Mašīna ar 1.4 benzīna motoru , 4 durvīm (t. i. 1 sānu bīdāmās labā pusē), elektriskiem logiem, ar atsevišķu audiosistēmu, viengabala pakaļējām durvīm- tika nopirkta jauna kā darba automašīna 2000. gada martā, kad arī sākās tās ekspluatācija. No 2002. gada marta, kad beidzās operatīvais līzings tā ir mana personīgā ģimenes mašīna- kaut gan arī pirms tam tika lietota gan darbam, gan ģimenei. Braucējs esmu no paša sākuma tikai es viens. Smagas kravas daudz vestas netika, tā kā piekarei lieli pārbaudījumi nebija. Uz šo brīdi 2,5 gadu laikā nobraukums ir 118 000 km.
Sākumā par pozitīvo, jeb kas patika:
1)Plašuma sajūta salonā – ļoti svarīgs moments, ja ir jādzīvo vairāk pa mašīnu. Plastmasas negrab. Kolosāli pārredzams ir ceļš - Tu esi augstāk par citiem!
2)Lielais plaukts priekšā pie griestiem –brīnišķīga lieta- braucot nekas nekrīt uz galvas, jo ir mala. Vispār ir pietiekami daudz kabatiņu sīkām mantām(nebija arī pasažiera air bag, kur ir bardačoks)
3)Salīdzinoši ērta ir sēdēšana pakaļējā sēdeklī 2 cilvēkiem- vairāk vietas nekā Citroen Berlingo un P. Partner .
4)Liels plus saspiestās autostāvvietās ir bīdāmās sānu durvis. Esmu dzirdējis, ka tās bieži čakarējās – taču bieži tās eļļoju un tīrīju sliedes un slēdzeni – varbūt tāpēc nebija problēmas.
5)Izņemams pakaļējais sēdeklis, kas ļauj pārvadāt 1.80 m garu priekšmetus pie aizvērtām durvīm.
6)Liels bagāžnieks 600l, ietilpība vienreizēja. Ļoti laba mašīna ceļošanai ar ģimeni.
7)Visvairāk man bija prieks par to, ka mašīna perfekti turās uz visa veida ceļiem- stabilitāte ir vienreizēja(iepriekš braucu ar Audi 80). Arī ziemā ir grūti “samest” līkumos pakaļu, bet kad tas notiek - ir grūti izlīdzināt.
8)Ar piekari problēmas nebija, kaut braucu daudz arī pa sliktiem grants ceļiem – bet varu teikt, ka mašīnai tas nepatīk(skat. tālāk)
Kas nepatika un problēmas:
1)Mašīnai ar augstu virsbūvi un lielu pretestību motors 1.4. ir dikti par vāju – pilsētā to vēl nejūt, bet uz trases pēc 80 km/h ar apdzīšanu tīrās mocības – stipri jāpierod, vēlāk jau nekas!Jaunākiem modeļiem ir motors 1.6 (16v) un 2.0 varbūt ar tiem būtu labāk.
2)Labi motors velk uz zemiem apgriezieniem – var sākt no 2 pārnesuma, bet pie apdzenot prasās vienmēr pārslēgties uz zemāko - dorši vien tāpēc , spiežot dikti pie apdzīšanas ar 4 pārnesumu ap 120 km – manai mašīnai caursita kaut kādu blīvi uz ātrumkārbu un uz sajūga diska tecēja eļļa – sajūta ka “slīd” sajūgs. Remonts – jauna sajūga komplekta maiņa ap 150 Ls. Tāpēc labāk, ka ir tahometrs – man nav. Jaunākiem modeļiem ir visiem
3)Vēl interesanti – nevajag braukt ātri caur dziļām peļķēm , citādi ūdens iekļūst ātrumkārbā caur ventilācijas šahtu (mazs plastmasas “kubiciņš” ar caurumiņu sānos motortelpā uz ātrumkārbas). Par to liecina, tas ka strauji(praktiski tūlīt pēc fakta)kļūst grūti ieslēgt 1. pārnesumu, tad 2. u. t. t. kamēr vispār nav ko darīt ar ātrumkloķi. Pats pārbaudīju 2 reizes, ka tas tiešām ir tā. Tad jāmaina steidzīgi transmisijas eļļa citādi jājauc ātrumkārba un , šķiet, ka jāmaina sinhronizatori - īsti nemāku pareizi nosaukt. (Reno servisā eļļas maiņa un eļļa kopā 35 Ls). Man stāstīja, ka tas attiecās tikai uz motoru 1.4.. Protams, arī kad mazgā motoru, ventilācijas šahta jātaisa ciet (lasi; jāaizbāž ar lupatiņu)– tāpēc, ja to nezin, tad labāk mazgāt Reno servisā. Protams kompis arī jānosedz(“telefona klausule” zem motora pārsega)
4)Uzliktais akumulators ap 35 Ah ir par vāju – ja strādā visas elektrosistēmas - galvenais – ir pakaļējā stikla apsilde, tad ir risks, ka nākošā rītā nevarēs pielaist mašīnu (man tas notika no paša sākuma- akumulatoru u. c. pārbaudīju - viss bija okey). Tāpēc vakaros pēc ilgas braukšanas , pirms izslēgšanas jāpadarbina mašīna tukšgaitā ar izslēgtām elektroierīcēm.
5)Par piekari – mašīna ir cieta, pa grants ceļiem baigi krata, varbūt tāpēc pēc gada, pēkšņi, kādā rītā nevarēju iedarbināt – servisā uzzināju, ka ir pārlūzis kabelis no kompjūtera. Vēl ap 70 000 mainīju labās pusass gultņus. Amortizatori (un bukses) turās labi – nav vēl mainīti, kaut gan laikam drīz pakaļējie amīši būs jāmaina. Arī patreiz automašīna iet klusi- nav nekādi piekares defekta trokšņi. Cenšos šajā ziņā būt ļoti uzmanīgs.
6)Liels troksnis salonā – tērēties uz dārgu audiosistēmu nav nozīmes, jo tik un tā to nedzirdēsi jau pēc 70 km/h,. Kaut gan man patīk orģinālā audiosistēma ar pogām zem stūres – baigi ērti žēl, ka man nav. Patreiz pēc 100 000 aukstumā sāk čīkstēt pakaļējās durvis.
7)Mašīnai ir spēcīga krāsns, bet ziemā problēma apsildīt aizmugurējos sēdētājus – tāpēc nevajag piekrāmēt priekšējo sēdekļu apakšas, lai pa tām cirkulē gaiss. Zem temperatūras 10-15 grādi zem nulles – mašīna silst tikai braucot, bet stāvot atkal salonā kļūst auksts. Prasās webasto autonomā krāsns. Par priekšējo sēdekļu apakšu pielādēšanu - tas "nepatīk" arī jostu drošības sensoriem, kuru vadi iet zem sēdekļa - laiku pa laikam iedegās simbols uz paneļa, ka nestrādā air bag.
8)Ziemā jau zem 0 grādiem – manai automašīnai salst ciet sānu bīdāmās durvis par spīti visām iespējamām eļļošanām. Iespaids tāds, ka aukstumā pilnībā neizbīdās centrālās atslēgas poga. kad iesilst atsāk strādāt, bet ja izslēdz motoru kaut uz 3 min atkal aizsalst.
Un kurš ir izdomājis palikt rezerves riteni ārpusē, apakšā tas droši vien dzīvojis Francijā - mainot rokas paliek baigi netīras, pa ziemu ritenis ir netīrs , un tad vēl tā neērtā riteņu atslēga.
9)Tas foršais pakaļējais sēdeklis, ko var izņemt ir baigi laba lieta – bet nežēlīgi smags , ja ir pilnībā jāizņem. vajadzīgs liels spēks, lai viens cilvēks izņemtu.
10)Vadītāja sēdeklim prasās vairāk regulēšanu iespēju man augums ir 186 cm, bija grūti pierast pie sēdekļa, ja par tuvu durās ceļgali pie priekšējā paneļa, ja tālāk parāk jāizstiepj rokas - ņēmu ārā pelnu trauku, kas atrodās pretī ceļgalam.
Uz beigām jāpiebilst, ka ekspluatācija bija pie vienmērīga braukšanas stila – pilsētā braucu mierīgi, uz trases netrakoju parasti braucu ap 95 – 110 km/h. Kaut gan ziemā patīk lietot pagriezienos rokas bremzi un vadāmo sanesi. Starp citu, mašīna ar to labi vadās. Benzīna patēriņš atbilst uzrādītajam tehn. datos apm 7-8 l/100 km.
Vēl daži ieteikumi; man liekās, ka ērtāk lietot ir dalītās pakaļējās durvis- ar lielajām vienmēr jāskatās vai kāds aizmugurē neapstāsies par tuvu. Noteikti pirms pirkšanas painteresējaties, kuri logi ir atverami un kuri nav – vasarā ir problēmas ar vēdināšanu, jo logi bīdāmās durvīs neverās. Visforšāk būtu kondicionieris - man nav!
Pats gribu un iesaku kartera aizsargu –mašīna augsta, bet reizēm tāpēc pārvērtēju tās iespējas. (bet sorry - maksā 90 Ls!) No papildaprīkojuma obligāti ir vajadzīgi dubļusargi riteņiem – parastie mazie, kas orģinālie maksā 10 Ls katrs, bet labi aizsargā mašīnas sliekšņus un rūpējās par to, lai tik briesmīgi neapmet pakaļējo stiklu – citādi lietus laikā pakaļējam logu tīrītājam nav jēgas. Ļoti uzmanīgi iesaku braukt pa grants ceļiem – jo tā vien liekās, ka lielais automašīnas priekšējais stikls to vien dara, kā pievelk akmeņus - pēc pirmajiem 3 caurumiem sāku uzmanīties - tas ir piebremzēju, ja pretī nāk mašīna un nelienu pakaļā aiz muguras braucot. Prātīgi ar braukšanu atpakaļ gaitā – kaut kāda nesaprotama aklā zona kreisā pusē aiz šofera - pilnīgi prasās sensori. Jāņem vērā, ka lielie sānu spoguļi saplaisā no triecieniem, braucot pa bedrēm. Vēl – vajag no papildaprīkojuma bagāžnieka gumijas segumu – citādi katrs nieks ir jāpiesien. viss slīd pa grīdu.
Secinājums. Ļoti labs kompromiss cilvēkam kam vajag mašīnu darbam un arī ģimenei. Mašīna ir ļoti vienkārša, izturīga, piedod daudz kļūdas vadīšanā, bet gribētos teikt, ka vairāk predzēta vīrietim nekā sievietei.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ārkārtīgi labs apraksts - visu cieņu autoram!
Salīdzinot ar Citroen Berlingo škiet, ka Kangoo ir mēsls. Precīzāk (salīdzinu ar 1999.g CB 1,8 benz, 100 000 km):
+++
3) Kangoo ir šaurāks par CB, kurmet CB aizmugurē ir 3 sēdvietas ar visiem pagalvjiem!
6) CB bagāznieks 850l.
Un papildus:
14" riteņi (K ir 13")
Visi sānu logi (arī sānu durvīs) ir atverami
---
1) 1,8 benz ir labākais motors priekš CB, man nav ne jausmas, kāpēc tagad Latvijā CB tirgo tikai ar 1,4 benz vai 2,0 dies.
Un tieši CB -
uzreiz pēc garantijas atteica stūres pastiprinātājs (200 Ls);
grab aizmugures durvis;
logu mazgāšanas pumpis neuzceļ sķidrumu (braucot).
Nekādu citu problēmu ar CB nav bijis. Kartera sargs arī tika uzstādīts papildus, iespējams, tas ir pasargājis no visādām šaizēm...
R. Kangoo bija izvēle starp 14''riteņiem un 13''. R. kangoo ar 4x4 nāk jau 15''diski. Pats izvēlējos 13'' diskus, jo zināju,ka mašīna būs mana - ņēmu vērā, ka riepas uz 14''būs dārgākas un vēl - man ir otra mašīna ar 13 '' diskiem. Par stūres pastiprinātāju - pēc 80 000 arī sāk sulot stūres pastiprinātāja sūknis, bet servisā teica, ka var braukt vēl ilgi- pagaidām vairāk problēma nav.
Par salīdzinājumu ar CB - kad izvēlējāmies mašīnu domājām arī par CB, bet tur par mīnusu tika uzskatīts tas, ka tajā laikā bija jāmaksā papildus par 3. durvīm un 4. nebija iespējamas.Turklāt CB pie viņa cenas nebija ne elektrisko logu, pat ne instalācijas radioaparātam.
Nopirku RK 1.9dci uz firmu 2000 gada , nobraukts 65k , remontets stures pastiprinatajs (garantija ). Cakarejas sanu durvis auksta laika . Iet lopaa , ed maz . Uzreiz uzlikam 14' AAZ diskus ( bija no Golf II palikusi ) un Michelina Pilotus - cita gaita un izjutas . Originalas riepas kauca visos pagriezienos un bremzejot - nu nevajag tos Agilus RK . Jaa aku ir svaks , bet vel turas , jo motoric lec no pusapgrieziena . Visada zina jauks auto , tik nedaudz lets iekspuse , bleki gar logiem utt , bet tas jau ir vairak darbazirgs domats .
Cietā piekare jau dēļ tā, ka auto ir paredzēts smagām kravām, līdzar to piekare parsās cietāka, lai var vairāk iekrāmēt. Līd ar to braucot bez kravas, krata nejēgā.
nezinu, bet man liekas, ka shitas auto ir galiigais !@#$%$#!!!. no stabilitaates tur nav ne smakas, esmu izbraucis!!!
Un tas, ka gultnji birst nost pie 100tk un visaadas citaadas shaizes paraadaas... nu es nezinu. chista nekvalitatiivs aparaats... :(
Papildinājums no automašīnas saimnieka - pēc 2003.gada ziemas aukstumiem.Īsumā.Kad bija auksts laiks zem mīnus 20 - 25 grādiem, mašīna pieleca ļoti labi, bet tikai pēc tam, kad biju uzlicis akumulatoru 55 A/h.Vecais 32 A/h izturēja tikai līdz -10 grādiem.Par tām sānu durvīm - biju uz servisu, kur uzzināju, ka šāda aizsalšanas problēma tieši pastāv arī citiem. Pēc bīdāmo durvju slēdzeņu iztīrīšanas(3.50 Ls), tās tagad aizsalst pie -5 grādiem nevis pie 0.Cik sapratu - pie vainas ir slēdzenes vājais motoriņš.Aukstumā no temperatūras maiņas (iedzinu siltā garažā pie -15 ārā, kaut gan parasti stāv ārā uz ielas)parādījās plaisa vējstiklā apakšā. Uzzināju ka jauns orģinālais stikls Renault servisā maksā 100 Ls bet var citur servisos dabūt arī pa 55 un 75 Ls, bet nenāk līdzi gumijas, kas arī esot jāmaina.Braukšanas ziņa likās, ka motoram pilnīgi vienalga kāds ārā aukstums, ko nevar teikt par salonā sēdošiem, kuriem bija krietni jāpasalst, kamēr iesilst salons. Vēl nomainīju ārējām spogulim saplēsto stikla daļu - 15 Ls.Pagaidām nekādi gultņi nav mainīti. Arī amortizatori nav aiztikti.
Nu jau amortizatori pakaļējie abi nomainīti(90-100 Ls Renault servisā))-braukt varēja ar vecajiem ,kuri bija vēl derīgi par 80%, bet stabilitātes uz ceļa pēc 80-90 km/h-nebija vairs nekādas jēdzīgās.Nomainīts ar stūres lodbalsts kreisā pusē.Sāka manāmi traucēt air bag indikatorlampina uz panela(tā prasīja tikai saspiest kontaktus zem sēdekļa).Nomainīja pakaļējo lielo durvju indikatoru slēdzim, jo citādi dega uz paneļa "atvērtās durvis",kas traucēja signalizācijai(30 Ls).Pie kārt'jās eļļas mainas ,parbaudot līmeni-salūza eļlas plastmasas stienītis uz kura nolasa līmeni, kurs tika pasūtīts komplektā ar visu cauruli(25 Ls).Slēdzot benzīna vāciņu ziemā piepesī sāka nākt āra slēdzene ar atslēgu no vācina, kas izrādās tikai ielīmēta.Jāpērk viss vāciņs.Nomainīta izpūtēja klusinātāja daļa(52 Ls -autofavorītā).Uzlikts piekabes ākis Ungāru specifisks paredzēts Kangoo Ūnijas ielā (63 Ls)
Visi iepriekšminētie "pasākumi tika veikti auto "dzīves"posmā no 125 000 līdz 145 000 km.Šķiet, ka šī auto "ziedu laiks" ir līdz kādiem 120-130 00 km.Pēc tam sākās visādas sīkas ķibeles, kuras protams var arī ignorēt, jo braukt tās lauj.Bet rodās sajūta, ka pēc 200 000 km šai mašīnai sāksies '"norieta" jeb regulāra remonta gadi.Tātad, manuprāt ,neatmaksājās pirkt lietotos Kangoo, kas ir jau nobraukusī vairāk par 100 000 km.
to TDI.
kā tev izdevās uzlikt GOLFA diskus????????? virpoji ārā vidus??? golfam diska caurums ir 56mm, bet renault jābūt 60mm
Par Golfa diskiem neko nezinu, bet mans Kangoo jau tika nopirkts ar 13"diskiem, kuriem arī līdz šim pērku un meklēju riepas portālā www.riepas .lv 165/70 13", kur man "navarkas" "marix"M+S (redzēju Vācijā pārdevās veikalos - ta kā gluži nava pēdējie mēsli)maksā 14 Ls par gab.un kalpo visu sezonu.Starp citu balansējās ļoti labi un slapjā laikā uz ceļa turās ļoti labi.Loģiski, ka daudz braukt ar tām nevar,jo vasarā ir par mikstu un dilst zvērīgi ātri.Protams, ņemsim vērā, ka tagad ar šo mašīnu brauc mana sieva un nobraukums dienā ir apmēram 30 - 50 km.(niecīgs).Pats braucu ar AUDI 100 Avant 1993.gada 2.6 motoru un spēju salīdzināt to cik kolosāli Kangoo turās uz ceļa un cik briesmīgi Audi 100 "staigā "pakaļa", neraugoties uz visjaunākiem MONRO reflex amortizatoriem un visām mainītām buksēm.Nu, nevar jau salīdzināt atkarīgo aizmugurējo piekari Audi ar neatkarīgo torsionu Renault Kangoo...Nesalīdzināmi.Bieži domāju, ja Kangoo iebāztu šo 2.6 litru motoriņu no Audi.....!Tas tik būtu aparātiņš.!Ja vēl parēķina mūžigos ikmēnešā izdevumus Audi piekares remontā, nepārtrauktās eļļas līmeņa uzmanīšanas automātiskā ātrumkārbā, motorā un vēl kaut kādā tur glavenā pārnesumā(diferenciālis)tad atliek nopriecāties, kā tā ir mana dienesta mašīna un man pašam nav jāmaksā par tiem.Nopirku oktobrī 2003.bet tagad jau izgrūsti ap 1500 Ls. remontā.Renault Kangoo tomēr tik daudz neprasa.Kaut gan tam arī tikko (156 000)nomainīju prieksējo gultni(32,- Ls Kemi servisā), nomainīju ģeneratorā šiksnas šķīvi - vidējās daļās bija izdilušas.( 20 - Ls) + siksna(neatceros cenu).Pievilcējrullīti galvenai siksnai(bija briesmīga gaudojoša skaņa).Nomainīju pakaļējos bremžu klučus (ap 36. - Ls Renault servisā).Ak, jā mainīju transmisijas eļļu, mierīga prāta labad,jo agrak bija tie ekscesi ar ūdeni ātrumkārbā.Vēl drīz būs jāmina priekšējie bremžu kluči - (40 ,Ls).Protams samainīju uz teh.apskati priekšējo stiklu pa 62 Ls firmā "Vējstikls"(iesaku).(Renault servisā maksā 110,_ Ls)Atliek tikai piezīmēt, ka esmu šajā laikā uzlicis āķi un palietojis iznomātās piekabes.(pārvācāmies uz citu dzīvokli).Varu teikt - Kangoo 1,4 motors ir stipri par vāju lai kaut cik normāli lietotu "Russo balt" vienasu 2m piekabi ikdienā.Kā ģimenes auto - protams - pilnīgi pietiekami.Kopumā ņemot - joprojām apbrīnoju to, cik stabili turās uz ceļa šis Renault Kangoo līdz savam maksīmālam ātrumam 155 km/h, ko tas arī brīvi var sasniegt.(nu, pēc spidormetra, protams)Priekš šadas kulbas ļoti labi rādītāji.Vārdu sakot iesaku pirkt jaunu, kā ģimens auto, ja dzīvo radi attālos laukos, daudz jāvadā visādas mantas vai gribās kaut kur paceļot.Viss ir izmēģinats un esmu pilnībā apmierināts.Ļoti laba attiecība starp cenu un mašīnu.(tikai nepērciet lietotu ...!)
Es savam Kangoo(darba auto) ieliku Volvo 850 blakussēdētāja sēdekli(šofera pusē),notapsēju visus salona bleķus,palika drusku klusāka braukšana.Pastiprinātāja sūknis sulojas no 5 tūkst. km,bet jāpielej reti un maz(tagad 178000 km).Par stabilitāti piekrītu,bet lietoju labas riepas(Pirelli P6000),atšķirība ir MILZĪGA.Vispār kā darba zirgs labs auto.Piekrītu arī viedoklim,ka lietotu pirkt nav prāta darbs.
Nu, jau automašīnai uz odometra ir 192, 400 km, kas protams, nav daudz, bet ir jau pietiekams nobraukums, lai spriestu par mašīnas uzticamību.Un tā joprojām turpina braukt, bez īpašām problēmām.Patreiz ar to brauc mana sieva, kas nozīmē daudz saudzīgāku ekspluatāciju, nekā manējā. Galvenās problēmas ir bremzes, kuras sāk klemmēties, ja mašīna nebrauc ikdienā un tiek mazāk lietota. Cieš, galvenokārt, priekšējās bremzes, kuras iznāk tīrīt (nemainot klučus) apmēram 1-2 reizes pusgadā, ja vēlās, lai mašīna ripo, nevis brīžiem klemmējās.Tikko nomainīju gultņus un bremžu klučus+cilindrus pakaļējam kreisam ritenim, jo sakarā ar ieklēmmētiem bremžu klučiem tie "nomira" mokošā, ilgā nāvē....(117 Ls).Pie reizes nomainīju arī numura apgaismojuma panelīti (25 Ls), jo tur neko vairs nevarēja labot.Viss bija galīgi nosūbējis kontakti nolūzuši un lai regulāri nepapildinātu CP kasi par nepagaismotu numuru zīmi, nācās iegādāties jaunu visu aizmugures durvju apgaismojuma paneli.Šo Renault Kangoo mašīnu apkopē man patīk tas, ka rezerves daļas ir dabūjamas "uz sitienu".Visejošākās ir uz vietas.Vēl liels plus ir tas, ka Renault serviss strādā arī brīvdienās.Jo tās ir vienīgās dienas, kad reāli varu tikt pie servisa.Vēl joprojām problēmas pastāv ar bīdāmām durvīm, jo nezinu ,kā jaunākiem, bet šim 1999.gada modelim ir nopietnas problēmas, ar bīdāmo durvju slēdzenes aizsalšanu.Un joprojām neesmu samainjis šo slēdzeni sakarā ar klimatiskiem apstākļiem.Hm, klimats kļūst siltāks un durvis līdz 0 grādien neklemmē.Toties zemāka temperatūra par 0 grādiem 100% nozīmē to, ka pasažieriem būs jākāpj pa šofera pusi, kur ir atlokāms beņķis.Un esmu spiests atzīmēt, ka šī mašīna rūsē no apakšas, tajās vietās, kur tiek norauta krāsa.Pa vasaru piekrāsoju vienkārši ar otiņu, jo tērēties piem. uz visu pakaļējo durvju piekrāsošanu servisā bija žēl tērēties....Tāpat piekrāsoju arī āķi ar HAMMERIT krāsu.Citādi par praktisko pielietojumu nevaru sūdzēties.Milzīgs plus ģimenē!Ja tāda mašīna ir vienmēr pie rokas, tad tas ir vienkāršī nenovērtējams PLUS no praktiskā viedokļa, ja vien kāds īpaši neaizdomājas par auto firmas imidžu vai kaut ko tikpat (manuprāt - muļķīgu) līdzīgu....!Skatīsimies tālāk.Ak jā!Tie kam ir 1999.gada modeļi esiet uzmanīgi! OBLIGĀTI ir jāsamaina čips, kas regulē vadītāja airbeg jūtīgumu.Šī iemesla dēļ mašīnas tika atsauktas, un Jums ir pilnīgas tiesības servisā prasīt bezmaksas čipa maiņu!Šī gada decembrī šī defekta dēļ cieta Kangoo vadītājs un negribētos, ka ciestu vēl kāds!
Patreiz nobraukti 195,500 km.Īsumā par pēdējām problēmām.
1)mašīna stipri rūsē no apakšas.Noteikti laicīgi jāpadomā par antikorozijas apstrādi.
2)Tikko uzzināju, ka ar bīdāmo durvju aizsalšanu pie temperatūras kas zemāka par 0 grādiem jaunajām Renault Kangoo mašīnām nekas nav mainījies.Tās joprojām aizsalst.Tās var gan atvērt ar spēku nospiežot rokturi, bet pēc tam nevar aizvērt, jo nefiksējas slēdzene.Varu pateikt, kā es daru, lai nebūtu jābrauc ar atvērtām durvīm.Pie atvērtām durvīm nospiežu pogu un tad durvis nofiksējās aiztaisītā stāvoklī.Kad iesilst salons, tad tās sāk strādāt it kā nekas nebūtu bijis.Cita varianta nav.Cik sapratu - tad mainīt atslēgas motoru - nav jēgas.
3) Tikko pārlūza torsions aizmugurējai piekarei.Bez slodzes tukšai mašīnai, ļoti prātīgi braucot pāri bedrēm.Iemesls ir vienkārši detaļas "nogurums".Pēc servisa mehāniķu vārdiem - torsionu piekares pārlūšana ir tipiska un populāra ķibele šīm mašīnām.Gan jaunākiem modeļim, gan vecajiem.Kopā uz pakaļējo piekari tie ir četri.Parasti lūzt viens.Simptomi ir pēkšņa mašīnas sasvēršanās uz vienu pusi, kas nozīmē to, ka mašina turās uz amortizatora rēķina, kas nevar turpināties ilgi.Maiņas prieks izmaksā 150 Ls parvienu gab.
4) Pēdējā gada laikā ir problemas ar imobilaizeru, kas neatļauj pielaist motoru. Tas ieslēdzās tikai pēc vairāku reižu signalizācijas ieslēgšanas un izslēgšanas. Par to, ka tas nestrādā liecina lampiņa (diode) uz paneļa spidometrā, kas pēc atslēgas pagriešanas nesāk degt vienmērīgi, bet ātri mirgo.Kamēr tā mirgo, nav nozīmes mocīt akumulatoru un mēģināt pielaist mašīnu - tik un tā neizdosies.Risinājums ir pasūtīt jaunu atslēgu (100 Ls + 20 Ls atslēgas instalācija) vai mēģināt kādā auto radio remonta darbnīcā čakarēt veco pulti.Ieteikums ir apieties ar pulti saudzīgi un galvenais - nemest zemē.
5)patreiz ir pienācis laiks mainīt prieksējos bremžus diskus, kuru cena ir ap 150 Ls par komplektu (abi priekšējie).
Citādi pa ziemu nekādas problēmas nav.Jāatzīmē, ka šai mašīnai aukstā laika (arī pie -25) ļoti ātri iesilst salons un nav problēmas uzturēt siltu salonu. Ļoti spēcīga krāsns un laba ventilācija....bet...ar vienu nosacījumu - ja Jūs nestāvat korķus, bet braucat.Tas nozīmē, ka stāvot uz vietas un darbinot motoru brīvgaitā panākt siltu salonu nav iespējams.Motors nesilst.