SVEIKI! Gribētos pastāstīt par savu A4. Tātad manā īpašunā būs jau gadu, tika iegādāta no Beļģijas, motors 1.6 tika iegādāts par 5000EIRO, nu itkā ir nedaudz padārgi bet autiņa vizuālais, gan tehniskais stāvoklis pirkšanas brīdī bij nevainojams. Esmu ļoti daudz dzirdējis visādus mednieku stāstus, par neizturīgo priekšējo piekari. Nu kāds procents no tā stāstītā būs patiesība. Jo piekare galīgi nav domāta zemes ceļiem, tik pa piķi. Personīgi es nobraucot pa LV 10t. km. samainīju 2 šarnirus un 1stūres pirkstu, nu es neteiktu, ka tas ir baigi dārgi salīdzinot ar to, ko sniedz auiņa komforts un vadamība. Jo galu galā cik tad irgi brauks ar B4, un A100, kuriem piekare ir ilgmūžīga. Bet protams visu jau nosaka katra braukšanas stils, un manieres. Runājot par motoru, nav nekāds dižais bet tomēr savi (101 ZS) IR un man pietiek, toties , ja nu kas remontos nav jāizliek summas, jo motors ir bez turbīnas un ir vienkārš, kā pieckapeika. Runājot par degvielas pateriņu pilsētā zem 10l nav iesējams palist, esmu visādi eksperimentējis, tākā lai nestāsta tie kuriem pilsētā ir 7L. Vismaz par mazajiem motoriem. Bet tas nu tā. Par priekšējo ritošo varēsu pastāstīt vairāk kad būs tūlīt izieta TA, bet varu ieteikt labāk restaurēt priekšējo piekari neka pirkt veikala krutonus, ja vien nepērk oriģinālās audi daļas, bet savus 25Tk ar restauretu daļu autins noripo bez probl. Jāspriež jau katram pašam, bet varu teikt, ka šī autiņa uzturēšana nav no lētajām. Bet komfort to visu atsver. Par TEH. ST PĒC TO. Ziņosu
a pa cik pirki pashu kuzavu , ja tikkai par 1,6matouru 5000keur atlociji ??
Šīri neāksties, tu tak saprati, ko viņš ar to domāja ;)
Par priekšejo piekari - viena audista vārdi - ir ok, ja izmanto labas detaļas un neplīst arī pa graņķarofku braucot. Pašam nav bijis A4 un arī tik drīz nebūs - negribu. Par tiem 1.6 100 lopiem - kas tad ir, ka 100 lopi? Padomā, pie cik augstiem abarotiem tie pamostas ;) Bet toties klasiskam 1.8 karburatorniekam ir lielāka grieze - gan dēļ griezes, gan svara vecs B2 kaplis ar 1.8 karburatornieku izkodīs A4 1.6 dajebkādās situācijās līdz vismaz 100 kmph - kad lopi un aerodinamika sāk spēlēt savu lomu.Golfam vēl 1.6 der, bet ne jau Audi - sieviešu mašīna :D Tas arī ir iemesls, kāpēc nopietni braucēji ņem 2.8 un uz augšu - daudz lielāks degvelas patēriņš nebūs, bet braukšanas komforts gan...
"Bet komfort to visu atsver"
Kāds komforts???
Šaurais salons, cietie benķī, benzīnu rijošais nemototrs, pacietā piekare??
Principā tas ir tipisks vācu vidējās klases auto, liekams līdzās Mondeo,VectraB, lielai daļai vidējās klases japānu, ar izņŗemumu ka audi ir no visiem šiem labākā ska;ņasizolācija un cerība ka pēc pāris gadiem pa Latvijas bruģi salons negrabēs tik traki kā pārējiem šo gadu vidējās klases auto.
Vārdusakot nekas īpašs.
P.S. 2 šarnīri un 1 stūres pirksts uz 10tk km tas ir ļoti daudz.
Ja man katru otro mēnesi automašīnai būtu jāmaina 3 detaļas piekarē, es būtu ļoti apvainojies uz šādu auto un ieliktu vērtējumu 4.
Bet nu cerams ka tas tikai sākumam, kā saka-jānovērš tas ko ieprieksējais saimnieks ielaidis.
Hmm, varbūt tas ka ir 1.6 dzinējs ir uzskatāms pat par plusu. Mazāka iespēja ka šis izmanots kā autobāņu mašīna.
"Eksperts" [pēdiņās, protams] laikam ir tipisks hamburgeru rīma - "šaurais salons, cietie ķebļi, pacietā piekare" :D Es esmu pieradis pie sava B3, pirms kāda laika sanāca ilgāku laiku pasēdēt iekš C5 - aizmugurē vietas tiešām ir vairāk, bet tas arī viss. Pie ruļļiem sēžot vēl nekas, jo jākoncentrējas uz ceļu, bet blakussēdētāja vietā sēdēt bija garlaicīgi - recaro ādas ķebļi nelikās pārāk jauki [parasti braucot, protams] bet vietas priekšā vairāk nekā B3 nav. Nu vienkārši nav. Platāks ir, bet to vietu iznieko viduskonsole, vienīgo papildus vietu priekšā sēdošajiem dod uz iekšu ieliektās durvju abšivkas un viss. Bet viens otrs sauc C5 par "mazlitrāžas limuzīnu"...
Ak jā, mans garums ir 1,95 m, un ar to B3 salons man pietiek atliektiem galiem ;)
Nav ne vainas, tas motorītis tiešām velk normāli. Patēriņš pilnīgi adekvāts, vidēji tie paši 8 litri vien ir.
Komforts patīkams, labi aprīkoti un klusi (tipa, negrab panelis un salons).
Vidusmēra latvieša laba izvēle.
Motors viegls, taapee piekare nebus daudz jalabo. Sita pati piekare nak ari smagajiem 1.9 TDI un 2.8 - tiem gan pa musu bedrem sanak mainit visu ko daudz un dikti ;)
10 prieks 1.6 ieks smagas bundzas ir ok. 1.8 butu ekonomiskaks
Dzīvo Laimīgs un drošs, jo motors tiešām šitas 1,6 ir bez problēmām. Tā es esu dzirdējis.