Nobraucu ar shamo auto 2,5 gadus - nekadu krenķu - kārtīgs darba zirgs! Man bija 1.8l variants, kam gan nebija seviski liela raviena, toties izbraukt vareja visur (man bija nedaudz paaugstinats, ar kartigiem aizsargblekiem apaksa)
Varu tikai ieteikt tiem, kam vajag masinu, kas ir leta ekspluatacija (Lauva Auto cenas ir loti sapratigas) un neko daudz neplist (nobraucu 60k km un nekas nenomira)
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Visiem Peugeot un Citroen īpāšniekiem no savas rūgtās pieredzes silti iesaku nelabot mašīnu pie Jurija Ujutova servisā Slokas ielā 69. Varu padalīties pieredzē alldis@inbox.lv
Vai kaads var pateikt kaadu sakariigu vietu, kur shim autinjam var saremonteet stuures pastiprinaataaju, jo salnjiki sulo. Lauva auto ar taadiem siikumiem nekjimereejas, bet maina uzreiz jaunu bloku un tas sanaak diezgan saaliiti?
Cik zinu, līdz kādam 1998. gadam tas stūres pastiprinātājs bija remontējams (ir speciāls remkomplekts), pēc tam jāmaina viss komplektā (varbūt ir kādi, kas uzņemas remontēt), diemžēl, tā ka Lauva Auto tur nebūs pie vainas.
Es ar iepirku šitādu vāģīti vasaras beigās (no salona paņēmu). Tagad gan kādi 14t.km tikai noripināti, bet respect - vāģis kluss, pietiekoši ekonomisks, uzrāviens sakarīgs(1.8L !!!), perfekta oriģinālā mūzika. Reāli aplauzos, kad bija pirmo reizi jāmaina ziemas riepas - pamēģiniet kaut kur nobalansēt oriģinālos Pežuka lietos diskus - aplauziens garantēts. Jābrauc riepas mainīt uz Lauva auto. A ja tikai viena riepa jālabo? Un vēl - zem priekšējā bampera tur bija tāda gumijas līste - to es norāvu laikam jau pēc kādām pāris nedēļām. Nafig tā tur bija vajadzīga tā arī nesapratu! Un vēl - ieliku xenonus - skats labais, redzamība - vismaz x2. Redzēju gan Rīgā vēl vienu 406 ar xenoniem :(
Taapeec jau tas ir Peugeots, lai reaali aplauztos:)