Audi b4
1992
Novērtējums: 8
sakariigs vaagis visumaa. 2.0 i. Probleemas: lambda zonde, termodeveejs, pakalas bukses laiku pa laikam meedz atnirgties. bet sakariiga tacka, jaudas pietiek cik negrib. nesen uzliku ralla riepas un tad var nesties nepajokam. manam exstru nekaadu iipaso nav abs, stuures pastuuzis. ripo labi suudzeeties nevar
audi
@ 19.novembris 2002 0:00
audi: Nesties ne pa jokam ir bīstami, padomā par to!
Tengizs taa ka taada veca sabojaajusies plate, visu laiku vienu un to pashu.. Vecit, tev neapniik???????
man tavas probleemas pisies tu nahui
Paklau, kā tavam B4 ar degvielas patēriņu un vai to var uzlabot??
pa pilseetu pateeree ap 12 l uz simta uz 90km/h 8l nu ja saak riktiigi dragaat tad jau iet liidz pat visi 15 uz simta. Caursitu katalizaatoru, lai lielaka jauda biki, bet palielinaajaas reekona salonaa kamer seedi normaali neko nedzird, bet arpusee troksnis diezgan pamatiigs
Bet vai ir liela jēga to verķi pārtaisīt uz gāzi?
nu diez vai jeega ir paartaisiit uz gaazi-turklaat ar benziinu iet tachu labaak
Lielais paldies, nomierināji!!!
man ir A90 2.0i ar gaazi un labi noreguleets prieksh shiem 105Zs iet pieklaajiigi,pateerinsh pilseetaa ap 13L(gaazes) pa trasi uz 90/110 9-12L(gaazes),nu ja regulaari atvelk pa pilseetu tad liidz 15-16L(gaazes)
A90, pastāsti, ko vairāk. Kāds, cik un kāpēc pārdod?
Man jautājums kā var pateikt, kad lambda zonde ir nonīkusi? Kādas ķibeles sāk parādīties?
Ja lambda zonde nospraagst, skaiti lielas lamatas. Pirmaa paziime riktiigi kokseejot saak raustiities, kas izchakaree visu kaifu kaartiigi patrakot. Parasti tas notiek pie 5 paarnesuma maximaalaa Nm. B4 2,0 max 166Nm ir pie 3200apgr/min - nu un ja zonde beigta tad tas maita saak raustiities. Man tagad buus jau jaamochii 2 zonde, atkal buusu paarsvilinaajis, iesaku likt peec iespeejas daargaaku, jo taas kuras pa 50Ls aatri vien nosvilst-drosi vien kaads made in taiwan.
man arii ir B4 lambda zonde izbeigusies,autinnam vairs nav uzraaviena,raustaas un teeree degvielu vairaak!kur lai nopeerk lambda zondi un pa cik?