Īss apraksts :
Motors: "G60" (1.8l ar turbokompresoru, 8 vārsti, 160 Zs)
Degvielas patēriņš pilsētā ~14l/100km,
uz šosejas ~9l/100km.
Kārba manuāla 5- ātrumu
Piedziņa: syncro (pastāvīga 4x4)
Extras: ABS, info- kompis, stūres pastiprinātājs, el. lūka, el. spoguļi.
Nobraucu ar auto ~ 1 gadu (~ 35 000 km)
kopumā:
Auto salīdzinoši labs. Man braukt ar to patika. īpaši ziemā un laukos varēja "turēt līdzi džipiem" : )). Taču, kad sāku skaitīt servisā atstāto laiku un naudu, kā arī prognozes, sapratu, ka no šī auto jāšķiras.
auto plusi:
Auto "uz mīlētāju". Ļoti stabils uz ceļa, manevrētspējīgs, jaudīgs, ideāls ziemas braukšanai gan pa pilsētu, gan pa lauku ceļiem, "rakās ļoti labi". Pa grants ceļiem braukt - tīrais baudījums. Virsbūve man bija sedans, taču pārsvarā syncro nāk pikapu versijās. Rūsa uz auto nebija atrodama nevienā vietā.
auto mīnusi :
Nežēlīgi dārgs ekspuatācijā (auto, kuru man nācās remontēt visvairāk. Iespējams, ka man patrāpījās tāds eksemplārs, bet bira viss, kas var nobirt - starteris, sajūgs, izpūtējs, granātas, stūres pastiprinātājs u. c. ) Servisos veči lamājās par to, ka visa motortelpa piebāzta ar visādiem pričendāliem, un nekur nevar tikt klāt (attiecīgi darba vairāk - cena lielāka). Motors ļoti kaprīzs (čupa ar visādiem devējiem, kas mēdza noklāties, kā rezultātā motora "dziesma" nebija tik dzidram jā vajag.. un jauda krita)- uzskatu, ka labāka passat syncro versija ir ar 2l/16vārstu dzinēju (jaudas starpība 10Zs, taču motors vienkāršāks remontos un apkopē). piekares daļas, visādas gumijas, u. c. sīkumi un būtiskās lietas atšķiras no standarta pasāta, kā rezultātā viss (lielākā daļa) ir jāpērk jauns (protams jāgaida pāris nedēļas un jāmaksā diezgan lielas naudas), jo šrotos nav nekas atrodams. Salons kā jau VW ne pārāk ērts, šis tas grab. Ļoti grūti bija šo auto pārdot (nebija interesentu, visus atbaidīja G60 motors un syncro).
standarta problēmas (jāuzmanās pērkot):
Kārbas defekti (šrotos kārbu atrast grūti), motora defekti kā jau G60 (trubīna, elektronika), ritošās daļas defekti (īpaši, kas saistīti ar aizmugurējo tiltu un "Nojātas" gumijas, kas maksā diezgan dārgi. ) Izpūtējs maksā ~300Ls, piekam reti kura firma to piedāvā.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
pilnpiedziņas vajag pirkt tos kas ražo tādus standartā Audi un Subaru, ar visiem pārējiem kā jau aprakstīts šeit
Jā vēl aizmirsu piebilst, ka pērkot šo auto man bija noteikums, ka vajag 4x4, bet ne džipu, taču AUDI un SUBARU negribēju. Daudz variantu nepalika. Uz to brīdi šis bija pieņemamākais variants (gan cenas, gan tehniskā stāvokļa ziņā). Tikai žēl, ka nezināju kam jāpievērš pastiprināta uzmanība, pērkot šādu auto.
Pats nobraucu ar syncro '87 ~5.5 gadus, tā pilnpiedziņa ir 1:1 quattro I ar 2 bloķiem un tai probleemas nekādas extraordinārās nerodas. Motors bija 2.2i, tam dzelzim arī problēmas ir retums un elektronikas maz. Ar kārbu problēmas neradās, piekares problēmas tika 1reiz kapitāli sataisītas ar 'tanku' gumijām. Izpūtējs bija tāda pati sāpe, bet tika uzbūvēti jauni bojātie posmi pa ~80 Ls.
Vēl problēmas bija ar ierūsējošiem pakaļējo disku breremžu supportu cilindriem, risinājums meklēt labu no šrota pa ~25Ls.
to AgriX/Outback :
Šamējais syncro jau ir savādāks (bez bloģēšanām, gan jau ir arī kādas citas atšķirības) Vai nu VW tur pielicis roku vai kā... nu ar syncro man problēmas neradās (ja neskaita pāris gumijas, kas bija jānomaina), bet nu tas G60 gan visu laiku prātu čakarēja.
Kas attiecas uz dzinējiem ar G-lader(t.i.G60),tad mans ietiekums būtu sekojošs:pēc a/m iegādāšanās savā īpašumā noteikti vajadzētu pilnīgi pārjaukt šo G-lader un pārliecināties par to kas tad īsti "lācītim"vēderā.Tas izmaksās lētāk, nekā mainīt gabalos sabirušo agregātu...
Mēs taču nekad nevaram zināt,kāda ir bijusi iepriekšējā īpašnieka attieksme pret nu jau jūsu īpašumā nonākušo a/m.
2 Semss
Tikai kur tos lādīzerus jauc ( un saliek atpakaļ) ? Es izvandīju visu Rīgu, visi mani uz poda sūtīja ar to G60. Neesot remonteejams, nav rez daļas u.t.t.
Beigās izrādījās, ka viss bija OK. (vaina citu atradās) :))
Tas Volkswagen PASSAT Syncro G60 ir vispaar ujob..... autinsh, komforta zinaa labais, bet kaa tiko taisiit tad pizd....
Tēvam bija tāds ap 95. gadu. Pats nepārāk atceros, bet džeks kas pārpirka uzlika pakaļā lielākas riepas un synchro nograbināja apmēram pēc 300km!!!