Antikvārs aparāts. Auto nopirku ar domu to atjaunot, taču pagaidām "rokas nav aizgājušas". kamēr braucu ar to, auto turējās uz goda. Tiklīdz to noliku "atpūsties" (sāku pamatā lietot citu auto), tā sākās visādas problēmas. Pašlaik auto vairs nav braucams un tas gaida manu apņēmību tam pieķerties un uzcelt to līdz "odziņai".
Vienīgais auto, kurš man tiešām patīk ir šis. Auto apgādāts ar visām (tajā laikā pieejamajām) ekstrām - el. logi. el. lūka, kondicionieris, elektriniskā iešprice (nevis mono), stūres un bremžu pastiprinātājs, ādas salons (ar sēdekļu apsildi), protams automātiskā kārba ar standarta un sprota režīmiem un 4,5 L (V8) dzinējs. Braukšana ar to tīrais baudījums. Motora jauda pietika, lai varētu skrieties ar "streetreiseriem", atstājot tos aiz sevis. Salons ērts un pārdomāts, kā tas pienākas S klases MB. Ātrumu nejūt vispār, jo lielajā auto jūties stabili un droši. Šis tas, protams tika pielabots, bet visas vajadzīgās detaļas varēju šrotos saganīt. No lietām ko vajadzēja pirkt jaunas, gan nācās pastaigāt pa vekaliem cītīgāk, jo ne visur spēja piedāvāt vajadzīgo. Tā arī neatradu galvas blīves par sakarīgu cenu (ne par 80Ls gabalā), kuru dēļ auto pašlaik netiek lietots.
Mīnusi - vienīgais mīnuss, kas saskatāms šim auto ir laika zoba radītie defekti, kurus esmu apņēmies novērst un protams, prasās ABS, bet tālajā 1974 tāda extra nebija pieejama. Jā, nu patēriņš arī nav mazs - ~ 18l/100km, bet tas ir tā vērts.
Ja kādam ir kāda pieredze šāda, vai cita veca auto uzcelšanā, būšu priecīgs saņemt ieteikumus, meistaru rekomendācijas un citu informāciju, kas man varētu noderēt.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
IMPRESIVE
nu ko lai saka... WOW! :)
shaads auto nemeeriigi rullee... ja nav noslepums, pa cik shaadu iepirki?
Labais vecīt. Tā tik turpini. Ir iespēja iegādāties MB nu tādu ar kuru brauca pats fantomass, ar taisnajiem lukturiem uz augšu. Ko saki? Tiesa tā komplektācija nav ne tuvu šim MB.
Auto iepirku dikti sen 1998.gadā (kautkādi 600Ls + sīki remonti, lai varētu braukāt) Provizoriskās "uzcelšanas" izmaksas svārstās pie 2500 Ls (nu tur ar visām pretkorozijas garantijām u.c. fīčām). Kad pacelšu, tad gan jau kādu aprakstu ielikšu iAuto.
Max: tu piedaavaa iegaadaaties?
Nu vaaggis rulee. Man arii tas ir miiljaakais auto no lielaas klases. Un arii apsveru iespeeju taadu iegaadaaties (visdriizaak ja tas notix tad tas buus 280S jo 450S vispaar neesmu peedeejaa laikaa redzeejis. Pac pashlaik braukaaju ar 380SE '85. Arii priecaajos par vaagi - pat pateerinsh priecee - bishku zem 15 pa pilseetu. Nu bet ja to vaagi saaksi celt tad vari arii mani pasaukt - neko taadu gan pac veel veicis neesmu tachu man ir paaris labi meistari kas vareetu shajaa lietaa liidzeet - kaut vai ar nestandarta pieeju un padomiem :) Un domaaju ka daudzi man piekritiis ka visas mashiinas iedalaas 2 grupaas: MB un visas paareejaas :)))
Jaa w116 ir labais verkis. Man arī ir w116 SEL 4,5 V8 SEL.
manas extras jau bija pieejamas no 20gs saakuma durik!
man ar taads ir,tikai 2.8S.Nopirku pa 300 ls galiigi saruuseejushu,bet gada laikaa sakopu,ieguldiiju apmeeram 1500ls.auto labs,nav pilniigi nekaadu probleemu.
Mekleju w116 Rezerves Daljas , aimugrejo halbi labu , priekshejos sparnus , sliekshnjus , utt.. ja kads zin kur ludzu dot zinju uz e mail Mpact@inbox.lv
P>S ideala mashina !!
Sveicināti MB cienītāji!Vakar pamēģināju S500 - super!Tas pirmais iespaids!!Manā īpašumā nekad nav bijis MB!Lūdzu kādu informāciju par šo auto - pārāk labs lai par vinju nepainteresētos!mans e-mail vtmns@apollo.lv