Nu šitā chip- tūnētā raķete tika iegādāta 1996 gadā par 7500$. Šis tumši zaļais 200nieks bij tikko no Vācijas atdzīts, bet ar diezgan spēcīgi dauzītu priekšējo kreiso stūri. Tepat bij uzķīlēts, un sanāca tā ka izdevās iemainīt Audi 80 1.8S(89. gada) pret šo auto ar piemaksu 4000$, laikam... tq un 20v runāja paši par sevi... Pārsēžoties tādā no pilnīgi plika Audi 80 1.8S, sajūta bija fantastiska.
Auto bija aprīkots ar ļoti daudz dažādām ekstrām. Visi elektro logi, spoguļi, lūka, priekšējie sēdekļi(turklāt apsildāmi). Ļoti plašs, skaists un ērts melnas ādas/samta salons ar koka apdari. Apsildāma stūre(!). Kruīzkontrole. Infokompis, borta kompis, Klimatkontrolem, ABS, diff- bloķis utt..... un protams galvenā ekstra - turbo un quattro, kā arī 20v+chip tuning! : )
Auto dinamikas ziņā bij baigs zvērs. Pēc chip- tuning, jauda šim 2.2 20v turbomotorītim bij 280Zs, un rāviens ar bij zvērīgs. Bij mēģināts uz hronometra mērīt, sanāca laikam 6.1, vai 6.2 sek līdz 100km/h. Stabilitāte ar bija izcila. Izskatījās tas auto arī ideāli, neskatoties uz to ka bij dauzīts diezgan stipri.
Patēriņš priekš tādas dinamikas nebij no trakākajiem. Pilsētā bij no 13 līdz pat 25(gonkojot), bet pārsteigums bija pa šoseju, dažreiz kompis pie v=90km/h pat uzdrošinājās parādīt patēriņu 6.8(!) litri! Jāieliek tik kruīzā uz to ātrumu un bij baigie brīnumi pašiem un apkārtējiem, ka tāds zvērs tik maz grib ēst... Bet nu uz 90 jau reti turējās tas auto, parasti lēnāk par 140 negribēja braukt. Rekords bij ~230km/h@~5000rpm uz Jelgavenes, tātad rezerve vēl bij, bet ātrāk pa Latvijas ceļiem jo sevišķi tai laikā negribējās skrieties, jo varēja slikti beigties.
Problēmas radās divus gadus vēlāk, kad šim auto sāka brukt viss pēc kārtas(iepriekšējais saimnieks nebij žēlojis, jo Latvijā 2 gadu laikaa tas auto tika pabraukts tikai ~10-15tkm. ) elektronikā, ritošajā utt. Nojuka kruīzkontrole. Borta kompis niķojās un visi datčiki viņam juka nost. Bez tam arī stūres pastūzis sāka sulot. Līdz ar to baigās summas remontā aizgāja. Jo daļas šim auto ir ļoti dārgas(vismaz tad bija). Piemēram tur kaukāda 10 cm gara šļauciņa maksā ~50Ls... Datčiks kas borta kompim dod ziņu par bremžu kluču nolietojumu akal 50Ls. Kruīzkontroles savešana kārtībā - 150Ls. Kaukas vēl iekš ABS nojuka un akal remonti, remonti... biedēja arī tas ka tas Audi vilka uz kreiso pusi, dēļ sliktās pieredzes ar Audi 80 1.8S, kuru jau aprakstīju.
Beigu beigās auto tika pārdots par ~4000$ pēc 2 gadu lietošanas.
Bet nu vispārināsim +/- :
+quattro
+dinamika
+gaita
+komforts(tai skaitā fakts, ka neviena detaļiņa salonā negrabēja, un skaņas izolācija bija ļoti laba)
+salona izpildījums un panelis.
+Avants(nu tas gan tikai prieksh manis pluss, jo vienkārši patīk Avanti)
+daudzās ekstras
+par spīti sportiskumam, ļoti laba caurejamība.
+praktiskums(jo ir ļooooti daudz vietas salonā).
- remontu izmaksas(vismaz 2-3X dārgāk kā manam tagadējam Audi 100 Avant 2.3E)
- bieži nāk stipri nojāti, kā man gadījās... : (
- auto ļoti maz padodas vizuālajam tūningam(bet motorītī gan var izvērsties : ) )
- jāpērk kopā ar antiradaru, jo auto mierīgai braukšanai neder : )
Kā plusu būtu minējis arī degvielas patēriņu, bet tad jau par mani te pasmietos. Taču jāsaka, ka viņš neēda diezko vairāk par manu tagadējo Audi 100 Avant 2.3E ar priekšu velkošo(pa pilsētu gan ēda krietni vairāk, tač 200tais nav pilsētai). Īstenībā nožēloju ļoti, ka iegādājos priekšu velkošo un vēl 100to ar maz ekstriņām, par kuru apraksts arī drīz tiks nopublicēts... Bet nu, ar tiem 200 tq 20v ir tā - vienreiz izbrauci un saprati ka nekam citam nav vērtības uz pasaules(izņemot Ford Capri), un nu jau zinu, ka mēģināšu no 100tā kratīties vaļā nākamgad un iegādāt vietā tādu pašu 200to avantu kā bij, tik šoreiz centīšos būt uzmanīgāks pērkot un nenopirkt nojātu.
Slēdziens : IZBRAUC AR TĀDU UN SAPRATĪSI PAR KO IET RUNA! : ) Bet ja nopietni, tad auto ir ideāls, ja vien netiek lietots katru dienu vizināties pa Rīgas centru, jo sastrēgumos tik liesi zupu iekšā un gribēesies visus stāvošos kaut pa trotuāru apbraukt un izrādīt zirdziņu daudzumu uz katra krusta. Katrā ziņā nav pilsētas auto. Ideāli doties nelielos izbraukumos un ceļojumos ar tādu, jo ideāli turas i uz šosejas, i uz gruntenes, i visur citur arī. Ideāls arī lai palielinātu peļņu CP, jo atkārtoju, ka lēni pabraukt ir praktiski neiespējami. Priekš manis tas bija ideāls auto, tikai nepaveicās ar šī auto tehnisko stāvokli, bet tā nav auto vaina, bet gan iepriekšējā saimnieka nolaidības vaina...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
P.S. konkrētais auto vēljoprojām dažreiz pavīdot Rīgas ielās, tik nu jau esot no visām pusēm apdauzīts un izskatās galīgi štruntīgi... skumji... :(
nu ja ... kad pirku auto bija doma par šādu aparātu, bet kautkas man lika domāt,ka būs tieši šitā ... :)) Laikam jau auto labs, kamēr jauns ... :)
pabraucu ar tādu 2,5 gadus pēc tam gribējās auto bez nevienas ekstras, jo viņas nepārtraukti remontēt bija nu šausmīgi apnicis, un beigās jau virs nevienas nebija pēdājais punkts bija klimatkontrole
Es neticu tam, ka tādam zvēram pie 90 km/h patēriņš var būt tikai 6,8 litri uz 100 km. Domāju, ka šādu ciparu Tev kompis sarēķināja vienā momentā, kad noņēmi kāju no gāzes vai nedaudz atlaidi gāzi. Man Volkswagen-vento ar nieka 1,8 litru 90 ZS motoru pie 90 km/h tērē 6 litrus uz 100 km. Domāju, ka šitam zvēram jātērē kādus 8-9 litrus.
mulkjiibas Tengiz, tavam vento ir smaga bundzha un mazinjsh motorinjsh, tapee arii teeree 6l, bet 200niekam jaudiigaas motors, tapeec arii teereetikai nedaudz vairaak, jo nestraadaa ar pilnu jaudu, bet tikai pusslodzee, es saku, mans 200nieks arii eed kaadus 8l braucot ar aatrumu 100-120km/h... taaa luuk..
Tengiz, tas bij ar kruiizu stabili uz 90kmh kaadus kilometrus piecus no vietas. Svaarstiijaas tikai no 6.8-7.1, taa luuk. :)
otto: Man gan ir tā, ka maksāšu kaut 2X tirgus cenu un vedīšu sev tādu pašu ar tādām extrām no Vācijas, vai, ja neatradīšu tad tikai S6 Avant drošvien izvēlēšos... Bet pagaidām naudiņa jāpakrāj! :)
man šķiet ka šos vecos (~ 10 gadīgos ) vācu monstrus nav vērts iepirkt, tā ir pilnīgi bezjēdzīga naudas izmesšana par to naudu ko iegulda remontos var izmaksāt jaunu, es tā arī izdarīju, tas bezšāubām nav A 6 Q bet 156 alfa un jūtos ļoti labi
otto: Nu tas ir gaumes jautājums jau, jo man personīgi jaunie auto neiet pie sirds, jo man nepatiik apaļi auto. Tai pašai alfai 155 man personīgi patīk 30X labāk par 156, bet nu gaumes ir dažādas, un es esu gatavs labāk ieguldīt daudz naudas vecā, bet pēc mana skatījuma skaistā auto, nekā jaunākā, bet kura dizains man galīgi netīk.
ir tāda veca dziesma
vienam māte
otram meita
trešam kleita
tas ir labi ka katram sava gaume galvenais par to nekauties
Tengizs,izskatās, ka Tev baigā škrobe, ka tāds zvērs ēd tikpat, cik Tavs gliemezītis.
Labi, paarlicinaajaat, ka shis Audi nemaz paaraak daudz degvielas neteeree. Manam ,,Vento,, pashmasa ir 1075 kg, 1781 kubikcentimetra dzineejs ar 90 Zs, maksimaalais griezes moments 145 Nm pie 2500 apgriezieniem minuutee. Shkrobes nav, ka citiem ir niknaaki autinji, jo man saveejais patiik.
nekad neesmu braucis ar auto kas terē pilsētā mazāk kā 15 l un ārpus 10
un ja jau pērk auto kurš normāli braucot ņem šos 15 l, tad pēc tam ar viņu vilkties taupot bdegvielu ir smieklīgi
Visiem auto ir vienāds patāriņš - patērē visu ko ielej bākā, nekad nav pāri palicis
Braucu kādreiz ar 200 - nieku 1.5gadus, līdz šij dienai esmu izjutis līdzīgas sajūtas tikai ar A6 2.8Q maucot ~200km/h. Piekrītu dādgs verķis 200 ( uzturēšanā ), bet par kaifu ir jāmaksā!!!
Mauceejs: Braukt uz 200 km/h bija noziedzīgi BĪSTAMI !!!
LAatvijā braukt ar 200 nav bīstami bet NOZIEDZĪGI
Jaa, jaa... Ljoti, ljoti noziedziigi! Puikas, nedariet vairs taa! Ok? :)))
Nākošo pērc labāk S-nieku! Man bija līdzīgi, braucu ar 100 2,8 l priekšu velkošo, bet pamēģināju ar S4 (93. gada) 4.2 motorīti, nu moins tādu kaifu nebiju jutis! Un ja piķis ļauj, tad par kaifu ir jāmaksā un par dārgajām daļām vai pa lielo benzīna patēriņu nav ko čīkstēt!
Par to degvielas patēriņu viss ir ispējams, man ar 100-to 2.2 tq pie 90 tāds pats, manuprāt visai reāls labās gaitas dēļ.
to Dainis: A man 200-niex Avants peec paskata labaak patiik, un salons arii daudz labaak tiik 200-niekam :P Bez tam, dinamika 4.2 ljoti maz atshkjiras no shitaa 2.2 20v tq, bet pateerinsh gan atshkjiras nemanjaa... :P Bet taa jau ir, ar taadu vaagji pateerinju neskataas! :))) S-nieku njemshu tikai ja neatradiishu 200nieku labaa stadijaa, ito droshvien S6 kaukaadu... Bet nu, naax laix, naax saprashana.
Tengizs: Tev taisnība, bet tas bija ļoti, ļoti aizravjoshi!!!
Protams, ka tik mazs patēriņš ir iespējams, it īpaši ar čiptūningotu turbomotoru! Čips motoru padara nevis ēdelīgāku, bet gan taupīgāku (protams - pie vienas un tās pašas dinamikas). Čipa uzdevums daļēji jau arī ir izmantot degvielu efektīvāk.
Njā, autiņš rullz!
P.S. Aizmirsu piebilst ka baigi incanti bij ar akumulatoru, jo tas ir tiiri labi nosleepts. Cik daudz cilveeki mekleeja, tik nevareeja atrast. A shis, traktora cieniigais(izmeera zinjaa) akumulators bij pasleepies zem aizmugureejaa seedeklja. :) A visi pa motoru mekleejas, a tur nekam klaat nevar tikt, tik piebliiveets... :P Baigi jautri. :)
Zini es tev iesaku RS4 vot tas ir zveers biju ar taadu braucis pateikssu taa kad uzpied pedaali tu no prieksseeja seedeklla paarsliidi uz aizmugueejo.Dinamika tur super.RS visi ir Avanti vinniem staav Porsche piekare un ritejossaa dalla.Vobssim liec iekssaa dugas un var lietot massiinu peec noziimes Rally Sport 4.Vieniigais kas man nepatika Porsche bremzzu ventileejami diski blin kaa pieskarsies pie pedaalla un viss kaifs jau beidzaas :)
Jaa, par RS4 cenu un izmaxaam labaak nemaz nediskuteet... :)))
Nav naudas................
He man Audi 100 2,2 Bez turbo (baazes modelis) rij apmeeram 14 l uz trases,lai cik diivaini nebuutu pilseetaa apm. 12 l, jo braucu ar 5 aatrumu uz 1900 apgr. chukinu uz 50 km/h. Ai ai ai. Vedu uz servisu. Reguleeja reguleeja regu, tasiija ,mainiija...-150LS=Nekaadu izmainju
He, lai cik diivaini tas tieshaam nebuutu, bet man tagad ar A 100 Avant 2.3E eed gandriiz tikpat cik shitas te briinums eeda... :P Vieniigi izmaxas.. .taas gan saliidzinaat nevar...
Nu jaa. Audi paliek Audi, ko tur daudz piebilst.
Skaistums prasa upurus.
Pārdod AUDI 100 (cigārs), krāsa pelēka, izlaiduma gads 1988, nav jāmaksā ceļa nodoklis, labā tehniskā stāvoklī, zvaniet vienosimies (lēti – ir varianti). Jānis.9416295
Компьютерная диагностика и ремонт БЕНЗИНОВЫХ ДВИГАТЕЛЕЙ на специализированном оборудовании.Регулируем инжекторы, карбюраторы, зажигание, СО, СН и фары.Индивидуальный подход http://autodata.eclub.lv Алексей 9 516 561.
Vai kāds nevar padalīties pieredzē par A8 98.gada modeli 4.2 litri???
Paldies jau iepriekš.