Rakstīšu par diviem šādiem auto, kas man ir bijuši.
Pirmo 1996. gadā nopirku SpaceWagon ar priekšas piedziņu, 2L-8vārstu karburātora motoru, ražotu 1986. gadā.
Otrais SpaceWagon tika nopirkts 1999. gadā 4WD versija, kas ražota 1985. gadā un apgādāta ar līdzīgu motoru.
abi auto kalpoja salīdzinoši labi, remontēt nācās kā vienu, tā otru (ar priekšas piedziņu manis nobraukti 100 000 km (kopā 300 000), tiek lietots joprojām, 4WD tika pārdots pēc maniem 40 000 km (kopā 230 000 km)motora defekta dēļ) pamatā bira standarta lietas - granātas, bukses, izpūtējs, gultņi, bremžu kluči, sajūgs. Izmaksas nedaudz dārgākas kā VW (izņemot lietas, ko piedāvā tikai SKANDI AUTO). Abiem auto uzstādītas gāzes iekārtas, kas arī kalpoja normāli.
auto plusi
- ērts salons ceļošanai (beņķi transformējās kā gulta, auto ir 7 vietas), salonu var transformēt arī kā kravas.
- laba attiecība salona izmēram (salīdzinoši liels) pret ārējo izmēru (salīdzinoši neliels), kas ļauj pa pilsētu pārvietoties nesaspringstot.
- nebija daudz ekstru, taču viss, kas bija viss strādāja
- priekšas piedziņas versijai patīkama, mīksta gaita
- 4WD versiju tā arī neizdevās ne reizi to iesēdināt ne dubļos, ne sniegā, ne kāpās lai arī kā centos. Auto krietni labāka caurejamība, kā lielai daļai "parketa (un nopietno) džipu". Tops visam bija ar 500 Kg piekabi pa kāpu smiltīm.
- 4WD versijai pārslēgties no priekšas piedziņas uz 4WD var neapstājoties.
- priekšas piedziņas versijai salīdzinoši laba caurejamība.
- bendzīna patēriņš precīzi, kā rakstīts grāmatiņā (~10l/100km un 11L/100km 4WD versijai)
auto mīnusi
- slikti bleķi (drausmīgi rūsē)
- pastulba motora konstrukcija, kā rezutātā tas noklājas pie 200 000 km (abiem autiņiem tā arī notika) Dārgs remonts, ja to taisa "priekš sevis". (priekšas piedziņas versijas auto lieto mans tēvs un ir nobraucis 100 000 km pēc remonta. pamazām sākas atkal eļļas patēriņi, kompresijas zudumi u. c. )
- švaka salona apsilde
- svīst logi (lai gan esi skaidrā) : )
- motora jauda par mazu. Pietiek lai normāli brauktu, bet ja ir vēlēšanās apdzīt, tad jādomā stipri uz priekšu.
- ir dažādi sīkumi (un ne tikai), ko piedāvā tikai "Skandi Auto", taču ar šo kantori rēķināties ir grūti, jo cenas ir 3reizes lielākas kā normāli, bet piegādes termiņi no solītās nedēļas maksimums divām, pieauga līdz pat mēnesim (vairākas reizes man tā gadījās)
- šrotos nav daudz šādu auto, attiecīgi lietotās detaļas ir jāmeklē. Bez tam liela daļa itkā līdzīgu detaļu atšķiras 4WD un priekšas piedziņas versijām.
- 4WD versijai daizgan cieta gaita, taču tas piederās pie lietas
pamata problēmas (jāpievērš uzmanība pērkot auto) :
- motors diez vai kalpos ilgāk par 200 000 km, pēc remota tas varētu nokalpot vēl kādus 150 000 km. Īpaši jūtīgs motors uz "uzvārīšanu". Ja uzdotas to "uzvārīt", tad plaisa motora galvā ir garantēta.
- rūsa, rūsa un vēlreiz rūsa.
- ritošā daļa kā jau visiem auto.
- 4WD versijai teorētiski var nočakarēt auzmugurējo reduktoru, taču neesmu ar to pats saskāries.
- Uzskatu, ka 4WD versija ir labāka (nav slitāka) un man tā arī nekas nenobira, kas būtu specifisks tieši 4WD versijai.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pilnīgi piekrītu gandrīz visam. Arī man bija 86.gadā ražots Space Wagon. Tikai negribu pilnībā piekrist tam , ko teici par tehnisko stāvokli. Ir divu veidu Space(s). Ražotie Japānā, un pēc patenta ražotie Francijā. Tad nu lūk Japāņi ir krietni vien izturīgāki, pie kam viņus atšķirt no francūžiem praktiski nevar. Ir tikai dažas nianses. es ar japāni nobraucu pie 120000 km, un tad nomainīju to pret jaunu Mitsubishi Space Wagon, kurš ražots 1994.gadā. galvenais, ka dabūju gaidīt trīs mēnešus, jo mūsu tirgū francūžu ir pilns, bet japāņu ļoti maz. Par autiņa labo kvalitāti liecina arī tas, ka pamēģini šrotā atrast rezerves daļu (ja vajag uz sitienu), to nav. Šitie autiņi uz turieni netiek, jo ir vieni no labākajiem.
Nu jau divus gadus braucu ar 93.g.(2,0i)SpaceWagon un par laimi tas ir Japāņu salikums.Laimējās dabūt auto ar 89.000 noskrējienu!!!!!Šis auto bija pirkts Latvijā un visi servisi veikti ScandiAuto.Teikt varu tikai to labāko par šo ģimenes auto.Motori Mitsubishi tiešām ir izturīgi (man iepriekš bijušas tikai Mitsubishi a/m un nav bijušas problēmas.Visām a/m gan vajadzēja mainīt bremžu diskus.Lielāki remonti nav bijuši.Par rūsēšanu- neesmu gan novērojis, ka būtu kāda rūsiņa.Motora jauda (standarts) 115 zs,pilnīgi pietiek, lai izkustinātu a/m un vēl var paskrieties ar vienu otru "spico".Testa braucienā max ātrums ko spēja attīstīt mans auto bija 216 km/h.To gan nevajadzētu mēģināt,it sevišķi ar šaurām riepām...gribētos jau kaut ko jaunāku ((97-98.g.)
normala masina (87.g. spekis 1.8 td)nu es ar tadu parvietojos, pa rusu es piekritu,bet pa motoriem gan ne,vajag kopt tad tie ie ilgi,ja bet pieklut motoram lai kautko nomainitu vieglak ir to izcelt,jo pieklut ir gandriz neiespejami.ja intrese kadam tad rakstiet.
Ja kāds vēl ieskatās te, tad varbūt var līdzēt. Lieta tāda, ka man 1993 gada Space Wagon saplīsa savalcējuma gumija skriemelim uz kloķenes. Lietu, protams izlaboja - noķīlēja ar špiļkām un viss ok, bet tikai vairs nevar noregulēt aizdedzi uz stenda, jo atzīmes apraujot gumiju nobīdījušās. Ar roku regulēt - garām. Meklējis esmu visur - Skandi Auto 150Ls:)) - nepirkšu. Lietotus dabūt var, bet man neder, jo man skriemelim bez cauruma, ko mauc uz klōķenes vēl ir čertas vietas skrūvēm, jo papildus vēl skrūvē pie zobrata. Visiem, ko esmu apskatījis, ir paredzēts stiprināt tikai pie kloķenes. Neviens no pardevējiem nav tik gudrs, lai ko jēdzīgu pateiktu, tāpēc nesaprotu no kāda dzinēja man kautkas varētu derēt, moš manējais ir kāds hibrīds?
Kā jau tiecu 1993.gada autiņš, 2,0i, 16v. DOCH liekas, ka nav, vismaz uz dzinēja atzīmes nav.
Būšu pateicīgs par palīdzību