- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Aptauja: autovadītājiem rudens un ziemas mijā uz ceļiem visbīstamākais šķiet apledojums un meža dzīvnieki
5
Francijas pilsētā Dūe izgatavoti 100 000 Renault 5 E-tech elektroauto: Uzmanības centrā: "Ražots Francijā"
Richij, Come to Saab Zone
Ar 9000ajiem SAAB klubs atbaida īstos SAABistus. Kurš īsts SAABists nāks ar savu ekskluzīvo zviedru brīnumu tusēties bariņā, kas jūsmo par PARASTU auto, t.i., SAAB 9000?
Qued:
Tev ir īstais SAABs?
Ja elektriba ta ir SAAB vaja vieta saku no savas pieredzes .Ir nacies braukt ar vel jaudigaku zveru pa tavu CS,bet vairums ar gadiem sak list ara visadi sikumi ,kas mani kaitinaja.
Dzinejs-paskalsh,kad apgriezieni virs 4000|min.,ka neka 4 cilindri.
Ja tehnika fishku rubi tad dauzd jautajumi atkrit pashi no sevis.
Jutigs pret nekvalitativu degvielu,cheko filtrus un taa talak.
Vadamiba laba nevar sudzeties it sevishki ziema ,pie noteikuma ,jabut adekvatam ziemas riepam.
Degvielas paterinsh varetu but mazaks,bet janem vera ka ir uzstadita turbina ,kuras ari atshkiras pec 'Blower' rotora diametra,un tada jau ir turbinas misija 'charged' ieladet vairak gaisa un attiecigi var sadedzinat degvielu,kas atkal dod vairak 'zirgus'-ta ka kokam divi gali velies ekonomet perc atmosferisko dzineju.Ta luk vecais!
pingvīnam21:
Ja paskatās tehn. specifikāc. tad visekonomiskākie ir LPT, tad HOT un visrijīgākie atmosfēriskie. Tas tapēc, ka papildus ierautais gaiss pilnīgāk sadedzina degvielu. Tapēc par to ekonomiju Tu maldies.
Katra tehnika reiz nojūdzas. Nezinu gan, kādēļ tiek vesti autiņi uz it kā labiem servisiem, jo tur vienmēr nodīrā deviņas ādas. Tādam autiņam kā SAAbam iesaku atrast kādu patiešām labu kopēju, kas no tās lietas ko sajēdz, šādi zeļļi ne vienmēr strādā niknos servisos. Man ir gana pavecs- 9000cd ar 2,0 Turbo, 88.g, ar visām ekstrām. Pirms tam bija hečbeks.Vienīgā dārgā manta, pēc maniem ieskatiem, ir gultņi.Auto braucu copē un medībās, varu teikt droši, ka reti kurš auto to izturētu. Ir, protams, arī savi mīnusi, bet kam to nav? Nevienā auto neesmu tik labi juties pie stūres. Vēl secinu, ka daži SAABu grib padarīt par sporta autiņu, kas ir galīgi aplami. Ir patīkami būt SAABa īpašniekam.
Sveiki tauta !!!
Man ir doma arii iegadaaties 9000cs 2.3 16v turbo.
Ja juus man vareetu pastaastiit kam ir jaapieveersh uzmaniiba peerkot taadu auto, buutu ljoti pateiciigs.
un vel kaadi miinusu ir tam 9000cs ?? Kaa viniem dvizhoki izturiigi ? un ritoshaa dalja cik biezhi birst kaads dzelzis nost?
aklais pju - ieej saabzonas diskusijas tur ir visa info.
9000CS ir labs auto, sevišķi jau 2.3 turbo.
Eh, varbut variet pastastit ko nozime dzeltena lampa ANTI LOCK un sarkana TCS CTRL ja abas deg kopa un sarkana ik pa bridim izdziest...
saabus nezog pat jaunākos un krutākos. padomā pie šī jautājuma. KĀPĒC?
2 jauniņais
saabam ir jāadeg vismaz vienai lampiņai, ja deg vismaz 3, tad viss ok . Ja nedeg neviena tad ir divi varianti : 1. mašīna nedarbojas 2. tas nav saabs
Ledus, vai esi SAAB kluba biedrs?
Citus vagus tadus ka Audi, BMW zog detalam, jo tie luzt daudz biezak
pilnīgi piekrītu Ledum ,,SAAB-am nav vajadz;igi nekādi krutie servisi ,,,,mans meistars ar saka- "pavisam vienkāršs auto nekā sarežģīta" . Nezinu varbūt jaunie ir sarežģīti. Ļoti uzticams auto.
nu luudzu, nebrauciet uz alfa motors, jo naudu vini plees tiesaam daudz un ne par ko un veel piedevaam kvalitaate ne iipasi. es savu taisu pie saviem cilveekiem kuri ir daudz labaaki un leeteeki. Protams ja jus variet atlauties meetaat naudu pa aulu:)) tad ludzu.
un nemaz tik dargi vini nav, vajag sameklet kas taisiis:))