Opel Calibra 2.0 16v (motora kods C2.0XE) jauda 150zs, paatrinaajums 0-100 kmh 8,5 sek. videejais degvielas pateerinjsh ~8l/100km. Zems degvielas pateerinjsh saglabaajas arii braucot aatri (peec papiiriem braucot ar 120km/h pateerinjsh ir 7,2l/100km). Prieksh shaada auto sameeraa daudz vietas aizmuguree seedoshajiem. aiz manis (~194cm) var arii kaads apseesties. Jaaatziimee, ka aimuguree seedoshajiem ir liela iespeeja nonaakt saskarsmee ar griestiem, ja tiek uzbraukts uz kaut kaa trampaliinveidiiga : )
Piekare ir cieta, un auto zems. Laba stabilitaate lielaakos aatrumos. Ziemaa ir veerts atziimeet, auto neveeleeshanos sagriezties saaniski - ljoti pozitiiva iipashiiba uz shosejas, tachu veikliibas braucienos tas var nedaudz trauceet (iespeejams, ka te var vainot arii man roku "taisnumu" un citi ar sho probleem lieliski tiks galaa).
Parasti Calibras ir saliidzinoshi labi apriikotas - el. logi, el. luuka, stuuures pastiprinaataajs, ABS, lukturu augstumu reguleeshana.
probleemas meedz buut ar elektriskajiem logiem, taadeelj peerkot tos noteikti vajag paarbaudiit. Remonts nav iipashi vienkaarsh, jo ir diezgan sarezhgjiiti tik klaat paceelaaja mehaanismam.
Peerkot Calibru 16v iesaku paarbaudiit vai dzeseeshanas sisteemaa nav ellja, jo tas liecina par saveerpushos galvu - attieciigi vismaz 70 ls remontam... Neiesku taupiit arii uz siksnu reekjina, un to nomainju labaak veikt pie uzticama meistara, jo savaadaak var iedziivoties pamatiigaa kapitaalajaa remontaa : ) Jaaatziimee, ka shiis remonta izmaksas ir stipri mazaakas kaa liidziigiem japaanju auto.
Daudz probleemu man sagaadaaja dzeseeshanas sisteemas trubas, taaas burtiski izshkjiida... turklaat taas nevareeja pielaagot no citiem auto - naacaas pasuutiit orgjinaalaas...
Secinaajums, manupraat shajaa cenu kategorijaa laba izveele, njemot veeraa jaudas / degvielas pateerinja / remanta izmaksu attieciibas...
P. S. siikaaku infu par Calibraam var ieguut http://calibra. image. lv
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nupat paskatiijos kaadiem auto liek 9, laikam vajadzeeja ielikt 10 :)
Ak, jaa aizmirsu par ruusu, vaajaas vietas ir aizmugureejaas arkas un slieksnji...
Brīnos, kāpēc tik zems degvielas patēriņš. Manam Vento ar 1,8 litru motoru pēc papīriem pie 120 km/h patēriņš ir 7,9 litri uz 100 km - par 10% vairāk nekā Calibrai.
Nu calibra vispaar ir forsh autinjsh. Pati ar taadu braucu un nesuudzos. Uzraavien un atruminjsh jau nu baigais! Pilseetaa visu laiku jaauzvaktee spidometrs, jo tas gaazes pedaaliiti taa pavisam nemaanaami spiezas griidaa. varu pateikt vienu, ka Calibraa nu galiigi nejuut aatrumu. Tu vari lidot kaut vai uz 180 km/h, bet liekas, ka brauc labi ja uz 100. Jaa par to jumtu, pie jebkura mazaakaa trampliininja to ljoti labi var izjust. Diezgan saapiigi taadiem pagaraakiem cilveecinjiem! :))))) Arii ruusinja jau shur tur liek par sevi maniit, bet nu taa ppavisam nedaudz. Dizaina zinjaa jau nu baigi krutaa. Vismaz man ljoti patiik. Auto ljoti labs!
ievux: Es gan maaku braukt praktiski bez ieskrieshanaas, kad esmu sasniedzis optimaalo aatrumu - virzos uz priekshu gandriiz kaa ar ,,kruiizi,, .
...a es... a es... es maaku apmierinaaties ar abaam rokaam reizee, blins! :P
...aha tikai aizmirsat piemirst ka pilseta ar dinamisku brauksanu paterins 11-13 l :)...
Tengiz, kaads tavam slavenajam vento ir gaisa pretestiibas koeficents un auto svars? Calibrai gaisa pretestiibas koeficents ir C = 0,26... Tas bija sava laika rekords seerijveida auto un joprojaam ir maz seerijveida auto, kas to paarspeej... Paskaties veel cik tev ir apgriezieni pie 120 kmh (calibrai 3000 rpm 5 robaa)....
Par degvielas pateerinju pilseetaa - nu man laikam ir izdevies izspiest 11l/100km, bet nu riigaa tur vareetu sanaakt vairaak, jo man nesanaak miiciities pa korkjiem..
Starpcitu, ar calibru spiezhot liidz 3000rpm jau paarvietojos aatraak par lielaako dalju pluusmas, taadeelj regulaari braukt veel dinamiskaak.... :)
Calibra ir super! Man ari ir! :)
un arii man taada ir! :)
Calibra ir super auto. Man arii taads ir :) - 96' 2.0 16v.
Probleemu praktiski nekaadu. Virsbuuve cinkota. Vienaa vietaa gan izsitusies ruusa, bet tas taadeelj, ka auto peec avarijas taisiijushi meistari ar liikaam rokaam.
Auto nobraucis 49.000 (peec servisa graamatinjas kad nopirku) + es veel nobraucu 13.000 2 1/2 gados (otraa mashiina kaa nekaa).
Pilseetaa pateeree 9l/100km (pie diezgan agresiiva braukshanas stila), pa shoseju vid 6.8l/100km.
Man arī bija 2.0 16v pilnpiedziņa, ideāls auto, tikai divas problēmas ABS un aizmugures arkas,. Esmu pamēģinājis dauz citus auto, bet TO gribu atpakaļ. 10 balles točno.
man ar tada buss, es vismaz ceru..
mana otra mashina :)
ne es domaju ka toch bus
NJu jaa Opel Calibra ir superiigs auto!! Tik man taads nav :\ Bet gan jau buus :)
Nu ko lai saka, viss jau pateikts, ideals auto, ja ir labi saglabājies no iepriekšējiem saimniekiem. Brīnos kā neviens nav minējis šī auto parocīgo tunesanu, kā dzinēja forsāžu, tā arī dizainiski šo auto var pārbūvēt līdz nepazīšanai.
Starp citu ir jauna Calibras lapa. www.calibra.lv
Laipni aicināti bariņā, Calibras ipašnieks.
Romeo
tieshi taa ,pievienojos visam teiktajam,plusiem un miinusiem,atsaucaas kaarteejais calibra lietotaajs.auto ir super,ne pa velti teica 90. gados ,opel calibra ir ferrari 'nabagiem'.saliidzinot parasto motoru ar doch motoru,doch motoram vairaak jaauzmana dzeseshana,tas ir taads veel viens miinusinjsh.nu paareejais jau praktiski ir pateikts.jaa tuuneeshana ,te viens ierunaajaas.ljoti labi pakljaujaas.aa, un veel,meiteneem ljoti patiik:)
Man arii ir calibra 2.0 16v uzraaviens labs un skats arii!!!
tikai tagad vajaga tiesiibas lai drosaak var braut
calibras fani,kā šai mašīnai jūtās piekare pa mūsu ceļiem,nebirst,a'?un ar dzinēju kādas visbiežāk sastopamās ķibeles .vēl nesen gribēju audi vai bmw,bet pēc atsauksmju palasīšanas sanāk ka labuma no viņiem nav vismaz uz mūsu ceļiem,kā ir ar šo auto
Opelis kaa Opelis un tas liek maniit. Uztaisiits labs vizuaalais, bet dvizhaki shvaki, kaa arii salons ir vienkaarshi opelja salons, pretiigs. Lai gan vizuaalais man tieshaam patiik! :)
rullee
es nu gan nevareetu teikt, ka dvizhaki shvahi. nekaadas probleemas nav bijushas, ja nu vieniigi paarluuza vaarsta atspere un izdedzinaaja vaarstu, bet par 35 ls sataisiiju. pie lielaakiem atrumiem labi liimeejas pie celja un arii liikumos turaas daudz labaak kaa piemeeram mazda 626 coupe. degvielasw paterinsh arii normaals, braucot uz liepaaju iekljaavos 6 litros uz 100km. pilseetaa gan manaami lielaaks. kaadas probleemas var buut ar abs. man ta vinsh straadaa, ta atkal nee. nevar saprast kas par shaizi.
Chau visiem, gribaas zinaat vai CALIBRAI ir cinkota visrsbuuve? Driizumaa gribu iegaadaaties CALIBRU.
Un kaa CALIBRAI ar ruuseeshanu iet dariishanas?
Man gan pasam Calibra nav, braukaju ar Kadett GSI, bet motors tadspac kaa shaj calibra. Pilnibaa piekritu par to ka jauzpasee zobusiksna un labaak nomainiit aatraak. jo man DOHC motoram 2x aprava. Rezultats 1x 8 varsti saliekti, 2x jav 12. prieki lieli. Par dzeses trubaam arii varu piekrist. man shogad 3x dzeses skidrums aizgaja pa gaisu delj trubaam. Labi ka galva nesaverpaaas. es domaju, ka manam auto tas no ilgaas dikstaves (7gadi), bet ja citi arii suudzas, ta jaasak pieversties nopietnak.
Tas bij mans sapņu auto! un kas te runaaja par dvižokiem ka švaki? manai Calibrai ir 200Zs (mazliet motora tjūnis), dragaa izbaazu Audiku Coupe 2.3
Palasot komentārus sapratu, ka calibra ir brīnumauto- iet labi, izskatās labi, maksā maz, remonti lēti, superekonomiski degvielas patēriņa ziņā, dragreisā ir ātrāki par Audi Coupe.
Interesanti, kādēļ tad visi nebrauc ar calibrām?
tie kas saka, ka mašina ir cieta- ir tādi gadījumi, atnāca no Vācijas ar sporta atsperēm, ar kurām LAtvijas ceļi (šosejas nebija baudāmas), tika aizstātas ar Vektras atsperēm un mašīna kļuva baudāma
Lietoju sho izstraadaajumu ar 4x4 un LET dzineeju. Benziina pateerinjsh, kas muusdienaas ir svariiga lieta - atkariibaa no chiibu smaguma. Videejais var staigaat no 9 - 15l. Uz shosejas peec noteikumiem sestajaa robaa zem 7l. Bet vinju jau nepeerk, lai ieekonomeetu... :) Probleemas - dzelzis kaa jau dzelzis. Neviens man neiestaastiis, ka peec 150K km nekas nenodilst.