Ford Sierra 2.0(ar karbūzi) universāls zilā metālikas krāsā tika iegādāts pa lēto senča firmai kā darba auto tālajā 1994 vai 93 gadā. Nobraukumu neatceros nemaz, taču mazs nebija. Šis bij pirmais ārvalstu auto ar kuru pat man atļāva pabraukāties(tad vēl biju mazs: ) ). Auto atstāja ļoti praktiska auto iespaidu, ar itin niecīgiem remontiem, un vēl niecīgākām to izmaksām, pat tajos gados. Auto nebija jauns, taču kalpoja krietni labāk par 6 gadus jaunāko Audi 80 1.8S, ko senči nopirka privātajām vajadzībām. Ļoti iespējams jāpasakas šīs Siermašīnas iepriekšējiem lietotājiem. Salons gan bij ne pa jokam apskrāpēts pretēji ārējam paskatam, jo pirms tam to bij lietojis kāds radinieks kurš nodarbojas ar celtniecību un bij vadājis i cementa maisus, i ķieģeļus... Kā par brīnumu, rūsa šo sieru nebija skārusi un īpaši neskāra vēl līdz pat 1999 vai 2000. (ja neskaita dažus sīkus pleķīšus tur kur krāsa uzsista bija līdz dzelzim) gadam, kad auto motorīc bij atkodies pie 580000km(!) un auto tika pārdots pa lēto(200Ls, laikam)... Auto tika lietots kā vasarā tā ziemā bez pārtraukumiem.
Ekstras šai auto nebija it nekādas, taču iekš darba auto tas arī nav vajadzīgas.
Šajā laikā 1994-2000, tika veikti diezgan daudz sīki remonti, visus neatcerēšos, bet minēšu dažus :
radiatora maiņa(1998. gadā), izmaksāja ap 50-60Ls.
bremžu kluči, amortiņi utt. izmaxas neatceros nemaz.
Pakaljas lampu, kas bij sasista nomainījām pa piecīti.
... bet tā nopietni remonti nav bijuši. 6 gadu laikā auto arī nepiedzīvoja nopietnas avārijas(bij dažas sīkas, nenozīmīgas buktes).
Ēda benžu viņš diezgan, ap 11-12l pa pilsētu un 8-9l pa trasi.
Labi, izplūdu slavas rakstos... : ) Bet nu tagad +/-
+ Lēta ekspluatācija un remonti
+ Lēts auto
+ Ļoti praktisks(to gan saku tikai par universāla versiju)
+ Priekš tā gada(83) dizains gan ārpusē, gan salonā ir vairāk nekā ok!
- Nu grab salons jau diezgan spēcīgi.
- Diezgan zems.
- Komforta līmenis, protams, zems, bet tas jau nav luxury car...
- Salona apsilde ļoti nekvalitatīva...
- Diezgan tomēr ēdelīgs, lai gan ļoti atkarīgs no braukšanas stila.
Kopumā par šo auto sūdzēties nevar, savam mērķim tas kalpoja vienkārši lieliski... tādēļ arī atzīme tāda augsta būs.
P. S. Cik zināms tas auto arī tagad ir uzcelts no miroņiem un ar jaunu motorīti turpina rullēt pa Rīgas ielām vēl šobaltdien...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
man ar ir fordins tikai 87 gada ,protams ir nelieli remonti bet tas ir normali galvenais ka visu var sataisit uz celu ja kautkas noplist ,ja apsilde nav ta labaka .
pie minusiem jamin ari karburators. Nav tads drankis ka Pieburg, bet vienalga hren salabosi
Nu man tie karbuuzhi vispaar neiet pie sirds, ja ir iespeeja vienmeer izveelos indzhektoru, bet nu sheit sanaaca ka bij karbuuzis. Ko lai saka, vismaz konkreetajam autinjam probleemas no karbuuzha puses nebij, nezin kaa citiem sieriem... Vispaar shis autinsh bij nenormaali vienkaarshi uzticams, respect Fordam.
Man 89 gada Sierra. Nobraucu 5 gadus un arii iipashi lielus remontus taisiijis neesmu. Bija zinaama probleema ar motoru un visiem tiem citiem prichendaaljiem, jo izbraukt gadiijaas tukshu baaku, un visi tie suudi, kas bija sakraajushies baakas apakshaa, sakeeraas motoraa.
Esmu meeginaajis arii uzraut uz pilno- man ripoja uz 180, bet esmu apdomiigs un mieriigs brauceejs, tas tik uz taadu izmeeghinaashanas reizi! Elektronika man bija vienkaarshi briinishkhiiga- ne kaadu probleemu! Tiesa gan, vienu briidi starteris shvaki gaaja, bet tagad atklaajaas, ka bija probleema akumalatoraa. Sadursmes man nav bijushas, mashiinas skaisto pusi nav bijis vajadziibas pielabot. Kraasa diezgan noturiiga nemaz nav ruuseejis! Kopumaa, forsh autinsh! Turbodiizelis 6,5-7,5 l uz 100 km.
Uzticiigs auto. Bija 83 gada, 2.0 Ghia. Ljoti eerts salons, pufiigs, kompis bija iekshaa, kas dazreiz ziemaas nestradaaja, neraadija ka durvis valjaa, ciet.) Remonts ir saliidzinoshi leets, detaljam var dabuut shrotos pa pilno, var arii pats visu to nomainiit. Vaajas vietas - stuurees drebeleeshanas, preiskheejo bremzhu disku neveinmeerigaa izneesaashanas, ruusa lonzeronos, aizmugureejos spaarnos.
+ Ljoti speeciigas taalaas gaismas, vienkaarshi prozektors, kaa nekaa bija taalaa gaisma!
+ Errts salons, bet pamaz vietas
+ 105 z.s. preiskh taada auto nav maz, ir kaartibaa.
( Bija vilkc uz 1. gangja skreinoties ar BMW 528, E28 liidz 55 km/h, normaali, nez toch JUms saku, izraava pirmos 50 metrus. Nu vo. Ir proveec dziit uz 2. ganjga 80 km. Arii norm, dzineejs nebija nodraazsts, labi ripoja. Vareja skrities ar opeljiem , audi un SALIKT!!!!. Tieshaam ar auto tika braukts vairaak nekaa 7 gadi, pareiz bija crushi...
+ Speeeciigi miglinieki
+ Laba aizmugureejaa stikla aerodinamika, nekad nebiaj netiirs.
- Leets auto
- Vecs auto
- njus tas respeksts laikam vairs nava :))
- un paskalsh dzineejs ( tak, tak, tak) :)
Manm draugam ir Sierra 2.0 1984 gada. Joks ir tds, ka autinjsh Latvjaa ir jau gadus 6 un salonaa nekas negrab! In daudz naacies braukt Audi 80 un kad iekaapu un pabraucu Sierra, es apstulbu- taads klusums! Reaali, pats nesaprotu kaa tas var buut, bet tas ir fakts!
Man arī kādreiz bija Sierra 83 gada 2.0 ar karbūzi , nobraucu 4 gadus ~70.km.
Ritošai daļai praktiski remonts nebija nepieciešams(iepriekšējais saimnieks bija labi uzsturējis).
Grabošajā salonā izmetu ārā aizmugurējās plastmasas(hečbeks)un vēl šo to pieklusināju, tad varēja tīri labi izstikt.
+lētas detaļas, jaunas gan lietotas (lētāk var būt tikai VAZ)
+Samērā plašs un ērts salons
+Manuprāt vienkārša un konfortabla ritošā daļa
+Samērā dinamisks dzinējs (protams nav nekāts GTI)
+Nav nekādu lielu problēmu ar rūsu
-benzīna dzinēji ļoti rijīgi
-zemu atrodas radiators (mežā var uzkāries uz kāda celma)
- bija problēmas ar rokas bremzi
Ieliekot gāzi, iesaku tiem kas negrib zīmēties, bet braukt ar salīdzinošu labu konfortu.
Pašlaik braucu ar trešā sērijas BMW 89g. Tomēr jāsaka
''siers'' man patika lābāk. (mīkstāka ritošā, plašāks salons, lētākas detaļas)