Vēlamies paziņot, ka bez sīkdatnēm mēs nevaram rādīt reklāmas, un, kamēr mums nav maksas versijas, to nevar skatīt, neapstiprinot sīkdatņu izmantošanu minimālajā apjomā.
🍪 Sīkdatņu paziņojums
Mēs izmantojam sīkdatnes, lai uzlabotu jūsu pārlūkošanas pieredzi un analizētu mūsu vietnes datplūsmu. Bez sīkdatnēm vietne nevar darboties pareizi.
Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, izlasiet mūsu Privātuma politiku.
Nepieciešamās sīkdatnes
Būtiskas vietnes pareizai darbībai. Nevar tikt atspējotas.
Analītikas sīkdatnes
Palīdz mums saprast, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar mūsu vietni.
_cita_marka_ Oldsmobile/Cutlass Supreme 1981 - Lasītāju pieredze par saviem auto - iAuto
Mans pirmais vaagjis Ameerikaa. Veiksmiigs dizains.2 durvis (coupe) lielas kaa albatrosa spaarni. Salons plats un eerts, liek sajust ka esi Ameerikaa : ). Motors 4,3L V8. Diemzheel ar '80. gadiem Ameerika saaka ruupiigi pieveersties vides piesaarnjoshanas probleemaam un motoram shii iemesla deelj ir paaraak daudz kaa lieka. Visas paaraak kompliceetaas EGR (izpluudes gaazu sisteemas) desmitiem mazu gumijas caruliishu kas kontrolee vakumu. Nekad nevari buut drosh vai kaut kur nerodas shii vakuma nopluude. Bliivju nenoturiiba. Peec 100.000 juudzeem ellja suucas aaraa pa visaam iespeejamaam vietaam. Bez tam "80. gados Ameerika saaka krist no saviem augstumiem auto ruupnieciibaa arii kvalitaates deelj. Uudens pumpji, decvielas pumpji, gjeneratori kas bija jaamaina ik peec paaris gadiem. Dazhkaart probleemas ar power steering sisteemu. (ja kaadam tas nenotika, tad tas vareeja uzskatiit , ka izvilcis lielo laimestu: ) Kaa likums '80 gadu automashiinas bija ljoti uznjeemiigas pret ruusu. Pozitiivaas iipashiibas- eerts salons , stabilitaate un laba kontrole ziemaa uz slideniem celjiem.
a tavejais pldsmobīlis nebija low-riders gadijumaa?
Šito tjūnēja "Pimp My Ride" :)