Mercedes 260E
1988
Novērtējums: 9
Nu jau kādu pusgadu braucu ar MB260E un varu teikt tikai to labāko. Motors ir 2,6 šprice, ap 160ZS, uzrāviens līdz 100 km/h ap 9 sek., kas šitajai lielajai govij ir ideāli. Degvielas patēriņš ir ap 12- 15l pa Rīgu, ārpus Rīgas, ja brauc ap 110 km/h, ap 7l uz 100km!!! Kārba ir manuālā 5pakāpju, no ekstrām ir ABS, koka apdare, elektriskie logi, el. lūka, el. spoguli, centrālā atslēga, lietie diski (16"), ādas salons, regulējams lukturu augstums, protams signalizācija, imobilaizers un marķējums, kā arī tonētie logi. Muzons ir parasts 200o. gada modeļa PIONEER CD, salonā ir arī gan priekšējais, gan pakaļējais roku paliktnis. Mašīnu nopirku vasarā, pa Latviju tā jau bija braukāta kādu laiku, bet ar tikko izietu TA. Nācās nedaudz paregulēt šprici, nomainīt aķi, riepas, pakaļējās šaras, samazināju priekšā atsperu garumu, vēl šadi tādi mazi remontiņi, bet visumā mašīna iet kā pulkstenis, pat nezinu kāpēc aizmugurē ir avārijas zīme, jo uz ceļa palikt man liekās ir maz iespēju!!! Nesen vienīgi nomainiju priekšējos bremžu diskus, tagad ir jauni MINTEX. Mašīna iet vienkārši ideāli, bedres vispār nejūt, max ātrums, ko esmu braucis 210km/h, bet varēja vēl! Vispār DIEVINU MERCEDES!!!!!!!!!!
mercedes_cienitajs
@ 18.novembris 2002 0:00
Pilnibaa piekriitu rakstiitajam. Man ir liidziigs tikai coupe variantaa ar 3,2 L R6; 220 ZS.
Компьютерная диагностика и ремонт БЕНЗИНОВЫХ ДВИГАТЕЛЕЙ на специализированном оборудовании.Регулируем инжекторы, карбюраторы, зажигание, СО, СН и фары.Индивидуальный подход http://autodata.eclub.lv Алексей 9 516 561.