Shii mashiina ir viena no peedeejaam saskareem ar "iistu Ameeriku" : ) Respektiivi '96. gads Ameerikaa bija gads kad tika izlaisti peedeejie iisti "full size" automobilji. Peedeejie iisti komfortablie Buick, Cadillac un Lincoln. Peec tam arii sho marku autoimashiinas saaka sarukt izmeeros. Aciimredzot piemeerojoties eiropas "knapsierinju" izmeeriem : ) Tas , dabiski, netrauceeja dziedaat autorazhotaajiem cik gan eerti, plashi un komfortabli ir visi naakamie modelji, lai arii tie paliek mazaaki un shauraaki. Bet tas taa... shodienas realitaate. Ja ir veeleeshanaas izjust kaut ko no agraakaas Ameerikas , kad vareeji "kugjot kaa karalis pa highwajiem ar karalisku mashiinu, iesaku BUICK /ROADMASTER. Tiesa gan ja gribi "kugjot" tad Latvija tam buus par shauru, bet vienalga... Esmu ar sho mashiinu izbraukaajis vai pusi Ameerikas un taa mani nekad nav pieviilusi. Apbriinojama speeja "lipt" pie celja. Izmantojot to kalnu celju liiklochu nobraucienos tas mani paarsteidza ar savu droshumu un stabilitaati. Liels , eerts salons. Milziigs bagaazhas nodaliijums kur vari ielikt vai pusgovi : ) Motors V-8 5,7 litri ar individuaalu ieshprici katram cilindram piedaavaa neticamu degvielas ekonomiju . Saliidzinoshi labaak pat kaa vairaakiem V6 autinjiem. 26o zirgi ir speeks ko patiikami izjust vienmeer , lai arii shii mashiina nav saciiksteem domaata. Peec nobrauktaam 700 juudzeem dienaa ir juutams tikai dabisks nogurums jo komforts un automaatiskaa mikroklimata sisteema paliidz briinishkjiigi. Apsildaami seedeklji (limited) modelim, apsildaami aareejie spogulji. Komforta sajuuta braucot kaa visiem lielajiem luxus vaagjiem. Atshkjiriiba no Cadillac un Lincoln shis vaagjig sniedz visu to pashu par leetaaku cenu. Modeljiem pirms '96. gada ir paaraak mazi saanu spogulji. Vaajaas vietas- vareeja buut nedaudz eertaaki aizmugures seedeklji un gruutiibas "noparkot" pilseetaa kad jaaiespiezgas shauraas vietaas. Bet ikdienas pilseetas braukshanai labaak izmantot kaadu citu vaagji. Tuuvaakais radinieks ir Chevrolet Impala SS. (tas pats LT1 350 V8 motors. ) LT1 motors tika izmantots arii Corvette (. liidz tika ieviests LS1 ) kur tas dod aaraa liidz pat 400HP.
Izvairieties no 96 g. modelja. Uz 94un95 var paljauties vairaak.
Nu bet ciparos cik tad īsti litru viņai vidēji vajag uz 100km benzīna?
man labāk patika roadmaster 1948g modelis.....
Nu nez vai tie buiki tik ljoti saraavushies. Patreiz braucu ar "opiishu" auto 2002 gada Buick Century V6 / 3.1 l
Priekshaa 3 seedvietas, stiliigs aatruma paarsleedzeejs pie stuures. Ljoti ietilpiigs gan salons gan bagaazhnieks. Pusgovi gan neesmu meegjinaajis ielikt. Arii raaviens pietiekams.
Negatiivais: nobrauktas 3000tkst mailes un kompis jau prasaas peec eljas mainjas. What the f...k?
Gruutiibas noparkot arii liidziigas iepriekshmiineetajam.
Ha-ha-ha neticamaa ekonomija 5,7 l roadmasteram?
Pasam 2us gadus bija 1978 gada "Riviera" - vēl tagad atceroties nodreb rokas. Plašums pārsteidz - sēdot priekšējā beņķī (sēdekli līdz galam atpakaļ), varēja iztaisnot kājas uz paneļa.
Gribu piemetināt, ka "ēda" 16 miles uz galonu.
Es atkal ikdienaa braukaju ar GAZ 53. Sis ari istu viru auto - liels, jaudigs, ar lieliem ripuljiem un lielu celtspeju. Bagazas nodalijums ir samera plass, braucot celjojuma tur var sakramet visu kas nepieciesams talakam celjojumam, ja grib tad var panjemt pat Buick :) (Nemaz nerunajot par kaut kadam govim.........). Domaju ka sii ir ta lieta par kuru amerikani (tas pats Buick) nav ipashi padomajusi. (mazi bagazas nodalijumi). Ed neticami maz degvielas 1 galons uz 10 miles (man liekas ka jaed vairak). Vienigi protams pietrukst apsildamu spogulju un stures pastiprinataja. Salons noformets ljoti asketiski. Krieviem ir tads labs teiciens "po spartanski". Nav nekaa lieka, kas traucetu vaditajam braukt (radio, televizors). Komforts mani pilnigi apmierina. Prieksa liels divans. Uz kura sasesties var pat 4 cilveki. Pec talaka parbrauciena jutos tikai nedaudz noguris. Protams ar parkosanos ir savas problemas. Vecriga nemaz ta iisti iebraukt nav kur, nerunajot par pieparkosanos. Bet ja gribi izbaudit komfortu, ko sniedz sads autinj, tad nakas upureties.
:D Haa Haaa
Varu piebilst ka GAZam 53 ir 272 kubikinču V-8 motors :)
un ēd tik tiešām 10 miles uz galonu :)
Hā hāā hāāāāāā!!!!!
P.S:
272 - tas ir ~4.2L
Nu jau ļoti ekonomisks - 15 l uz 100 km pa štrāsi! :)
Ja ASV benzīns maksā to 30 santīmus, tad jau neko, bet pie mums tā ir degvielas un naudas kapsēta.
Nebrīnītos, ka remonta izmaksas ir dārgas, kā arī atteikumi ir bieža parādība "amerikāņiem".
260 Zs no 5.7l motora? Honda S2000 ar 2.0 sasniedz 240 Zs.
l uz 100km/km- daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaudz
GAZ- PSRS atbildes trieciens ASV sapuvušajai autorūpniecības expansijai:) RESPECT
To aloha: es teiksim varu piebilst, ka Audi RS4 ar 2.3 motoreli ir sasniedzis 400 zirgus. Bet sheit jau neiet runa par automashiinu sporta versijaam, bet gan par limuziiniem!
To Nauris: Ar jaudas salīdzināšunu domāju to, ka amerikāņu motori ir vājāki salīdzinot ar eiropas vai japāņu auto. Labāks salīdzinājums būtu Mercedes S 600 arī ar v12 5.7 l motoru jauda ir 367 Zs, bet patēriņš pilsētā 19.9 l, ārpus pilsētas 9.5, jautajā ciklā 13.3, kas ir daudz labāki rādītāji nekā amerikāņu "govij".
P.S. Man nav nekas pret amerikāņu auto, bet tikai, ja tos lieto svētku dienās ;)