Šī bija mana pirmā mašīna, tiesi tāda kaadu gribēju ātra un maza!!
Motors - 2.5 6 cil ~170 zs, motors salīdznoši ar to gadu labs, bet virs 3000 apg skaļš un nemierīgs kā sporta mašīnai, tāpēc arī nebija nekāds prieks to ikdienā griest virs 3000, vēl auto diezgan izteikti skanēja vārsti, kas arī nedaudz bojāja prieku, un patēriņš izteikti pieauga ja mašīnu mocīja līdz 20 l!! kopumā var teikt ka motors labs, ja vien nav vecs un nojāts, bet ikdienas braukšanai neekanomiks!!
Piekare - galīgi nepiemērota latvijas ceļiem praktiski der tikai asfaltam, proncipā ir katru gadu viņai kautkas jātaisa!! No sportiskā viedokļa laba un komfortabla!! Manam modelim bija sēdināta priekša kas to vēl mazāk padarīja ikdienā lietojamu toties pilsētā un asfalta viss bija SUPER, bet uz bruģa vilkos uz 20!!
Kuzavs - virsbūve nav cinkota līdz ar ko rūsa to pamatīgi skādē ik pa laikam mašīna ir jāpiešpaktelē!! Arī Latvijai nepiemērota!!
Salons - priekš tiem laikiem moderns un sportisks!!
Principā 325i ir viena laba lieta un tas ir motors!!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kurš teica neekonomisks? Smamajam motors labi velk arii mazos apgriezienos. /me izdodas videejo pateerinju pat 9l/100 dabuut :)
cali ja izdomaa paardot vai mainiit pazvani 9886227 normunds........... nopietni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ātra, tas ir labi, bet maza...
bembiks nav sporta mashiina, un teels pagaidaam luuzeriigs, sorry
ja nekopj mashiinu tad noteikti var novest liidz shrotam. Atregulee vaarstus un rullee ar 12 L pa pilseetu, a bundzhu ir laiciigi jaapieskata, nedriikst ruusu ielaist, tas saskries lielaas summaas.
"bet virs 3000 apg skaļš un nemierīgs kā sporta mašīnai, tāpēc arī nebija nekāds prieks to ikdienā griest virs 3000" - vecit, un tu braukaa ar 325i? Fiesta 1.1 pat butu par jaudigu prieksh tevis.... kur var shitaadu sviestu dziit?!