Atbraucu mājās no kartējās jūras. Mašīnas pasam vel nebija, lai arī finansiālie līdzekļi atļāva to izdarīt jau sen. Diezgan ilgi meklēju, skatījos gan AUDI, gan BMW. Vairāk pat gribējās AUDI A6 universālu (to V6 ar 180 lopiņiem), kādu 96 gada, bet kad painteresējos cik maksā autiņa tehniskā apkalpošana, ātri pārdomāju.. : ) (zobsiksnas maiņa = 400 Ls) Sākumā gribējās kādu labu Vācu kvalitātes auto... Tā rakos rakos gan pa sludinājumiem, gan pa forumiem kādu mēnesi. Tad no tāda pieredzējušāka cilvēka izskanēja tāds viedoklis, ka labāk ņemt kādu mazāku, lētāku auto, tadu, kuru varētu bez problēmām arī uzturēt. Nu īsāk sakot - pirmo autiņu tāpat nokausi... : )
Un tad sāku pievērst uzmanību arī Japāņu auto... Kad ieraudzīju 323F, bezmazvai iemīlējos... DIZAINS - ne ko pielikt, ne ko atņemt - man patīk, bet tas jau tikai mans subjektīvais viedoklis. Tā arī beigās paņēmu savu zuzīti...
Plusi:
1) Labs dizains viennozīmīgi.
2) Diezgan ekonomiska (arī auto cena) un arī dinamiska priekš 1,5.
3) Maz jātaisa un nesagādā galvassāpes (ja pats apzinies, ka ši nav WRC vai FUNYCAR dragsters).
4) ĒRTIE SĒDEKĻI!!!!!!!!!
5) ir vēl daudz plusu, bet augšminētie 4 ir tikai ko es pats esmu izsecinājis pa šo mēnesi, kopš auto iegādes.
Mīnusi:
1) Grab (nu autiņam ta 13 gadi kā nekā) , nu tāda skaļa, var dzirdēt visu kas uz ceļa (varbūt arī pluss, jo kad sāc braukt pa ledu, tad vismaz zini, ka tu brauc pa ledu vai apledojušu ceļu: ))) )
2) Tādam jaunam zaļam auto gurķim kā man ir/būs grūti atrast labus mazdas servissmeņus(par to jau pārliecinos tagad)
3) Kad palaiž no rīta agrumā, tad baigo dūmu mutuli izspļauj (esmu jau apbraukajis visus oficiālos mazda servisus un arī neoficiālos - visi rausta plecus un prasa - eļļu ēd? tosols zūd? nēē? nu tad brauc laimīgs... vispār tā ir daudziem laikam, cik esmu dzirdējis)
4) kas vēl??? pagaidām nekas tāds ipašs nav atrasts...
Rezumē:
Gribējās nopirkt vispār auto, lai nav ar to sabiedrisko jākratās. Man patīk, un nemaz nedomāju vņu pārdot, ir ok!!! Prātā jau nāk dažnedažākie zelta kalni ķīlēt viņu augšā. Nu motorīti jaunu, to grabēšanu salāpīt utt...
NU FEINS AUTIŅŠ KOPUMĀ!!! Ideāls variants tādiem kā man - cilvēkiem, kura tā būtu pirmā mašīna!!!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Meiča bija komplektā?
meiča jau ilgu laiku kopā ar mani. viņai ar tas lūznīts patīk... :)
bet ja godigi - man citu bilžu nebij...
Nu dizains mašīnai tiešām super - sportisks, gaumīgs. Par ērtumu nezinu, nav gadījies braukt ar tādu, bet sēdēt pie stūres likās ērti.
Man kādreiz bija Mazda ar 1.6L motoru un arī bija tāda fiška, ka auksta dūmoja zilus dūmus. Eļļu nerija un smirdēja pēc nesadeguša benzīna. Degvielas patēriņš arī bija normā. Nu i biku padūmoja un viss. Neviens serviss, kam jautāju par šo, nevarēja dot padomu, kā tikai dzīt uz diagnostiku. A diagnostikas softa tam motoram nevienam nebija, tāpēc i nesaspringu.
Lai labi ripo. Vairaaki 323F fani zin ka dizainu taisija bijushie Porsche dizaineri. Naacas braukaaties ar taadu 2.0 V6 ar automaatu - labs, tik eed padaudz ;)
Un cik bieži tu viņu darbini? :)
nu reizi dienā sanāk izbraukt kā minimums... pa šito mēnesi jau 4 stukas nobrauktas, nu pagaidām ir ok, nav nekādu problēmu...
Un cik bieži tu viņu darbini? :)
:DD
Blja jūs petuhi esat? Rekur visu skaidri un gaiši uzrakstīja! lošaras
:DD kaa sanak :DD
Šitas man patika - ja nevar atļauties mašīnu, jānopērk naglu kasti ;) Zobeni jau tu laikam reizi mēnesī maini? :) Par to dizainu, sportiskumu un gaumīgumu arī sanāca smiekli - ārpusē dizaina nav nekāda, forma varbūt ir sportiska, bet ja šitāds ērma izskats ir sportisks, tad, piemēram, Porsche 911 laikam neizskatās sportisks :D Trīspadsmit gadi nav iemesls grabēšanai, iemesls ir mazda ;) Un par to dinamisko motoriņu - interesanti, mx-3 1.6 DOHC par šito sanāk dinamiskāks vai nē? Ja jā, tad jāsmejas, jo uz šosejas mx-3 labi parāda to, ka griezes tur nav :D
manam autinam ari kondiska nestrada (mazda), bet nav jau ta ka nestrada - viekarsi freons jauzpilda un tas ari viss...
mgh...
par dizainu kaa jau teicu - mans subjektivais viedoklis... ja tu nezini kas tas tads ir, tad ej pamacies etiku vidusskola...
attieciba par mazdas 323F jaudam un griezem tu laikam vispar neko nezini :DDD tik d*** bezjega... ja vajag, sitas 1,5 ari rauj labi augsa!!!
varbut pateiksi, cik tad manai 323F mazdai ir max rpm??? un pie kadiem rpm ir max griezes moments??? ja tu atbildesi pareizi, uzdavinasu alus kasti, APSOLU!!! pasaku jau ieprieks, ka nav fabrikas variants...
saistiba par to zobvsiksnu... no AUDI tas bija tikai piemers, viss parejais ari vinam ir pietiekosi dargs. tas pasas aporas ari nav nekadas letas...
Par šitā aparāta griezēm un zirgiem neko nezinu, man ir vienīgi sanācis pabraukt ar fātera mx3 [ar fāteri savā mūžā esmu nodzīvojis kopā pusgadu, tāpēc man ir pokuj, ar ko jams brauc], baigais draņķis, vienīgais pluss - pa šoseju lēnāk par 120 braukt negribējās :D Citādāk latvijai nepiemērots - kaut vai ar savu zemumu un tādā garā...
Par to dārdzību - nevajag pārspīlēt un nevajag censties uzlēkt augstāk par savu pakaļu ;) Nevari pacelt C4 A6 2.8 [un, izskatās, ka, ja būtu paņēmis, būtu vaimanājis par degvielas patēriņu :P ], ņem kaut ko mazāku - un, spriežot pēc gala izvēles, drīzāk būtu varējis skatīties uz B4 2.0E ;) Es savam šrotam - pirmā izlaiduma B3 - gada laikā tīri remontos esmu izdevis 200-250 ls - tā bija piekare, bet priekšējie amortiņi jau sākumā bija beigušies. Motoram vispār bijusi tikai pašrocīga eļļas un filtra maiņa. Reālais cipars man gan ir bijis stipri lielāks dēļ tā, ka es lieku ekstras un tādā garā ;)
Ak jā, es regulāri izbaudu vēl vienu patīkamu lietu - pilni šroti pa pieņemamām cenām - Liepājā ;) Interesanti kā ir rīgā, liepājas šrotos japāņi ir ļoti reta parādība.
ne visiem cilvēkiem ir tāds pat sapnis kā Tev- nopirkt zemnieku un strādnieku vāģi- to arhaisko OOOO 100 C4 pie tam ar nejēdzīgi lielu dzinēju.
P>S. Tas ka šrotos nav japāņu detaļu ir izskaidrojams ļoti vienkārši- nav kas tās detaļas pērk (lai arī japāņu auto ir pilnas ielas).
Es neesmu msn - microsoft network ;) Un par C4 es arī nesapņoju - liels un smags :)
Ekspert! Kas ir arhaiskas Audi C4? Man liekas ka tu brauc auzās, jo katru Mercedesu tad var nosaukt par arhaisku... piedziņas dēļ kautvai. Klausies ekspert! Ar kādu mašīnu tu brauktu apkārt zemeslodei ja tev piedāvātu viss teorētiski. Es vienkārši beidzot gribu uzzināt kura tad ir īsta mašīna. Zemnieka sapnis ir skaidrs- Audi Quattro, bet Eksperta...........?
Nu ko tu cepies... Uzkāpu uz sāpīgās vietas??? tu gribi pateikt ka C4 nav arhaisks auto??? Tas ir tikai uzlabots cigāra variants, nekas vairāk, lai gan skaitās principiāli cits modelis.
Godīgi sakot , man kā nelatvietim nav saprotama šī latviešu fanošana par šitiem vācu auto. Brauc kurā miestā iekšā gribi- visi tik ar audi brauc, kas ne ar audi, tie ar VW.
Nokāpiet taču no koka beidzot?? Pasaulē ir daudzi citi autoražotāji, kas taisa ļoti labus auto, piem. Saab, BMW ,Subaru, Citroen, Toyotas(vienīgi gan dizaniksi briesmīgas)
Esmu braucis ar 80-gadu audi 100, 90-gadu audi 100, škeit 2002 gada A6, un jorpojām navaru saprast par ko fanot?
Tas A6 vispār unikums-apsēžos priekšā-beņķis sūdīgs, apsēžos aizmugurē-galva griestos spiežas...
Jā 80-gadu pirmās puses cigāri ar karburatordzinējiem tiešām bija lieliski auto priekš sava laika, bet tas laiks jau 15-20 gadus kā aizgājis.
Nokāpiet no koka...
Bet varbūt tu pats esi unikāls, ka tev beņķis esot sūdīgs un kas vēl? :D Jā, sēžot uz C5 aizmugurējā beņķa noteiktā pozīcijā, ar galvu varu griestus bakstīt - ko var padarīt, 1,95m augums nav ērts... Un tu kā nelatvietis - kāds ne-no-latvijas laikam neesi pamanījis, ka daļa tevis uzskaitīto aparātu latvijas klimatam nav pārāk piemēroti - kaut vai rūsas dēļ ;) Tu kaut kā gribi, lai pieklājīgu mašīnu vietā brauktu ar kaut kādām naglu kastēm, cik var saprast :D Tik vien tāds sīkums, ka tās naglu kastes, ko nopērk pie mums jaunas, diezgan ātri pazūd no ceļiem - atšķirībā no vācu ražojumiem - gan BMW ir atšķirīgs stāsts - paši zinām :D
Ekspert! Es Tev atņemu titulu Eksperts, ja tu liec vinā katlā Citroen ar toyota un Saab arī ir tikai Opelis diemzhēl:( Sorry!
P.S.Par to Citroen- domā vinnēja WRC un mašīnas kļuva labākas? :HA ha Tas viss ir Loeba fenomena panākums un vienīgi. Pat Ja Lancia Delta Integrale cēla titulus- uz auto izturību un labumu tas nekādi neatsaucās! Lancija ir izlaucīta no Latvijas zemes uz visiem laikiem rūgtās pieredzes servisos dēļ, Bet ar Audi ir gluži pretēji! Un ja vari Parādi man izturīgāku auto par C4!
Ar cieņu Aigars!
jebkurš to pašu gadu japaņu vidējās klases sedans
Jo jebkuram no šiem auto būs n-tās reizes mazāk vai nebūs vispār nekādu elektronikas. dzinēja/iešprices problēmu.
Tikai 1992g japānis jau sen ir šrotā korozijas dēļ un man pašam Subaru Legacy pazuda mono špricei viens devējs, pat nezinu kurš. Tāka nedirs! Un resurs viņiem ir 400 tk bet Audi lielāks. A Tev es iesaku nopirkt no sevis slavētajiem kādu C3 vai Pikasso Citroenu un pārdomāt vēlreiz savus izteikumus!
nevajag jau kaa aunam novest autinu lidz tadam stavoklim, lai saktos problemas pat ar dzineju...
manai "naglu kastei" nekas vairak negrab, jo nomainiju visus salona plastmasu stiprinajumus uz blekiem un nobliveju ar gumijam/teflonu. cik tas maksa? apm 20-30 Ls. tik darbs, laba rokasgramata un varesana - vairak ari nekas... ar bagaznieku sanaca papuleties, bet ir ok.
vispar servisa, kad saversumu parbaudiju un bremzes parbaudiju un iztiriju pirms apmeram menesa, veci par motoru pateica, ka itka sists, jo pie varstu vaka blives mastika regojas. majas pats bezmazvai motoru parardiju un secinaju, ka man nav parastais Z5 motorins, jo caulu izmeri atskiras par 3 mm no originala. ari virzuli kaut kadi citi... nu kaut kas tur tuneets ir... bet nu tas vel izpetes procesa...
man kaa kuga mehanikim atliek tikai pateikt, ka nav atkarigs kads dzinejs, kads auto, kads razotajs! viss ir atkarigs no tehnikas apkalposanas. ja tu savu autinu pieskati un rupejies par vinu, tad nekas tev tur negrabes un nekas tev tur neluzis un puscela nepaliksi. ja esi auns un maki tikai pedali grida iespiest un tur taa kruti nospolet zapinam blakus :D, tad tavs auto ari taa pat pret tevi izturesies.