Esmu ruudiits BMW lietotaajs jau kopsh 1995. gada. Kopsh taa laika esmu nomainiijis daudzus a/m, bet BMW man ir iipasha vieta ...
Kopsh mans 525i E34 tika nezinaamaa virzienaa aizbraucis un vinja vieta kljuva vakanta es iepazinos ar no Fracijas atbraukusho 525TDS E34.
+ 525TDS, ekanomisks auto, nav probleemu ar rez dalju iegaadi. Lielaako tiess viss ir uz vietas veikalos.
Mehaanikji servisos zin ko dara un kaa.
- Visas raksturiigaas probleemas, kuras ir E34 virsbuuvei.
1) Logu tiiriitaaju mehaanisms. Daargas birstes (Ls30)
2) Vaajas tuvaas gaismas.
3) Sameeraa daagas piekares daljas. Uz muusu cljiem intesiivi braucot jaareekjinas reizi divos gados shchirties no Ls 300 piekares remontam.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ja tuvās gaismas ir vājas, tad tumsā vajag braukt lēnāk. Manuprāt, šādos apstākļos nevajag pārsniegt 70 km/h.
Vajag braukt mierīgāk, saudzīgāk pa bedrainiem un stipri salāpītiem ceļiem, tad arī piekares remonta izdevumi samazināsies.
Tengizs - es saprotu, ka tev grūti, tādēļ tumsā labāk vispār sēdi mājās, sarunāts?
Alfons Tengizs. Atkal jau tu gribi visus pamudināt uz satiksmes negadījum ierosināšanu. Ja ar tālajām bez nekāda riska mierīgi var braukt uz 120, tad katru reizi, kad kāds brauc pretī samazināt uz 70 nav prātīgi darīts. Ja nu kāds ir iesēdies tev astē, tad nu viņš toč iesēdīsies vēl dziļāk astē:)
gadījās man nolikt vienu gājēju naktī uz šosejas, braucu ar 120, nāk autiņš pretī pārslēdzos uz tuvajām un pēc maza brīža stāv maita ceļa vidū, tā arī nepaspēju nobremzēt un apbraukt, būtu braucis kā Tengizs saka būtu sanācis
Tengizam taisnība - ja gaismas vājas, jābrauc prātīgi.
Tango- ja nevari pateikt neko saprātīgu, nesaki neko, sarunāts?
maksists - 1) lai neiesēstos astē, ir jāievēro distance; 2) neviens jau nerunā par ātruma samazināšanu ar kaucošām riepām.
Bet, ja kāds brauc pretī, tad piebeigt pa malu ejošu neuzmanīgu cilvēku nav nekādu problēmu, jo daudzas mašīnas brauc ar idiotiskām miglas gaismām vai nenoregulētiem lukturiem pretī, tad malā neredz neko neatkarīgi no ātruma. Gājējiem jāiet pa kreiso pusi, lai redz, ja kāds brauc virsū.
Tengizs + Qued = "korķis" uz ceļa :)
Ja ir intensīva satiksme tumsā, tad es braucu vienmērīgi uz 70 km/h gandrīz kā ar ,,kruīzi,, - aizmugurējiem esmu prognozējams. Ja kāds sāk apdzīt, tad es to redzu un, ja priekšā brīvais pārredzamais gabals nav diez ko liels, tad piebremzēju ar motoru, lai mani apdzenošais tiek ātrāk garām.
Tumsā mēdzu braukt ātrāk (uz 80-90 km/h), ja ir tāls ceļš un es attālinos tālāk prom no Rīgas, kur ir maza satiksme un var braukt ar tālajiem uguņiem.
shausmas ka paklausaas taadu kaa tegizu (vai kaa vinju tur sauca) "kad attaalinos no riigas vinjsh izspiezj 80-90km/h un ar taalajaam gaismaam, tad luuk tegiz, taadu tormazu deelj kaa tu kursh pa shoseju velkas ar aatrumu ~80 rodas vislielaakaas probleemas, jo (nesen man bij vienas gadiijums) mees braucam uz riigu normaals aatrums ~140 un peekshnji priekshaa viens tormazs(laikam tas biji tu :-) kursh velkas ~80, nu vot, tikko gribu apdziit, skatos priekshaa mashiina knapi knapi paspeeju nobremzeet , pusmetrs palika un buutu dirsaa ieskreejis.
taa visiem sirsiiniigi iesaku uztureet normaalu aatrumu, es jau nesaku ka jaabrauc visiem tagad 180 nu bet ja brauc uz 120 es domaaju normaals cilveeks var novaldiit mashiinu....................
to BMW
Šausmas, ka paklausās tevi, BMW. Tieši tādu steigoņu dēļ kā BMW rodās vislielākās problēmas. Nez, kādēļ maksimālais atļautais ātrums ir 90 km/h? Tev, ko, kāds ar nazi pie rīkles liek braukt 140 km/h? Kamēr tu pārsniedz maksimālo atļauto ātrumu, lēni braucēji ir tava problēma, nevis lēno braucēju problēma. Tā, lūk. Normāls ātrums, ko neteiksi. Patīkami, protams, ir ātri braukt, bet nav godīgi braukt augumā lēniem braucējiem, ja pašam smadzeņu nav.
BMW: Latvijaa satiksmes negadiijumu statistika ir visnelabveeliigaakaa Eiropaa - lielaa meeraa taadu sprukstinju kaa Tu deelj, kas uzskata, ka 140 km/h ir normaals aatrums. Tev peec taa biistamaa gadiijuma vajadzeeja paseedeet un padomaat par savu braukshanas stilu, nevis dusmoties uz normaaliem brauceejiem.
BMW: Šajā valstī 140 NAV normāls ātrums, šeit 120 ir vairāk, nekā 240 Vācijā vai Austrijā! Jo nav normālu ceļu nožogojumu, atstarojošo elementu līkumos, atbilstošas kvalitātes seguma utt. utjpr., toties uz ceļiem ir traktori, gājēji bez atstarotājiem, bērni un āksti, kas brauc pat nevis uz 70, bet 30 vai 50. Neviens neapšauba ne ar ko nesalīdzināmo \m/ BMW bīdeļu spējas uzvilkt līdz >200 km/h, bet bremzēšanas ceļu tas nesaīsina un R6 nebūt nav dzinējs, kura izvietojums uzlabo vadāmību ekstremālās situācijās! Maukt māk visi, bet lai izvēlētos braukšanas stilu, kurš nevienu neapdraud, ir nepieciešamas arī smadzenes.
Pats esmu braucis >200, bet nekad to nedarīšu Latvijā.
Par gaimam neraudi - ja gribi labakas, tad iesaku XENON. Tuvo gaismu komplekts ~350Ls... Tad es domaju ar gaismam viss bus OK.
if: Zelta vārdi.
Qued: Nevaru pilniibaa piekrist shim viedoklim, bet dalja patiesiibas tur tomeer ir. Nebuutu jau visiem uzreiz jaavelk taa ap 120 un ne kripatu leenaak. Esmu tomeer pret tiem, kuri iedomaajushies, ka ar saviem 80 nevienam netraucee. Reizeem to labi var pamaniit. Brauc pa shtraasi, un viens velkas preciizi uz 90. Garaam tikt nekaadi nevar, jo shis, luuk, brauc uz maximaalo. Stulbums! A ja man tik tieshaam jaasteidzas? Uz lidmashiinu, uz slimniicu, vai kaut kur citur... Ko tad? Reizeem tie divplaakshnji ir vainiigi pie visiem krashiem. Sorry, ka taa, bet taa tomeer ir taisniiba. :(
man leikas, ka Tengiz ir kaut kāds āzis, kurš gribi izlīst ar savu kretīnismu.
aha, leenie divplaakshnji ir avaarijas izraisiitaaji. vinju deelj notiek apdziishanas vietaas, kur to nevajadzeetu dariit, bet dara laika truukuma deelj...
Bembukiem vispaar taa knapi ar taam gaismaam, lampinjas var likt visaadas, taapat iipashas jeegas nav. Un bmw "pechkaas" arii ir liela miikla, vienmeer taadas remdenas :) un tur nav groziishanas vainas ... :P jebkuraa gadiijumaa - ideaalu mashiinu nav, bet bmw ir viens no labaakajiem!
Es esmu no tiem apzinīgajiem kas "velkās" ar atļauto 90. Skrējējiem iesaku izplānot savu laiku, tad nebūs jālido uz 120 - 140. Mana pieredze: braucot 120 - 140 tiek "ekonomētas" apm. 8 - 18 min.( ja nav uz ceļa traktori un tie kas velkās uz 50) uz 100 km. Zinot Latvijas attālumus braucot piem. uz Daugavpili tiek ieekanomētas max.36 min. ....... Salīdzinājumam: Operācija ar Audera "zelta" rokām maksā ap 1200 ls/1,5h neskaitot slimnīcas pakalpojumus un protēzes..... Rēķiniet, kas ir lētāk 90km/h vai 1200ls/1,5h
Sveiki!
Es arī esmu BMW piekritējs jau ilgāku laiku. Pāris mēnešu atpakaļ iegādāju sev 525tds Touring `95. Baigais aparāts, super komplektācija - Recaro, āda, klima, utt.. Bet ir vieni sūdi- sāk "beigties" degvielas augstspiediena sūknis. Vai kādam ir pieredze to remontā, es domāju, varbūt var ieteikt ''reālu" meistaru. Klīst jau leģendas, ka bembja diesel sūknis Latvijā nav remontējams, bet esmu dzirdējis arī citus viedokļus.
Par to leenumu un aatrumu. Ja padomaa un paskataas statistikas un piedevaam vinjas saprot "pareizi" tad iznaak ka ljoti liela, pat gandriiz lielaakaa dalja avaarijas notiek, deelj taadiem shoferiem, kas neiekljaujas satiksmes pluusmaa - tipa visi gaazh uz 70 kur atljautais 50 vai 90/120 un visas shaizes arii saakas...
Protams, ja zem dibena ir kadets vai kaads cits superauto - to aatrumu juut - ar BMW - to arumu nejuut, un nevis tikai nejuut, bet arii to ato var mieriigi uz to aatrumu var savaldiit !
vieniigais, ka jaapiekriit, ka diemzheel ar BMW tieshaam braukaa ljoti daudz taadu kas ir atsaldeeti. kautgan netruukst arii audistu un japaanistu...parasti braucot mieriigi UHHH kaa man patiik taadam kaukaadam blatotaajam paiet garaam :)
Artis
BMW 750i V12