Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Toyota Camry 2003 Novērtējums: 7
Skatijos foruma kādam ir interese par šādu auto, tad nu nolēmu neslinkot un biku pastāstīt par savu pierdzi par Toyotu Camry 2,4 a/t.
Auto iegādājos 2006. g. vasarā, kad likās, ka biju beidzot konkrēti nobriedis jauna auto, t. i. Hyundai Sonata iegādei, nejaušības pēc, pat neatceros kur pamaniju šī camry sludinajumu un nolēmu aplūkoties. Tad nu pēc apskates arguments 7k EUR pa labu 3 gadus vecam japānim, pret jaunu korejieti ņēma virsroku. Izveli nenožēloju, kaut gan, īsti nevaru novērtēt, jo ar to Hyundaju ta ari vairak pa testa braucienu nenonaca...
Tad nu mani iespaidi: dzinējs nav nekāds dinamikas šedevrs 152zs priekš 2,4l šķiet tā kā par maz 21 gs auto, pie tam 4 pakapju automats arī neveicina dinamiku, nepatik strauji paātrināties 70-90km/h, kas butu būtiski mūsu apstākļos, toties ātrumos 100-140 ar paatrinajumu nav problēmu, un pie visa šī anahronisma patēriņš ~9l uz šosejas, 12-13l pilsētā salīdzinoši mierīgi pārvietojoties šķiet diezgan padaudz, ar baku pietiek ~600km. Tomēr šim visam sviestam ir viens liels bonuss, pamatīgā izturība un vienkāršība, kas attiecas arī uz piekari. Godīgi, kopš iegādes izņemot elementāro izejmateriālu (eļļas (dzinejam nav siksna, bet ķēde, kas ir +) un akumulators atņirdzās) maiņu nekādi remonti nav bijuši nepieciešami. Tikai nupat sāk nedaudz uztraukt stabilizātora stienis priekšā, sāk trokšņot. Pie kaitinošiem sīkumiem var pieskaitīt reti stūlbo priekšējo dubļusargu stiprinajumus, kas viena seta da jebkam uzbraucot notrukst. Pie salīdzinoši augstā klirensa visbiežāk pa grunti tiek šļukts ar izpūtēja trubu, kas laikam ir zemākā vieta. Vispār jāsaka, ka ja Camry neceļos vai siegā sāk buksēt tad tupi ierokās momentāli, nezinu... varbut blīve vainīga : ), bet iepriekseja Mazda bija padevīgāka... Auto ir labi nopakots, līdz 140km/h par arējiem trokšņiem un dzinēju var tikai nojaust, vienīgi riteņu arkas ir paskaļas. Vēl pārbaudīta vērtība ir mīkstie un elastīgie bamperi, neluzt : ). Melomāniem varētu likties, ka oriģinālais audio neatbilst ne auto klasei ne cenai, bet ta ka es parsvarā šlagerus klausos tad ir ok : ). Jāsaka ka ļoti ok ir gaismas, īpaši tālās, kaut nav xenons. Jaatzīmē vienmērīgais klimats, salidzinot ar ieprksejo auto nekādu temperatūras svārstību nejūt ne karstā vasarā ne aukstā ziemā, pie tam salons uzsilst momentāli.
Tad nu resume: auto viennozīmīgi ir bez emocijām ne braukšanas, ne remontēšanas... domats tam, kam vajadzīgs maksimali ēri un bez ambīcijām pārvietot savu dē... no punkta a uz b, pie tam tas ir neuzkritošs, to neīenīst un nevēlās atstāt švīku uz sāniem.
+ērts, kluss, komfortabls
+vienkāršs
+reti izturīgs, Toyota kvalitāte nav tukši vārdi

- varētu vēlēties nedaudz jestrāku cēlienu
- patēriņš neatbilst jaudai
- daži sīkumi, kas neietekmē ātrumu : )
Romiqe @ 14.februāris 2008 0:00
Visi komentāri
 
MD 15.februāris 2008 9:00
0 0 Atbildēt

Japānā ražots auto!

tempra 15.februāris 2008 9:37
0 0 Atbildēt

Zinu tik to ka nedrīkstot pirkt Amerikāņus, jo tie tehniski atšķiroties un kā jau aamerikāņiem ir pieņemts -jāt un netaisīt! jo slinkums līdz servisam braukt:)

ak 16.septembris 2009 15:13
0 0 Atbildēt

Varbūt jaudas pietiek, bet to paātrinājumu nemaz nejūt? Jo klusa, ka pats saki ;)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti