem - gan ietilpības, gan skata ziņā. Braukt ir patīkami, uz šosejas gan prasās pēc kruīzkontroles. Pilsētā ja gribas braukt nedaudz ātrāk par vidējo, apgrizieni gan ir jāpatur ap 3.5-4.5K. Tomēr degvielas patēriņu tas neietekmē. Man nav izdevies patēriņu dabūt virs 9l/100.
Vienīgais lielais mīnuss šai mašīnai ir, ka pa gabalu, lielāku par pieciem metriem, 626 Mazda izskatās pārāk līdzīga.
to Pieci - kura gada liftback un kāds motors, un gli vai xli? Par līdzību ar mazdu piekrītu tikai daļēji; vismaz es, kad meklēju savu korollu pa plačiem, gluži nejauši iemanījos atpazīt liftback pat redzot nelielu auto daļu starp citām mašīnām. Tādēļ man nav problēmu ar korollas atšķiršanu no mazdas. Piekrītu, ka korolla liftbeks ir ļoti glīts auto (mazdas hečbeka nav formas nav tik graciozas) - taisni žēl, ka jaunajai korollai nav liftback modeļa.
Kā Jums, 92-97. g. korollu īpašnieki, ir ar eļļas patēriņu? Wessā teica, ka tā esot tipiska vaina šīm korollām - līdz 1,5l eļļas uz 10 000 km kaut kur noklīst...
Degvielas patēriņš- labākais rezultaats- 6.4 uz 100 ( Igaunijas celjojums), sliktākais - 10.5 ( Rīga ziemaa netaupot ne riepas ne mashiinu).
elljas pateerinss- kaut kaadas 3 mainjas bija ok- necik nevajadzeeja pieliet, un viens mainjas cikls bija taads ka pieleeju 1u litru.
Par dizainu- man 6aa mazda patiik labaak, bet shitajam ar nav ne vainas. P.S. draudzene reizeem pajoko- "rekur aizbrauca Mazda taadi pati kaa taveejaa!!!!!! :)))))) "
to Qued:
Man ir 93 gada LB Xli, ar 1.6 EFI 16v motoriņu. Par to līdzību ar 626 ir tā, ka pats jau es Rollu atpazīstu uzreiz, bet, piemēram, stāvietas sargs pieraksta kā mazdu:).
Patēriņa rekordu sasniedzu braucot pa Vāciju - 4 cilvēki, pilns bagāžnieks, 120-130 vienmērīgi turot => 6.0/100. Izdarīju secinājumus, ka vienmērīgi braucot varētu pie 90 dabūt arī kādus 5.5.
Man droši vien, ka ir paveicies, jo eļlu praktiski nerij. Un nesen atklāju baigo fīču - ja motors sāk just, ka eļļa nav vairs laba - strauji uzsākot pagriezienu (darbojas stūres pastūzis pastiprinātā režīmā) sākas tāda graboņa, ka liekas motoram vāks. Nomainīju eļlu un tā skaņa momentāli pazuda.
Siltā gaisa padeve vai drīzāk nepadeve Corolla pārsvarā ir saistīta ar salona gaisa filtra piesārņošanos. Ar nomaiņu vai amputāciju šo jautājumu var sakārtot.
un kur to salona filtru jaameklee ja pats nolemj mainiit?
vēlos arī tādu nopirkt, bet kāda atšķirība Xli un gli? Lūdzu apskaidrojiet 3 vārdos... Izklausās ka visi esat apmierināti? Ta jau točna būs jāpērk
Pastāv uzskats, ka Xli ir ar 1,4 l motoru, bet Gli - ar 1,6. Es gan neņemtos apgalvot, bet zinu, ka Gli variantam ir stipri vien jaukāks salons - labāka apdare, dziļāka kastīte starp sēdekļiem un ar vāciņu, kā arī citi sīkumi. Ja skatāmies uz motoru, tad Gli versija aprīkota ar 1,6l mtorou (4A-Fe), kurš skaitās 114 zs-jaudīgs pie 5600 apgr/min.
Xli versija ar savu 1,4 l motoru toties ir taupīgāka un arī gana ņipra.
Vēl ir DX, kam iekšā ir 2l dīzelis - esot tīri neko. Turbodīzelis būtu labāk, protams, bet tāda nav. Salons kā Xli.
Ā, vēl laikam ir korolla Si tajā periodā 92-97.g. - tai laikam ir 1,6l 20 vārstu motors un jamā laikam 2durviniece, bet ar to man nav bijusi darīšana.
bet nu galu galaa, vai saliidzinoshi tieshaam tik daargas taas rezerves daljas? Nu, ar opeli laikam nav veerts liidzinaat, bet teixim ar Audi? Patiik man tas autinjsh, un gribu tadu sev arii, bet mazliet biedee "eu, veciit, baaaaaaaaaaaaaaaaaaaigi daargaas detaljas".....
detaljas moss i daargaakas nekaa audi bet atljauties varu. un galu galaa nepliist tai mashiinai nekas tik biezhi.. tpu tpu tpu! man draugs braukaa ar taada pasha gada vw un tad mes saliidzinaajaam naudaa cik kurss teree remontiem. cipars bija ljoti liidziigs.
juH, neklausies, to saka tie, kas neredz tālāk par savu krānu. Man pašam divu gadu laikā savam nu jau 10 gadus vecajam kojotam praktiski nekas nav bijis jāremontē (tpu, tpu, tpu), nupat biju uz piekares diagnostiku - bremzes pat labākas palikušas :) Rēķini - nav jāremontē, nav jāmaksā par rezerves daļām. :)
Viens paziņa stāstīja, ka, piemēram, korollai riteņa gultnis esot lētāks kā audi 100. Bet īstenība ir tāda, ka oriģinālās daļas jebkuriem auto ir dārgas. Korolla ir pietiekami izplatīts auto, tādēļ plašā klāstā pieejamas arī lētas neoriģinālās rezerves daļas, kuras, protams, ir nekvalitatīvākas kā oriģinālās, bet tāpat tas ir jebkuriem auto.
Korolla ir uzticams auto, kuru, ja nelauzīsi un pirms tevis nebūs lauzts, jāremontē nebūs.
Paldies, Queed, paarliecinaaji.. Taa jau vinjsh ir.. Peec meenesha - pusotra pievienoshos juusu klubinjam...
Man ir tāds pats LB, tikai 1988.gada. Braucu intensīvi jau 4 gadus - nobraucis esmu vairāk par 100 000 tkst.km un spidometrā ir 243 tkst. Tātad, esmu nopircis ar jau atrullētu spidometru. Pirmos 2 gadus apskati izgāju, tāpat kā jau rakstīts iepriekšējos komentos, ar visām nullēm. Neticami, bet tā tas ir, kaut arī pirku kaķi maisā, pie tam vēl Rumbulā. Nu pirmos gadus man tiešām degvielas patēriņš bija pilsētā ap 6.5 l, bet ārpus - 5,2 l. Taču tagad tas ir palielinājies - pilsētā - ap 8 l, ārpus - 7 l. (manam auto ir 1,3 litru 12 vārstu dzinējs). Jāpiebilst, ka jauda viņam ir ļoti laba, īpaši pilsētā, bet uz trases gan prasās mazliet vairāk. Ieliekot 5.robā jau pie 60 km/h, mierīgi varu staruji gāzēt un mašīna iet uz priekšu. Par remontiem. 3,5 gadu laikā esmu nomainījis pakaļējos amortiņus, protams eļļas un filtrus, tikai rudenī nomainīju uzlikas un vienreiz mainīju ;udenss;ukni un bija sīks remonts starterim. Kopā remontiem iztērēts nepilnu 4 gadu laikā ap 500-600 Ls. Manuprāt, nav slikti. Detaļas ir dārgas, toties jāremontē ir ļoti reti. Arī dizains ir patiešām mūsdienīgs pat 1988.gadā ražotajai tojotai. Bagažniekā esmu pārvedis gandrīz visu dzīvokli - mēbeles, ledusskapi, veļas mašīnu, utt. Superīgs auto. p.s. Braucējs neesmu nekāds kūtrais un to var apliecināt CP.
Toyota ir superizturīgs auto un arī nākamo auto es vēlos Toyotu.
Nu ari man iraid Corolla. Tik 1990 gada un 1.6 16V GTi 116hp liftback.
Visaa visumaa ir o.k. Plusi:
- daudz elektrofiichu (logi, spogulji, atslega)
- Stabila uz celja
- Superiigi benjkji. (saanu malas reguleejamas)
Minusi:
- Padargas detaljas
- Virsbuves daljas gruti dabut.... dazhas ljoooti gruuti ..
Citaadaak. Nobraucis esmu bishku vairaak kaa pusgadaa ~ 30 000 km. Ar visaam eljaam utt (neskaitot peecavaarijas remontu) sanaak ka ieguldiiti 4.35 Ls uz 1000km. Manupraat tas nav daudz.
Nu degvielu eed maz. Videjais ap 6.5l uz 100km. Aizmugureejaa piekaree kautkas grab. Ne wess, ne amserv neatrod neko.
Uzliku PLAZA www.plazabaltic.lv amiishus. Vecie izbeidzaas. Samaxaaju par amji+darbs 79.50. Bet! Vajag tad ari jaunas vai stingrakas atsperes. Sit cauri citaad.
Kas veel. Gti versija ir zemaaka, citaadi amji un citaadas atsperes un veel piekaree atshkjiras daudzkas. Taapeec shad tad jaapashtuko. A taa ... normaljokas ....
Toyota Corolla Liftback 1.6 1994.gads, Latvijā no 2000.g., tāpēc ritošo esmu salabojis pa jaunu.
Esmu ļoti apmierināts ar šo auto un piekrītu par rezerves daļu padārgumu, bet reto nepieciešamību tās mainīt! Ietilpība, labs CD audio, viegla braukšana arī sievietēm utt. Eļļu gan 1 l uz 10 tūkst. sanāk pieliet. Mans degvielas patēriņa rekords (Talsu braucieni uz 100-110 km/h, 2-3 cilvēki) ir palīšana zem 5.5 litriem, bet ziemā pilsētā ir 7-8 un pat 8.5l. Ņiprs ir šis vāģis tik tiešām, jo, lai arī nebūdams trakotājs, es bieži vien nokaunos par riepu nokaucināšanos pie luksofora...)
Ja tuvākajā laikā dabūšu darba auto, nāksies smagu sirdi pārdot - tikai labiem cilv. un tāpēc interesentus-LB fanus aicinu pieteikties: egilss@one.lv
egils