Gadu atpakaļ nomainīju BMW 524 TD pret Mersi. Nepatīk- stipri zems, pavājas gaismas, ļoti vienkāršs aprīkojums. Remontos esmu izdevis 500 Ls. no tiem 320 izpūtējs, 50 Ls logu tīrītāju remonts, 45 ls kardāna gumijas u. c. - filtri, eļlas ( nobraucu 50 t. km). Nepatīk, ka nevar nolocīt aizmugurējos sēdekļus. Nesen sabojājās lūka, nerāda āra t.
Patīk- ekonomisks- 7,5\100, kluss, ceļā nekad nav pievīlis, biju Vācijā, Norvēģijā, Francijā. Ja nežēlo riepām- iet ļoti stabili.
Vajadzēja pirkt ar automātisko kārbu, jo uzrāviens tāpat ir diezgan kūtrs. Pa štrāsi esmu braucis 175. Skrējējs es neesmu tādēļ jauda mani pilnīgi apmierina. Un tomēr vecais Bembis man bija mīļāks...
Gribētu ko citu, bet ko - vēl nezinu. Ļoti baidos iepirkties!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Par Mercedes dīzeļiem man ir radies labs iespaids. Radiniekam 1992.-1993.gadā bija 1977.gada MB-200D - sajūta kā pasažierim bija forša, jo mašīnai bija liels salons, līgana, klusa gaita.
Tumšas gaismas viņiem ir visiem, es nomainīju spuldzes un nav vairs nemaz tik traki.
Es iebraucu auzās mainot priekšējās atsperes savam 250D. Viena bija salūzusi, loģiski, ka mainīju abas, veikalā man prasa - parastās vai stiprinātās, atbildu - nu laikam jau parastās (domāju, ka stiprinātās būs baigi cietās). Tagad katrā līkumā jāturas pie stūres, lai no sēdekļa neizveltos (pirms tam tā nebija jādara). Vajadzēja likt tomēr stiprinātās. Kad būs laika un līdzekļi atļaus, laikam likšu priekšā stiprākas atsperes.
salidzinaji ari,524td ar tikai 250d.bez turbinas tak.
Ja gribi braukt ar mersi - izsauc taksi :)
UGS
gribu redzēt to izpūtēju par 320 ls.......:D
A kāpēc nē? Man arī par 320 Ls bundulis - REMUS. =)