Palasot komentus par VW, secinaaju, ka jaapauzh arii kaadam nedaudz cits viedoklis.
Ja par kriteeriju auto veerteejumam njem rez. dalju cenas un pieejamiibu, Jettai dodu 8 (10- kradett).
Par komfortu, gaitas iipashiibaam un degvielas pateerinju dodu -2 balles.
Kapeec- ?
Jaabuut mazohistam, lai teiktu, ka Jetta (arii passat, golf, polo, A80 ) seedeklji ir komfortabli. Ja daudz un taalu braucat - muguru sachakareesiet ar garantiju. Ietilpiigais bagaazhnieks ir absoluuti neerts lietoshanaa, Jo mala ir augsta un kaut arii aizm. benkji var iznjemt, neceriet ko iipashi lielaaku par sleepeem iebaazt - maisa 2 jauki shveileriishi krustaa salikti ar domu lai virsbuuve neljogaas.
Par gaitas iipashiibaam - ir man bijis arii nestabilaaks auto (A80 `84). Uzraaviens , saliidzinot ar jebkuru citu liidziiga svara un jaudas auto, ir stipri vaajaaks; benziina pateerinjsh, ja brauc ap 100 km/h manam eksemplaaram bija ap 9 litri(1,6 karb. motors un 4+E kaarba), toties pilseetu mieriigi vareeja izchunchinaat ar 8 litriem videeji.
Visvairaak besii salona un panelja grabeeshana, kaa arii ziemaa absoluuti neatveramaas durvis - piesalst maitas pie gumijas un Q. Ak Jaa, veel jau lieliskaa Kulise!
Toties auto (vismaz maneejais) apgaadaats ar reaalu ekstru - pak. bremzhu slogotaaju. Vareetu padomaat, ka diktaas kravas kaads ar Jettu vediis... Neticami bet tas verkjis arii darbojaas.
Rezumee - auto tiem, kam saveejais ir labaakais. Ja juusu riiciibaa ir rezerves riepa, domkrats, ritenjatsleega, Aamurs, Krustinja skruuvgrieznis un kaads draats gals - varat droshi doties kruiizaa pa Eiropu; uz celja nepaliksiet.
Veerteejums - ja uzskatat, ka Juusu golfs2/Jetta2 ir vairaak veerts, paluudziet, lai kaads iedod izmest lunkji ar jebkuru citu taada pasha izlaiduma gada nekrievu auto, varbuut paaries.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Jettas 88` īpašnieks. Varu daudz kam piekrist, bet benzīna patēriņš man pat ar 4 ātrumu kārbu nav tik liels ap 7 l uz 100 km.
Ar Jettinieks '87 gada modelim ( 90 Zs, 1,8 karburātors), laikam paarejnieks, jo ir jaunaa stuure un nav fortacckas kaa ieprieksseejiem modeljiem. Ko varu teikt, nu to ka man taa ira( pagaidaam) pirmaa massiiniite, iegaadaata '98 gada februaarii.
Kas man ljoti patiik ssajaa auto ir tas,ka tocc ir ljoti liels bagaazznieks, praktiski tur var sakraameet ljoti daudz.
Ir pietiekami stabila uz celja un forss uzraaviens, biezzi ielieku biezajiem starteejot no krustojuma. Ekstras - visi logi veras valjaa, ssii ir TX, taatad zalji toneeti stikli, un liekas ar viss..
Benzju eed atkariiba no braukssanas stila, bet nu domaaju,ka vairaak par 7 litri need gan.
Kaarba ir ar pieciem robiem.
Vispaar drusku jau vinja saak kaitinaat - tas gan un viens no iemesliem ir diezgan biezzie remontdarbi, nu pa siikumam, pa siikumam un beigaas savaacaas, ja godiigi ta sso 4,9 meenessu laikaa esmu ieguldiijis ssajaa dailjavaa vismaz ~2,7 sstukas Ls., protams sseit ietilpst arii riepu iegaade,tehniskaa,apdrossinaasana un ttt., bet man kaut kaa liekas taas izmaksas ir neadekvaati lielas, kaut gan saka, ja gribi braukt tad maksaa.
Ta ar iisumaa viss, aa piebildiissu, ka vinja gandriiz visa ir paarlasiita.......moss kaads grib uz pavasari domaaju atdot savu drussku citaas rokaas.
"ja godiigi ta sso 4,9 meenessu laikaa esmu ieguldiijis ssajaa dailjavaa vismaz ~2,7 sstukas Ls" Prātnieks - d***rs, bet ar mēru, vai arī tu esi totāls dauns - Ls 540 mēnesī remontiem 89 gada jettai......muahaahaaa
man no 98 gada sanāk 4 gadi nevis 4 mēneši
....jaa piedossanu kljuudiijos, nevis meenessi bet gadi, naakossaa gada februaari paliks 5-ci....
..par komentaariem, es vienkaarssi pastaastiiju, cik reaali auto apeed, ja vinju uzpasee un laiciigi remontee, tas arii viss, pie tam tajaas summaas ietilpa arii jaunu riepu iegaade un ttt.......
paši nejutam cik tie dzelži paņem naudas vienu laiku pierakstīju audi 90 Q mazāk par 100 ls mēnesī nekādi nesanāca 3 gados 3600 LS - jauki tā kā pilnīgi ticu ka arī Jetta tas sanāk ja pats neeko nedara un daļās pa šrotiem nemeklē
Runājot par nestabilitāti uz ceļa - daudz kas ir atkarīgs no balstiekārtas stāvokļa- amortiņi, bukses (it īpaši aizmuguŗējās tilta) Audi 80 84' manuprāt ir pat ļoti stabils, pašam ir tāds bijis. patērīņš 9 litri pa šoseju - pilnīgs vājprāts - vajag savest kartībā karburātoru.
kretine man sitie loshi, kas masinu netaisa, nolaiz un breec man daudz bendzu eed, nestabils! Man arii Golfs ar identisku motoru un 4 robu karbu noperkot bija nestabils un daudz rija, sataisiju karbuuzi, nomainiju atbalsta gultnjus, amortinjus, aimugures bukses un super, neerti benkji? Vaig maceet pareizi vinjus noreguleet! Es cik braukaaju ar muguru viss kaartiibaa!
Jaa, ar 85.g. jettu braucu ~4gadus, bet visumaa esmu baigi tai piekjeeries. Bagaazhnieks tai ir ietilpiigs, bet ja liek daudz, bet nelielus priekshmetus, bagaazhnieka mala tieshaam ir augsta, par sleepeem nemaz nerunaajot, jo vismaz 1.3 jettai pakaljeejais benjkjis neatgaazhas. Detaljas tieshaam ir leetas, cik esmu ieveerojis, ka starpiiba starp jaunaam un lietotaam detaljaam ir tikai 2-3Ls.Runaajot par uzraavienu daudz atkariigs arii no brauceeja un a/m teh.staavoklja, jo ar savu 1.3l(58ZS) esmu licis iekshaa gan golfam 1.6, mazdai 626coupe 2.0i( dragos).
Es pa shiem gadiem esmu iebaazis vispaar maz pikji ~1500 Ls, toties tai summaa ir gan magjis,pastuuzis,subs,signalizaacija. Un braucu katru dienu ~ 140km un mugura vesela, benziinu pateeree skatoties kaa brauc vinjai patiik ~70-100km/h atrums-pateerinjsh pa shoseju 6-7l,pa pilseetu ap 8l, bet kaa iet ap 120km/h un vairaak tad saakas - speej tik liet iekshaa, man tad pateeree ~ visus 12-15l uz 100km.
braucu ar 85 gada dīzeli automātu . viss ir labi tikai grab un laiks ir pārdot.