Visuniversālākā mašīna no kādām apmēram 8, kas ir bijušas un pirmā, kuru nev ne mazākās vēlēšanās pēc gada nomainīt.
Dinamika pēc dažādiem avotiem 6,6 - 6,8 s līdz 100 km/h, jauda gan tikai 200 ZS (analoģiskai Imprezai 218). Ļoti labs cēliens arī diapazonā 150 - 200 km/h (ne Latvijā).
Salons liels, ērts. Visas nepieciešamās ekstras (kondicionieris, apsildāmie sēdekļi, el. logi, sildāmie spoguļi, el. lūka utt., trūkst vienīgi kruīzkontroles). Bagāžnieka ietilpība pilnīgi pietiekama, ar nolaistām atzveltnēm ir pārvadāti 6 gab. 19" monitori ar visām kastēm.
Piekare komfortabla, bet pārāk mīksta, lai nēsātos pa Mellužu kartinga trasi - ekstrēmos ātrumos līkumos stipri sasveras. Normāli braucot nekādu problēmu.
Iesēdināt, pareizāk, uzsēdināt izdevies tikai 1 reizi, un arī, kad visi 4 rati palika gaisā karājoties, citādi pat ar puslīdz draņķīgām riepām iesēsties ir bezcerīgi.
Iegādes brīdī noskrējiens bija 190t, tagad pēc gada 225. Remonti - nomainītas pakaļējā stabilizatora atsaites, kopā 40 Ls un 1 putekļu gumija, laikam 5 Ls. Piekares daļas jebkurā servisā, kas ar rallija Imprezām nodarbojas, es izmantoju Ezermalas ielas servisu. Cenas pietiekami lētas, ja ņem vērā, ka kaut ko nokaut piekarē ir ĻOTI grūti. Par dīleru servisu labāk aizmirst uzreiz, cenas ir vismaz x3, ja ne vairāk.
Šeit bija komentārs par bremžu kluču ārprātīgu cenu - nezinu, Kemi komplekts maksāja kaut kādus padsmit Ls.
Degvielas patēriņš Latvijā 10 - 11,5 l, ārpus Latvijas ~8,5 l.
Visu sarēķinot, ekspluatācijas izmaksas sanāk praktiski tik, cik degviela, vietas pietiek, izbraukt var visur, dvēseles mieram šad tad var pie krustojuma piesmiet kādu spoileriem apkarinātu RWD, dizains arī tā neko. Brīnos vienīgi, ka šamējo te tik maz, bet izskatās, ka pedējā laikā sāk savairoties.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
A parastām imprezām visparastākās apkopes arī var veikt tajā Ezermalas ielā? Lai gan pēc garantijas termi''na beigām Partner motors gandrīz uz pusi samazināja cenas!
Nu paldies par stastiijumu, zinaasim! Ir ideja par Subaru vai Audi pilnpiedzinju sogad, un Subaru ir labas cenas un labais 200z.s. motors :)
Man gan ir '97 gads bet komentēšu par bremžu kluču ārprātīgajām cenām. Nācās ceļā meklēt bremžu klučus un Liepājā 1 autoveikalā atrada pa 12.5 aizmugures bremžu klučus. Apēdu saldējumu un zvanīja lai vācu auto no servja.
Aizmugures stabilizatora gala bukses tāpat 20 Ls/gab. Gaisa filtrs 10.
Par bremzh kluchiem :
nesaliidzini saveejos kluchus ar turbo Imprezas! Tavam Legacy KEMIpraat ir NEturbo Imprezu -`96 kluchi, kuri tieshaam nav daargi
Bremžu klučus 4-pot cilindriem nevienā veikalā uz plaukta atrast nevar :) Var piemeklēt, bet lētāk par LVL 40-50 grūti...
To 4x4Turbo
Turbo Legacy nav 4pot caliperu ;) Tādi ir GDB Imprezai
Es te īsti nesaprotu. Par tiem bremžu klučiem. Nopērk mašīnas par 10 000 līdz 15 000 dolāriem. Un pēc tam pa nieka 50 Ls nevar nopirkt bremžu klučus. Iet un ubagojās. Kāda tad jēga bija pirkt mašīnu pa tādu naudu. Nesaprotu, ko ekonomē. Labi, saka, ka naudas nav, bet par ko tad nopirka mašīnu. Saprotu, ja mašinai pa 2000 $ būtu bremzu kluči pa 50Ls. Cik saprotu, tad īstenībā tā ir tikai tāda vai spēle vai ākstīšanās, ja tā ilgāk pavirpina šo jautājumu, tad pie tāda slēdziena var nonākt.
Ezermalas ielas servisā var apkopes veikt jebkuram SUBARU. Detaļas gan jaunas, gan lietotas par labām cenām. Var arī pasūtīt jaunas orģinālas rezerves daļas. Iepriekš vajag pierakstīties pa tel. 7089735.