Nopirku 2007- novembrii. Komplektacija laba viss iznemot aadu: ( 2.5 TDI audi/volkswagen motors, automaats (kautkur lasiju ka automatrs FORDa). uz spidometra ap 249 000 km: ) un protams ka bija patiits atpakal pa kaadiem 100 tkst km: ), bet nu tik vecam gadam 350 000 km liekas loti labs cipars.
Kad mekleeju nopirkt masiinu skatiijos pat uz 2001 gadu un pat ar aadu: ) bet kad masiinas VIN kodu aizsuti uz paarbaudi uz Musa motors... atbild ka tai masinai jau 2003 gadaa bija ap 300 000 km pierekinam veel 4 gadus atkariibaa no lietosanas tempa tad reali paari pusmilionam jabuut: ) bet masiina bija looooooti smuka un taa gribeejas ehh... Sitada veidaa paarbaudiju vairaakas masinas: ) Taa kaa tautaa ja peerkat volvo ... zvanam uz MMr un prasam par realajiem km uz pedejo apkopes momentu kaadaa no volvo servisiem. :) savaadak tajos plachos staav visaadi loti smuki nopuceeti vaagji...
nu tad talak par savu masinu.
uz doto momentu nobraukti ap 15 000 km.
uzreiz peec pirksanas nomainiita motora ella - Repsol
gaisa un degvielas nemainiju - bija veel lietojami
atrumkaarbas ellu ap 65 LS (ap 10L) (shell), suloja viens bliivsleegs, nomainiju ar visu mainu sanaaca ap 80 ls
aizmugures atsaite - ap 17 Ls, prieksas atsaite - arii ap 17 ls, viena liela bukse ap 10 Ls un stuures pirksts...
ar to pirkstu man sanaca interesanti ... peerku jau 3. bet vienalga neder: ) saka ka ritosaa no cita modela var buut: )
Biju nesen ari uz TA, protams ka piesejas pie pirksta: ) un aptiecinas ar nebija: ((( bet nekas labosos: )
Protams ka jau dzirdeju par sitaam masinam.. kompis visu laiku raada visaadas kluudas: ) veel netiku taas nomest, bet brauksanas procesam netraucee.
PLUSI
- prieks sitas klases un izmeeriem saliidzinosi leeta ekspluataacija
- ekonomisks- bet protams kaa braukt... 6.5 ja godiigi bet man taa ap 10 sanaaca ziemas periodaa ar visam garaam sildisanam un 50-90-120-180 kmh
- prieks diizela loti aatri sasildaas salons
- cinkots kuzov nekur nav ruusas: ) nu vismaz neesmu redzeejis: )
- liels bagaznieks un atmetot aizmugures seedeklus var paarvadaat gana daudz buuvmateriaalu: )
- protams plass salons
- iebuveta audi sisteema, gana skala un kvalitatiiva un protams ka zagliem pilnigi neder: )
- zviedru kvalitaate un drosiibas sajuuta - zviedru tanks
- uz cela stabila
- dzirdeets ka ir gana izturiiga ritosaa, pagaidaam cik nobraucu liekas ka loti izturiiga jo tie 15 000 ir pa riiktiigam bedreem izbraukti: )
- pietiekosi laba dinamika atomats+dizelis, ar apdziisanu nav probleemu: )
- looti leets KASKO, jo nav riska grupaa: )
aj pietiks te slaveet... :)
MIINUSI
- nav miinusu: )
- pasmaga stuure, bet tas drizak kaads no pastiprinataja defektiem
- skals motors, bet ja pagriezh skalaak muuziku tad ir OK: )
- salona apdare kautkur mazliet chiikst, bet nu taa ir veca masina: )
- pie kautkaadiem -20 kompis nogljukoja, noblokeja vienas durvis, neradija temperatuuru aaraa, utt... bet iedarbinaat vareeja: )
- ne visi servisi nemaas remonteet taadu masiinu
P. S. : kopumaa pagaidaam plusu vairaak nekaa miinusu
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Hmmm. Pēc visa uzskaitītā astotnieks? Kgan, ja salīdzina ar iepriekšējā autōra atzīmi, vairāk vai mazāk objektīvi! =)
Apsveicu! Kur šoziem varēja piedzīvot -20C?
Diemžēl nav atšifrēts kā izpaužas zviedru kvalitāte (8. pluss)
Otrs "Hmmm": Ja autiņam nav īsti kārtībā pirksts, vai ir prāta darbs 180Kmh? (2.pluss)
Ļoti, ļoti ekonomisks tas vecais 2,5TDi. Šādu atdzinu no Vācijas un jāsaka kā ir, sajūtas braucot vienkārši super! Nebūt nav tik skaļš, kā te raksta. Dinamika ir OK (protams, nav jau sportwagen). Stabils kā tanks.
Izskats OK :)
Salīdzināšanai, konkrētais eksemplārs bija vēl nopakotāks kā autoram, bija oriģināli 220tkm un vispār tas autiņš gan brauca, gan izskatījās kā jauns. Rīgas TA pat vairāki džekiņi atskrēja un brīnījās, ka tādu svaigu S80 nav redzējuši :p
Tiesa gan, maksāja 99.gada S80 gandrīz 9k eur Vācijā. Latvijā pašizmaksa it kā sanāca nekonkurētspējīga. It kā, jo kopsummā autiņš perfekts.
Tā kā lēto S80 tīkotājiem - domājiet paši :))
Pabrauka, pabrauka pa bedriitem, uz nakamo skati sataisisi visu kas izlidis un varesi ari parcelties uz vinju dzivot!
Starpcitu, pa zemiti braukajot suporti mirst affienna atri, pusotra gada laika 2 nomainiju jaunus un original.
Dizelikis gan tiesam labs, 90 km/h ar kruizu no smiltenes cuz rigu=3,8 l pec kompja(ne tulitejais)
Bet pec 3 gadu lietosanas nopirku 300m un nu jau gandriz divus gadus nevaru saprast kur tik daudz naudas pirms algas, pat nemot pieaugusos degvielas terinjus.
Ertibu zinja gan ta neko, ari nopakots labi, bet nu tie remonti...
Nu ja tu saki ka piekare ir izturīga un uz 15000km esi nomainījis piekarē 4 detaļas, tad ko teikt man ja es ar 20gadīgu mazdu 626 esmu nobraucis 100000 pa latvijas ceļiem (50% nobraukuma pa Latgales neceļiem) un arī nomainījis 4 detaļas no kurām vienkārši 1 salauzu iebraukdams vaļējā lūkā.
Jebkurā gadījumā šitais volvo s80-auto izcils.
Tas audi motors gan sū*s -riktīgs traktors-vibrācija un troksnis pat salīdzinot ar vecu grabošu un skaļu mazdu liekas vienkārši drausmīgs... nu jā, bet ekonomija ir laba lieta :). Ir vērts pieciest.
Lai labi ripo
Tas izcilums bija domāts par dizainu.
Jā nu par to VAG R5 ķīseli pareizi - vajadzēja uzticama un ilgmūžīga R5 vietā likt Audi 2.5 V6 ķīseli - jaukāk griežas un stipri dārgāk izmaksā :P
Valdi, nedi.rs par Audi R5 dīzeļiem, ne Tu braucis, ne tev bija.
Es esmu braucis, un tieši tā iemesla dēļ man arī nav.
Ok, jauda velk ahuenna, bet troksnis un vibrācija priekš 99.gada dzinēja ir nepiedodami liela (kā 84.gada passātā).
Kad viens no šāda dīzeļa iesēdās mana mašīnā kā pasažieris, ilgi brīnījās ka stāvot pie luskaofra nevar saprast dzinējs ieslēgts vai nē :).(bet auto man ir jāpāņu srots).