Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Mazda 626 hečbeks 1991 Novērtējums: 9
Pirms gada mans Escort bija jau par vecu, lai atmaksātos remontēt, un labu laiku pētīju, kādu ta' modeli izvēlēties.

Manas iespējas bija: līzings, ne vairāk kā 1500 Ls. Kāds spečuks, to uzzinājis, sacīja: vai nu Opel Astra (detaļu lētuma dēļ), vai Mazda 626 (detaļas dārgākas, taču reti vajag. : -)

Paldies tiem, kuru atsauksmes šeit lasīju pirms gada (uzdūros Google meklētājā). Jāteic, ka biju pārsteigts, padzirdējis par Mazdu kā izturīgu, praktisku auto. Līdz tam biju dzirdējis vienīgi, ka japāņu auto nozīmē komfortu par dārgu naudu. Rūpīgi izpētīju PILNĪGI VISAS atsauksmes; vēl līdz šim laikam atceros vienu, kur 626 tika slavēts par "tikpat kānenokaujamu motoru". Hm- mm... Interesanti!

Un tā, pārdošanas sludiņos atlasīju divus autiņus: 1991. g. Mazda 626 par 700 Ls un 1993. g. Audi par 800 Ls. Paņēmu vienu specu līdzi un devos apskatīt.

Mazda: īpašnieks jauns čalis, spečuks sacīja - nu gan pedants, no šitā var pirkt. Pirms 2 mēn. uzliktas jaunas ziemas riepas. Pārslēdzot uz 2. ātrumu, jānotrāpa pareizie apgriezieni, citādi grūti ielikt - tātad sinhronizatori nodiluši. Sajūgs visai ciets, tātad arī stipri padilis. Citādi - pilnīgi nekādu mīnusu! Salons ĻOTI labā kondīcijā.

Audi: vizuālais jūtami sliktāks, stūrei manāma lufte, stāvlaukumā mēģinot izbraukt no vietas, gandrīz iemaucu pretējā autiņā, jo bremzes pedālim brīvgājiens gandrīz līdz sienai! Atvainojiet...

Protams, paņēmu Mazdu. Vēlreiz paldies iepriekšējiem komentētājiem - esmu ĻOTI apmierināts. No aprīļa līdz decembrim lēju vienīgi benzīnu un drusku eļļas. Vienubrīd pasāka pilēt sajūga darba cilindrs, Avotu ielas bodē prasīju cik maksā? 8 Ls. Ņifiga sebe japāņu auto "dārgās" daļas... (darbā manam pāriniekam ir bembis, un par viņa remontu izmaksām man mati slienas stāvus).

Pēc vecā Escort sajūta kā vadot lielo Tallink prāmi. : -) Pirmās divas nedēļas pat negribējās ātrumu pārsniegt, vienkārši mierīgi izbaudīt mierīgu braukšanu. Kā saka, ar Escort bija - negribas braukt, bet vajag; tagad - nevajag braukt, bet gribas!

Decembrī bija jāiet tehnisko, nācās nomainīt vienu priekšējo lodveida balstu un pakaļējās bremžu šļaukas. Saregulēju riteņus, jo viens ēda riepu, un vēl kaut kādus pāris sīkumus, ko pat neatceros. Viss! Daugavgrīvas ielas Luka auto servisā 150 Ls. Jā, nupat nobeidzās startera oglītes, turpat par 53 Ls. Lēti nav, bet kas ta' man, firma apmaksā.

Īsi sakot, labs ģimenes un darba auto. Gaita normāla, iekare īsti tā kā vajag, pat mans pārinieks bembists, braucot ar mani uz Jūrmalu, pabrīnījās, ka labi ejot. Tagad nesaprotu: kāpēc VW un Audi maksā vairāk, ja Mazda ir reāli labāka? (Vēl braucot ar Escort, remonta laikā nācās īrēt Golfu un Jettu - reāli zemāks braukšanas komforts!)

Vēlreiz pārliecinājos par to, ka, pērkot mašīnu, pirmkārt jānovērtē nevis autiņš, bet pats pārdevējs. Lai arī jums visiem veicas!
Baltais Minka @ 11.marts 2008 0:00
Visi komentāri
 
msh 11.marts 2008 4:42
0 0 Atbildēt

Tāpēc, ka paies vēl kādi gadi un tu varēsi no sava mazduļa kasīt nost rūsu un svarkot :P Tas ja tu skatījies nojātu B4 par atbilstoši lētu cenu... Gan jau ka ekstru tam B4 arī nebija - vien standarta stūres pastiprinātajs, piecu robu kārba [es to tā piezīmēju, jo B3 bija arī 4 robu :D ], centralka un vēl no kāda iepriekšējā īpašnieka siga...

nazis 11.marts 2008 8:08
0 0 Atbildēt

Pilnībā atbalstu tavu izvēli. Tā ir pamatota.
Bet msh rūsu varēs kasīt arī no BMW, WW, vai MB!
Lai jums veicas!

pitbullz 11.marts 2008 14:28
0 0 Atbildēt

Nu no Escorta pārsēžoties pat uz 3. golpu jutīsies, kā limuzīnā. Bet nu ka 626 būtu kaukāds baigais komforts nezinu gan - baigais spainis tas auto - paskaļš un rijīgs (vismaz 2,0 benzīnnieks).

Valdis 11.marts 2008 15:05
0 0 Atbildēt

Te viens teica kaut ko par labu B4.
Patiesībā abi ir normāli auto, lielākā atšķirība ir tāda ka pa 700Ls jeb 1000Euro var nopirkt labā tehniskā stāvoklī esošu 626 ar visām ekstrām(kondicionieris,kruīza kontrole, el.logi,spoguļi,spoguļu apsilde,stūres lifts,u.t.t). Lai nopirktu līdzīgi aprīkotu tādā pašā labā stāvioklī B4- ir jātērē vismaz 4000Euro. Tā kā loģiski domājošam cilvēkam nevajadzēs ilgi domāt ko pirkt,īpaši pie apstākļa ka 88.gada 626 ir tehnoloģiski modernāks auto par 92 vai kura tur gada B4.
Par apdares kvalitāti un skaņasiozlāciju runājot(tas leilai daļai ir gandrīz galvenais faktrors auto izvēlē) :
audi tā ir normas robežās, mazdai vispār nav :)
salona materiālu apdares kvalitātē gan 626 smagi "ieliek" audi. Ja mazdai standartaprīkojmā nāk samta slons, samta apdare uz durvju paneļiem u.t.t, tad audi bāzes varianta apdare nekur tālu no glof 2 nav tikusi-prasti rupja auduma drēbes beņķi,u.t.t.
Uzturēšaans izmaksas es domnāju +/- ir vienādas abiem šiem auto.

Romiqe 11.marts 2008 15:40
0 0 Atbildēt

Da perkot vecu auto svarigs ir ta kopejais stavoklis un vel atlikusais resurs, nevis kadas tur samta drebes uz durvim, vai vel dies nograbstas el.extras, pacmitgadus vecam auto lielaka extra ir ta, ka to extru nav...

Mazda626 11.marts 2008 20:33
0 0 Atbildēt

Mazda ir gana izturiga un pat letaka ekspluatacija salidzinot ar audi nobraucot aptuveni vienadu km daudzumu.

msh 12.marts 2008 6:27
0 0 Atbildēt

Pareizi, loģiski domājošais nopirks konservu bundžu, kurā iekrāmētas tehnoloģijas, ne? :) Kaut vai virinot mazduļu durvis, nezūd sajūta, ka tas ir konservu bundžu skārds ;) Te rodas joks, par kuru viens otrs naivs cilvēks brīnās, un nevar saprast - kā tas tā nākas, tak vienāda vecuma, kaut vai audis un mazdulis, kā šeit, tak ir vienādas mašīnas, abiem ir četri riteņi, haube, motors zem tās un tādā garā... Tas, ka audis ir pa pieciem gadiem tehniski priekšā [ne jau aprīkojumā, visādi japāņi kvalitāti kompensēja ar aprīkojumu], diemžēl arī izpaužas cenā - par mazdulim līdzvērtīgu cenu līdzvērtīgā stāvoklī un varbūt pat aprīkojumā esošs audis būs attiecīgi piecus gadus vecāks ;) Bet te cilvēks sagribēja, lai vienāda vecuma audis būtu tādā pašā cenā, kā japoška - un brīnās, ka nojāts eksemplārs - pa 800 varētu paņemt, teiksim, labu 1989. gada mucu, 1.9 - 2.3 ar viduvēju komplektāciju, bet nu ne jau labu B4 - to gadu B4 ceņņiki joprojām ir 2,5-4k eiru.
Par to rūsas kasīšanu - jā, no minētajām markām arī nāksies kasīt ;) Nav gadījies redzēt nevienu nopietni sapuvušu B3 un B4 - slīkoņi noteikti ir sapuvuši, bet tas ir cits stāsts. Mans B3, 1986. gada eksemplārs, kuru leiši ir sasvarkojuši no 2 vai 3 mašīnām - nezinu, vai leišiem par spīti, vai pateicoties, rūsas ziņā turas itin normāli - šis tas ir aprūsējis, labās priekšējās durvis un grabažnieka vāks ir smagi sapuvuši [savulaik cietuši, bet viegli nomaināmi], bet tas, kas bundžai aprūsējis, ir viegli labojams - man ir citas prioritātes - kamēr ir redzēts pietiekami daudz japošku, astoņdesmito gadu otrās puses, kas jau ir smagi sapuvuši šroti ;) Piemēram, bijušajam kolēģim bija 1987. gada nissan bluebird - arkas sapuvušas, durvis sapuvušas un tādā garā...

rrupucis 12.marts 2008 19:48
0 0 Atbildēt

nu pirms 1990.gada auto vispār neredzu jēgu iepirkt/uzturēt, varbūt ar retiem izņēmumiem. Bet ja par tēmu - nesaprotu, kāpēc par kau kādu 92.-94. gada brīnumu AUDI būtu tādu summu jāmaksā... nekā tāda jau tur nav. pašam ir viena mazda bijusi - 92.gada xedos 6 un nekādu problēmu, iet labi, nekas nelūst, brauc tikai... smuks auto... cik braukts ar B4, ķēms ne auto, nevelk, tanks :) vietas nav daudz iekš - auto nav slikts, bet nu ne par to cenu!

Valdis >>> msn 13.marts 2008 12:06
0 0 Atbildēt

"......Tas, ka audis ir pa pieciem gadiem tehniski priekšā....."
Ja tu būtu atvēris 1990 gada 626 haubi un 1993.gada B4 haubi un apskatījies kas ir zem motora pārsega, tu tādas aplamības vis nerunātu.

Valdis 13.marts 2008 12:08
0 0 Atbildēt

"....Mans B3, 1986. gada eksemplārs...."
Viss skaidrs ar Tevi, smags gadījums....

msh 13.marts 2008 15:32
0 0 Atbildēt

Man gan liekas, ka smags gadījums esi tu - kaut vai neatejot no kompja - acis nespēj atšķirt m no n... Un ja tu esi redzējis tikai B4 2.0 mono, nu pats vainīgs - ir tā motora parodija, bet ne jau vienīgais motors :D Paskaties uz 6A motoriņu [2.0 DOHC], vai uz 2.8 un tad salīdzini ar mazduli ;) Vai arī zem S2 haubes - pēc idejas tas pats B3 kupejnieks vien ir, tikai cita ritošā, piekare un motors. Jā, un tas, ka es esmu smags gadījums - no "nokauj un nomaini" braucēju viedokļa - tā ir :)

rrupucis 13.marts 2008 19:19
0 0 Atbildēt

> msh
nu tu mazliet aizrāvies! salīdzināt kaut vai 626 mazdas max 2.0 ar 2.8 - sviests! par S2 vispār :D turbo motors ar kvatru... :D un cena? kāds vispār sakars?

msh 15.marts 2008 0:09
0 0 Atbildēt

Nu labi, manis pēc kaut salīdzini ar 2.0 pilno šprici, digifantu, kāda šķirba? Tas, ka tam modelim tādi pamazi motoriņi, jau par sevi ir mīnuss...

nazis 21.marts 2008 10:22
0 0 Atbildēt

msh
- tu spēlē tikai vienos vārtos! Izskatās ka esi ļoti aprobežots tehnikā un Japāņu spējās. Tas, ka Japānā ar likumu aizliegts auto cinkot un ir visādi jaudas ierobežojumi, tas nenozīmē, ka tie ir sliktāki, pert neierobežoto friču visatļautību. Ja vācu auto būtu labāki, tab viņi nezagtu(nepirktu) japāņu idejas un tehnolog'ijas. Labs pierādījums tam ir, kā WW 10 gadus nevarēja atrisināt 4x4 problēmas, ko japāņi (Tayota) paveica 1nedēļas laikā. Nez no kurienes radies AUDI kvatro?
Jā, un izskatās, ka tu vienīgi esi redzējis MAZDAS 4 -cilindru motoru un standarta piekari!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti