SAAB 9000 5 durvju versija. Motors 2.3l ar augstspiediena Turbo.
Nopirku 1999. gadaa kaa savu 1. auto, jo bija pieejams pa ljoti sapraatiigu cenu no draugiem Zviedrijaa. Auto noskreejiens reaalais bija 170000 un braukts bija ljoti uzmaniigi (kaa jau zviedri). Visas ekstras, aada, klimats, kreeslu apsilde, ABS u. t. t.
Pa visu kalposhanas laiku '99- '02 bija jaaveic tikai dazhi pashsaprotami remonti (visaadi siikumi kas nolietojas), regulaari aparaatam tika lieta laba eljlja un vests uz apkopeem. Tehniskaas vienmeer gaaja pa 0. Un tad '02 gada pavasarii saaka chakareeties aatrumkaarba (manuaalaa) un peec nedeeljas nobira aizdedzes bloks (kuupeedams) un auto tika paardots kaadam kas gribeeja remonteet.
+ Jaudiigs un sagaadaa lielu braukshanas prieku
+ Eerts pat 5 cilveekiem un atliek pietiekoshi vietas kravai
+ Kluss un nekrata pat ar 17" lietajiem
+ Visas man vajadziigaas ekstras un manai gaumei ideaals salona noformeejums
+ Biezhi neluuzt
- Apkopes nebuut nav leetaakaas
- Kad saluuzt tad pa pamatiigu summu
- Jauda tomeer nekad nav par daudz : |
Tagad braukaajos ar firmas SAAB 9-5 par ko arii iespeejams uzrakstiishu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Viss jau būtu forši, tikai nevajag pārkāpt ātrumu, lai vienas nedēļas nogalē nebūtu Ceļu policijai jāatstāj 45 latus kukuļos.
Tengiz tu gadienaa neesi tas pats Peksis? ;P tam arii bija Vento un tas ar tikpat prātīgi brauca.. droshvien ka esi gan :)
KLUCIS: Esmu gan, Tev taisniiba.
Tengizs īstenībā ir prikolists un gonščiks kurš nosmejās par tiem muļķiem kas te viņam tic :D
Edzulis: Domā, ka man te baigā vajadzība izlikties, paužot viedokli, ka mierīgi braukt ir ieteicami. Es te izsaku savu pārliecību un sastādu veselīgu opozīciju jaunajiem puišiem, kas lielās, ka braucot uz 140 km/h, bet citi vēl trakāki saka, ka esot Latvijā braukuši uz 150 km/h.
To tengizs. A kāpēc ne, ja ir iespēja. Es nesaku, ka patstāvīgi vālēju uz 140, jo vasarā ātrāk par 130 un ziemā par 120 nebraucu, taču parasti turos +10/+20 normas robežās. Taču esmu braucis arī ātrāk un varu pateikt, ka vadāmības un trokšņa līmeņa ziņā Subaru Saabam līdzi netur - jau pie 160 Subars sāk gaudot tā, ka lidmašīna uz pacelšanos. No otras puses, Saabam esmu novērojis, ka, jo lielāks ātrums, jo labāka vadāmība un vieglāk prognozējams
Negribas gan nevienu kritizēt, bet tomēr... Nopirkt tādu autiņu kā savu pirmo? Nav jau zināms, kāpēc kas nobira.Man pirms SAABa bija vairāki autiņi, tāpēc varu apgalvot, ka ar to jāmāk braukt. Kārba var nobirt vairāku iemeslu dēļ, to starp arī paša vadītāja vainas dēļ. Es katrā gadījumā tādu auto neiesaku iegādāties kā pirmo savā dzīvē. Ceru, tas tiks uztverts ar sapratni. Var jau būt, ka Tu nopirki jau pussačakarētu auto.
padomā, kāpēc SAABus nezog pat viskrutākajā izpildījumā
VIŅI TO JAU ZINA...
Es gan laiku pa laikam nozogu kādu foršu SAAB. :)
a vot nezog vienalga...vo
Varu tik piebilst, pats esmu nobraucis divus: 9000 Aero un 9000CS. Abi 227 Zs. Jā, it kā dārgs remonts, bet rēķinot uz 1000 nobrauktajiem kilometriem lētāks kā Mersis, Audi vai WV, tikai 9Ls uz 1000 km, Mersim bija 12 Ls, Audi 14,5Ls, bet WV 19Ls.
Ļoti labi tur ceļu, perfekta dinamika arī pie ātruma 90 km/h, degvielas patēriņš vid. 10,5 l/100km.
Tagad nopirku trešo sievai. Viņas pirmā doma braucot pie stūres: "Jūtos pasargāta!"
Žēl, ka šo modeli nomainīja 9-5, iekšā šaurāks un nav tā baudījuma braucot :((